Zpět na článek

Diskuze: Nvidia vydává vylepšenou verzi Titan X Pascal za cenu původní karty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně s tím vyběhli. Já si trochu naivně představoval, že další Titan už bude Pascal víceméně v plné palbě (4096bit, 16GB RAM), jenže oni jsou vyčůraní a natáhnou nás jak kšandy :D

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute to je to vase zbozne prianie aby konecne amd padlo a nebola konkurencia. potom su ceny ake su 8)

TankGeorge
TankGeorge
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinmiro AMD v tomhle segmentu už dávno padlo

jardik2003
jardik2003
Level 20 Level 20
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 4. 2017 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sotva jsem sehnal od Asus 1080 Ti Strix OC, tak přišlo tohle. Už bych si ten rozdíl podplatil, sice to je dost, ale přidání výkonu bude asi zajímavé, docela jsem zvědavý na testy.

Ta cena, to je mazec.

marcel1975
marcel1975
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jardik2003 podplatil? To nemusíte úplatek, už
je zahrnut v ceně produktu :twisted:

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 4. 2017 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jardik2003 530 eur naviac, alebo tiez 66% ceny 1080Ti sa za 7% vykonu rozhodne 'neoplati' a prakticky prinos to nema. Tato karta sa kupuje jedine srdcom. Plny nedefektny cip, best of the best. Racionalne to nie je. Ale to je ok. Nutno ovsem tiez podotknut, ze Titan X ma vyznam kupovat jedine do SLI. Pretoze inak je rozhodne rozumnejsie kupit do SLI 2 1080Ti za mizernych 20% ceny naviac. V single vykone o 7% menej (=nic), ak SLI zabere uplne ina liga.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Naprosto souhlasím, Titan je pouze srdeční záležitost. Není perfektní ani na hry (GTX) ani na práci (Quadro), je mezi. Je to VIP libůstka pro ty co na to mají a libůstka do stroje která ztrácí na ceně pomaleji než ostatní karty. Někdo si dá na auto 19" luxusní kola někdo si do PC koupí Titána. každý má jinou úchylku.
Ale fascinují mě lidi co si na tuhle kartu berou půjčku... :roll:

PaulCZE
PaulCZE
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze strategického hlediska marketingu nVidie zcela neočekávaný krok :D

Tedy vážně, copak může mít dostatečnou hodnotu pro změnu rozhodnutí, kdy po všech těch zprávách, informujících a ujišťujících nás o existenci plně aktivního GP102 pouze pro enterprise segment, uvolnit jej i pro consumer segment? Plná specifikace, vyšší takty jádra, paměti stávající certifikace 10GHz taktované nadoraz (11.4GHz). 780Ti měla na 290X malý náskok, pro jednoznačnou výhru trávníkářů muselo přijít něco v temném hávu, co dobylo výkonnostní trůn zcela jednoznačně.

Pershaps, they're affraid of AMD's Very Enormous Gains, Afterall :D

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PaulCZE [i]paměti stávající certifikace 10GHz taktované nadoraz (11.4GHz).[/i]

Info máš odkial,že su certifikovane na 10GHz a pretaktované nadoraz? Postni link,dík.

PaulCZE
PaulCZE
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 Úvaha vyplynuvší ze současné skutečnosti. GTX 1060, 1070 a 1080 mají být osazeny rychlejšími pamětmi, ovšem zatím jsem neviděl nikde zmínku o vyšším standardu, než specifikace 8gbps pro GDDR5 a 10Gbps pro GDDR5X paměťové moduly, čili dalo by se odvodit, že jde pouze o přetaktované stávající specifikace, nežli o nové čipy s úpravami návrhu na HW úrovni. Jelikož 1080Ti používá již rychlejší moduly (11Gbps), soudím, že v případě taktu 11.4GHz nejde o novou specifikaci, ale stejně jako v případě 1080Ti o výše taktovanou stávající specifikaci 10Gbps, možná s jistými dílčími úpravami (např. vyšší latence pro snazší dosahování vyšších taktů).

A proč nadoraz? Průměr nejvyššího přetaktování u pamětí GTX 1080Ti je kolem 12GHz.

