pocet-vyhradne-mobilnich-uzivatelu-facebooku-prekrocil-100-milionu
Novinka Počet výhradně mobilních uživatelů Facebooku překročil 100 milionů

Počet výhradně mobilních uživatelů Facebooku překročil 100 milionů

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

1. 8. 2012 13:00

Ještě v březnu byl počet mobilních uživatelů největší sociální sítě 83 milionů. V červenci už to bylo 102 milionů lidí, což představuje 23% procentní nárůst. 

Reklama

Podle zveřejněné zprávy se z 543 milionů aktivních uživatelů Facebooku celých 18,7% připojuje výhradně z mobilního telefonu. Pro Facebook, který příliš neumí vydělávat peníze na těchto uživatelích, je to nemilá zpráva. Znamená to tedy, že pokud brzy nezačne z této oblasti efektivněji generovat peníze, budou klesat zisky podobným způsobem, jako akcie. Ty se včera propadly o dalších 6,2%.

Dokument 10-Q, který musí zveřejňovat každá americká veřejně obchodovatelná firma dále prozrazuje, že za poslední rok se zvýšil počet amerických uživatelů o 10% a je jich teď 168 milionů. Raketový vzestup zaznamenal Facebook v Brazílii s růstem 146% a 54 miliony uživatelů a v Indii, kde je teď na Facebooku 59 milionů lidí s meziročním přírůstkem 84%. Bohužel z těchto trhů pro Facebook žádné zisky neplynou.

Počet výhradně mobilních uživatelů Facebooku překročil 100 milionů
i Zdroj: PCTuning.cz


ukázka sponzorovaného sdělení
 

Facebook začal zobrazovat reklamu na mobilních telefonech v únoru, ale od té doby se pouze zobrazují občasná sponzorovaná reklamní sdělení. Tato reklamní sdělení, ať už na mobilech anebo na desktopu přinášejí do kasy Facebooku denně $1 milion a mobilní verze se na tom podílejí rovným půlmilionem dolarů.

Víme taky, že američané kteří používají pro přístup na Facebook jak desktop tak i mobilní telefon, tráví více času v kontaktu s kamarády pomocí mobilního telefonu. Podtrženo sečteno, reklamy na mobilních telefonech je málo a pokud se bude chtít Facebook udržet na vrcholu, bude muset být reklamy více anebo bude muset být ještě efektivnější.

Zdroj: techcrunch

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama