Zpět na článek

Diskuze: Partneři AMD dostanou první vzorky x86 čipů Zen již ve druhém čtvrtletí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 4. 2016 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč tenhle článek nepsal pan Oberznalec, má to být takto:

Poslední kopnutí dodělávající kobyly? AMD ve svém zoufalství slibuje nesplnitelné! Ačkoli výrobní kapacity nejspíše ještě ani nestojí a čip existuje jen virtuálně za účelem prodejnosti akcií AMD, AMD slibuje dodavatelům, že tento neexistující čip ukáže již ve druhém kvartále. Konec druhého kvartálu je ještě daleko, tak AMD slibem nezarmoutí a pokusí se prodloužit svou agónii. O tom svědčí i xyz důkazů z nejmenovaných webů, které jasně svědčí v neprospěch AMD - čip bude hotov nejdříve koncem roku a do prodeje se dostane až v roce 2017. Pokud vůbec.

Takto je to správně a tak to bude mít vysokou čtenost!

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP Staci si spomenut na medialnu masaz pred uvedenim Bulldozera ako od samotneho AMD tak od fanatickych honicov typu ddementnych ddebilkov odvedla.

Pockajme a uvidime, vytvarat nejaky afektovany hype okolo nema zmysel a ten je priznacny pre bulvarne stoky.

Podla leakov pre serverove ZENy sa da usudit, ze o ziadnu revoluciu nejde. IPC Intel nedobehne a stale tam bude minimalne 1/5 naskok Intelu a Intel uz bude o rok opat inde. AMD to moze kompenzovat viac jadrami a snad aj cenou, ale ta cena je opat diskutabilna, nove vyrobne procesy bude potrebne zaplatit a zaplati ich zakaznik (AMD ako zakaznik GF) a AMD to premietne do koncovych cien a ak chce prezit tak s primeranou marzou.

Predpokladam, ze fiasko ako v pripade Bulldozerov sa konat nebude, ale rozhodne by som krotil ocakavania.

humik
humik
Level 23 Level 23
27. 4. 2016 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed ty s tím nadáváním nepřestaneš viď...že tě to baví ;-) mluv k článku a tématu bez urážek a pomluv.. dík

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 4. 2016 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed I tak ale FX drží krok s i5 bez K, tak v čem je problém? V horším výkonu na jedno jádro? Nevím jak tebe, ale mě spíš zajímá výkon procesoru jako celku a neřeším to, že v pár programech má o pár % menší výkon, když jako celek je srovnatelný...

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Jerrow: Tak s tim teda nesouhlasim. Horsi vykon na jedno jadro se projevuje porad. Mozna tak v uvedeni to bylo stejne jako tehdejsi i5 2500, navic se po letech zjistilo, ze vsech osm jader soucasne pracovat nedokaze. Mluvim z vlastni zkusenosti, protoze jsem mel piledrivera fx8350 a zadna slava to nebyla. Nikdy to nebylo cpu mirene proti i7, ani cenou, ani vykonem. Kdyz jsem ted presel na 6700k poznal jsem rozdil i ve Windows. Napriklad pri spousteni chromu, nebo rozbalovani .raru
Presto obcas dokazal ve hrach (!!!!) neskutecne zazarit. Dokonce i zde na modro-zelenem webu dokazal v Crysis 3 roznest na kopytech i7. Ok bylo to asi jen o jeden frame na sekundu, ale stejne. Na druhou stranu mu treba Wolfenstein delal problemy, ale ve spouste her s i7 drzel krok.
S nejnovejsi generaci Intel Core se ale merit nedokaze a ma vykon nekde mezi i3 a i5 a staci tak do tech 80fps, pak uz zacina byt bottleneckem pro silnejsi grafiky.
Ruzny synteticky benche nema cenu rozebirat, tam jsou ty vysledky horsi ne o par %, ale treba o 50%.