Tohle je úvaha, nikoliv oficiálně potvrzená skutečnost.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PaulCZE To docela nedávné vydání GP 100 na standartním pci-e mě trošku svedlo na scestí, do vzdušných zámků. Omlouvám se no :P

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 4. 2017 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Co mate furt s tou GP100? Je to na hry pomalsi cip ako toto. Ma menej CUDA cores (v plnej palbe 3840 neexistuje), jeho zlozitost je vyplytvana na pre hry 100% zbytocne DP jednotky, co iba sposobuju viacej tepla a teda aj nizsie takty. A HBM je k v podstate tiez k nicomu, dobra zase len na vyssie teplo na cipe a z toho vyplyvajuce nizsie takty. Je sice pekne, ze poskytuje uzasnu datovu priepustnost, ale pre hernu grafiku v tejto konfiguraciije uz aj tych 547GB/s viacmenej overkill.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @CNN: Titan zrovna není o racionalizaci a účelnosti, že. Myslím to ve vztahu k reklamě a konkurenci. A kdyby se Titan vrátil k modelu nastaveném prvním modelem (pro nadšence a polo-profesionály), spousta lidí by se nezlobila.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Blbost Titán byl vždy mezi GTX a Quadro. Dobrá karta na střih, ale špatná na CAD a hry. Jeho směr je k fanouškům IT a pracháčům. Mít doma Titána je pro IT fanouška něco stejného, jako pro tunera mít na autě luxusní kola :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PaulCZE Máš pravdu, jasně. Ale čekal jsem (jinak řečeno doufal), že by přeci jen mohli přijít s větší pamětí, nebo přechodem na HBM. Evidentně si tyhle kroky ušetří až budou třeba. A jinak prostě - no nekupte to! :D

rdN
rdN
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravte prosím ten preklep pri takte pamätí.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rdN Ono je tam toho víc..
"Nvidia odhalila na svých stránkách novou verzi své vlajkové lodi nazvanou Titan Xp, která by ale měla být výrazně dražší než současný Titan X Pascal"
vs
"O to smutnější zprávou pro majitele původních karet je to, že se cena nezmění."

Crha
Crha
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po ukončení intervencí čnb, už jen 36.900,-Kč, no nekup to 8)

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta NV musi byt pokakana z Vegy ,ktera za chvili vyjde.Teprve vyda nedavno 1080ti a hned ted zase novy titan ..Kolik tech titanu jeste bude chudak karta do bude meluzina..... :lol: :lol: :lol:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman Nesporne, u nVidie sa z VEGY klepú strachom,

veď za posledný fin. rok zarobili """len""" toľko čo za ostatné 3roky dokopy a od vydania GTX1070/1080 takmer pred rokom nemajú konkurenciu v segmente nad 300USD, 8mesiacov drtili s Titanom za 1200USD, teraz 1080Ti/Titan X.

nVidia môže okamžite zavrieť a ísť komplet firma na 3r dovolenku a zatiaľ predávať súčasné GPU ale inak jasan, podľa AMD fanboy-ov ja nVidia v pr*eli a AMD čo nemá nič proti 5tim grafikám nVidie (od 1070 po Titan X) je vlastne úplne v poho a všetko ide podľa plánu :lol:

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman Jen jsem cekal, kterej troll s touto teorii prispecha. "TrueNick" nezklamal.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman S takými rečami by som radšej počkal, aby to nedopadlo pre Vegu ešte zle. :-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 4. 2017 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Kazdopadne to vyzera, ze ani HMB2 nepomoze VEGA prekonat top model Nvidie aspon v tej datovej priepustnosti pamati. V garazi je dnes statny smutok. ;-)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @CNN: No veď. Potom už jediný argument bude veľkosť GPU a možno cena. Ono sa nejaké pozitíva nájdu alebo vykonštruujú aj keby tam žiadne byť nemali. Uvidíme, čo bude z celého hypu, ktorý sa okolo Vegy robí.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: No nevim, Titan Xp ani neni nejvykonejsi grafika na svete, tak proc jste z ni vsichni tak vyklepani?

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: A aby som nezabudol, ako pri 980Ti vs. Fury X AMDWorld odhalí skutočnú pravdu a síce to ako sa má správne posudzovať grafika, teda či je rozhodujúci výkon referencia vs. referencia alebo je podstatný výkon nereferenčných OC modelov výrobcov...

... a to pochopiteľne bude OBJEKTÍVNE záležať na tom či Vega príde aj v nereferenčných taktoch alebo nie - ak nie, tak v tú chvíľu budú nereferenčné OC 1080/Ti samozrejme nepodstatné :lol:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: Ale prosím ťa, ty očividne ignoruješ fakty a ohýbaš realitu!

VEGA má/bude mať PREUKÁZATEĽNE lepšiu technologickú výbavu, vyššiu hustotu tranzistorov na mm2, vyšší výpočetný výkon a revolučné HBM2 pamäte !!

Cena bude presne taká aká má byť a aj herný výkon je presne taký aký mal byť - to len ostatný podplatený blbci a NV trollovia merajú zle a v tých nesprávnych hrách - si tak strašne hlúpy ale len ingnoruješ fakty ?

