profile-image

Bradley

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
2. 2. 2014 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jvopenka @Bradley: Par preklepu, pisu za jizdy, sory, snad chapete co chtel autor rici :-)

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
2. 2. 2014 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jvopenka @Plukovnik_PU: Normy a zakony, poplatky a pokuty, ty vyresi vsechno, to je pravda. Proto se u nas nekrade, nezabiji, nezproneveruje, neparkuje kde nema, neotaci v krizovatkach, nesidi zbozi, pejskari sbiraji po psech vykaly,... Vis kam mirim.

Vy ale porad uhybate z cile: cil je mit doma tiskarnu, ktera vyrobi co potrebuji, ne tiskarnu, ktera draz vyrobi to,co si koupim jinde. Proc bych si kupoval vec, ktera bude vyrabet veci draz a hur, nez koupim v obchode. Ja pracuji s tezi, ze tiskarna je nastroj, ktery me osvobodi od toho chodit nakupovat zbozi do ruznych obchodu. (To je snad cil toho vseho, ne?).

Porad predpokladas, rok 2014 se soucasnym systemem, praci atd. Predpokladas, ze pujdu koupit napln a nekdo jej koupi levneji a proto to neudelem. V takovem pripade nevim, proc bych si tiskarnu kupoval.

Ja mluvim o case, kdy tiskarna nebude jen hitech udelatko pro geeky aby se chlubili na forech, co vytiskli. Predstav si svet, kde mas tiskarnu takovou, jakou chceme mit, tedy opravdu startrekovskou, ktera vyrobi co potrebuji. Predstav si, ze je bezne roozsirena jako mikrovlnka (a to je cil, ne?). A ted mi rekni, co bude polovina sveta delat,kdyz se nebude muset skoro nic vyrabet (budou se muset sehnat suroviny a jidlo, nejaka ta sluzba co spociva v osobni nebo dusevni praci) protoze kazdy bude mit tovarnu doma. Fakt veris, ze lidi budou travit cas vyletama, vyzkumem, rozhovory v parku a opalovanim? Opravdu veris, ze se nenajde nikdo, kdo nebude krast schemata pro tisk jako se dneska kradou filmy?

Jasan, nikdo nevime co bude, proto rikam, je to podnet na zamysleni, kam to muze vest,pokud to bude umet to, co nam vsichni rikaji ze umet ma.

Co se tyce linuxu: nikoho se nesnazim urazit a je pravda ze o tom vim prd, ale, nekdo vytvoril neco, co se da volne stahnout, na cem vsichni muzeme pracovat a je to zadarmo ergo mi pojmenovani freeware staci.

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za pěkný test ale měl bych takovou poznámku:
Takový test tu měl být měsíc po vydání Radeonů 7870, kdy lidi řešili který vybrat, když byly nové. Rozhodně by mě v tuto chvíli mnohem víc potěšil test GeForce 670 v nereferenčních edicích, protože pořád nevím kterou vybrat. A upřímně: o Radeonech se člověk může dočíst všude, protože jsou na trhu dlouho. Taky by mě potěšil test desek s Z77 chipsetem. Čekal jsem nějaké testy před vydáním Ivy Bridge nebo těsně po vydání. Chci postavit nový počítač ale když se kouknu na PcTuning pro radu, jsou tu 3 testy Z77 desek (z toho jedna überclockfriendly a jedna spíš pro pracovní stanici) a jeden (!) test nereferenční 670 karty. Myslím si, že kdyby jste byli jedni z prvních, lidi by si zvykli sem chodit proto, že by věděli, že před vydáním (např.) Piledriveru máte test 3 desek hotový a budu vědět kterou si koupit až vyjde. Budu vědět, že týden (dva) po vydání Radeonů 8xxx budete mít test dvou tří nereferenčních verzí a budu vědět kterou vybrat. Atd. Takhle si musím hledat jinde, jestli raději Z77 od ASUS, MSI nebo ASROck.
Jen postřeh.
K samotnému testu: kdybych se rozhodoval mezi Radeony, bylo by to skvělé vodítko, dobře zpracované, přehledné. Díky. Věrný fanda

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
1. 10. 2014 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@common user No já bych počkal, jestli náhodou nebude taky 980Ti OC edice a pak bych ji srovnával s 780Ti OC.

