Zpět na článek

Diskuze: Pokaždé jiný zážitek: Stávají se z Androidu nové Windows?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

nemo
nemo
Level 20 Level 20
24. 11. 2018 02:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesuhlasim uplne so zaverom clanku. Problem Androidu niesu iba vyrobcovia a ich zariadenia (levna zarizeni) a ich modifikacie Androidu.
Zakladnym problemom Androidu je jeho podstata a vlastne aj sposob ako ho Google "vytvoril" a udrzuje. Google potreboval rychlo nejaku mobilnu platformu tak kupil Android, pretoze im vyhovovalo, okrem inych parametrov, to ze aplikacie sa tvoria v Jave. Vdaka tomu mohli mat hladu programatorov ktory vytvoria kopec aplikacii a tym im relativne rychlo a jednoducho zaplnia store aplikaciami. Bohuzial Google nebola a nieje SW developerska firma a tak to aj vypada.
Android po stranke vyvojarskej je peklo. Cely ten Javovsky zlepeny ekosystem od Eclipse cez Android studio, Gradle a dalsie veci je otras. Android emulator na testovanie a vyvoj zlozitejsej aplikacie nez Hello World je prakticky nepouzitelny. Dolepene, rozbite, totalne nenazrane co sa tyka pameti a vykonu (desktop so 16GB RAM je minimum na aku taku pracu). Mam na starosti vyvoj firemnej aplikacie pre android a jedine co ma utesuje ze som zatial nemusel pouzit NDK pre vyvoj nativnych aplikacii (ono vlastne nativne aplikacie ani v androide sa vyvyjat nedaju vzdy je to len nativna kniznica).
A vyzera to tak ze Google si to jemne uvedomuje, preto aj tie opatrne snahy o upratanie Androidu respektive jeho nahradenie niecim novym v buducnosti (mozno Fuchsia?) ale vzhladom na rozlezenost Androidu je to docela problem.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
25. 11. 2018 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo Programátor, který si nevydělá na standardní programátorskou mašinu, tedy 4-6 jader s HTT, 32-64 GB RAM a 500 GB SSD, by měl s programováním skončit a jít dělat něco jiného, nezvládá to.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo To je tvuj problem, uzivatele nezajima kolik moc ramky potrebujes v desktopu. CRY MORE.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
24. 11. 2018 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Si taky říkám :D. 16GB RAM snad běžně používali vývojáři před pěti lety. Děcko, který si chce napsat Hello World na svým notebooku na hraní wotka z výprodeje to klidně může udělat, ale když se někdo rozhodne psát software, tak se tak nějak předpokládá, že se do toho opře. Složit počítač se slušným procesorem, kupou RAM a SSDčkem je otázka 15 tisíc. Jestli tohle není programátor ochotný pro profesionální práci obětovat, nezaslouží si psát kód.

TomášMarný
TomášMarný
Level 26 Level 26
26. 11. 2018 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @Elevea: dal jsem - za tu blbost která z vás vypadla!!!! Počítač se slušným cpu kupou ram a ssd za 15K?, a kde je k dostání? Já mám domácí pc a ssd mě vyšlo na 8K,ale při vašich nesmyslných cenách bych docela ušetřil

sirThomas
sirThomas
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @TomášMarný: Taky by mě zajímalo, doma mám 32 GB RAM a jen tato sranda mě stála 10k...

sirThomas
sirThomas
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @rnb: Ne herní? Takže pro vývoj člověk nepotřebuje rychlé RAM? Jo pardon já si rád počkám, zvláště když používám RAM Disk pro zkrácení casů kompilace... Tzn RAM mín než 3200Mhz nebrat
PS: Ne všechno se kompiluje minutu, ale i 45 minut a tam je za den fakt velký rozdíl

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 11. 2018 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @sirThomas: Ne nepotřebuje, na práci stačí ty defaultní obvykle 2666 Mhz.
K urychlení kompilace více než rychlé RAM pomůže 4-6 jádro s HTT a hlavně naučit se jak se zapíná kompilace na osmi-dvanácti procesech paralelně, umí to GCC i Visual Studio.

Libb
Libb
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, problém Androidu je, že je open source, a proto ho může každý plácnou ja jaký hardware chce a vykašlat se na optimalizace. Pokud to dá na hardware, který nestačí a ještě tam napere milion aplikaceí, za které dostane dolat od Googlu a další od Micsosoftu, je na problém zaděláno.
Ale to srovnávání s Applem: máte nějaké zkušenosti a očekávání - věřte nebo ne, ale pokud si koupím Samsung Galaxy, je to podobné. A psát v jednom odstavci o zařícení v ceně 20+KKč a pak skočit na 2KKč je minimálně nefér.
No a pak jsem dočetl až ke Kodi - proč je zmíněno? Na Androidu se ovládá blbě, ale to stejné Kodi mám na televizi (Rapsberry) i na Windows (a tam se teprve ovládá hrozně blbě!) To přece nemá s Androidem nic společného kromě toho, že se někdo neobtěžoval udělat skin optimalizovaný pro to prostředí.

CalebCox
CalebCox
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libb Doporucuju precist si pasaz, kde je jako priklad zmineno KODI, znovu a pozorne :wink:

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

oslavované Kodi ??

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a ještě bych přidal třetí variantu - výrobce udělá přístroj v kvalitním provedení, dodá i solidní vnitřnosti ale prostředky na odladění Androida už jaksi nejsou tak tam prdne "stock" verzi prostou jakýchkoliv updatů a po půlroce z něj vyleze že už stejně žádné nebudou. A to u přístroje kolem 5 tisíc :evil:
Takže jsem skončil u Asus kde updaty jsou s železnou pravidelností co měsíc a někdy i mimo termín. A hlavně je to stabilní. Za čtvrt roku co používám žádný vynucený restart.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
24. 11. 2018 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 I restart kvůli updatu je vynucený :-)

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 11. 2018 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Bych chtěl vidět stabilní zařízení po půl roce uspávání bez restartu.

caracho
caracho
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle problém roztříštenosti a aktualizací jsem pro sebe vyřešil přechodem na lineage os.
U těch oficiálně podporovaných zařízení je sice omezenější výběr, ale zas není člověk vázán na jednoho výrobce a může si vybírat podle aktuální nabídky. A člověk taky nemusí používat GoogleApps když nechce.

