Zpět na článek

Diskuze: Pillars of Eternity: brilantní variace na téma klasických RPG

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Siggy
Siggy
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Ke srovnání s prvními dvěma hrami mě dovedly velmi podobné herní mechaniky v čele s real-timeovými souboji[/quote]

Toto nedavno niekto spomenul uz v inom komente, nie tak davno - napriek tomu ze to tak na prvy pohlad moze vyzerat, ani Baldur's Gate ani Icewind Dale nemaju real-time suboje. Kazda postava (ci uz z partie alebo aj nepriatel) pravidelne hadze kockou (ktora ma trosku viac stran ako klasicka kocka :)) a od toho sa odvija jej utok. Nepamatam si presne ake boli pravidla na frekvenciu hadzania kocky, ale rozhodne suboje neprebiehaju real-time (napr. postavam sa da povedat aky utok/ake kuzlo zoslat pri najblizsom hode kockou).

[quote]Souboje probíhají v reálném čase. To znamená, že v nich teoreticky můžete klikat, jako třeba v Diablu II[/quote]

Teraz sa musim priznat ze som uz uplne zmateny. PoE som este nehral, dostanem sa k tomu az cez vikend, ale znamena to, ze pokial budem s postavou divoko klikat, postava bude takou frekvenciou utocit? Ako hovorim, este som hru neskusil, ale toto sa mi nezda.

Inak fajn recenzia, uz sa tesim na vikend :-)

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
27. 3. 2015 00:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siggy PoE je obecně spíš zkratka Path of Exile (což je aRPG Diablo stylu). Pravda, nenapadá mě moc co vymyslet za zkratku pro Pillars.. :/

Recenze dobrá.. možná tomu dám někdy šanci. Zatím sem pořád nedojel ani poslední Divinity (a to sem si ho před-platil :D).

xIndian
xIndian
Level 1 Level 1
27. 3. 2015 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius OT: a nebo taky Power over Etherhet :) /OT

LucieJ
LucieJ
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siggy Asi jsem se špatně vyjádřila. I zde se souboje propočítávají, délka úderů vychází z atributů postavy a zbraní a tak musíte pořád pauzovat. Pokud byste však vystačili s jediným útokem (což nevystačíte), stačí vám opravdu jen klikání, respektive překlikávání cílů.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siggy Baldur nebyla tahovka, boj probíhal plynule, s možností pause. Z pohledu počítačové hry to je možné považovat za realtime.

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siggy Jestli se nepletu, tak rychlost útoku vycházela (tedy bavíme se o hrách na základě Dungeons and Dragons) hlavně z obratnosti postavy a počítala se na kola. Jeden útok za kolo, dva útoky za tři kola, dva útoky za kolo... Stejně tak i kouzlení. Dobře je to vidět v ID II, které vycházelo z nejnovějších pravidel DD (bylo to tehdy 6.5?) a které Vám to rovnou vypsalo u příslušného traitu.

PoE jsem taky ještě nehrál, ale pochybuju, že rychlým klikáním bude postava útočit rychleji. Naopak, i např. v BD nebo ID, když člověk zapauzoval hru uprostřed pohybu válečníka, kdy se napřahoval zbraní k útoku, a zadal mu novou akci, v útoku přestal a "promeškal" tak jedno kolo. Řekl bych, že tady to bude podobné.

Každopádně už se těším až si PoE zahraju!

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bradley eh... tři útoky za dvě kola, ne dva útoky za tři kola :D :D :D

LahwaCZ
LahwaCZ
Level 1 Level 1
27. 3. 2015 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak recenze mě navnadila ještě víc, než se zdá být možné... Už aby bylo po práci, další spánek bude asi až v neděli... :D

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
27. 3. 2015 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyjmecne musim Lucku pochvalit, konecne je to celkem ctive :) jen tak dal

hra bude super, ale nejdrive me ceka konecne Planescape Torment

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
28. 3. 2015 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chudaci z Path of Exile, ted jim budou fusovat do zkratky

Reklama
Reklama