Zpět na článek

Diskuze: Plná verze F.E.A.R. je venku, testy výkonu také

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle testy neberte nikdo jako objektivní, Ati jeste nevydala drivery 5.11 s oficialní podporou X1000 řady a vy už tady děláte unáhlené závěry, to mám nejradši....zanedlouho se uvidí, kdo se bude smát naposled.
- Jirka Hanousek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

heh takze moje GF4Ti4200 to neutahne co ? :)
- Michal Andrýsek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze na anandu merili za pomoci toho interniho testu, ktery pry neodpovida realne hre. Ja zkusim namerit pres FRAPS. Zajimave je, ze v tom Single Player emu to hazi uplne jine vysledky:-).
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Single Player Demo hází jiný výsledky to je jasný, bo i Vivendi řeklo že demo neni objektivní a že výkon v plný verzi bude vypadat jinak...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace F.E.A.R. je po grafické stránce těžké zklamání...doufám, že na Quake IV si vylepším náladu.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jirka Hanousek: Je smutný, že ty 81.85 jsou oficiální.Pokud to někdo neví, měl by opustit svoje místo na scéně!
- Guru

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jirka Hanousek: Za regulérní testy se považují ty s oficiálními ovladači a ne nějakými zabugovanými betaverzemi...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Guru: Je zvlastni, ze je zde tak velka koncentrace chytrych lidi, kteri by ty graficke karty testovali urcite lepe:-). Podivej se na release datum... 20.10.2005...z cehoz plyne, ze byly uznany jako oficialni vcera a kdyz vezmes v uvahu, ze predtim to byly 78.01, tak je vse v poradku. Nebo bych mel premerit vsech x karet znova?To ze se x driveru objevi na internetu drive a nektere z nich jsou WHQL jeste nic neznamena...odjakziva se vsude berou posledni verze z webu ATi a nVidie.

Kdyby se radeji stouralove zamerili na to, co je v nekterych clancich namereno spatne a ze toho je nekdy pozehnane (od THG az po Anandtech). Existuji asi 2-3 weby, jejichz vysledky jsou naprosto korektni (B3D,Xbit a mozna s trochou stesti Guru3D).
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: presne tak nevim co na tom vsichni vidi.. grafika preostředi neni vubec tak pekna jak je naročna..To rok stary Doom3 je na tom lepe.( A 7800GTX tam ma 338fps )
- Imhotep

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaké Petře ?Ve prospěch ATi ? Ani bzch se nedivil....
- Jirka Hanousek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Neni potreba:-). Nedelej ze me fanATika (mam doma x karet nVidia a ATi)...je velmi zarazejici ze demo dava tolik odlisne vysledky nez full verze. Na forech se doctes, ze nVidia byla celkem podesena vykonem GF7800 v teto hre, a tak tezce zalobovala a hle ma lepsi vysledky nez ATi (byla upravena velka cast kodu). Ve vysledku asi bude mit ATi v teto hre smulu...

Ale co ovsem musim zduraznit, ze hra nepouziva klasicke sof shadows je to jen jakesi prolnuti map a vypada to desne...modely maji malo polygonu a animace jsou des...a njhorsi na hre je totalni nesmyslne chovani zbrani...jak vytrhavaji kusy betonu ze zeme to je fakt funny. Cekal jsem mnohem vic:-(

- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo, v tom článku na Anandtechu je to vidět jak ty softshadows vypadaj, byly by k něčemu kdyby bylo aktivovaný AA ale to stěží utáhne i Hulánovo GF7800GTX SLI kombo...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Guru: neléčím si jím komplexy, jen jsem chtěl dát příklad někoho kdo si F.E.A.R. zahraje asi nejlíp a to bude asi Radek s jeho nadupanou sestavou... ale pořád mu to neutáhne SoftShadows, AA a AF dohromady... tzn. F.E.A.R. je (v současnosti) hra na dvě věci když si jí skoro nikdo pořádně nezapaří
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podla mna kazdemu aspom normalnemu hracovi staci pri hrani f.e.a.r.a 40 az 45fps.kto potrebuje 90 alebo 100fps.nema kazdy plechovy zaludok a umele oci.
- Andreus Taves

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No pri fear singleplayeru ti to staci tych 50fps. Ale pri multiplayeru potrebujes vic lebo ked ti to tam zacne vsetko bouchat. Tak ty zacne chcipat fps.-FPS killer.
- undead