karle
karle
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, takže i někomu jinému se stalo,že se mobil přes noc záhadně vybil.
Já v takovém případě koukám, která že to appka měla takový hlad, že musela sežrat (v uspaném stavu) většinu baterky. Světe, div se, buď je to (90% případů) aplikace Google (ve které mám povypínané úplně všechno) nebo nějaká systémová komponenta. No, nabiju a zase to třeba dva měsíce neudělá - nebo to sežere jen trochu. A pak za čas koukám - zase je baterka skoro fuč...

nemo
nemo
Level 20 Level 20
24. 11. 2018 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Dialo sa to na Samsungoch (mozno aj na inych znackach to netusim) android 5.x a 6.x. Tam Samsung docela agresivne ladil powermanagement a obcas to zblbo a pri dlhsej necinnosti, v noci, sa zacal extremne vybijat a aj prehrievat. Od androidu 7.x sa to uz prakticky nedeje.

karle
karle
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo Není to Samsung a je na tom 7.0 Nougat.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
24. 11. 2018 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle To jen odesila telemetrii, aby vedeli jak moc v noci chrapes a tak ;) Pokud reknes ale ja data v mob. nepouzivam tak vez ze to je stale pripojeny v siti providera a tak to muze kdykoli cokoli posilat, kdyz je treba.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi to dělám špatně, ale mnohem více problémů (podstatně více) vždy řeším na svém iPadu Pro než na Samsung Notu 10.1 2014, nVidia Shield, LG V30+, Xiaomi Mi Max 2 atd.
Výhoda Androidu je, že člověk může těch pár problémů vyřešit většinou sám, ale to že se vybije iPad Pro přes noc, na to se čekalo 14 dnů na opravu.

Oba OS mají k dokonalosti fakt daleko, jen Android je jednoduše lepší, ALE zase záleží na daném výrobci, jak moc pohnojí jeho implementaci nebo naopak přidá i užitečné funkce (Note/DeX apod).

Smutné je, že mezi iPodem, iPhonem malým, větším, největším není jediný softwarový rozdíl - je to jen iOS na větší obrazovce bez jediného benefitů plynoucího z většího displeje.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack "Smutné je, že mezi iPodem, iPhonem malým, větším, největším není jediný softwarový rozdíl - je to jen iOS na větší obrazovce bez jediného benefitů plynoucího z většího displeje."

Lež - viz IOS 11.

https://techcrunch.com/2017/06/26/ios-11-preview/?guccounter=1

Ztrapnil si se, blahopřeji. Pokolikáté už?

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam I když na to koukám, nevidím jediný rozdíl.
Jinak ano, ztrapnil jsem se, když jsem si koupil iPad Pro a čekal, že bude fungovat - 3 roky? Stará platforma a stále hromada aplikací, které neumí s daným rozlišením pracovat.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @JoeBlack: Já ti to říkal, prej War Never Changes, pche!, tedy vlastně bAH! K ničemu to není! Stačilo vidět jak vyřešili spárování s Pencil! Zase jsem měl pravdu, očekávám uznání :P
Jisté využití má, dá se říci, že pokryje malou ale jistou výseč profesionálů ochotných utratit nechutné sumy za ultramobilní řešení - tito lidé si jinak svou práci neumí představit. Tedy dnes už, poté co jim někdo poradil kam a jak se ta posraná tužka už nestrká.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @JoeBlack: Tak za to já nemůžu, že s tím nemusíš pracovat, miliony lidí s tím pracovat umí. Přemýšlel jsi někdy, že je problém v sobě? Zkus prvně sebereflexi a zamakat na sobě. Rozdíly ti vypisovat nebudu, je jich tam x, stačí použít internet. Pokud bys tedy chtěl jeden rozdíl, abych tedy vyvrátil tvoje lži, tak IOS na iPhonu neumí Pencil.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Xcute: Náhodou napájení I. generace Apple stylusu má smysl, pokračuje přesně tam kde napájení Apple myši II skončilo :D

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @kalam: Pracovat a iPad, to zní fakt vtipně.
Jak chcete pracovat na iOS?
Vždyť co je platné, že je iPad Pro rychlý jak i7, když díky iOS na něm jde tak maximálně kreslit nebo hrát Candy Crush.
Pracovat na iOS :D
A ne chyba není u mě, jde o zdokumentované bugy a část jich byla i opravena.

Jinak je fakt vtipné jak neumí číst, ale hádat se chcete, vraťte se k prvnímu příspěvku :D iPod a iPhone ne iPad... a já jsem prý dislektik :D

FoxNec
FoxNec
Level 3 Level 3
24. 11. 2018 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @JoeBlack: Na Ajpedu se dá pracovat úplně v klidu, pokud je člověk kreativec - designer, architekt a tak. Komplet MSOffice (narozdíl od Windows jsou na iPad zdarma, ale chce to mit k ipadu koupenou i klavesnici), Acrobat, ale i Procreate, Lightroom, viewery pro SketchUp, Autocad atd. A brzy bude komplet Adobe Creative Suite.

Znam lidi, kteri maji doma velkou masinu (napr. iMac Pro nebo nejakou workstation s windows) a s sebou k zakaznikum nebo obecne kamkoliv ven tahaji jen ipad. A kresleni samozrejme delaji na iPadu s tuzkou, dyt i ten nejdrazsi ipad je furt levnejsi nez nejakej slusnej tablet od Wacomu a navic to neni tak jednoucelovy zarizeni) :) Nerikam ze je ipad pro levny zarizeni, ale je to treba vnimat tak, ze je to nastroj pro profesionaly. Pro spotrebitele je obycejny ipad za 300€. Quadri grafiky jsou taky drazsi nez geforce pro hrace...

kalam
kalam
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @JoeBlack: mně zase připadá extrémně vtipné pracovat na Samsung tabletu pohaněný Androidem a přitom si stěžovat na iPad Pro. Popravdě pravděpodobně žádný iPad nemáš :)

Jinak pracovat znamená klidně i psát emaily. Samozřejmě zase stačí použít internet a najít desítky profi aplikací a začít využívat iPad Pro naplno, pokud ho tedy máš. Ještě jednou, začni hledat problém u sebe :)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
24. 11. 2018 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @kalam: iPad je dobry max tak na rychlocmarani typu sketchbook apod. na vsechno ostatni je to katastrofa ...navic srovnavat to se Samsung tabletem ktery je lepe propojitelny s jinymi systemy a periferiemi + lepsi multitask i vice oken zaroven atd. je nesrovnatelne ;)
rikam na urcite specificke ukony je iPad dobry ac drahy ale clovek od toho nesmi ocekavat prilis ;)

