profile-image

perforex

Odznaky

Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
259 bodů
Zbývá 41 bodů do dalšího levelu
250 300
26. 6. 2025 09:02 Přečtení článku
2 b
26. 6. 2025 08:21 Denní návštěva
8 b
Bonus za dva dny v kuse
25. 6. 2025 11:49 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
25. 6. 2025 11:45 Denní návštěva
4 b
24. 6. 2025 11:06 Přečtení článku
2 b
24. 6. 2025 11:05 Denní návštěva
4 b
10. 6. 2025 14:13 Přečtení článku
2 b
10. 6. 2025 14:12 Přečtení článku
2 b
10. 6. 2025 13:47 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
10. 6. 2025 10:00 Denní návštěva
4 b
27. 5. 2025 10:24 Denní návštěva
4 b
26. 5. 2025 14:30 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
26. 5. 2025 14:20 Přečtení článku
2 b
26. 5. 2025 14:20 Přečtení článku
2 b
26. 5. 2025 14:12 Denní návštěva
4 b
5. 2. 2025 10:05 Denní návštěva
16 b
Bonus za 4 dny v kuse
5. 2. 2025 10:05 Přečtení článku
2 b
4. 2. 2025 17:17 Přečtení článku
2 b
4. 2. 2025 11:47 Přečtení článku
2 b
4. 2. 2025 11:29 Denní návštěva
12 b
Bonus za tři dny v kuse
24. 1. 2025 07:17 Získání pozitivního hodnocení komentáře
0 b
Příliš mnoho hodnocení komentářů hodnotitelem
24. 1. 2025 07:15 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
21. 1. 2025 12:23 Komentář
4 b
21. 1. 2025 12:18 Denní návštěva
8 b
Bonus za dva dny v kuse
20. 1. 2025 17:25 Denní návštěva
4 b

Komentáře

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 1. 2025 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus To by mě zajímalo od jakého roku jí máte? Podle lidí tady snad úplně všem dělá problémy. Já jsem asi jediný komu funguje na 100%.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 1. 2025 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, přidám taky pár zkušeností s touto Axagon klonovací stanicí. A ještě bych taky rád zmínil že výrobky značky Axagon spadají do kategorie levné periferie pro příležitostné použití. Takže koupit si klonovací stanici v mém případě cca před deseti lety tehdy bratru za 700Kč a spoléhat se na ní na zálohování 1:1...... Teda nevím nevím pane Rybko.

No a mé zkušenosti jsou takové z používání této stanice že, za celou dobu co jí mám nenastala jediná chyba. Funguje bezvadně už dlouhá léta jak na klonování tak i přenos dat z PC do stanice a obráceně. Co opravdu dodržuji je odhlášení usb zařízení v PC následně počkám až zhasnou modré led na stanici (svítí když je ve stanici přítomen disk-y) a poté vypnu tlačítkem ze zadu na stanici její vlastní napájení a nakonec vyjmu disk-y. Jediné na co jsem narazil tak občas některé pravděpodobně levné ssd disky stanice nevidí, neinicializuje je (konkrétně A-Data). Logicky nejde spustit klonování ani nic nevidí operační systém.

