Zpět na článek

Diskuze: Oblíbený program CCleaner bude dostupný i pro Android

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze krome domrvenych Windows se budou resit i domrvene androidi telefony. :o)))))))

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Souhlas, taky jsem na servise viděl více systémů které CC cleaner zlikvidoval než kterejm pomohl. Už nejsme v dobách Windows XP... Naopak to většinou "upraví" něco co nemá. Třeba scanner na HP tiskárně přestal po zásahu CC cleaneru fungovat. Reinstalace programu a driverů nepomáhaly.... musle bejt až reinstall OS.

Mafian277198
Mafian277198
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Takže CCleaner mrví Windows? Já ho používam určitě přes rok jako čistič cach + sem tam registry, win nainstalovaný 2.5 roku a jedou... Kdyžtak mi teda napište pár příkladů, ať vim, na co si dát teda pozor 8) .

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 Zdaleka ne vsechno, co CCleaner maze, je dobry napad smazat. Ony hlasky o chybejicich dynamickych knihovnach po startu Win malokoho potesi. A nebootojici Win uz tuplem.
Ale drzim Vam palce, at Vas ta klika neopusti.

Mafian277198
Mafian277198
Level 1 Level 1
14. 3. 2013 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 @Mysel_1: Aha, takže nejspíše v tom čističi registrů... no, to se nedivim, nejlíp se to pročistí manuálně, ale kdo se v tom má hrabat... každopádně to sem použil párkrát, 99.9% mi maže cache soubory a tam snad problém vzniknout nemůže.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
12. 3. 2013 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 @Mysel_1: Na win som s tymto programom nikdy nemal problem. Pouzivam uplne vsetky zatrhavatka okrem "Wipe HDD". Obcas povypinam veci tykajuce sa browsrov, nech mi nepozatvara taby a nech ma neodhlsi z webov. Takisto full reg-clean. A ako pisem, nikdy ani jeden problem.

Naopak na mojom Mac OS Lion mi prve precistenie kompletne do..balo system. Takze CCleaner iba na win!

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
12. 3. 2013 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 @overclocking: ne? Já většinou na PC, kde bylo čištěno, nacházím nemalý bordel v registrech, nefunkční ovladače a programy (typicky nefungující deinstalátor Catalyst)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
13. 3. 2013 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 @tynyt: Nevim jaká je situace nyní, ale tyhle čističe už taky pár let nepoužívám. Tělalo to různé békárny. Například odregistrovalo některý přípony od programů, stratily se ikonky souborů se příponou kterou měl počítač umět, občas to něco odregistrovalo Internet Exploreru, Office jak bys met. Navíc u W7 už tuhle "utilitu" nemá moc valný důvod používat. Při odinstalování programů ve W7 už nezůstává takový bordel jako dřív v XP.

martin714
martin714
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 tak se to bude sekat o něco více no..

martin714
martin714
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martin714 V horším případě to umaže něco co Android potřebuje a nerozjede se po zapnutí už vůbec :-D...takové čistěče ani ve Windows nemám rád.

Twan
Twan
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty budeš velkej odborník žejo...protože to Franta z hospody říkal nebo si to vymyslel sam? CCleaner se musí umět nastavit víš :roll:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
13. 3. 2013 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twan Takže ty seš takovej borec, že to umíš nastavit tak, aby ti to neschodilo okna? Jo tak to pak jó. Zkus CCleaner použít na počítačích, na kterých ti dělá děnně 8,5 hodiny cca 50 lidí jednoduchou kancelářskou práci a zastaví je jakékoliv nestandardní chování (typický zaměstnanec téměř jakékoliv firmy) a garantuju ti, že "den poté" bude to nejhorší co si za dlouhou dobu zažil. Držim palce a šáteček.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
13. 3. 2013 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twan Jo, skutecne? A ktery BFU ho umi nastavit? A kdyz ho nastavi "spravne" podle Vas, nesmaze co nema? (Nemluvim o kravinach typu smazane historie v prohlizeci, mluvim o realne pouzivanych souborech, ktere to chybne smaze) Ja uz par tumhle svinstvem domrvenych pocitacu daval dohromady. A nedelam to za penize, takze me netesi delat praci, ktera je uplne zbytecna.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
12. 3. 2013 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twan lamy co používají čističe budou poučovat o tom, kdo "umí" něco nastavit.

Vodník
Vodník
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim co děláte, používal jsem TuneUpy, teď jedu cca 3 roky na CC a nemůžu si stěžovat, když si to neumíte nastavit a mažete všechno, tak to už je vaše chyba..

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pužívam CCleaner od doby co se zajímam o PC (asi 9 let) a zatim žádnej problém nikdy nezpůsobil. Tak si ty pověry nechte pro vaší babičku.

petfish
petfish
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Skvělá logika.
Od doby co jezdím autem jsem ještě ani jednou neboural, takže si ty pověry o dopravních nehodách nechte pro vaší babičku :wink: .