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @kalam: Takže jak je to s tím iPodem až iPhone Xs Max? Nějaké, jakékoliv, rozdíly v softwaru? 4" nebo 6,5", fakt je to všechno jen mp3 přehrávač?
Vím jsem noční můra oveček, uživatel, kritik.
To že si koupím iPad Pro neznamená, že na něj budu pět chvály a přehlížet jeho hromadu chyb.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @kalam: Promiň, vytrhuji z kontextu, říkáš desítky profi aplikací včetně běžné kanceláře, jako profiplatforma se sám o sobě (bez párování s dalšími produkty) ale neuplatní právě z tohoto důvodu. Navíc užívat Pro naplno sám o sobě principielně nelze, mimo jiné.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @blackbox: Tak pokud už člověk vlastní nějaký Mac, tak lze tohle poblouznění ještě jakštakš pochopit.Imo hlavně je scestné o něm uvažovat jako o svébytném uceleném řešení, a to víceméně v jakémkoli ohledu - děsím se momentu, kdy budu s takovým člověkem muset projevit soucit (chybí fakt jen tenhle kousek, abych byl dokonalý ;)

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Xcute: IPadu Pro má opravdu profi aplikace, třeba Procreate a GarageBand a... a....a to je asi tak všechno.
I takové psaní na iPadu je neskutečný vopruz, protože dokud člověk mlátí do klávesnice, tak dejme tomu, ale jak se začne šmudlat po dytykáci, protože potřebuji udělat základní věc jako odstavec nebo seznam, tak je okamžitě i ten nejhnusnější plastový notebook za 4 tis. ergonomičtejší, rychlejší, profesionálnější volbou.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Xcute: Apple svými produkty izoluje a diskriminuje vlastní uživatele. iPad Pro je toho zářným příkladem. Synchronizovat práci díky jejich politice, nebo lépe strategii, s jinou platformou je v principu vylučováno - jak ti to prospěje v práci?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Xcute: Znamená naplno ve své čtyřprocentní menšině, která pochopila, že má problém?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Xcute: Mysleli jste si, že nemáte problém? Nebo hledáte problém? Je tu pro vás nový iPad Pro(blém)! A pak, že se neshodnu s každým :P

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je skoda, ze Michal Rybka necte diskuze pod svyma clankama, protoze taky nevi vsechno a je blby, kdyz narazi na tema, ktere treba nema uplne zmaknute a mysli si opak.

---

Celej tenhle clanek je jeden velky nesmysl, protoze proste autor nechape skutecne problemy Androidu. Ja sam si rad do Androidu kopnu, takze jsem se docela tesil, jak si poctu, ale clanek je zklamani.

---

1. Hned prvni prispevek od uzivatele nemo zcela podtrhuji. Jak se maji v bordelu jmenem Android vyvojari aplikaci vyznat? A jak se v nem maji vyznat vyvojari hardwaru? Typicky mala hardwarova firma jako treba Prestigio proste nebude mit najmuty tym super vyvojaru, to je nerealne, takze se lehce stalo, ze pro svuj telefon potrebovali neco ze zdrojaku odmaznout a omylem odmazli i cast kodu systemu a vytvorili tak zasadni bezpecnostni diru. Jiste tohle jde na vrub Prestigia, ale Google tim chaotickym kodem se na tom taky castecne podili.

2. UPLNER ZASADNI je na Androidu jeho odlisnost od Windows a tim i od linuxu. Microsoft naprogramoval Windows oddelene od hardwaru a ovladace hardwaru se distribuuji oddelene. Proste si nainstalujete Windows s nejakou zakladni funkcnosti a az potom plne zfunkcnite hardware pomoci ovladacu. U linuxu je to bud uplne stejny princip nebo jsou ovladace primo v systemu, ale jsou open-source, tudiz se daji prizpusobovat.

A ted to dulezite, jak to je na Androidu:
Ovladace mohou byt soucasti systemu a Google nenarizuje vyrobcum hardwaru ani oddeleni ovladacu od systemu ani to, aby ovladace byly open-source.
Vysledek je takovy, ze ZADNA firma vyrabejici SoC nevydava opensourcove ovladace pro svuj hardware a JEN JEDINNA firma vydava ovladace i bokem sice binarni blob, ale je mozne ziskat ovladace zvlast. A je to firma Qualcomm.

TAKZE:
Samsung Exynos - Android zcela zavisi na libovuli Samsungu.
Huawei Kirin - Android zcela zavisi na libovuli Huaweie.
Mediatek - Android zcela zavisi na libovuli Mediateku.

Jak vidite, ani neni chyba u vyrobce telefonu, ale vse se odvyji od vyrobce SoC!

Jedine Qualcomm Snapdragon jsou ovladace zvlast a u telefonu s timto SoC by mohl Google vydavat i vlastni cisty Android podobne jako to pro tyto SOC dela komunitni LineageOS. Bohuzel svinarny delaji i vyrobci telefonu a i na tomto SoC delaji ruzne softwarove zamky, ktere musi komunita prekonavat, aby tam customizovany OS sel nahrat. Chapu, ze Google tohle delat nebude, ale nechapu, proc to Googlu nevadi. Respektive to chapu, zamky totiz mimo customizaci systemu zabranuji instalaci ochrany proti reklamam, nebot ta se nejucinejsi se nahrava primo do systemu, ale kdyz nemate administratorka prava (root), tak to nikam nenahrajete.

