Zpět na článek

Diskuze: Podal žalobu na Apple a vyhrál, společnost mu musí vyplatit odškodné

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 12. 2015 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak na ty svině

Predator-X
Predator-X
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-IRONHIDE- crAppleovskee

Blaazen
Blaazen
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-IRONHIDE- Já tak nadšený nejsem. Když si někdo nezálohuje svoje data, tak je idiot a nezaslouží žádné odškodnění. Stejně jako když někdo nacpe kočku do mikrovlnky. Mně se tyhle anglosaské soudní manýry nelíbí a rozhodně nechci, aby to přišlo i k nám.
A to nejsem žádný fanoušek Applu.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen Když data nezálohuje zodpovědný pracovník servisu před servisním zásahem do zařízení, kdo že je tu idiot? Uživatel? To nemyslíte vážně...

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen Nemi tomu tak, je to duchodce, da se predpokladat ze s tim moc neumi a to i presto ze apple prezentuje ovladani ktere zvladne i idiot. Takze pokud chteji tolik penez za prumerene vykone telefony tak se plati asi za dobry servis, ktery v tomto pripade moc dobry nebyl.

Blaazen
Blaazen
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @Xcute: Jestliže měl uživatel "důležitá" data pouze v jediném exempláři, který ještě navíc odevzdává cizí osobě (byť je to autorizovaný servis), tak je to idiot.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @Xcute: V podstatě říkáte, že až mi bude měnit jistič bosý zmoklý elektrikář, kterého to zabije, tak zodpovědnost nesu já? Pobavil!!!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @pepcadvorak: Taky si myslím,že to bylo oprávněné - servis by měl data servisovaného zařízení automaticky zálohovat. Tedy je to čistě chyba systému servisu, popř. pracovního postupu jedince.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @Blaazen: Ah, já jsem zapomněl, že vy jste vlastně dokonalý a automatické zálohování máte v popisu práce spíše než autorizovaný servis...

Už na mě nereagujte, z vaší "logiky" je mi blivno...

Blaazen
Blaazen
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @Xcute: Jaká ti tím vznikne škoda?

teeejay
teeejay
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @Xcute: Podle mě by to zavánělo dalšími spory. Těžko budete skladovat něčí soukromou zálohu. Jak zaručíte, že pár vychechtanejch zaměstnanců si z toho nevytáhnou co potřebujou a švihnou to na agresory nebo hůř.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @Xcute: Ale jako tím nechci říct, že jsem překvapený - doporučuji vám najít si práci v reklamačním oddělení, tam máte kariéru jistou...

Aneb vy jste to rozbalil a vyzkoušel? Tak to máte smůlu...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @teeejay: Ano, spory to smrdí. Ale logika věci je jednoznačně na straně uživatele, spotřebitele, tak jak v tomto případě rozhodnul soud.

Těch opatření může být několik - Apple má cloud a má preventivně upozornit uživatele dříve, než je proveden samotný servisní zásah. Dále tu máme existující legislativu - zákony na ochranu osobních údajů atd.

Tento případ zdaleka není tak absurdní jako kočka v mikrovlnce, to mi nenamluvíte ani náhodou...

teeejay
teeejay
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co teda úplně nechápu je - iPhone, iPad všechny zařízení de facto buzerujou v určitých časových intervalech o tom, že jste neudělali zálohu (pokud jste ji nikdy neudělali), abyste ji udělali.

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
5. 12. 2015 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesnáším ty dementní praktiky servisů, kdy vám při jakékoli ptákovině (třeba výměně displeje, který přestal fungovat) automaticky mažou veškerá data a napíšou k tomu aktualizace fw - nikdo o to neprosil, zvlášť když fw aktuální máte.

cameroncz
cameroncz
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem si o tom nic nezjistoval tak se zeptám zde. Víme o tom víc informací, nebo pouze to, že mu v servisu vymazali mobil?

Pokud víme pouze to, že mu ten mobil vymazali tak nemůžeme hned soudit. Pokud tam přišel třeba právě s výměnou displeje tak ano, chyba na straně servisu, pokud tam ale donesl mobil s tím, že ho nejde zapnout a wipe byl jediný krok tak servis nikdo vinit nemůže.

Blaazen
Blaazen
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cameroncz Tady je link na půvdní zprávu (anglicky): http://www.neowin.net/news/man-sues-apple-for-wiping-his-photos-and-contacts-after-iphone-reset

On začal dostávat zprávy, že je něco špatně s handsetem, tak to vzal do servisu. Ty důležitý data, o který přišel, byly fotky z líbánek, video, jak ho na Seychelách kousla želva a telefonní čísla za 15 let.