AMDWorld to zmeria správne a odhalí skutočnú pravdu a potenciál karty ktorí sa prejaví za 8rokov - pri DX14 a Vulkááááán 4.78

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @HWSpeedy: Presne tak, AMD je v kľude s PRO Duo a tá neschopná NV ani po roku nebola schopná prekonať ten fantastický počin od AMD :lol:

...síce aby v hrách prekonala Pro Duo nový Titan Xp či 1080Ti potrebuje aby CF pracovalo super úžasne - a druhá GPU na PCBčku pridávala ďalších aspoň 90% výkonu a aby bol test spravený len na tých "správne optimalizovaných" hrách - Hitman, AoS a Doom :lol:

AMD rulez !!!

komplik
komplik
Level 21 Level 21
7. 4. 2017 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @HWSpeedy: Prosím která jednočipová grafika na světě má lepší herní výkon než Titan Xp a je v porovnání s výkonem cenově výhodnější a prosím o odkaz kde si ji můžu objednat.
Díky

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @komplik: Kde pisi neco o poctu cipu? Pro Duo je objektivne nejvykonejsi grafika na trhu.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 4. 2017 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Maťko911: Plus by hra nesmela vyzadovat viac nez 4GB, nesmela mat microstuttering a hlavne - najdolezitejsie je samozrejme, ci su cipy na jednom PCB, to kazdeho trapi moc a moc, pretoze, dat dve karty do kompu je prakticky nemozne, zvlast potom v porovnani s kartou, co sice potrebuje len jeden slot, ale nesie so sebou bonus v podobe masivnej vodnej tehly. ;-)

mittar
mittar
Level 6 Level 6
7. 4. 2017 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @CNN: Pokud mas Windows 10 tak te 4GB omezeni zas tak trapit nemusi.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @HWSpeedy: protože problémy s dvojčipami jsou rovnaké ako s CrossFire řešením. :wink:

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 01:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nvidia je nějaká podezřelá 1080Ti chápu ale dva titany na na architektuře Pascalu možná se bojí AMD, aby náhodou nepřekvapilo jako Intel s Ryzeny. Od té doby Intel neustále něco oznamuje no vé procesory do serverů na příští 6 jádra pro desktop (najednou to jde).

komplik
komplik
Level 21 Level 21
7. 4. 2017 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus Titan je vždy nejvyšší "henrí" kartou v portfoliu NV, GTX1080Ti převzala prvenství a zcela jistě to byl záměr NV následně vydat plně odemčený čip, konec konců od uvedení Quader na Pascalech se to zmiňovalo že určitě přijde herní karta s plně odemčeným jádrem.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 4. 2017 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus ...pretoze s Titanom a Titanom Black to bolo uplne ine, ze. Proste uz maju viac nedefektnych GP102, ako potreguju pre Nvidia Quadro P6000, tak z toho urobili premiovy "Titan Black" na Spackale.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to NV nevydá s HBM2? Byl by to nějaký problém? Osobně jsem si myslel, že další Titan bude právě s novými typy pamětí. Takhle si mi zdá, že značku Titan pomalu, ale jistě, potápí. :evil:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
7. 4. 2017 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek Byl by to problém

1. dostupnost, své dodávky se pošetří pro profi segment - P100

2. výrobní náklady

3. k čemu někdo potřebuje HBM2, kvůli nálepce? Dyť "revoluční" Vega s HBM2 bude mít horší paměťovou propustnost než tenhle titan s G5X paměťma. Je totiž zcela irelevantní co je "pod kampotou" klíčové je jak to jede.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek Ako vidíš, tak s GDDR5X pamäťami dosiahli vyššiu priepustnosť, než aká sa avizuje u Vegy s HBM. A tiež majú vďaka nim väčšiu kapacitu pamäte na karte (12GB vs avizovaných 8GB). Takže sa pýtam čím použitie GDDR5X pamätí potápa značku Titan? Neviem prečo beriete niektorí všetko čo má AMD ako šablónu, do ktorej keď niekde nezapadá konkurencia, tak je zle.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek No a keby ju nVidida vydala s HBM2 tak čo ?

No to že vlastne nič, dosiahli by rovnakú, možno nižšiu pam. priepustnosť a nesporne by ušetrili nejaké watty.

Herný výkon sa nemení tak čo ?

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Objektivne uz jen kvuli tem pametem by byla o 100% technicky modernejsi. A o tom to je? Jak se dostaneme k vykonu, jestli parnim strojem nebo pouzitim HBM2 je to nejdulezitejsi.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @HWSpeedy: AMD kartu s HBM pamětí už vydalo a žádná sláva to výkonostně nebyla. Ani teplotně. Ani technologicky... vlastně vůbec žádná sláva to nebyla.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Crha: Fury bylo technologickou rozcvickou. Ted uz to bude ten spravnej narez.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek Životnost HBM pamětí o proti klasickým DDR? Netrpí HBM náhodou zmenšujícíse efektem při neustálém vytížení? :?:

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx Nejaky odkaz nebo jen JPP?