Srovnávat 980 s 780Ti a říkat, že výkon se nezměnil je podle mě trochu troufalé, když je dost dobře možné, že 980 nemá být nástupcem 780Ti OC, že nástupcem bude 980Ti OC.

Proto bych slova o "zklamání" jen tak nevypouštěl nebo bych porovnával 780 a 980.

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
3. 10. 2015 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neeveew Jak víš, že posmrtný život není? Nikdo nedokázal že po smrti nic dalšího není, takže posmrtný život klidně být může. Navíc tenhle bod byl přidán na odlehčení :wink:

Kde tvrdim, že před desaterem nebyly pravidla zakazující zabít? Ale které z těch pravidel (narozdíl od desatera) se zachovalo v nezměněné formě dodnes a vyučuje se jako platná norma? Chamurabiho zákoník? Římské trestní právo?

Kde říkám, že křesťani nevraždí? To víš, že vraždí, ale o tom jsem nepsal. Psal jsem o tom, že pro věřícího člověk/lidi existuje určitá jistota, kterou se dnes snaží nastolit zákonná úprava namísto té náboženské z minulých století.

Jen jsem ukázal argumenty, které svědčí pro existenci náboženství. Vyhrazovat se proti náboženství je dnes v módě, ať už z důvodu terorismu nebo jiných, ale lidé zapomínají na to, co dobrého náboženství přináší a na to se zapomíná.

Bibli i korán jsem četl, obě knihy jsou plné dvojsmyslů, přirovnání, příběhů a možných výkladů je mnoho. Jinak budeš bibli vykládat jako bílej kluk bohatých rodičů ve světě kde ti hrozí maximálně to, že tě někdo setře na diskuzi na facebooku a jinak ji budeš vykládat jako afgánec, kterýmu americká bomba "omylem" zabila rodinu, zničila dům a živobytí a zažil jsi jen hlad a válku. Chceš důvod pro to někoho zabít? Bible ti jich dá úplně stejně jako korán.

Zatracovat náboženství jen proto, že je to náboženství je úplně stejně slepé jako zavrhovat vědu resp. pokrok (jak to náboženství s oblibou dělá) nebo zavrhovat AMD jen proto, že je to AMD (doplňte svou oblíbenou hate značku).

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
15. 3. 2013 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Malý rozdíl mezi Radeony a TITANy bude podle mě spíš v tom, že nakrtmit 4 tyhle karty nezvládne pořádně žádnej procesor. Domnívám se, že s lepším procesorem by rozdíl ve výsledcích byl vyšší.

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
1. 2. 2014 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jvopenka @Plukovnik_PU: Takze predpokladame, ze vyoj se zastavi v soucasnosti? Ze cena plastu v budoucnu nepoklesne a kvalita vyrobku tistenych neporoste? Predpokladame tedy, ze nebude mozne tisknout i jine veci nez plast. Potom ano, nikdo se nemusi bat.
Ale ja si myslim, ze cil cele 3d tiskarny je jiny. Cilem je vytisknout si co potrebuji abych to nemusel kupovat - alternativne vytisknout co potrebuji, abych to na sve vesmirne lodi/kolonii na marsu nebo Alfe Centauri nemusel tahnout od startu (viz clanek a viz StarTrek).
Nerikejte mi, ze se vyvoj tiskaren zastavi na soucasnem levlu. To je jako pred dvaceti lety tvrdit, ze internet nic nezmeni, pred deseti lety tvrdit, ze televize a filmy na netu nevytlaci DVD, pred peti lety, ze ectecky neomezi kupovani knih.
Cilem je uz nyni prodavat lidem tiskarny, sice si na tom nic poradneho nikdo nevyrobi, ale na internetu v roce jedna taky nic nebylo. Za deset let si budeme moct vyrobit treba lego, za dvacet pneumatiku a za padesat procesor 22nm procesem.
Jen bokem: Ohledne "kvalitativnich" pozadavku na pneu, kolik lidi dneska v zime jezdi na letnich, kolik lidi dneska jezdi na deset let starych zimnich, kolik lidi nema technickou, emise... Kolik lidi bude podle tebezajimat, ze to 100% nesplni normu, kdyz to bude zadarmo? Kolik lidi kouka zadarmo na stazenej dvd rip kdyz si muzou koupit bluray ve fullHD?