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

teda ne ze by me nezajimal souboj ATi kontra nVidia, ale prvni co me napadlo precteni clanku bylo to ze tahle hra neni pro obycejny smrtelniky. Kdyz se podivate jaky karty jeste stihaj FPS vetsi nez 50 (mensi je skoro nehratelny), v tom nejbidnejsim rozliseni 1027x768 (na ktery uz hraci koukaj skrz prsty) o AA a AF ani nemluve....vsechno to jsou kousky od 10000,- vejs. Jestli by se tady mel nekdo chytit za nos tak to jsou vyvojari FEARu, protoze naprosta vetsina hracu si tu jejich grafickou "nadheru" nevychutna...chlapci programatorsky mohli trochu zaoptimalizovat a nehonit se za pridomkem NEJ. Ne vsichni maji doma SLI nebo Crossfire
- Pawlowski

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Njn, dneska se proste vyplati udelat spatne napsanej engine a pak se jeste vychloubat, jaka je to bomba a jak to vsem krasne pomalu jede :D .
Proste z nouze ctnost. Tak se to rika, ne?
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je dobrý ze udelaly hru která nelze hrat naplno na zádným soucasným pocitaci. :-)

- Michal Vít

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

By me zajimalo na jakejch masinach tu hru pisou a testujou.Protoze jak to tak vypada s FPS,asi milujou SlideShow :)
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

som sice na zaciatku, ale ta hra je naozaj dobra-nadherny dej, zapletka, hratelnost. Len mohli hru viac optimalizovat, na Radeone 9550(512MB RAM, Barton2500+) nevyzera prilis dobre. Ale je normalne hratelna na 1024*768 nizsie detaily.
- cert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 10. 2005 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to venku od minuleho patku. A IMHO Quake 4 se mi zda lepsi.
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sem hodne zvedav jake HW bude mit pripravovany Unreal Tournament 2007 ktery bude zalozeny na Unreal Engine 3?!Jeste jeden dotaz!-proc do kazdeho testu davaji a davate Radeon X800 XL a ne X800 XT PE-je to lepsi karta a X800 XL se ji zdaleka nevyrovna totez plati u Geforce 6800 Ultra vsade se cpe jen ta 6800 GT.Co uz se zapomelo na HighEnd ktery tu by predtym?!Co ja vim ta R420-R423 a NV40-45 maji stale daco do sebe tak proc s nimi netestovat!
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Odpoved je jednoducha X800XTPE je sice fajn karta, ale uz se nevyrabi. GF6800GT se da opatrit lehce, ale model Ultra se diky mustku na AGP cip NV40 shani tezko, protoze meloktery cip NV45 (NV40+mustek) dokaze behat na 400MHz a vyse. Nesmite argumentovat OC...trh je proste neco jineho.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..... znamená to pro mě konec hraní? Podle posledních výsledků různých herních novinek, se nemůžu ubránit dojmu, že s hraním asi budu muset končit. Vyhodit rok co rok za grafiku 8-10k na to prostě nemám ani náhodou. Naškudlil jsem 5K, že si koupím něco nového, ale co? Do AGP není vůbec nic a překopávat celej kompl jenom kvůli PCIEx - na to prostě nemám love. Jestli dopadne podobně i Q4, tak to asi zabalím .
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jsem v úplně stejný situaci.. :-( včera jsem narazil na 100mega na X800GT s 256 MB paměti a byl označenej AGP, tak zkouším to prověřit, jestli je a jestli nebudi i GTO podobný. Když tak napiš na mail, jak se něco dozvím písnu. Ale všeobecně jsem naštvanej, protože měnit desku jen kvůli PCIE se mi fakt nechce (mám sock. 939, A64 3000+ Venice) :-(
- Igor Pražák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oproti DEMU F.E.A.R. NVidia - úplně stejný výkon(výsledek), Radeon - více než o polovinu! větší propad .... to ať mi někdo neříká, že to je normálně možné. Kdyby někdo odladil plnou verzi F.E.A.R. do režimu DEMO tak ji hned beru :-)))
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri pohľade na tieto grafické skvosty (ale za to dohratelné za niekoľko hodín), ktoré bežia tak-tak na najlepších mašinách ktoré sa dajú kúpiť v dobe uvedenia mi je do smiechu resp. neviem či mám plakať, alebo sa smiať. Keď si zaspomínam na dobu 8-bitov (napr. nesmrteľný Spectrum), keď programátori mali k dispozícii jeden hardware po dobu 10 rokov (v našich končinách aj viac). Tam sa ukázalo čo sa z daného hardwaru dá vytiahnuť, tí skôr narodený vedia o čom hovorím. Ak si porovnáme hru ktorá vyšla rok po uvedení spektra s hrou ktorá vznikla v dobe umierania platformy vidieť obrovský, až neuveriteľný pokrok – a to bez upgradu hardwaru. Teraz? Čo hra to nový počítač. Zrejme by sme zostali prekvapený keby sme videli, čo sa s našich mašiniek dá vytrieskať keby to progr. naozaj chceli. Ale nechcú – to nie je biznis a o to tu hlavne ide. Nie o našu zábavu. Neviem ako vy ale ja by som sa radšej zahral hru s priemernou grafikou, vypracovanú do detailov, ktorá mi zabezpečí zábavu na niekoľko týždňov, ako hru ktorá je síce graficky výborná, ale dohráte ju za tak krátky čas že mega-super-špičkovú-high-end grafiku ani nestihnete vychutnať lebo ju dohráte skôr ako ju zaregistrujete (teraz nemá na mysle F.E.A.R., ten som ešte nehral takže neviem aká je dlhá)... Nemôžem si odpustiť ešte jednu poznámky. Keď som prvý krát hral Duk Nukem 3D som bol milo prekvapený detailmi, ktoré tam boli. Bol som presvedčený že o pár rokov v hrách nebude objekt s ktorým sa nebude dať niečo spraviť. Ale mýlil som sa... Objekty sú síce nádherne vymodelované, ale napr. taký kancelársky stôl sa pri streľbe s raketometu maximálne tak troška zašpiní... oh krivdím v niektorých hrách z neho spadne monitor. Alebo, niekomu strelím presne do čela niekedy sa ani neunúva zomrieť a keď áno tak ani len známka po zranení a úplne ma dojíma ak mŕtvolka pekne pomaly zmizne... A takto by som mohol pokračovať... Mne osobne tieto veci viac chýbajú k pocitu reálnosti ako bombastická grafika.