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petfish Jen upravte ten Cleaner , ti " I " bije do očí :-)
No je vidět , že s programem ma každej jinou zkušenost, u mne: přestal sem ho používat, taky sem byl překvapen, že maže co nechci... ale když to někomu neblbne :-)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petfish To je asi trochu něco jinýho ne? :shock: Takový zatržítko který by mazalo pro systém nezbytně důležitý věcy v tom programu prostě neni. Sesypat systém to nemůže. To se v tom jenom lidi vrtaj a pak to sváděj na CCleaner když jim to padne.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
13. 3. 2013 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petfish @oldrick: omlouvám se ale nevim co znamená ti " I " bije do očí

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petfish @abubaga: třeba naprosto spolehlivý způsob otestovaný na 3 počítačích (2x vista, 1x win 7) před cca 3/ rokem: office 2003 outlook, nainstalovat kaspersky av včetně pluginu pro outlook... po vypršmení licence se plugin nedokázal odinstalovat korektně. při startu outlooku vždy řval chybějící plugin, ale dalo se pokračovat. Po použití CC outlook přestal startovat úplně... (zkoušeli sme to ze zajímavosti na více strojích - protože reinstall office byl jasnej...)

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Automatické cleanery registru by fungovaly 100% pokud by všechny instalace / deinstalace a zásahy do reg. byly prováděny korektně a podle specifikací. (jenže to by pak nebyly třeba).

Bohužel spousta obyčejných programů a driverů si dělá v registrech co chce - a těch úchylek je mrtě. A žádný automat to prostě nezvládne analyzovat spolehlivě. Navíc když se k tomu dodá šedá zona - DRM ochrany, cracky, nebo třeba emulátory DVD co používají všemožné nestandardní programovací techniky a přístupy, už nejde ani tak o "jestli", ale "kdy" se to sesype. A to nemluvím o různém malware, které se onějaké standardy nestará.

Uplně super pak je když koliduje cleaner s vlastními nástroji systému... (začne to ne zcela košer instalaci, cc to ne zcela fixne a upraví to ještě líp, a win nadetekují corupted reg. a dorazí to ...).

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm a může mi někdo vysvětlit na co?
Android registry nemá.
Na cache a další věci tu je CWM

Ano je to kurvítko na Winech. Vyzkoušel jsem asi 10 cleanerů na 6 PC a každej z nich nějak dojebal po určité době komple. Jediný který až na pár případů je neškodný je Registry Clean Expert.
Ale říkám záleží hodně co máte za OS, periférie a SW.
Pokud máte nejzákladnější věci a pár standardních programů tak by to teoreticky moc problémů nemuselo přivodit.

Nejlépe je používat např.: IObit Uninstaller tím při každé odinstalaci programu odstranit veškeré zbytky.

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mafian277198]Takže CCleaner mrví Windows? Já ho používam určitě přes rok jako čistič cach + sem tam registry, win nainstalovaný 2.5 roku a jedou... Kdyžtak mi teda napište pár příkladů, ať vim, na co si dát teda pozor 8) .[/quote]

Já ho používám snad 10 let a nikdy mi nic nedomrvil, problém je většinou mezi židlí a klávesnicí. Když pitomec kliká na něco čemu nerozumí, tak je úplně jedno jaký má program 8)

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
13. 3. 2013 01:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* "problém je většinou mezi židlí a klávesnicí" no to je fakt zase fór :lol: no jo tak to svedem na uživatele, ale i to je možný :roll:

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
13. 3. 2013 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick V pripade cisticu nikoli. Tam je vetsinou chyba v cistici. Tedy pokud nevypnete 90% jejich funkcionality. Je to blackbox, ktery proste ma docela vyznamnou chybovost. A ma-li to nulovy pozitivni prinos, nema smysl to pouzivat, kdyz existuji takova rizika.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
13. 3. 2013 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick jenomže ten problém je v drtivý většině případů opravdu někde posazenej na židli před monitorem

rybajda
rybajda
Level 1 Level 1
13. 3. 2013 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mr.Lolendo]

Nejlépe je používat např.: IObit Uninstaller tím při každé odinstalaci programu odstranit veškeré zbytky.[/quote]

rybajda
rybajda
Level 1 Level 1
13. 3. 2013 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mr.Lolendo]

Nejlépe je používat např.: IObit Uninstaller tím při každé odinstalaci programu odstranit veškeré zbytky.[/quote][/quote]

ještě je dobrý Your uninstaller :)

p.s. kdy už bude konečně funkční korekce příspěvků?

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
14. 3. 2013 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DOC_ZENITH]Souhlas, taky jsem na servise viděl více systémů které CC cleaner zlikvidoval než kterejm pomohl. Už nejsme v dobách Windows XP... Naopak to většinou "upraví" něco co nemá.[/quote]
Ale prosimtě nekecej ty docente :D . Kdysi mě takoví jako ty tak dlouho tvrdily, že CCleaner šecko zničí a kdesi-cosi. Tak mě to jednou nedalo a trochu jsem se pokusil to zdokumentovat (záměrně jsem vybral poměrně netypický hw, aby měl CCleaner co největší šanci to domrskat) http://bit.ly/Zr59iE Mě by pro změnu zajímalo jestli má někdo zdokumentované jak mu CCleaner sestřelí pc - maximálně co jsem se o to snažil bylo promazání doplňků takže to hodilo hlášku, ale knokoutovat celý pc fakt ne - vždyť to ani nevidí sys. služby :roll:

Reklama
Reklama