VYSLEDEK je takovy, ze soucasny bordel na poli Android zarizeni vadi jen uzivatelum, Ani Googlu, ani vyrobcum SoC a ani vyrobcum telefonu soucasna politika Googlu, ze telefon je na dva roky a potom vyhodit a koupit novy nevadi.

krysta24
krysta24
Level 1 Level 1
25. 11. 2018 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Na druhou stranu Qualcomm dodává chipsety pro většinu smysluplných zařízení. (Čínský odpad za 30USD s MTK vážně nepočítám, můj dojem není podložen statistikou, každopádně je od Qualcommu minimálně nezanedbatelný počet zařízení)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
25. 11. 2018 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysta24 Uplne to tak neni, Samsung ma dneska vetsinu telefonu s Exynosem vcetne vlajkovych telefonu a to same je Huawei s Kirin a tyhle dva jsou, pokud pocitame jen Android jednicka a dvojka na trhu, tudiz Qualcomm je az u dalsich hracu a tam mu vsude konkuruje i Mediatek. Ze je MTK odpad souhlasim, ale ma ho v nekterych founech treba i Sony, takze je treba davat pozor pri vyberu telefonu, lajci to nemaji vubec jednoduchy.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
24. 11. 2018 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co projekt Android One? Na ten se zapomnělo?

jozicka
jozicka
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja myslim, ze mistni rozcarovanost souvisi s tim, ze uzivatele ocekavaji sw zdarma, ale s profi podporou...
A ono to tak nefunguje. Ale osobne v tom nevidim problem. Co chybi v kodovani, to google nahrazuje sluzbami navic..
Proto se tomu taky spatne konkuruje. Nabidnete zdarma reseni, spojene s cloudem, dvoufazove overeni atd. To si opravdu nemuze dovolit kazdy.
Takze ve finale system kazde 2-3 roky novy mobil, neni zase az tak spatny.
Pro uzivatele ideal, a pro lidi z IT neni problem si system doladit podle sveho. Napriklad mne velice potesila MIT2 - web app MIT App Inventor 2 - v google play jsem nemohla najit apku pro jednoduche zadavani a nacitani udaju do thingpeak serveru, tak jsem si vytvorila vlastni a vse jen pres web rozhrani. Tohle by meli ucitele pouzivat pro uceni deti na zakladnich skolach..

snehulak
snehulak
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mi připadá, že je to takový prázdný článek o ničem. Ano jsou androidí telefony více kvalitní a méně kvalitní.
Poměřovat to měřítkem ČR kde jsou ty telefony vzhledem ke kupní síle dost drahé asi není optimální. Já měl S1, S4 teď mám dva roky S6 a nemám jediný problém. Holt do toho nedrbu zbytečně , mám tam tak 20-30 aplikací neinstaluju tam warez , telefon mi bežně vydrží 1-2 dny a abych pravdu řekl ani o něm nevím :D Prostě funguje . Můj další bude zase nějaká ta S8,S9 nebo tak něco, vlastně by mi stačila i ta S4 , ale už mě sebou nebaví tahat kompakt a ta S6 docela dobře fotí (na dobu před 2-3 lety) Takže za mě spokojenost jen to chce kupovat rozumné telefony né mr.ky za dva litry.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
24. 11. 2018 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď naposledy mě jedna zákaznice poprosila jestli bych jí nestáhl fotky z nějakýho iphona, asi 2 roky starej model, že ji nejde propojit s macbookem Air. Opravdu nešel, takže jsme fotky stahovali na počítači s windows 7, kde to šlo bez problémů. Načež jsem začal řešit proč nejdou ty fotky z macu, prý proto, že aplikace foto nebo jak se tem aplí bazmek jmenuje je stará. Tak říkám, fajn, zauktalizujeme. Nezaktualizujeme. Aktualizace po stažení 3% updatu nahlásí chybu, ručně staženej update hlásí chybu integrity. Dál jsem se tím nezabýval a odkázal jsem jí na počítač s windows. Problém taky je že ve zdejším Istoru si nevěděli rady ani s těmi fotkami, ani s vadným updatem. Poslat do háje takový keply.

vojacekr
vojacekr
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vite, jsou clanky od pana Rybky, ktere opravdu maji co sdelit a ty pak ctu sve pritelkyni podruhe vecer pred spanim a tento patri mezi ne. Bereme to jako takovou logickou osvetu,ktere rozumim, ale neumel bych ji to tak vysvetlit. Rozhodne souhlasim s myslenkou, jen bych si dovolil doplnit,ze otevreny system ma sve vyhody, jako napr.auto Skoda120. Tim,ze byl volny dostup i do toho posledniho sroubku mel uzivatel (ridic/dodo) poznat skutecnou funkci onoho sroubku i tim, co je pod nim. Dnes se motor zakrytuje a sbohem a satecek... najdi servis. Nejde o to, ze chce clovek rozumet motorum, ale souvislosti mezi tim, jak veci funguji. Podobne je na tom Android/Windows. Pokud se zajimam, jak veci funguji,tak logicky nebudu do systemu davat film.exe, ale odzkousim to nejdriv na virtualni masine. Rekl bych,ze cely ten elektronicky svet se zmenil v konzum a cim vice lide chteji at to funguje,tim mene je zajima jak to funguje. Trendy opravdu nahravaji vice Applu a on to vi,ale ta radost,kdyz se mi po 20min laborovani s IRQ a DMA podarilo rozchodit zvuk na hrach pod DOSem, tu zazivam dodnes, kdyz zjistuju,jak veci funguji a na to je Android jak stvoreny:) Apple je pro lenochy, Android/Win pro zvídavce.

rewolwer
rewolwer
Level 2 Level 2
25. 11. 2018 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr Jsem přesně ten typ zvidavce, kterého zajímá jak věci fungují a který si v 90. bastlil na PC IRQčka a bavil se laděním DOSu - autoexec, config, úpravy driveru pro modemy atd. atd., ale nesouhlasím s vámi :)

Problémem je, že v tomto případě jde o telefon, což je zařízení, u kterého je kritickým faktorem spolehlivost. Beru to z mého pohledu, ale myslím si, že se na tom shodnu s většinou - u telefonu prostě nechcete někde v terénu mimo domov řešit problém, který byste si jindy s radosti vyřešil v pohodlí domova. Do roku 2013 jsem používal Android, měl jsem asi 2 různé telefony a to, co jsem zažíval bylo peklo - přesně jak popisuje Michal - běžně se mi stávalo, že se mi přes den lidi nedovolali, anebo nefungoval proximity senzor a já jsem nechtíc obličejem aktivoval mute, popř. loud speaker, anebo mi telefon zamrzával, nenajela některá aplikace v momentě, kdy jsem ji fakt potřeboval atd. GPSka pravidelně selhávala - stávalo se mi, že jsem bloudil autem v zahraničí a potřeboval jsem navigaci - jak na sviňu mi desítky minut nefungovala GPS.