Huh ale som sa rozpísal ... sorry, ale muselo to von...

- Tibor Toth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Popsal jsi to dobře, ale pokud by jsi chtěl hru optimalizovat tak, jak to popisuješ, tak by se vydání posunulo až o několik let a to při dnešním vývoji her 3-4roky není zrovna ideální - a všichni víme, jak dopadla Diakatana. Musíš brát kompromisy. Optimalizace ano, ale jen v rámci přijatelných možností.
Navíc je něco jiného optimalizace na Spektru, kde měl každý to samé a na dnešních sestavách, kdy má každý jiný hardware a od jiného výrobce.
Proto se programátorům na konzolích daří z dané mašiny vytáhnout takovou grafiku při jejich nízkém výkonu hardwaru. Můžou si dát načas. Protože ví, že za dva roky budou stejnou hru pouštět na stejné mašině jako teď a to u PC prostě nejde.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2005 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj, FEAR zrejme predbehl svou dobu...mozna pristi rok by bezni hraci mohli mit zelezo, ktere hru hrave zvladne, ale to uz se bude FEAR valet na smetisti dejin a na misto graficky nejuzasnejsi hry se natlaci nejakej jinej zazrak. Takhle nezbyva nez konstatovat ze panove z Monolithu nevytvorili nic jineho nez "3Dmark06", z ktereho budeme vidat benchmarky jeste drahnou dobu ;-)
- Pawlowski

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 10. 2005 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

TAkze F.E.A.R. demo som dal na computer - high a graficka - medium, textury som nechal stredne a uz nic som nemenil soft shadows som nezapinal a AA bolo vypnute a AF tiez.Hra mi ide na 25-60 FPS a zathava.Inak zathrava mi aj HL2 FPS su dobre ale dost casto sa to seka ked sa otocim alebo pridem niekde do druhej casti nejakej budovy tak to vzdy musi zathat, ostatny na slabsich pocitacoch a rovnakych nastaveniach namaju problem zo zatrhavanim.Tiez mi to robi aj CSS a viac hier.Kamaratovi ide HL2 krasne na GF 6600 a mne mne na P4 3Ghz presscott,1GB RAM kingston,MSI GF 6800-GT,MB intel 865 perl.V 3D marku 03 mam 8000 bodov a vraj by som mal mat na tejto grafike 11500 aspon tak ja neviem co tomu pocitacu je.Ovladace som mal 78.01_winxp2k_international_whql.. PROSIIM POMOC
- Róbert Kriška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 10. 2005 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aspon tu vidime ake hnusne tahy robi nvidia aby nebola ATi lepsia ako ona. Zaplatia nehorazne peniaze vyvojarom aby mali ich podpriemerne karty vacsi vykon ako kvalitneaseria ATi X1000. Je to jasne vidiet - ako by inak oproti demu mohla nvidia dosiahnut o 50% viac a ATi naopak o polovicu menej ?
Za vsetkym treba hladat peniaze (a tych ma nv vela - uspesne GF6600 sa zarobili aj na taketo podvody)
To nehovorim ani o Quake IV ktory ID urobilo na zastaralom Doom III engine LEN koli nvidia kartam.
- LittleMan

Reklama
Reklama