Já tedy Apple nijak v lásce nemám a ten dědula je sympaťák, nicméně je to jeho chyba. Mít důležitá data v jediném exempláři, a ještě na tom nejméně spolehlivém médiu (SD karta), to si člověk o ztrátu dat přímo koleduje.
Mimochodem, lidi v diskuzi pod tím původním článkem mají podobný názor jako já. Narozdíl od místních puberťáků, kteří mají počítač a mobil asi jen na hraní her.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen a ještě na klikaní, to víš to je to česká zamindrákovanost, nemají peníze na Apple, Apple je úspěšný, proto ho musím nenávidět. Třeba hned první příspěvek hraničí s nějakým komplexem, a že mu to někdo naklikal či on sám, už je na léčení.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @kalam: Ty jsi dobrej pripad :D "nemaji penize na Apple" :D Ty asi budes jeden z tech co proda ledvinu aby na nej mel vid? Uz jsi iphone zkousel sparovat s autem? Ne? To si teprve uzijes, od te doby mi nesmi nic s nakousnutym ovocem do ruky....Krome toho co pamatuju tak zrovna v UK zaplat tarif 30liber mesicne a vem si telefon jaky chces nokii z roku raz dva a ano ted se podrzte i nakousnute jablko....

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @kalam: Nejenom ten první - někdo nahoře psal, že má Apple na iCloud upozornit... Mno majitelé iZařízení ví moc dobře, že po prvním zapnutí nabízí možnost importu dat z iCloudu :wink: Další pak zase píše, že je s tím Apple otravnej... Nepamatuju se, že by mě někdy vyskočila jakákoliv hláška jako třeba u Windowsů kde to bliká v trayi jako že se s počítačem něco děje :D

Za další - jak tu někdo psal o updatech firmwaru v servisech... Důvod je prostý - mají tam zkrátka unifikovaný buglist podle kterého se detekce chyb diagnostikuje, obvykle se s novějším firmwarem chybovost snižuje. Bylo to tak jak v továrnách kde jsem mobily přímo vyráběl na lince a později dělal servisáka (Sendo, Nokia, Palm/HP).

Každopádně si ale myslím, že u Genius baru kde ten člověk byl mu mělo být před jakýmkoliv zásahem nabídnuto zálohování, pak až teprve factory reset - to prostě udělal někdo chybu.

A teď mi jmenujte někoho kdo dostal byť omluvu od Lenova když se mu sám od sebe resetlo Vibe (kusy s anténami od nového dodavatele). Njn, jak je to Apple tak se musí kopnout do čehokoliv :D Jakkmile se ohne Huawei/cokoliv do pravýho úhlu tak to nikoho nezajímá.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @Richm0nd: a zase je to o cene, pokud nekdo prodava prumerne telefony za desitky tisic, tak tam musi byt nejaka zaruka treba kvalitni i kdyz zatracene drahy servis..takze asi proto si do nich kazdy kopne ;) Od cinaku nikdo velkou kvalitu asi moc neceka.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen @Richm0nd: Děkuji za lehkou podporu od znalého servisáka.

Já si prostě neumím představit, že bych někomu opravoval počítač bez toho, že bych jako první krok neudělal zálohu dat, popřípadě před samotným zásahem individuálně neupozornil na nutnost ji vytvořit. Považuju to za samozřejmost...

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi jsem se měl soudit. Závada na notebooku Sony, špatný displej. Ještě jsem jim říkal, ať nic nedělají s HDD, že tam mám důležitá data (pracovní notebook). Tak mi displej nevyměnili, protože prý mechanická závada (nechal jsem si ho vrátit, šel s ním k soudnímu znalci a pak to rádi vyměnili). Ale u toho mi přeinstalovali Windows, protože jsem si v systémových nastaveních zakázal DVD mechaniku, aby pořád nehlučela při startování či probouzení ze spánku. Samozřejmě potom, co ji vyměnili, protože si mysleli, že je vadná (což nepomohlo a proto ta reinstalace). Akorát nevím, jestli bych u soudu uspěl. Nepamatuji si přesně, no podepisujete u odevzdávání věci do servisu, že servis může smazat data a vy je máte mít zálohovaná. Apple to má stejně, nebo chlapík vyhrál, protože nic takového se u Apple nepodepisuje?

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Co jsem tak četl tak to vypadá na to, že mu to týpek resetnul ze zvyku. Co si tak pamatuju tak dřív v servisech jsem nepodepisoval nic ohledně fw (pokud se vada evidentně netýkala právě fw) ani u relativně drahých telefonů, jen protokol o odevzdání věci. Pro další nakládání se pak vystavuje lejstro co se bude měnit. Tady prostě zaměstnanec Applu pochybyl čili si to zacvaká. Nevím proč si to tu zasluhuje nadávání do sviní - jako kdyby nikdo z nás nikdy neudělal chybu (a navíc ještě takhle banální)

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
6. 12. 2015 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd Jestli nejde o to ze apple servis je zatracene drahej, takze draha sluzba ale low servis...neco jako je tady v CR docela bezne ;)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 12. 2015 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zakladny problem je, ze toto moze naozaj len dochodca. My ostatni musime jaxi pracovat a nemame cas sa tahat po sudoch kvoli kazdej blbosti, i ked sme trebars v prave.

Reklama
Reklama