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
9. 6. 2014 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Souhlasím. Moc se mi líbí technické provedení a nápady moddera, vskutku pěnká práce. Ale kdyby ještě zapracoval na zevnějšku, dal tomu jendotící myšlenku, barvu nebo obal, líbilo by se mi to víc. Ale kdo ví, je to na zakázku, třeba to budoucí majitel chtěl právě takhle.

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bradley eh... tři útoky za dvě kola, ne dva útoky za tři kola :D :D :D

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
3. 10. 2015 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bradley Oprava:
"Ale důsledkem vymazání pojícího prvku Evropy..."

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Soud mu navíc může přiznat vysoké odškodné ve výši 2 milionů dolarů."

Tahle věta v právničině znamená, že má on dostat 2 miliony dolarů, ne že on má zaplatit 2 miliony dolarů. Opravte to prosím např.: "Soud mu může uložit zaplatit náhradu škody až do výše..." nebo "má zaplatit třetím osobám odškodné ve výši až..."

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě udělalo AMD chytrou věc. Mobilní segment jim jde a jestli se jim povede dobře, nevidím důvod, proč by se rozumný ředitel firmy vracel na desktop, kde jim (za pár let tím spíš) ujel vlak. Ať se vyprofilují jako top výrobce mobilních čipů tak jako se Intel vyprofiloval jako top výrobce desktopových. Držim jim palce!

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
7. 3. 2013 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by zase zajímalo, jestli dokážou telefony (aplikace) těžit z více jader. V PC, jak všichni víme, to je jen pár aplikací, jak je to v telefonech? (A předpokládám, že se bude jednat hlavně o android, když nemá jednotný/předepsaný hardware jako i nebo W)

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
8. 10. 2012 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme Oznamovat ÚOOÚ máte povinnost jen tehdy, pokud hodláte jako správce osobních údajů tyto údaje zpracovávat - pokud někdo shromažďuje osobní údaje ať už pro sebe nebo kvůli zákonné povinnosti (třeba call centra, banky...) musí to ohlásit ÚOOÚ.
ALE NE KDYŽ SI NAHRÁVÁTE V AUTĚ PROVOZ! To není výše uvedený příklad. Jak říká zákon o ochraně osobních údajů, toto (oznamování) se nevztahuje na "na nahodilé shromažďování osobních údajů, pokud tyto údaje nejsou dále zpracovávány." a "na zpracování osobních údajů, které provádí fyzická osoba výlučně pro osobní potřebu."
To že máte za oknem kameru není porušení žádného předpisu! (Dobře, může to být přestupek když omezíte výhled z auta).

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
18. 2. 2013 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bradley Funguje to perfektně :!:

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @humik: Pokud definice hetero je, že jsou zelení a homo, že jsou červení, jak naznačuješ, tak ano, jsem zelený :D

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flek Přesně. Taky nechápu, proč máme auta s dojezdem mezi 600-1000 km. Benzínka je na každým rohu, myslim, že současné elektromobily co ujedou na elektřinu cca 30 km úplně stačí. A stejně je to s těmahle hodinkama. Nebo telefonama, nebo notebookama a tabletama.

Krátká výdrž je vlastnost, ne vada.

:D :D :D

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
25. 2. 2011 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se to líbí. Nvidia optimus je supr věc pro muj notebook, nevidim proto důvod proč něco takového nepropašovat i do desktopů. Minimálně proto, že moje karta poběží na nižší výkon (škoda, že se úplně nevypne) a nejen že bude brát míň proudu, ale určitě taky zpomalí ventilátor a bude zase o něco větší ticho. Kromě toho počítač nepoužívám jen na hry a když si browzdám internetem nebo čtu materiály do školy, píšu diplomku etc., je zbytečné aby si moje karta brala pár desítek Wattů a nic nedělala. Je to sice jen pár korun, ale na druhou stranu je to pár korun!
A kromě toho: čemu to vadí? Takže proč ne?

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
28. 2. 2011 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každopádně když jsem si koupil vlajkovou loď Samsungu za bůhvíkolik tisíc, "Kladivo na iPhone", prostě to nej, čekal jsem, že i servis a podpora bude odpovídat ceně. Když se mi začal SGS bezdůvodně vypínat a na podpoře mi řekli, že je to ok, a jestli mi to vadí ať to zkusim reklamovat a z reklamace mi řekli, že s tim nic neni... potom jsem čekal na Froyo asi 4 měsíce od původního, Samsungem vyhlášeného (!) termínu vydání, který se pořád posouval... neřekl bych ani slovo, kdyby hned řekli: "bude to koncem ledna", ale to jejich neustálé oddalování mě vážně dopálilo. Nakonec instalace Darky´s modu a konečně jsem spokojený.
Ale Samsung už NIKDY!

