@Timmah!
no tak to potom ocakavam aj test konkurencie, 4x48 thread xeon s aspon terabajtom RAM a najrychlejsimi M2 SSD. Server bude stat tak 100k eur bude mat rovnake minusy EPYC, ba priam vacsie, kedze je taktovany este konzervativnejsie. Cize single thread hry pojdu este o par FPS nizsie.... Cinebench bude o par percent vyssie. a vsetci sa budeme tesit co je mozne poskladat do jedneho PC/servra.
celkom nechapem kam tymto nvidia meri, ak ma byt jedna gf104 na urovni HD5830, tak aj pri 100% skalovani SLI bude gtx490 na klasicky 2GB radeon HD5970 stracat cca 25%. odhliadnuc od spotreby a vsetkeho ostatneho
@mailer
mirror nieje zaloha!! toto si treba uvedomit :) miror ochrani len pred chybnym diskom, ale ak sa data poskodia, tak sa poskodenie zmiroruje :) ak si data nahodou zmazeme, tak sa zmazanie zmirroruje :) cize realna zaloha je len na externe neprepisovatelne medium. Ide uz len o cenu dat, kolko sme ochtni investovat na ich archivaciu.
@Z. Obermaier
ano, to je najlepsie, testovat traktor na pretekarskom okruhu, alebo formulu na poli :D zvycaajne vase recenzie maju stovky comentov, tato ma nezvycajne malo, cize pocet pageviews je neuspokojivy :D tak preco nepovzbudit flame takymto prispevkom? :D
viac ako screeny aplikacie by sa hodilo dat vysledky do tabulky a dat screeny z hier, benchov, ze aky to ma vplyv na obraz :) az tak sa bude dat posudit ci to je cheat, alebo len optimalizacia :)
[quote=Iwo]Teda musim se smat zdejsim propagatorum zalohy na HDD (mirroring). To funguje tak, ze se vam na jednom disku vytvori chyba a vy si ji vyzrcadlite na druhej disk. Tudiz jste kde ? Jste v pi... :lol: Musite delat prirustkovy zalohy a tech disku mit rozhodne vic nez dva. Nakonec zjistite, ze se vam to nevyplati. Ideal je mirror dvou disku + pasky a protoze paskove mechaniky nejsou nejlevnejsi a ty o kterych se da pro normalniho cloveka uvazovat (z hlediska ceny), tak nepatri k nejrychlejsim, tak stale plati to, ze treti zalohu nejlepe udelat na archivni CD nebo pokud se jedna o vetsi mnozstvi dat, tak na DVD nebo BluRay. S tim, ze si musime byt vedomi toho, ze DVD muze a nemusi vydrzet, jak je to z BluRay je ve hvezdach, ale asi to taky nebude nejlepsi, kdyz se s tim Sony nijak nechlubi. :([/quote]
[quote=ch3vr0n]ehm.. hw vyrobci by rozhodne zkratka neprisli.. ono se to nerenderuje ze vzduchu ze ? jen se vikonny hw presune na stranu poskytovatelu. stejne by si nikdo samotnej terminal nekoupil.. kdyz bude stacit obyc PC za 5titalir.. co se tyce latenci.. tak na tom se pracuje.. dosud tusim bylo zpocitano, ze staci bejt 70km od datacentra.. neco jako dnesni adsl.. aby to svistelo je potreba bejt max 4km od ustredny.. takze staci vybudovat par datacenter v huste obydlenych mistech a bude tu solidni herni alternativa[/quote]
rozhodne by prisli, ak priemerny hrac presedi hranim hier za pc/konzolou 4h denne, tak s idealnym skalovanim sa vyuzije hardware onlive poskytovatela na uspokojenie 6 hracov, cize vyrobca preda 6x menej hardwaru... tak isto ako poskytovatel internetu nema kapacity na uspokojenie vsetkych zakaznikov v jednom momente maximalnou rychlostou, takisto nebude mat poskytovatel onlive hrania hardware na uspokojenie vsetkych zakaznikov naraz, predpokladam ze bude mat tak 20-30% z potrebnej kapacity... a ak to bude v spolupraci s vyrobcami hier a oni prisposobia hry (render, ui, atd..) na cloud computing, tak to bude este efektivnejsie vyuzitie hardwaru a vyrobcovia hw pridu podla mna o nemale zisky...
clanok na uvedenie do problematiky je fajn :) ale zislo by sa opravit niektore fakticke chyby napr: fallover na failover ako sa proces prepinania clustra spravne vola a este pri raid5 sa 3. disk nepouziva na ukladanie parity (to je nepouzivany raid3). raid5 sa vola aj distribuovana parita, cize data sa ukladaju postupne stripe1 stripe2 parita stripe1 stripe2 parita... predchadza sa tym tomu ze ked pri raid3 odide paritny disk, tak sa mozete rozlucit so vsetkymi datami a kedze sa na paritny disk sustavne zapisovala parita tak bol vytazenejsi ako dva datove disky a bol ovela nachylnejsi na poruchu.
nechapem ako moze redakcia takyto demagogicky clanok vobec uverejnit :D Tato trieda CPU nema nic spolocne s PCTuningom ani s jeho cielovym osadenstvom, tak isto sa tu netestuju highend xeony s cenou okolo 10k USD za kus. Nerozumiem ani sponzorovi mironet preco pozical takyto CPU na otestovanie, kedze tymto ziskaju presne 0 potencionalnych zakaznikov :D