Zpět na článek

Diskuze: OCZ + 25 nm = nízký výkon. Víme, co za tím vězí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Harun
Harun
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokles vykonu o 150%? :)) skuste si to radsej opravit ;)

smith007
smith007
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Harun Píše pokles 150%, ne pokles [i]o[/i] 150%!!! :roll: Druhá možnost se dá interpretovat dvěma způsoby a jeden z nich je možný - totiž, že základ počtu byl 25nm disk a rozdíl výkonu 150%.

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smith007 Máte pravdu, přeformuloval jsem to. 150 % jsem střelil od boku. Podle http://www.ocztechnology.com/images/OCZ_Vertex2_2.5_AS-SSD.pdf je ten pokles 80%. Vím, vypadá to velmi bulvárně. Ale 175 MB/s vs. 35 MB/s se počítá trojčlenkou opravdu pěkně. --- Jan Černý

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smith007 Máte pravdu, přeformuloval jsem to. 150 procent jsem střelil od boku. Podle http://www.ocztechnology.com/images/OCZ_Vertex2_2.5_AS-SSD.pdf je ten pokles dokonce 500 %. Vím, vypadá to velmi bulvárně. Ale 175 MB/s vs. 35 MB/s se počítá trojčlenkou opravdu pěkně. --- Jan Černý

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smith007 Máte pravdu, přeformuloval jsem to. 150 5 jsem střelil od boku. Podle http://www.ocztechnology.com/images/OCZ_Vertex2_2.5_AS-SSD.pdf je ten pokles dokonce 500 %. Vím, vypadá to velmi bulvárně. Ale 175 MB/s vs. 35 MB/s se počítá trojčlenkou opravdu pěkně. --- Jan Černý

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smith007 @pr: Máte pravdu, přeformuloval jsem to. 150 procent jsem střelil od boku. Podle http://www.ocztechnology.com/images/OCZ_Vertex2_2.5_AS-SSD.pdf je ten pokles 80%. Vím, vypadá to velmi bulvárně. Ale 175 MB/s vs. 35 MB/s se počítá trojčlenkou opravdu pěkně. --- Jan Černý

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akorat kdyz teda neni problem v Intel chipech, tak by me zajimalo, kde jsou ty Intelem proklamovane SSD disky na 25nm technologii, ktere meli byt s o polovinu vetsim prostorem za stejnou cenu. Intel mluvil o tom, ze budou v unoru a zatim teda ticho po pesine. :-/

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo Zkuste kliknout na odkaz, směřující na můj blog... -- Jan Černý

Zivan
Zivan
Level 23 Level 23
18. 2. 2011 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja to psal uz u toho puvodniho clanku. Lepsi proces = min clanku = nizsi vykon. Je to stejne jako u 40GB SSD od intelu, kde chybela pulka cipu :)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 2. 2011 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mne to prijde v duchu: spatne zpravy o OCZ a 25nm jsou kacha roku, ale jinak je to vsechno pravda :lol:

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Kachna je informace, že 25nm NAND Flash jsou špatné, protože jsou špatné. Ááááno? Za prolém si může OCZ samo - mělo objednat čipy s menší kapacitou, nebo s dvojnásobnou šířkou sběrnice. Děsím se jen těch odborný rad ve stylu: „To SSD Intel G3 si nekupuj. Slyšel jsem, že má ty zlé, špatné a pomalé 25nm čipy, kvůli kterým zkrachovalo OCZ.“ :D -- Jan Černý

pepper01
pepper01
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Rád bych se ujistil, že jsem pochopil informace správně. OCZ nasazuje 25 nm čipy na disky všech velikostí a to jak verze E (extended) tak i nerozšířené verze ?

Dále by mě zajímalo zda se to týká také jiných řad SSD disků od OCZ např. Agility 2 ?

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepper01 Ano, OCZ 25nm NAND Flash osazuje do modelů "OCZ Vertex 2" i "OCZ Vertex 2 Extended" podle všeho se budou tyto čipy osazeny i "OCZ Agility 2". Je možné, že IMTF vyrobí 16bit NAND Flash (nebo je OCZ objedná, popř. začne osazovat 16 kusů v menší kapacitě - viz moje tabulka) a bude po "aféře", kterou si způsobilo OCZ samo. Podle mě drží IMTF ceny úmyslně nahoře, aby se nevyplatilo prodávat dvakrát větší SSD za stejnou cenu (čímž by byla osazena plná šířka sběrnice). btw: udělal jsem menší aktualizaci, je to přehlednější? -- Jan Černý

Artoo
Artoo
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mam ten problem taky.Mam OCZ vertex 2 60GB uz asi mesic ale jeste jsem ho nepouzil.(cekam na bord k sandy bridge)Zkratka mam ho do nove sestavy jako systemovy.No na popud dnesniho clanku jsem ho rozdelal a otestoval a bohuzel mam s novymi cipy.Co ted s nim?? Poradte.Premyslim ze ho vyreklamuju,lziva reklama,spatne udaje disku a tak.A poridim neco jinyho.Dyt podle testu tady na PC Tuningu jsem ho kupoval a pokud ma jiny parametry tak to je snad spatny ne??To je jeko bych si koupil mercedes za 2 miliony a oni mi rikali ze tam je preplnovanej 3litr a mezitim po objednavce mi tam supli 1,2ku z fabie.No poradte prosim.

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
20. 2. 2011 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Artoo Ja taky nedavno koupil Vertex 2. Muzes mi potvrdit, ze nove verze maji 1.28 firmware a starsi 1.27? Nemam takovy sroubovacek, abych ho mohl rozebrat, ale prave FW mam 1.27 tak doufam v starsi verzi.

AoD
AoD
Level 1 Level 1
22. 2. 2011 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, lze nějak poznat z označení OCZ disku nebo podle výrobního čísla zda ho mám 34nm nebo 25 nm ? Předpokládám, že ta tabulka zveřejněná ve článku s tou identifikací platí jen pro Intel nebo se pletu ? Mám týden OCZ Vertex 2 180 GB firmware 1.28 a po několika reinstalacích a testech (strávil jsem u toho celý víkend) mě jede pořád maximálně na půlce výkonu tedy místo 285/275 MB/s tak maximálně 150/130 MB/s. Díky za radu.

Reklama
Reklama