Nevím na čí straně byla chyba - OS, výrobce telefonu, konkrétního kusu - netuším, ale dobře si pamatuju tu nasranost a frustraci, kterou jsem pokaždé zažíval. No a pak jsem si ve 2013 pořídil iPhone 5s a ačkoliv jsem 2-3 měsíce skřípal zubama kvůli chybějícím API a otevřenosti, tak celková spolehlivost a stabilita celé platformy tyhle věci prostě vyvážila a překonala. Od té doby mám 3. iPhone (aktuální XS) a až na drobné problémy, které jsem za těch 5 let zažil, si nemůžu stěžovat.

Já prostě od telefonu na 1. místě potřebuji, aby pokud možno za všech okolností fungoval.

Nevím jak je na tom Android dneska a asi to ani nezjistím, protože jsem za těch 5 let utratil pěkných pár tisíc za aplikace, ale hlavně - když ho měním za nový kus, tak ty telefony k sobě přiložim, zmáčknu 3x OK a mám kompletně všechno restorované přesně 1:1 do posledního bitu - neskutečně mi to šetří čas.

FoxNec
FoxNec
Level 3 Level 3
24. 11. 2018 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je presne to, proc kupuju veci od Apple - ti bastardi sice uz nevedi, co by si za ty iZarizeni rekli, ale porad mi to proste stoji za to, ze mam “proste funkcni zarizeni” - a kdyz se podivam na top zarizeni od Huawei nebo Samsungu, tak vlastne ani ten priplatek neni tak silenej. Navic se daji iZarizeni slusne zpenezit pri prodeji.

Sam Michal to shrnul krasne - kdyby mi ten telefon parkrat behem zivotnosti selhal a par zakazniku se mi nedovolalo, tak budu scitat skody vyssi, nez kolik je pripatek za jabko.

Coz nic nemeni na tom, ze me sere absence mass storage, nemoznost jednoduse sdilet soubory s ne-Apple zarizenima (jinak Airdrop je bozi), onanie s nastavenim vlastniho vyzvaneni a tak dale... ale v souctu proste porad vyhody prevazujou...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 11. 2018 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FoxNec "Sam Michal to shrnul krasne - kdyby mi ten telefon parkrat behem zivotnosti selhal a par zakazniku se mi nedovolalo, tak budu scitat skody vyssi, nez kolik je pripatek za jabko.
"

coz je zrovna lichy argument Apple produkt se posere uplne stejne jako jakykoliv jiny pristroj nejenze muze uplne necekane umrit (osobni zkusenost) ale nedavno jsem resil problem ze po updatu iOS se mi nedalo normalne dovolat (lidem jsem se hlasil nedostupny)po 1x az 7x opakovanich se dovolal a nekdo to po 5 vzdal a poslal SMS ze se mi neda dovolat (sit T-Mobile) musel jsem udelat tovarni nastaveni a zatim OK !
nebudu ani zminovat negativni zkusenosti s v extremnich podminkach kdy telefon blbne nebo vypovida sluzbu kompletne nebo v dilcich castech(velke paraky nebo velka zima) >> SMG , LG i lumia prosli ve stejne situaci i zatezi na jednicku ...v te dobe ty telefony vs iphone stali o 10-17 tisic mene (samozrejme jsem je nekupoval v CR to bych se nedoplatil) ;)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 11. 2018 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Aby se mi šlo dovolat, tak si koupím telefon se dvouma SIM a ne neschopný iPhone, který dvě SIM neumí dodnes.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @rnb: Už umí, teda eSIM + SIM.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
26. 11. 2018 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @JoeBlack: nejtrapnejsi je ze to neumi dual eSIM :)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 11. 2018 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @JoeBlack: Čekal jsem takovou ovčí odpověď :idea: eSIM si můžeš víš co a víš kam, potrvá ještě několik let než se to nasadí do praxe, v ČR zatím pouze experimentální provoz pouze u jednoho operátora. Do té doby bude iPhone neschopný telefon nepodporující dvě SIM.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
27. 11. 2018 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @rnb: Ovčí odpověď... vy jste nečetl mé předchozí příspěvky že ne?
Jedná věc je kopat do japka pro jeho nelogičnosti a mnoha stupidní řešení, ale druhá je záměrné ignorování funkcí "Jan abych měl pravdu".

rnb
rnb
Level 0 Level 0
27. 11. 2018 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @JoeBlack: Četl jsem je velmi pozorně. Místo uvedení odkazu na model s dvěma sloty na SIM popisujete nějaký dosud nefunkční experiment.

Spíše zkuste vysvětlit, proč tohle za 300 Kč mít ihned funkční dva sloty na SIM může a iPhone Xs Max za 43490 Kč je mít nemůže.

https://www.czc.cz/max-mcp2401-cervena/245559/produkt

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
27. 11. 2018 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @rnb: Proč bych to vysvětloval? Mě to totálně nezajímá.
eSIM je budoucnost, Google ji představil již před několika roky, jen se to zatím enchytlo do praxe.
Popravdě SIM jako formát je neskutečně stupidní a archaická forma autorizace, už aby byla pryč.
Ale do té doby ---

rnb
rnb
Level 0 Level 0
27. 11. 2018 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @JoeBlack: Sliby o budoucnosti mě nezajímají, já chci telefonovat dnes. Přeji do ovčína hezký den.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
27. 11. 2018 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @rnb: Jak říkám, stačí si přečíst předchozí diskuzi.
Každopádně je možná i lepší být ovce než natvrdlý.

Richi
Richi
Level 25 Level 25
25. 11. 2018 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FoxNec Na ten signal je jednoduchá aplikace. SignalGuard.
Jestli ale 100% funguje i když si telefon tiše a podle postaví hlavu nevím.
Obecně mám v rychlé volbě nějaké nesmyslné číslo, které občas vytočím a hlas na druhé straně mi řekne, že toto číslo neexistuje.
A nebo se taky dozvím, že nejsem připojen k síti.
Nicméně, tohle nebude problém Androidu. To je jiný problém a nejspíše operátora.
Tohle dělaly všechny telefony co jsem měl, i telefony z konce minulého století, tedy samozřejmě bez Androidu.
Stává se to prostě jen jednou za čas, nebo v určitém období klidně jednou za den a pak je zase na rok pokoj.
Možná jen nějaká digitální rýma. :)

FoxNec
FoxNec
Level 3 Level 3
25. 11. 2018 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richi Castecne samozrejme ano, koneckoncu take mam podobnou zkusenost, i s tim jablkem jsem mel jeden problem naprosto vzdycky - kdyz jsem na Rozvadove prekrocil hranice zpet do ceska, vzdy se sit odpojila, hovor ukoncil, ..., a ja musel telefon restartovat. Pak jsme jako firma odesli od TM-CZ, a dobry.