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Jerrow: Mělo to ale být konkurencí pro i7 :wink: Já do FXka chtěl jít a nechat si i7 980 jenom na hry (v podstatě to měl být po nástupu Buldozeru průměr). Ještě štěstí, že mám možnost si hw půjčovat a otestovat jinak bych mu to jel osobně omlátit o ústa... Teď už můžem FXka hodnotit zpětně (sám mám jedno X6) a narovinu to co plácal DD je fakt hodně daleko od reality, žádné "v budoucnu se ukáže ta pravá síla" se prostě nikdy nekonalo

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Gembler23: Nemuzete srovnavat 4 roky rozdilne architektury a 32nm proti 14nm vyrobnimu procesu. Jedine co muzete srovnavat je cena, kterou zaplatite za vykon ktery dostanete. A tady jsou porad oblasti, ve kterych FXko ma co nabidnout, pokud si nechcete priplacet k intelu.
Ja jej mam taky a muzu s klidem rict, ze za ty 3k a po OC si opravdu nemuzu stezovat. Srovnaval jsem to se svoji mobilni i7kou (4700) a pokud vezmu v potaz cenu, tak AMD fakt dobry.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
27. 4. 2016 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Gembler23: Gembler23 tak je jasne ze i7 6700k piledriveru natrhne zadek ale taky ta cena driv se do low cost PC jakz takz vyplatilo nasazovat AMD ...ted uz se vyplati jen par modelu v pomeru vykon/cena a ta FX 8350 uz je mirne za hranici vyhodnosti...(kdyby byla jeste tak cca o +- 700,- levnejsi tak mozna s prihmourenym okem)

Richm0nd ==> podle K10 hodnotit Piledriver ? pokud se ovsem X6 = phenom (thuban):)

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
29. 4. 2016 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @tombomino: Vážený pane, Zambezi FX 8150 bylo vydáno +/- stejně jako i7 980. Cenu samozřejmě srovnávat mnohu, RAMky stály stejně (OCZ CL5), deska o 1.000,- více (ASUS TUF, později P6T Deluxe ale s hw řadičem), procesor u Intelu o necelé dva tisíce více. To co Bagr předváděl v renderingu kde měl mít teoreticky 2x navrch bylo reálně zklamáním. Dále se mohu zmínit třeba o přístupu na SSD kde v případě AMD platformy máte buď TRIM a nebo RAID, obojí kombinovat NELZE, v případě X58 nebyl problém, paměťový subsystém měl při obsazení 4 bank problémy, u X58 nikoliv (a co si budem povídat, u renderingu je každá ramka dobrá). Na druhou stranu jsem si to odzkoušel na vlastní kůži, po pár měsících nechal naopak AMDčko na hry, podvozek vyměnil za ROG a vyměnil RAMky za GEILy (mimochodem s touhle sestavou byl vytvořen rekord v propustnosti pamětí - ccá 35GB/s). Ale velmi rád se nechám poučit co dělám špatně :wink:

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @blackbox: **Gembler23 **- proti i7 to stavěl Stach :wink: S výkonem na jedno jádro souhlasím, já to chtěl na rendering kde víceméně platí čím víc jader tím víc adidas nicméně v 3DSMaxu a Cinemě to bylo nula od nuly pojde s tím, že na AMD platformě pojedu na MS ovladačích kvůli TRIMu.

**blackbox **- nebavím se o Piledriveru, myslím v globálu (sorry vypadlo mě F - FX 6120 Zambezi, ale Thuban taky nebyl úplně špatnej).

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Richm0nd: Stach je nemocny clovek, stejne jako Zdenda. Jedinej rozdil je, ze na pctuningu nepanuje totalita. Na ddsvet se imho nevyplati vubec chodit a taky to nedelam, takze ani nemuzu vedet, ze to tvrdil. Neprijde mi ani vtipne ani zajimave, ze si nekdo prikrasluje realitu a pak to vydava za skutecnost. Je to smutne.

7R7
7R7
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP Evidentne ti chýbajú články od Obra.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 od toho zelenýho trotla s těmi jeho zaručenými zdroji články chybět nikomu nemůžou.