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
28. 2. 2011 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to neni muj názor, někde jsem to četl (článek na www.svetandroida.cz možná? nevim už). Každopádně SGS je jak vzhledem zařízení, tak vzhledem operačního systému (androidí velice podobný iPhonu. A netuším proč by to mělo být rouhání nebo protimluv. To je jako bych ti napsal: "říct, že je to protimluv je jako říct, že je to zelené"... chtělo by to vysvětlit. Cílem Samsungu bylo nepochybně dát lidem iPhone na Androidu. Po zkušenostech s SGS (a tím pádem s Androidem) se vrátím k iPhonu.[quote=Bradley]Každopádně když jsem si koupil vlajkovou loď Samsungu za bůhvíkolik tisíc, "Kladivo na iPhone", prostě to nej, čekal jsem, že i servis a podpora bude odpovídat ceně. Když se mi začal SGS bezdůvodně vypínat a na podpoře mi řekli, že je to ok, a jestli mi to vadí ať to zkusim reklamovat a z reklamace mi řekli, že s tim nic neni... potom jsem čekal na Froyo asi 4 měsíce od původního, Samsungem vyhlášeného (!) termínu vydání, který se pořád posouval... neřekl bych ani slovo, kdyby hned řekli: "bude to koncem ledna", ale to jejich neustálé oddalování mě vážně dopálilo. Nakonec instalace Darky´s modu a konečně jsem spokojený.
Ale Samsung už NIKDY![/quote][quote=Chroustostroj]Říct, že je nějaký telefon "Kladivo na iPhone" je nejen rouhání, ale také protimluv.[/quote]

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Svět Linuxu připomíná setkání majitelů veteránů, kteří si vyměňují nápady o tom, jak správně opravovat a starat se o svoje auta, přičemž si to nakonec stejně dělá každý po svém
Tohle mě pobavilo... :D A i jinak zajímavý článek!
Posílám padesáťák

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
25. 12. 2011 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po tom co jsem vyměnil ROMku (Darkys), nainstaloval jsem APN Droid a wifi nebo GPS zapínám jen když to potřebuju, vydržím při běžném používání (telefon, občas kontrola pošty) až 5 dní (na dovolené). Ale když používám telefon při práci (hlavně internet celý den) vydržím den (když se to povede). A k Wargasově poznámce: ano, není problém dát telefon každý den do nabíječky - stejně jako není problém jet každý den natankovat benzín do auta, které má nádrž na deset litrů. :confused:
A druhá věc: ne každý se večer vrací domu k zásuvce - představ si, že třeba existujou lidi, kteří tráví plno času cestováním po světě, v autě, letadle, vlaku kde nemají zásuvky a pokud je tam mají nemáš s sebou nabíječku a pokud ji máš nemáš ji kompatibilní se zásuvkou (proč si sebou nevezmeš notebook a usb kabel? - To víš že vezmu, ale byl bych raději kdybych nemusel, nemluvě o tom, že i ten notebook musím nabíjet!).
A třetí věc: takový chytrý telefon používá plno lidí pro práci mimo kancelář - vyřizování některé pošty, dlouhé telefonáty, gps navigace pro orientaci v cizím městě. A když můžu pracovat jen pět hodin než se mi vybije telefon, věř mi, že to naštve.
A pro rejpaly: s iPhonem to bylo stejné.
Tak sem s těma mínusama metrosexuálové co máte mobil na oslňování šestnáctek a vracíte se k mamince, chci říct k zásuvce, každý večer...

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Vaio]AMD se totiž pojistilo a výrobcům zakázalo zveřejňovat obrázky a specifikace prodejních karet až do 9. ledna 2012.