Micmene porad s iTelefonem nemam takovy sileny problemy, jako jsem mel s predchozim zarizenim - LG G3 (coz, jestli se nepletu, byl mozna dokonce uplne top model LG), nebo jako mela pritelkyne se svym Huawei G6. Nejdriv to LG delalo jen takovy maly naschvaly, ale celkem to fungovalo svizne a tak. Pak prisla aktualizace na Android 6 a a to byl konec. Mobil se ctyrjadrem na 3GHz a 3GB RAM se zacal zasekavat takovym zpusobem, ze to mi nedelal ani HTC Cruise s jednojadrem na 500MHz. Huawei G6 zase zkolabovalo interni uloziste ctvrt roku po zaruce (ale to byl budget telefon, takze to nejak beru). Takze jsme presli oba - na iP8 a na iPSE, a dobry. Ale samozrejme YMMV.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
25. 11. 2018 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zhruba polovina uživatelů chce telefonovat, SMSkovat a do toho pouští kromě prohlížeče 3-5 aplikací, obvykle WhatsApp, Waze a Facebook, atd. Nepotřebují našlapaný OS, update OS na novou verzi a nějaké zážitky, dokonce bych řekl že je záležitosti OS vůbec nezajímají, tráví veškerý čas uvnitř aplikací a v OS se nešťourají :idea:

Sislik
Sislik
Level 1 Level 1
25. 11. 2018 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S clankem souhlasim. Byl jsem nucenej prejit z Windows Phone na Android.
Na jare letosniho roku jsem si koupil nejdrazsi telefon, jaky jsem si kdy v zivote koupil - Nokii 8 asi za 11'000 Kc a cekal jsem neco jinyho.
Jak pisou v clanku, tak se mi presne deje to s baterii - pokud telefon cas od casu nerestartuju, tak mi proste cas od casu neco behem chvilky vybije baterii.
Takze vysledkem je to, ze zhruba kazdy 3 mesice resetuju telefon do tovarniho nastaveni a vse konfiguju rucne, aby se mi tam neobnovil nejakej bordel ze zalohy.
Po resetu do tovarniho telefon funguje svizne a kdyz povypinam ty sr*cky od Googlu, tak telefon vydrzi na baterii 2 az 3 dny, dle vyuziti a cim dyl telefon pouzivam, tim se vydrz zkracuje, aniz bych neco konfiguroval…
Takze pak prijde na radu hard reset, ted cekam, az vyjde update na Android 9, pak udelam hned hard reset.
Obecne mi Android dost zklamal, nechapu, proc je tak popularni, kdyby byla jina moznost, tak bych si ho uz nikdy nekoupil, ale neni jina alternative, protoze iPhone neumi glance screen.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
25. 11. 2018 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sislik jde o to jak výrobce Android implementuje a s jakým čipsetem spolupracuje. Osobně mám nejlepší zkušenost v kombinaci s Snapdragonem. Mediatek má ve zvyku ono zmíněné vybíjení, ale tam je těch much (či spíš masařek) víc. Za sebe mohu doporučit Xiaomi i Asus, tam jsem žádné rychlovybíjení neviděl. A současný Asus mi vydrží celý pracovní týden bez nabíječky a nějakých powermanagement fíglů které jsou u běžných "čajna" modelů prakticky nutnost.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 11. 2018 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 za zrychlene vybijeni muze vetsinou nejaka zhovadila APP kterou si sam uzivatel nainstaluje (je pravda ze nektere systemove sluzby si takove app dokazou vetsinou pohlidat a nabidnou "odtrzeni" od prsa) :)

Libb
Libb
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @blackbox: Kéž by to byla vždy pravda. Dost často (a u hodinek s Wear OS ve 100% případů) za to můžou služby Google, kdy se zařízení snaží něco synchronizovat, a když to nejde, zkouší to zas a zas a tím zabije baterku.
Ano, aplikace mohou také být na vině, ale Google je na to expert :(

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
26. 11. 2018 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Libb: Wear OS je prave zhovadila APP v telefonu ;)
a) jsou i alternativy
b) osobne nemam zadny problem (Oreo)
c) kdyz to cloveku blbe z jakehokoliv duvodu tak si musi dat praci a najit reseni :) ale tyhle problemy se nevyhybaji zadne platforme ...dnes uz je vse tak komplikovane ze staci nekde drobna chyba v navrhu HW ci SW kodu a problem je na svete :)

Richi
Richi
Level 25 Level 25
25. 11. 2018 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sislik Něco podobného mi dokázal udělat telefon když měl možnost vyhledat aktualizace, ale nepovolím mu je, třeba z důvodů časových nebo nejsem na wifině.
Pak s nima nějak počítá a pořád šrotuje a baterie letí před očima dolu.
Tenhle problém jsem vyřešil nastavením aktualizací, ale stahování jen na wifině se musí znovu nastavit i na Google Play.
Ale mám všechno vypnuté a telefon jen na hovory a sms, takže baterie 7-10 dní.

krysta24
krysta24
Level 1 Level 1
25. 11. 2018 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sislik Něco děláš špatně, toto rozhodně není vlastnost OS Android. Mám levnější mobil a šlape už necelého půl roku jako nový (Redmi Note 5). Dokonce ani můj minulý mobil to nepotřeboval.

jozicka
jozicka
Level 1 Level 1
25. 11. 2018 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysta24 Tim uzaknutim plochy mam na mysli rozvrzeni icon na plose. Pro moji matku idealni reseni, nemusim resit, ze si omylem presunula (ono mi to zmizelo) iconu jinam a neumi to vratit do puvodniho stavu..

jozicka
jozicka
Level 1 Level 1
25. 11. 2018 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysta24 U mne take spokojenost, mam xioami note 4, a miui nadstavba splnuje vsechno, co jsem si u predchozich mobilu musela instalovat extra (uzamknuti plochy, nastaveni tlacitek - long press home. atd). Predchozi mobily s androidem vetsinou narazily na nedostatek mista, ale kdyz si dneska clovek muze koupit 4GB RAM/64GB HDD za cenu do 4 tisic, tak s touto konfiguraci mu ten mobil opravdu bude v pohode slouzit 3-4 roky. (pak narazi na problem s baterii)