R9-280X při vydání měla stát 9.500 (realita byla taková, že stála 7.000-7.500)
R9-290X nebude mít 512bit sběrnici, ale jen 384bit (měla 512bit)
Dvoučipová R9-290X nebude, nedá se uchladit (za pár týdnů byla R9-295X na trhu)
R9-290X bude ráda, když dorovná výkon GTX780 (výkonem byla mezi GTX780 a GTX780ti)

Tenhle "redaktor" by neměl být puštěn ke klávesnici

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 4. 2016 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @Usm82: a ted 290x ma v DX12 stejny nebo lepší vykon nez 980Ti

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @Usm82: Pro Usm82
No nevim, ale:

R9 280X - neříkal 9.500,- ale tuším 9.000,- (mimojiné u většiny dodavatelů byly ty karty i u nejlevnějšího GB nasazeny kolem 8tis. v nákupu, tzn. bez marže)

R9 290X - Vaše tvrzení jistě podložíte odkazem, o 384-bit jsem nenašel vůbec nic natožpak od Obra. BTW tady zrovna píše o 512-bit a výkonu, cituji: "Pokud by se objevila zatím pouze osekaná varianta, na výkon GeForce GTX 780 bude stačit stejně s přehledem." https://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/27609-amd-hawaii-bude-drtic-vime-jaky-bude

dual R 290X - Pokud se nepletu tak zrovinka od duálního 290X AMD se napřed dost distancovala a drtivou většinu vyráběly firmy na vlastní triko, viz. třeba Devil 13, teprve potom AMD oficiálně představilo 295X s hybridním chlazením (voda+vzduch), nicméně o link s Obrovýnm vyjádřením přesto poprosím.

R 290X - viz. https://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/27609-amd-hawaii-bude-drtic-vime-jaky-bude

To, že okamžitě někoho opakovaně označujete za trotla kudy lezete jen podtrhuje Vaši zainteresovanost. Zajímavé je, že co co dodneška bleje DDebílek AMD fanouškům prakticky "nevadí" (a pokud ano tak jsou smazané).

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @Usm82: Tak Obr je oproti ddiletantovi odvedla len slaby odvar. Okrem toho, to co vytahujes nebolo celkom presne pred uvedenim urcit a kazdy web riesil len spekulacie.

Teraz som navstivil bulvarnu stoku oddvedla a nasiel tam kvalitnu ukazku amaterizmu a tuposti v komentaroch k clanku o Polaris grafikach:

"rád bych připomenul, že je profesionální AMD Radeon Pro DUO, tedy dvě FIJI s 300W TDP a je chlazeno zcela pasivně ;)"

Toto je ukazka hluposti a zavadzania najhrubsieho zrna. DDement nevie o com toci, lebo profi Pro Duo ma sice len pasivny chladic, ale pocita sa s umiestnenim v racku tak ako v pripade inych profi kariet, kde karty v racku su spolocne ofukovane. A ddebilko je schopny napisat, ze 300W je chladenych zcela pasivne :lol: :lol: :lol:

humik
humik
Level 23 Level 23
27. 4. 2016 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @HighSpeed: co takhle mluvit slušně ? nebo se takto prezentuješ obecně ?

humik
humik
Level 23 Level 23
27. 4. 2016 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @HighSpeed: ale houbeles...

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @Richm0nd: Tak tu R9 280X jsem dohledal, https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/28069?start=13

Cituji: "Škoda jen stále vysoké ceny, přeci jen cena dnes už „střední vyšší“ třídy **kolem devíti tisíc **je vysoká a málokdo ji bude ochoten zaplatit za „starý“, byť novou nálepkou vybavený model."

Poté cenu aktualizoval na 7.700,-

Překvapivě pod článkem diskutuje Usm82 jak nevěří ceně přitom je tam z historie Heuréky jasně vidět, že ta karta dosahovala i těch astronomických 9.000,- (i lehce přes)

Takže važený máte pravdu, Obr si dovolil prokazatelně před třemi lety jednou uvést vyšší cenu, pak si ji dovolil opravit a zcela nepochybně si za to zasluhuje tři roky pomlouvat po internetu od lidí co si naklikávaj plusy přes proxy :roll:

Palečky nemají cenu, realitu nijak neovlivní, maximálně tak tímhle způsobem ovlivníte svým jménem ostatní lidi, v globále to ovšem má asi takový přínos jako kdyby mělo ho*no čepici :wink:

reguser
reguser
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @HighSpeed: Tobě teda leží Stach řádně v žaludku, že ho musíš zmínit v každém tvém příspěvku, ačkoliv je téma jiné. Až je mi tě celkem líto. :shock:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
27. 4. 2016 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @Richm0nd: ale to porad nemeni nic na tom ze jeho clanky jsou plne invektiv smerem k AMD a jeho uzivatelum a u NV to dela naopak :) takze me urazi a zaroven chvali :) protoze pouzivam produkty obou firem .... ale abych pravdu rekl radeji mam AMD/ATI odjakziva meli z meho pohledu "prijemnejsi" pristup k veci ted se nebavime o cenach ktere maji spise z donuceni :) a pokud se jim ZEN a Polaris povede tak jdu do toho ani nemrknu jestli ne tak pujdu zase do Intelu ....