Taky mám odzkoušené fungování stanice při obnově systému pomocí nabůtování z flash disku pomocí nástroje Acronis. taky bez problémů.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 12. 2021 01:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda tato recenze nevím nevím co si mám myslet. Jinak Asus klasika za těžké prachy naleštěné pozlátko kde uvnitř je šrot (zajíc v pytli - noťas pro masy, ale za ty peníze). Jedině klávesnice je patrně dobrá. Display no dejme tomu. Chlazení nedostatečné, pájené paměti to je....výrobně asi levnější jinak totální hovadina. No a notebook podepřený displayem??? To bude vytržených pantů ze šasí a ty poškrábané plasty to je opravdu sen. Nápad to není špatný, ale řešit to podepřením monitorem. Mám notebook kde mám vloženou výkonnější baterii, která je větší má na sobě vlastní gumové nožky a zvedá stejným spůsobem noťas. Jenže baterie se zašupuje zezadu do těla ntb čili hmotnost a těžiště se roznese do celého těla ntb.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 12. 2021 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto jsou úžasné highend disky. Fakt skvělé rychlosti. Ale díky této recenzi už vím že pokud si někdy takový disk koupím tak si na jeho chlazení musím pořídit hliníkový ingot velikosti cihly. Jako sorry ale falěšná teplota aby si disk myslel že je ok~~!~~ A ten jejich rádoby hladič....takový chladič jsem měl na pamětech v notebooku, a hádejte co se dělo při hraní her? Noťas se sekal protože se paměti přehřívaly (mimochodem paměti od Kingston). Rádoby chladič letěl pryč z notebooku a od té doby už, žádné sekání. Samozřejmě používám chladící podložku, nejsem blázen. Jo a na mém SSD M2 disku v noťasu je nalepený skutečný měděný pasiv tloušťka mědi je 1,5mm. A to ten disk je většinu času jen vlažný.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 11. 2021 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spazik @spazik Tak kdo říká že když náhodou vyhraju že, si to dám do počítače. Šup s tím dál za jistou slevu se někdo kdo to koupí najde.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 11. 2021 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt Tak určitě ano i to je cesta. Taková poměrně bezpečná a jednoduchá jistota bez složitého laborování. Důvod proč jsem psal o Acronisu je ten že tam byl uživatelsky přívětivě řešen zápis do bootovací stopy stávajícího operačního sys. Pak už, jen stačil restart, výběr typu operačního sys., případně usb instal klidně Linuxu. Tato funkce údajně v poslední verzi není.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 11. 2021 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Němec @Tomk Tak to jsem si bohužel neověřil. Nepoužívám nejnovější verzi. Jaká je Clonzilla je věcí názoru. Já jsem jí právě pro její prostředí zavrhl. Tím nechi říct že nemůže být více než použitelná.
On Acronis už není taky tak dobrý, v novějších verzích je chybový a s každou novou verzí se jedna a ta samá funkce poněkud přesune. Stává se s toho mašina na peníze.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 11. 2021 17:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rovněž se přimlouvám za Acronis. Mimo jiné umí dělat přesně to co tady autor článku popisuje uživatelsky přívětivě. Pokud vím tak před zavaděč Windowsu zavádí vlastní dualboot, ne jen pro dualboot Win/Linux, ale i jiné sys. cca minimálně 5 operačních sys. vedle sebe. Kdysi jsem tak měl ryze na zkoušku Win/Linux. Dokonce umí za běhu Winodws upravovat rozličně manuálně zavaděč přesně pro tyto účely, ale to už je jiný lelvel. Bohužel je Acronis placený......

