Zpět na článek

Diskuze: Oznámena cena GeForce 7800GTX 512MB

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavni je, ze kdyz Nvidia neco vyda, tak se to dokonce i da koupit, coz se o X1800XT rozhodne rict neda.
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2005 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To nemuzou zkousnout. Prisla 7800 GTX a vydrtila naprosto vse. Po mesicich odkladu, slibu a mlzeni, ATI konecne vydala R520, ale prekvapeni se nekonalo. Topi a rychlost na to, jak jim to trvalo dlouho nic moc. V sume jen o chlup rychlejsi nez 7800GTX. Ale je o dost drazsi, nez mesice bezne dostupna 7800GTX a co je na tom nejvtipnejsi, koupit se to ve skutecnosti ani ted neda. A uz, za par tydnu, zase prijde grafika, ktera posle ATI k cipku. No to asi dovede nektere lidi nasrat, ze? A ted si predstav, zase nas ti sami budou oblbovat hlaskama typu: Pockej az prijde R580, R600 apod. me to teda prijde velice vtipne. A jeste vptipnjsi, ze se nekdo uklika, jen aby tu realitu mohl poprit. Jinak zdravim a souhlasim...
- Jmeno na 3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ode mě sice ten blábol nemáš, ale rozhodně tvoje tvrzení není pravdivé. Konkrétně "kdyz Nvidia neco vyda, tak se to dokonce i da koupit"

Na přelomu července/srpna byl vydán čipset NF4 SLI x16, který nVidia zmiňovala už v anti-CrossFire slidech (ve smyslu SLI má 2x 16 linek, Crossfire pouze 2x8), 5.8. nVidia ohlásila i produkty s tímto čipsetem, jenže už je to tři měsíce a nikde se nedají koupit. Resp. minulý týden jsem koukal na nabídky e-shopů - některý to sice už měly v ceníku, ale stále jako nedostupné. nVidia tentokrát pouze upřednostnila včasné vydávání grafických karet na úkor čipsetů, protože se stočila pozornost na dostupnost grafických karet a čipsetu zpožděného o víc jak tři měsíce si skoro nikdo nevšimne.
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2005 02:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @no-X: No ja jen, ze sem slysel, ze vubec prvni varka ma dorazit do statu, az velmi tesne pred vanocemi.
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

az nato ze nove karty ATI este nie su ani v obchodoch. Ked NVidia vypusti kartu je k dispozicii hned, karty ATI kupis za pol roka.

NVidia momentalne vedie v kazdej oblasti

Lowend:
6600GT vs. X1300Pro

Mainstream:
6800GS vs. X1600XT

Hiend:
7800GTX 512MB vs. X1800XT
- sonyy66

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Miluju tyhle nestranný názory :-)

"nove karty ATI este nie su ani v obchodoch"

Nevím jak u vás, ale u nás ano. X1800XL, X1300 256MB, X1300 512MB a X1300 PRO se dají běžně koupit.

"NVidia momentalne vedie v kazdej oblasti"

1) X1300PRO je cenou jinde než 6600GT
2) 6800GS ani X1600XT ještě nejsou na trhu, takže nevím, podle čeho je porovnáváš, zvlášť když není jasný, kolik budou stát v obchodech. Slibovaná "wide availability at launch" nějak nevyšla - v zahraničí 6800GS momentálně má pouze monarchcompuer na předobjednávku s očekávanou dostupností za 3 dny.

3) 7800GTX 512MB vs. X1800XT - GTX512 je snad někde dostupná? Srovnávat se dá, co je na trhu. Stejně tak můžu říct, že R580 je lepší než GTX512.

Takže než opět prohlásíš, že nVidia vede v každý oblasti, podívej se, co se dá koupit a co ne. Protože v momentálně dostupném hardwaru nVidia žádné trháky nemá a jestli si lidi oblíbili některou z novinek, je to X1800XL, která se dá přetaktovat na úroveň XTéčka a za 11500,- mají kartu výkonnější, než jsou top modely GTX.
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Používá X1800XL to "novější" jádro R520 nebo to "starší" který nejde tolik taktovat?

btw. který slabomyslný a zakomplexovaný NVIDIOT nám atinářům naklepal tolik blábolů a sobě tolik souhlasů?
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Zajimalo by mne jedno - Jak si muze redaktor vubec dovolit o sobe tvrdit ze je fanATIk? Uz jen to je podle mne docela dobrej duvod pro vyhazov z redakce nebo zakaz vydavani testu GK ktery porovnavaji karty od ATI a NVIDIE kvuli zcela zjevne zaujatosti. I kdyz na druhou stranu je pravda ze v posledni dobje uz je stejne kazdymu jasny ze je v redakci nekde na vysokym miste nejakej fanATIk uz podle VETSINY clanku ktery v posledni dobje vychazeli. A pokud se jedna pouze o shodu jmen Autora clanku a nekoho jinyho tak se oboum omlouvam. Jinak s tema kartama jak to mnel sonny vypsany to nejsou blbosti ale pravda.
- Neomen11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: XL v současné době používá respin A14, XT A15. V praxi je mezi nimi menší rozdíl než jsem čekal. Při stejné voltáži dosahují podobných výsledků a rozdíl bude spíš ve výtěžnosti při výrobě (jinak řečeno čipů, které poběží na např. 700MHz bude na wafferu A15 více, než na A14. Jinak výrazně horší byly A13, které byly pouze na některých vzorcích X1800XL. Ještě existují A21 (nebo 23?) teď si nejsem jistý, ale jak na tom jsou s výtěžností a výhřevností nemám ponětí :-)
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Neomen11: Já tady nejsem přes testy grafáren, takže je úplně jedno jestli jsem fanATIk nebo ne. Přes grafárny tu máme největšího guru no-Xe a to je taky fanATIk i když se nezdá...

A když píšu nějakou novinku tak se snažím být objektivní. Diskuze je něco jinýho... tam můžu vyjádřit svůj názor. Že je to podle vás špatný názorrrr to mě mrzí...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @no-X: No pokud to žere nad 100W tak to ani za ten rok nehodlám kupovat... Radeon 9800Pro jsou taky solidní kamna a to prej to spotřebuje "jen" 80W...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale konkurence GF6600GT neni X1300Pro, ale X800GT. Stejně tak GF6800GS neni konkurencí pro X1600XT (i když to bude přibližně stejná třída) ale hlavně pro X800GT/GTO. High-end souhlasí... až na to že se ještě neví jestli je GF7800GTX 512MB rychlejší než X1800XT ]:)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zaujimavy clanok na tuto temu je na tiscali-games:

[U]http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=15900[/U]

a o tom ze je cenova politika NVIDIE je momentalne velmi uspesna svedci toto:

[U]http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=15854[/U]

"NVidia: Celkové příjmy 574,8 milionů dolarů - čistý zisk 74,8 milionů. ATI: Celkové příjmy 470 milionů dolarů - čistá ztráta -104 milionů dolarů."
- sonyy66

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2005 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to je opravdu zaujimave. Moc objektivní to fakt neni, snaha byla ale kdyby tam dali graf z nějakýho seriózního testu (Anandtech, Guru3D - je pravda že GS je o něco rychlejší než standard a v hrubé síle dotahuje GT) a ne nVidie...
tedy říkám snaha byla ale trochu z toho vyčnívá tíhnutí k jedné straně...

- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2005 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace sonyy66: Pokud chceš číst nezávislý novinky o grafikách, čti cokoli, jen ne Tiscali Games. Protože tak zkreslený info jinde na českým webu nenajdeš (možná site Radka Hulána).
- no-X

Reklama
Reklama