Tu su celkom postacujuce OBRazky .. :
http://www.diit.cz/clanek/amd-radeon-hd-7970-28nm-budoucnost-v-cr-vubec-poprve-v-testu/39235/[/quote]

Jestli to dobře chápu tak označení "výrobce" je kdokoliv jiný než AMD - tedy třeba ASUS, MSI, Sapphire... Takže obrázky vanilla AMD karet nejsou porušení "omezení pro výrobce". A jestli jsem dobře pochopil novinku, má OBR právě nějakou kartu s čipem Radeonu ale ve vlastním provedení jiné značky (třeba MSI Lightning)...

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
3. 10. 2015 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A teď já, ďáblův advokát.
Přínosy náboženství:

1) Konsolidace společnosti ať už jde o vnitřní postoj vůči jiným společnostem nebo o zažitá pravidla chování uvnitř společnosti. Tím, že evropa nahradila náboženské normy a pravidla právními normami, vymazala svou vnitřní identitu a ztratila svou jedinečnost a možnost obhájit sama před sebou nezbytná opatření a kroky. Vedlo by to k tomu, že by byly obhájeny nesprávné kroky? Možná. Ale důsledkem pojícího prvku evropy - kterým vždy bylo křesťanství - se z evropy stala houba která nasákla protichůdná pravidla ze všech stran a teď neví jak se poprat s jejich kolizí, protože už nemá vlastní dogmatická náboženská pravidla, která by stála nad ostatními a vyřešila jejich rozpor.

2) Souhrn vnitřních hodnot ve společnosti - jste křesťan a potkáte jiného křesťana a hned víte, co můžete čekat, jak asi bude reagovat a víte, že máte přibližně stejné hodnoty. Víte že ví, že krást se nemá, víte, že bude mít respekt k vaší ženě. Ergo žijete v jednotném normativně upraveném prostředí, které nevyžaduje rozsáhlou (nesrozumitelnou) právní úpravu, která dělá jen to, že nahrazuje nám ateistům to, co se věřící učí při hodinách katechismu. Uvědomili jste si někdy, že celý trestní zákoník je jen trochu podrobnější výklad desatera?

3) Neměnnost a z toho plynoucí jistota. Nezabiješ. Tečka. Zabiju = půjdu do pekla, nezabiju = půjdu do nebe. Platí to už pár tisíc let a nezmění se to. Můžete to říct o nějaké právní normě? Lidi mají rádi jistotu a jistota je jeden ze základních prvků pro další rozvoj civilizace. Teprve s jistotami přichází prostor pro inovace.

4) Posmrtný život. Velkou výhodou většiny náboženství je to, že máte posmrtný život :D

Nepochopte mě špatně, nechci obhajovat žádný radikalismus. Zneužít můžete jakoukoliv normu nebo soubor pravidel, ať už náboženských, filozofických, herních nebo právních. Na druhou stranu si myslím, že náboženství dává národu/společnosti vnitřní tmel nezávislý na čase, politické garnituře, počasí, protože je závislé na moci, kterou nemůžeme ovlivnit (Alláh, Bůh, Buddha, Velký Teraflop) a ne na moci zákonodárné (nebo jiné), která si zítra řekne, že normální je dlužit namísto platit nebo vraždit namísto chránit.

Tečka nakonec: Proč myslíte, že Stalin a komunisti obecně likvidovali křesťanství a v Čechách ho v podstatě vyhubili?

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
3. 10. 2015 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bradley Oprava:
"Ale důsledkem vymazání pojícího prvku Evropy..."

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siggy Jestli se nepletu, tak rychlost útoku vycházela (tedy bavíme se o hrách na základě Dungeons and Dragons) hlavně z obratnosti postavy a počítala se na kola. Jeden útok za kolo, dva útoky za tři kola, dva útoky za kolo... Stejně tak i kouzlení. Dobře je to vidět v ID II, které vycházelo z nejnovějších pravidel DD (bylo to tehdy 6.5?) a které Vám to rovnou vypsalo u příslušného traitu.

PoE jsem taky ještě nehrál, ale pochybuju, že rychlým klikáním bude postava útočit rychleji. Naopak, i např. v BD nebo ID, když člověk zapauzoval hru uprostřed pohybu válečníka, kdy se napřahoval zbraní k útoku, a zadal mu novou akci, v útoku přestal a "promeškal" tak jedno kolo. Řekl bych, že tady to bude podobné.

Každopádně už se těším až si PoE zahraju!

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bradley eh... tři útoky za dvě kola, ne dva útoky za tři kola :D :D :D

Reklama
Reklama