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 11. 2021 14:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pěkně napsaný článek. Tentokrát jste pane redaktore trefil přesně.
A ano odstavovat jaderné elektrárny je naprostý nesmysl. Možné by to asi bylo za podmínek, kdy energie z obnovitelných zdrojů dosáhne takové hodnoty zastoupení v distribuční soustavě, kdy je možné uvažovat postupné utlumení JE do úplného odstavení. Osobně si myslím že v našich geografických podmínkách k této situaci asi nedojde.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 11. 2021 12:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob Pravda také mi ten článek tak připadá. Faktem ale je že, já provozuju vlastní server postavený na standardních PC komponentech. A operační systém používám Windows Home Server 2011. Toto řešení provozuji už spoustu let. Přijde však chvíle kdy dojde hardware podporující Windows home server 2011 a v ten okamžik mi asi nezbyde nic jiného než šáhnout po nějakém Synology a jemu podobném. Té chvíle se děsím protože tyto NASy nic moc jiného než zálohovat a případně nějaký ten multimediální stream do sítě neumějí. Naproti tomu mohu svůj server využít a využívám i jinak než na prosté zálohování. Umožňuje to jak standardní PC hardware tak, ale i operační systém, myslím tím rozšířitelnost a konektivitu. Takže NAS je řešení, ale ne všespásné.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 10. 2021 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že z testů pana Obermaiera jasně vyplívá že, není nutné vůbec přeházet na Win11. Je to jeden a tentýž operační sys. Smysl bude mít přejít na Win11 až skončí podpora pro Win10. Tou dobou už budou Win11 prověřená, stejně jako tomu bylo u Win10.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 10. 2021 13:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám něco lepšího doma. Jmenuje se to nano clean utěrka velikost toho hadru je cca A4 a stojí cca 200Kč. Vyrábí se u nás v Čechách nedaleko Prahy a je to česká firma. Mám odzkoušené všechny možné povrchy displejů a ani při silném šmudlání neudělá ani jeden jediný mikro vryp. Jediná podmínka je že utěrka musí být vždy navlhčená čistou vodou. Při velkém znečištění je možné jí i opakovaně prát v pračce s ostatním prádlem.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2021 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@perforex A to zatracené upozornění na blokování reklamy a skriptů si zařiďte aspoň zajíždějící. To už se pak není vidět ani na NTB vůbec nic. Je snad každého věc jestli používá blokátor reklam. S takovým ošklivým webem a přístupem odtud spousta lidí odejde.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2021 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednoznačně změna k horšímu nový PC Tuning. Škoda že také podlehly jak tu někdo vtipně zmínil rakovině moderních webů. Já chápu že fungovat věčně na tom co pohánělo tento web není možné. Ale sakra vždyť grafika a design mohl zůstat stejný, roky prověřený a zažitý. Co dobře funguje na to se nesahá. A že, je to staré neznamená nutně špatné.....
Mě teda nový beta Tuning připomíná nějaký nepříliš povedený e-shop. :cry:

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2021 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@perforex A to zatracené upozornění na blokování reklamy a skriptů si zařiďte aspoň zajíždějící. To už se pak není vidět ani na NTB vůbec nic. Je snad každého věc jestli používá blokátor reklam. S takovým ošklivým webem a přístupem odtud spousta lidí odejde.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 2. 2019 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak @rumpeak: Je mi líto že to berete tak vážně. Opravdu nebylo mým záměrem vás jak-koliv poučovat. Jak jste sám napsal jste v oboru znalec. Nehledejte v mém původním příspěvku nějaký hlubší význam. Já reagoval na článek autora. A zároveň se škorpil nad výrobci osvětlení LEDkami. Ve většině případů nestojí kvůli kvalitě součástek za nic pak také tak ve výsledku svítí. Rád se poučím, vy tedy říkáte že když si pořídím bílou LED a neuvažuju ji jako součást osvětlení, tak svítí více méně v celém spektru viditelného světla?

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 5. 2017 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yume @consider: Já se nechci nějak dohadovat třeba máte pravdu. Mám za to že botnet primárně útočí na snadné cíle (obyč lidi). V tom jsem s vámi za jedno. Jen si myslím že pro Wannacry není těch pár fotek z dovolené nějakého človíčka zajímavé. Důležitá data přec generují vlády, firmy, nemocnice, letiště atd. Těm když zablokuje data tak to sakra zabolí.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 8. 2018 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vít Komínek @Maxik: Však je to přesně jak říkáte. Ventilátory jsou to pořád stejné. Jen použily jiný plast aby protáhly lopatky až na 0,3mm k vnitřní stěně větráku. Jim šlo hlavně právě o to aby se prodloužením lopatek zvýšil průtok vzduchu a tím zárověn statický tlak. Protože jsem pár větráků měl z mého pozorování si už delší dobu myslím že právě s tím měla Noctua od začátku největší problem. Moje první noctua byla promě zárověn prvním sklamáním. Sice byla tichá, slušně chladila ale při nejnižších otáčkách jsem sotva postřehl že by tlačila obstojné množství vzduchu.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 10. 2019 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob: To máte obrovské štěstí. Já se svou HP All in one takové štěstí neměl. Ten odkaz jsem v routeru našel a vyzkoušel. Jenže má HP tiskárna nemá komunitou přímo na míru napasaný ovladač pro síťový tisk. Jak jsem psal výše pro můj model a spoustu jiných má Asus jen ten univerzální ovladač. V routeru je myslím ještě odkaz na Microsoft ovladač LPR mám tušení.... Jak psal pan Šaroun nejlepší bude koupit triskárnu s LAN portem rozdíl ceny minimální.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 11. 2017 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @ajne: To máš pravdu a u některých případů jsem i rád že to tak funguje. Když si najdou nějakého toho Jardu blázna tak potom právě přijdou po roce s tím abych jim pomohl vybrat nový NTB. Oni to nikdy sami nepřiznají že jim Jarda blázen notebook dodělal. To se mi takhle jednou povedlo ze známého vytáhnout že mu v mezi období instaloval jeho švára nově WinXP a pro pocit bezpečí mu tam narval dva antiviry CCleaner a ještě něco co mělo spuštěný rezidentní štít v realtime. Tato kombinace bezpečí zajistila kompletní odstřel nebohých XP do věčných lovišť.