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1080 - Titan - 1080Ti - Titan X.

AMD medzitým pridáva rýchlejšie pamäte k RX480 :roll:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Teď jsi mi to sebral, přesněji jsem chtěl napsat, že nVidia vydává už minimálně šestou řadu grafických karet od dob zveřejnění Vegy. :lol:

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 4. 2017 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha To sa zas musim Amdede zastat. 1080Ti ani tento Titan a samozrejme ani 'nova' 11gps 1080 nie su nove generacie, ani cipy. Su zalozene na rovnakych (nanajvys ak po respine) GP102/GP104, ktore su tu s nami uz od minuleho roka, po cisto technickej stranke Nvidia nic nove odtedy neuviedla. Kazdopadne ale AMD zacina hrozit to, co sa stalo 3Dfx. A sice, ze ich konkurencna generacia pride na trh v case, ked uz tu bude pomaly Volta. A to zavana pruserom. Navyse, kto si VEGA kupi, i keby bola hned o nieco lepsia a kludne i vyrazne lacnejsia, ked uz ma jej kazdy potencialny zakaznik okrem naozaj AMD fandov nakupene Titany a teraz i 1080Ti? Iba dorovnat vykon po roku v high-end kategorii, kde zakaznici okamzite kupuju novinky, pretoze na ne maju peniaze, nestaci, tam sa trh saturuje velmi rychlo a prvy berie (skoro) vsetko.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @CNN: jen lehce poupravím, že nikdo nemluvil o tom že by u nVidia šlo karty "nové" generace. :wink:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
7. 4. 2017 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @CNN: tak zákazníkům dle rumorů bude zřejmě stačit mít GTX1080 aby byli na úrovni Vegy. Tzn. high end AMD bude nejspíše +- srovnatelný s midrange kartou konkurence.

Aby byla hojně prodejná musela by v tomto případě mít cenovku hodně pod 500 USD aby dokázala přetlačit jméno konkurence, tzn. musela by se prodávat za ceny top modelů GTX1070, ale to by zas mohlo do určité míry kanibalizovat RX580 protože karta z mainstramu by ve finále měla horší poměr cena/výkon než high endová karta. Pokud se potvrdí výkon Vegy na úrovni GTX1080, má AMD problém, protože jejich high end produkt nabídne výkon mainstramu konkurence, Vega by byla v horší pozici než byla FuryX

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Taky kde by slavna Nv vzala sily na dalsi architekturu na co staci vydavat refresh nebo jenom preznacovat na nazev Volta a zeleni muzicci uz si budou rvat vlasy a lestit plesate kebule a nakupovat jak sileni...

Volta vyjde pristi rok a uvidime ten pokrok..Konecne snad nasadi nejakou novou vec a ne porad to same... :D

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 4. 2017 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @komplik: Parametrovo je VEGA i nad GP102, ak by mala vykon naozaj len ako 1080 tak to nemusia ani vydavat, pretoze vyrobne je to nepochybne ovela drahsi cip a nema sancu GP104 v pripadnom cenovom boji konkurovat. Tomu neverim, imho bude VEGA dobra grafika, najvyssi model mozno i na urovni tohto Titana (aspon teda v oblubenych Dedeho hrach ;-)) len proste prinesie "too little, too late" a bude ako podobne take pociny AMD v minulosti (Fury bola koniec-koncov tiez dobra grafika) zakaznikmi srdecne odignorovana.

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @jeliman: Do konce roku po uvedeni Vegy cekam jeste Titan nazev Zeleny drtic,ktery bude krasny topinkovac.... :lol:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @CNN: +1

Očesané od tých AMD/NV rečí je myslím skutočne veľmi, ale veľmi pravdepodobné že Vega v top verzii jasne prekoná GTX1080 a bude nech 5-10% pod 1080Ti.

Veľkosť jadra, HBM2, prekopaná architektúra, čas na vývoj - ref. Vega musí prekonať ref. 1080ku o 20-25% ako nič.

Len to, že rok po 1080ke a 9-10mesiacov po Titane, v dobe 500-550USD neref. GTX1080 a ref. Ti-čka za 700USD to nebude mať ľahké a dovolím si tvrdiť v týchto cenových hladinách nebude stačiť len "cena - výkon" pri nižšom absolútnom výkone :confused:

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Maťko911: Hele už rx480 měla mít výkon jako nevím co a jak to dopadlo, takže já bych to krotil. Vega bude někde okolo 80tky nebo lehce nad ní, jenže než vyjde, tak to už tu bude Volta ... už teď je pozdě.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @jeliman: to si pleteš s AMD. :lol:

Reklama
Reklama