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @reguser: O com to meles vorechu? :lol: Tu sa nadava na Obra bezne, a pritom je Stachuj daleko vacsi ddemagog.

Je potrebne poukazovat na ddebilizmus z dovodu, ze nie kazdy vie a citaju to aj lajci, ktori potom tych ddebilitam uveria. A nejde len o Stahcuja, ale o kazdeho kto siri ddemagogiu, vratane politikov. To je vsetko.

-Stalker-
-Stalker-
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @reguser: Kdyby jsi toho člověka znal,tak bys to pochopil...

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @blackbox: Dlouho jsem si nevšiml těch adjektiv, ale zato začínám čím dál častěji vídat uřvané militantní AMD fans tapetovat diskuze napříč cz servery přičemž nedokáží svoje tvrzení ani podložit, ale nadávat to jim jde jedna báseň. Za těch několik desítek let jsem se s tímhle nesetkal, ATI/AMD mám taky (míval jsem i v dobách kdy nVidie ještě neexistovala a Furry MAX stál docela řepu), ale tímhle chováním mě zdejší diskutéři AMD slušně znechucují. Osobně je mi fuk jestli prodám zákazníkovi AMD nebo nVidii (Intel, WD, Asus bla bla bla) a poslouchat tu kecy jak nVidie/Intel obchodníky podplácí je fakt vejmysl DDebílka masivně rozšířený právě po diskuzích. A nebo na mě ještě nepřišla řada či co :D

humik
humik
Level 23 Level 23
27. 4. 2016 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @HighSpeed: o Obrovi se tu zminit muzem, toto je web pro který pise... jen ty sem furt taháš konkurenci ..

reguser
reguser
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @HighSpeed: Ale tady jsi na PCtuningu, kde je pan Obermaier redaktor, tak sem netahej jiné weby a diskutuj věcně k článku pod kterým přispíváš. A pana Stacha kritizuj pod jeho články. Mimochodem vidím, že jsi na tom hůř, než jsem si myslel. A kup si novou klávesnici, nějaké písmeno ti stále hapruje :D

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
28. 4. 2016 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @Richm0nd: Jeslti si to nevidel tak nema cenu s tebou o nicem diskutovat. Obr je manipulator a zpravar jako ti z blesku. Ma sice pristup k HW ma asi i znamosti a znalosti ale zpusob jak je prezentuje je tak tragicky ze ja ho radim na uroven Hulane. Uplne stejnej dement.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @reguser: Je videt, ze netusite ktera bije. Zkuste napsat to Vase na Stachove blogu proti nemu. Vyletite driv nez stacite rici beee.

Zde fanatici pisi na Obra nadavky nejhrubsiho zrna a maximalne to redakce obcas promazne.

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @reguser: Odpal vyfajcit Stachujovi pero :lol: :lol: :lol:

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
28. 4. 2016 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @Broxik: Ukažte mi prosím to adjektivum. Slušně jsem prosil i o ty linky - doteď jste nepředložili lautr nic :roll:

reguser
reguser
Level 1 Level 1
27. 4. 2016 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @HWSpeedy: S jeho vyjadřováním se ani nedivím, že někde dostal ban, divím se, že ho nemá ještě tady.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
29. 4. 2016 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @Richm0nd: tak jestli nevidite v jeho textech zadne adjektivum tak bych vam doporucil vratit se na zakladni skolu :)

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
29. 4. 2016 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@7R7 @blackbox: Já to dlouho nečetl, ale prosím ukažte mi to jako hloupému školákovi. Poněkolikáté :roll:

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 4. 2016 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP Blbý je že i tohle je pravda :evil:

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
27. 4. 2016 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP si zabudol na
zdroj: internet
:lol:

Reklama
Reklama