Co se týče výběru NTB tak v tuto dobu zamnou pořád chodí jeden člověk z firmy a tahá ze mě rozumy. Hrozné :x , ten člověk by chtěl monstrozní výkon a zárověň úspornost a návíc aby byl do 20K. A pak mi přinese na posouzení herní ASUS za 40K a ultrabook HP za necelých 30K. Takže ho sklamu a řeknu že notebook pro jeho potřeby žádný výrobce nevyrábí. A největší joke byl když teď před pár dny přišel že si nic kupovat nebude protože mu stačí ten jeho starý co má doma. Nejvíc mě pobavilo že jsem dopředu věděl že s tímto verdiktem přijde :lol: .

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 12. 2017 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Nemyslel jsem bezpečnost nového Firefoxu. Spoustě lidí se asi úplně přecházet nechce kvůli odříznutí do teď fungujích doplňků. A jako náhodou se z CSIRT.CZ ozvou že starší podoba Firefoxu má kritickou bezpečnostní chybu.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 7. 2018 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Buffalo007 Nemohu říct že bych byl z Avastu zrovna nadčený. Pravda je že ve Win10 Defender stále křičí kvůli kdejakému cracku. Na druhou stanu nastavení Defenderu celkem chápu. Zajímavé je že ve Win8-8.1 tohle Defender vůbec neřeší aspoň sem si nevšiml. Stejně tak Win7 A Security Essential. Za to Avast mi přijde že 95% nákazy neřeší a donutí ho k činnosti jen ta nejvážnější hrozba přičemž říkám ano. Ale z nějakého důvodu právě v poslední době mi různé instance Avastu sice hlásí vážné hrozby ale žádanou akci neprovede. Nejspíš uživatelem chybně nastavené akce. Jěště zajímavěší že když odstraním Avast tak ihned poté Defender automaticky smaže veškerou nákazu a je klid. A jen tak pod čarou já bych Avasta lidem v jejich NTB i nechal když si ho zvolili. Jenže když si pořídí NTB s ultra low voltage CPU intel Celeron který má sice 2 krát 1,5GHz a ve spojení se super pomalým diskem a podivnou konfigurací 6GB RAM se pak takový NTB nedá plnohodnotně používat. To nemůže nikdo myslet vážně provozovat takovou herku.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 3. 2017 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Mi taky teda přijde že autor článku něco malinko jiného psal a malinko jiné vysledky měl v testech. V případě ryzenu mi nepřišlo z testů že by měl nějaký brutální výkyvy. Naopak sem získal takový dojem z intelu.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2017 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@benQ Navíc když člověk skladuje data to jest filmy tak je nebude mít na SSD ale na mag. disku takže si také spíše myslím že natom bude lépe SanDisk Extreme i s tím pomalejším sekvenčním čtením/zápisem.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2017 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb To bohužel není moc argument. To se mi stalo a stává u spousty jiných usb klíčů včetně Kingstonu. Ať už se tu všichni oháníme značkama nebo ne absolutně všechny flashky jsou odpad. Každá druhá je zmetek :cry: . Ale mám jednu hystorickou flashku která funguje už 14 let až do teď. Je to Apacer 128MB :lol:.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2017 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb historickou

Reklama
Reklama