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
25. 11. 2018 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V podstatě už od doby Window mobile 6, které skončili a byl jsem nucen přejít tak na android, si vždy upravuji telefon k obrazu svému a víceméně už řadu let pořád stejně. Stejné programy vč. vlastního desktopu, klávesnice atd. Takže je mi celkem fuk, jestli pod tím běží Android 4, 5, 6, nebo 9. Problém akorát byl, že do nadroidu 54 jsem byl nucen instalovat neoficální ROMku a root telefonu, jelikož ještě android 4 neuměl to co mnohem starší mobilní windows 63. Ale od androidu 5 už jedu většinou na ofiko romce ( sony, Xiaomi, Samsung ), ovšem samozřejmě jejich firemní desktopy a aplikace mě nechávají zcela chladným. Nastavím teleofnaby stejně vypadla mě, manželce, dětem i babičkám a s příchodem nového telefonu ho opět nastavím stejně, takže vzhledově a pocitově nemáte prakticky šanci poznat, že je to jiný android, nebo jiná značka.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
25. 11. 2018 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zvirek Mam LineageOS 15.1 (Android 8.1) a dost me prekvapilo, kolik aplikaci mi tam nefunguje nebo jsem je musel instalovat mimo Google Play. Aplikace totiz neoficialne funguje, ale na Google Play ma vyplneno, ze funguje jen do Androidu 7 a s vyssim uz si tam neskrtnes. Autori aplikaci na neustale povysovani Androidu uz dlabou a kolikrat to upravi treba za pul roku nebo treba taky nikdy. Navic Google zase zmenil SDK, tudiz se nedivim, ze toho maji vyvojari aplikaci uz plny zuby.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
27. 11. 2018 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Google zase změnil podmínky, to je toho, naše aplikace je splňovala po méně než 1/2 dne.
Jedná věc je remcat a druhá je praxe z vývoje :D

squad_leader
squad_leader
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Operační systém: Windows
25. 11. 2018 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výše kolegové popisovali technické věci, já si to dovolím vzít "hopem" z ekonomického hlediska.

Jedno přísloví zní takto:
"Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat nejlevnější věci."

A srovnávat Apple za desítky desetitisíců s zařízeními za dva tisíce zkrátka nejde.

Nejméně kvalitní, nejlacinší věci kupuje jen hloupý laik, který má navíc hluboko do kapsy.
Troufám si tvrdit, že vlajkové lodě mezi mobily jsou všechny podobně stabilní, jako nejdražší Apple.

Další radou je, nekupovat zařízení okamžitě po vydání, kdy jej první zájemci dychtivě berou. Ale počkat si pár či několik měsíců, a pak máte slušně odladěný telefon i ze střední nižší třídy.

A co se týče uživatelů, kteří si zavíří mobil desítkami, až stovkami aplikací, tak těm už nepomůže nic.
Ti se nemají čemu divit, že jim baterie klesá v řádu hodin, nebo že mají telefon "celý teplý".

Mohl bych psát další věci, ale myslím, že už jsem vystihl nejširší podstatu toho, co jsem chtěl nadatlovat.

kokrhanek
kokrhanek
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@squad_leader Iphone 6S stojí 8900 Kč a má přehršle výkonu, kam chodíte na desetitisíce?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
26. 11. 2018 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokrhanek sice 6s ma i jack ;) ale za 8900,- si dnes koupim mnohem lepsi telefon s androidem :)

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 04:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@squad_leader Naprosty nesmysly. prekvapive skupina naprosty laik je kupjici to nejlevnejsi a kupujici to nejdrazsi. Je zcela totozna, jeden to kupuje protoze nema prachy, druhy kupje protoze ma prachy, ale zbytecne je vyhazuje.

Nicmene zkuseny uzivatel kupuje klidne i levne telefony, na tech par volovin co to ma delat to staci, jeste si muze pohrat s romkama a za rok novej a zase je zabava.

tohle je PCTUNING = koupim to levnejsi a vytahnu z toho vic nez to stalo.

Kupovat drahe veci umi kazdy idiot.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 05:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

musel rybka vysat i clanek o tom jak ho android zklamal. bude neumi zachazet s elektronikou, nebo se omylem spalil na nejakem spatnem kusus a uz vi ze na androidu nejde wifi a ze se mu nekdo nedovola. ona je otakzka jak to bylo, treba to nedovolani jsem na romce pro ascend300 cyanogenmod (mimochodem nejmodovanejsi telofon ever) zaznamenal taky. jinak vsechny levne telofony )jine nekupuju, rad si s tim hraju a vybiram si zajimavy hw), fungujou i v zakladu bez problemu. android assistant, nebo nejakej jinej killer aplikaci si snad sakra umi nainstalovat kazdej, aby mu to nezralo baterku.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Rybka,
ono je jednoduche rict programator,
ale ve firmach, ktera vlastni na 60 programatoru, kde:
- programatori
- architekti
- testeri
vsechno to pracuje ve skupinach(ve scrumech), a nad nima jsou , tymlidri a manazeri..

Rikat, ze za vsechno muze inteligentni programator, je jako rikat, ze za posranou(delajici randal, unikajici olej) soucastku v novem aute muze remeslnik, ktery u pasu zapomel dotahnou sroubek v motoru.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro tymlydr, clovek co nerozumi nicemu ale ma ostry lokty. problem ani nemusim snad popisovat. hipsteri co jezdej ubrem a chtej aby meli nadprumernou vejplatu. pritom neumej pocitat a nechapou ze tech par korun na taxiku, stoji stat miliony a je jen risk na zivote :)

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody Neboj, goodboy, v soukromych firmach velice rychle zjisti, zdali ten clovek za to stoji, vevim jak ve statnich institucich, tam musi mit skoro kazdy VS, je uplne fuk jakou, treba zemedelskou, a dulezite je jen ten titul VS, to ze je ten clovek prakticky uplne neschopny, to CR neresi, vsak ceske ovce to zaplati.

Ted se ve francii mohli posrat, zvedaji jim cenu pohonnych hmot, cca o 2kc vic jak u nas, ale to ze cesi maji cca 3x nizssi prumernou mzu to nikdo u nas neresi, a ze u nas sou potraviny stejne drahe, coz plati pro celou zapadni evropu, beee beee beee, zer travu, zer cechacku

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody @V_pro: ceny taxiku jsou uz zafixovany 15 let. od ty doby podle dementnich matematiku ve statni súprave, nestoupla cena paliva ani inflace. a pak chtej jeste poctivy taxikare. idioti. kazda zakazka pod 200 je charita a prodelecna. tak maj taxisluzby metody, zrusis 4 zakazky ablok na 2 hodiny. chodte do prace a sef vam rekne, ze protoze je regulace od statu tak na 3 zakazkach na kterejch delate hodinu nema ani korunu tak vam nezaplati. a jeste mu dpolatite 300 za kancelar, protoze nevydelaly ani na naklady.

samozrejme resenim je muslimskej Uber. Bez papiru flotily uzbeku co jsou poprvy ve meste, spej na jedny matraci a tocej se na aute. co na tom ze auto je vybrany ze skladky, ze vam 10x zvysej cas dojezdu a az vymeknete tak to mate za 50-100, ve spicce za odpad platite tolik ze si radsi zavolate Liftago.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody @goodbody: pak jedu z debilama z ppf, co videj ve vsem investicni prilezitost, ale kazdej cvhce barak za prahou s blonckou co mu bude rodit deti, a pozdeji ho bude podvadet. ty kreteni necvhapou, ze cokoli co ma nalepku SDILENI, je leva, parazitni aplikace jako uber, ze kterejch stat nema ani korunu. vy vsichni na ty levny uber jizdy doplacite, bez dani, bez silnicnich poplatku, vsechno na ruku, uzbek tam jezdi za vejplatu od mafiana, zadny socialni, zdravotni. to platite vy. takze , napiste si aplikaci na SDILENI, a jste za vodou.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro Malem bych zapomel , zase velice hezka recenze,

to nahore co jsem zmini, jsem tady od mnohych redaktoru slysel tolikrat, uz mi to cinkalo v usich, poslouchat o programatorech a od nekterych, kteri tady basni o elektronice, a clovek co se tim bavi musi nevericne kroutit hlavou, co redaktori vypusti, tady, obecne.

sirThomas
sirThomas
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt nepochopím, proč se tady srovnává Android za 2k s telefonem tak za 30k? Zásadně kupuji High end Android telefony, rok po uvedení na trh (za polovinu ceny oproti jejich zaváděcí ceně) a žádný problém zde popisovaný jsem neměl. Žádný Battery drain, vždy se mi všichni dovolali (pokud jsem byl na signálu). Telefon restartuji jednou měsičně spolu s aktualizací zabezpečení. A na telefonu mám aktuálně naistalovaných asi 250 aplikací. (root nemám, a telefon používám s ROMkou od výrobce, takže to spíš vypadá že ROM je funkční přímo od výrobce a nepotřeboval jsem si ji nějak ohejbat)

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sirThomas Na stranu pana rybky,
Ja nejsem zastance telefonu za 10k a vic

mam Huavei 8/9 2017, (5,5k - 7,5k cena),
a problemy co tu popisuje jsem zazil s androidy i za 12k, vc me absolutne nepochopitelne, ja si fakt myslel, ze od ctvrtku do pondeli, nemam zadny telefonat. Nachlup stejny pripad pana Rybky. A stalo se to mnohokrat, i jine skoro paranormalni jevy, po dlouhe rade updatu, diky oziveni telefony operatory, tedvse asi po roce funguje zase bezvadne.

Telefon, ktery neni schopen plnit svou naprosto prioritni funkci, je telefon na CENZURA!

Detvan
Detvan
Level 1 Level 1
27. 11. 2018 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ďalší skvelý článok - ako inak od p. Rybku. A ano - updaty sú k ničomu - teda sú k niečomu, ale rozhodne nie pre užívateľov :lol:

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 11. 2018 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Rybka napsal do nadpisu jestli se Androidu nestávají nové Windows.
Já myslím že to funguje i obráceně. Z Windows se stává nový Andriod. Sice chodí spousta aktualizací ale zato vám skoro všechny nějakým novým způsobem rozsekají funkční instanci Windows. Tak že bych si ani nedivil kdyby se nato Microsoft nakonec vykašlal :lol: .

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak tak čtu, tak musím konstatovat z několikaleté zkušenosti, že Apple taky není zrovna bezchybný a stabilní. Ve firmě máme zastoupení dost produktů Applu - tedy jak "MacBooky", tak i iPhony od 5S až po nové XS. V několika případech se stalo to, co se tu popisuje - tedy že foun fungoval na oko v pohodě, ale nepřijímal hovory, ani smsky. Pár founů bylo reklamováno. Není to tedy jen "výsada droidích udělátek", ale i Applu. Kvalita sice pořád je vysoká, ale už bohužel ne taková, jako bývala před pár lety. Ano, jabčácká udělátka jsou stále stabilnější v hodně případech díky uzavřenosti systému, ale zase mají nedostatky v otevřené využitelnosti pro uživatele a fakt si myslím, že za ty peníze to zas až tak nestojí. Droidi zase doplácejí trochu na otevřenost systému, ale pokud je člověk rozumný, nestahuje si kdejakou ptákovinu, tak se to dá v klidu udržet. A taky je dobré kupovat aspoň střední třídu těchto telefonů. Jinak vlajkové lodě od Droida jsou podle mého názoru taky zbytečně přepálené cenou. Asi to vyzní divně, ale cena telefonů by neměla přesáhnout 12-15 litrů. Mobil je tak na 3-4 roky používání a ne na 10 let.

prf.KuBA
prf.KuBA
Level 1 Level 1
9. 12. 2018 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Levné Androidy jsou k ničemu, to víme. Takové zařízení má sloužit jen a jen na volání a sms, na nic jiného. Přidaná hodnota takového telefonu je v možnosti si třeba synchronizovat kontakty a další data a třeba využívat instant messengery. NECHHÁPU neustálé srovnávání drahého iPhonu s levným Androidím telefonem. Mám Galaxy S9+, tedy telefon v ceně aktuálního nejlevnějšího iPhonu XR a funguje naprosto špičkově. Nadstavba je lehká a odladěná, telefon ohromně výkonný a bez záseků, stejně tak veškeré aplikace jedou jak po másle. PROSÍM NESROVNÁVAT běh iPhonu za 20 tisíc a výše s Androidem pod pět tisíc! Nebo udělám porovnání mého S9+ s iPhonem 4, to bude také zajímavé.

Reklama
Reklama