Zpět na článek

Diskuze: Předprodej Apple iPad se už vyšplhal na 120.000 jednotek

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ti Americania kupia kazdu blbost :D
- IQLogic

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
16. 3. 2010 03:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ale CENZURA ipad nikto nechce 120 tisíc kusov je málo veď američanov je 300 milión

vavra
vavra
Level 2 Level 2
14. 3. 2010 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak může někdo koupit takovejhle šrot?? Kdybych zalepil to jablíčko vzadu, tak to nikdo nekoupí!!

Kynio
Kynio
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vavra moje řeč. Taky bych si ten krám nikdy nekoupil a nechtěl bych ho ani zadarmo. To jen američani nevědí co s penězama...

Reklama
Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja by som si to vedel predstavit na doma na surfovanie po nete bez toho aby som musel zapinat komp.a take tie klasicke internetove aplikacie.okrem toho to moze byt idealne na cesty ked si chcete pozriet film a urcite by sa nasli aj dalsie veci zadarmo by som to urcite chcel XD avsak najlacnejsia verzia stoji 500 dolarov tu to bude stat urcite viac keby stala 64GB verzia neakych 300 euro tak by to bolo na zamyslenie

toomix
toomix
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim nevim jak s tim internetem, když to nepodporuje ani flash :wink: dále cituji Radka Hulána

[quote]
* Hráli jste někdy libovolnou hru na internetu? Na iPadu máte smůlu, nepodporuje Flash.
* Dívali jste se někdy na screencast na internetu? Na iPadu máte smůlu, nepodporuje Flash.
* Chcete se podívat na ZOH? Potřebujete Silverlight. Na iPadu máte smůlu.
* Chcete si přehrát video v Xvid s českými titulky? Na iPadu máte smůlu.
* Chcete se podívat na webovou prezentaci Breitlingu, Omegy či Cartier? Na iPadu máte smůlu, nepodporuje Flash, většina zážitkových prezentací jej přitom používá.
* Chcete se kouknout na HD video v MKV? Na iPadu máte smůlu.
* Chcete si spustit editor obrázků, upravit je, a nahrát na web? Na iPadu máte smůlu.
* Chcete napsat delší email nebo komentář? Na iPadu máte smůlu, nemá použitelnou klávesnici.
* Chcete uskutečnit video hovor s přítelkyní? Na iPadu máte smůlu, nemá videokameru.
* Chcete zařízení, které nemá tyto vady, a stojí v ČR do 10.000 Kč? Na iPad zapomeňte.
[/quote]

Daady
Daady
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toomix Tady, ale nekdo ocividne nechape, ze cilova skupina je uplne nekde jinde, a tyto vlastnosti opravdu, ale opravdu nepotrebuje.

maysider
maysider
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daady jj, my to chápem, proto si s hloupých oveček střílíme...a oni se pak tak srandovně obhajují, že tu "vlastnost" stejně nepotřebují :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daady @maysider: hloupé ovečky alespoň ví, že si střílíte Z nich a ne S nich :wink:
- SNowie

maysider
maysider
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daady @SNowie: snad si nemyslíš, že je to hrubka, když i "z" se vyslovuje jako "z", ty grama machre :wink:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toomix proč bych hrál pochybnou flashovou hru navíc na dotykovém displayi, na který nebyla vůbec vytvořena bez myši a klávesnce pro které byla vytvořena než nativní daleko lepší leckdy zadarmo na appstoru?:-))))
- SNowie

Honzax
Honzax
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toomix No ja bych tem poctum zase tak neveril.. Apple ma skvely marketing. Aspon u cilove skupiny. Je to stejne jako kdyz se zacaly prodavat iphone a v televizich po svete byli videt lidi stojicich pred obchody ve frontach a jaka byla skutecnost? byl to zaplaceny komparz. Kdyz o necem tvrdim jak je po tom zajem, ten zajem se dostavi. Aspon u lidi kteri se potrebuji predvest, jak jsou IN, nemaji moc rozumu ale maji dost penez za to zaplatit.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

člověk aby měl obavy, jestli se na něj taky dostane ... :-)
- SNowie

Reklama
toomix
toomix
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No cílová skupina jsou všichni, kteří musí mít všechno, co má apple v nabídce, aby byli výjimeční :wink:

maysider
maysider
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to bude sranda, až si tyto ovečky uvědomí, že za poloviční cenu si o trochu později budou moci koupit Tegru s Androidem, která zvládne absolutně vše, ale ovečky jsou ovečky, hlavně, že na stole budou mít logo Apple, tzn., že ten přístroj sotva budou řádně používat, ale budou ho mít vzhůru nohama, aby bylo vidět logo "koukej, mám Apple, jsem MACHR" :)

bukva
bukva
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maysider V IT branži je argument že "někdy v budoucnu možná něco bude" skutečně pořádná bl*ost.
To dřív bude v pekle mrznout a nVidia vydá Fermi, než bude na trhu Tegra s Androidem.

maysider
maysider
Level 1 Level 1
16. 3. 2010 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bukva doufám, že ne :(

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maysider sranda spíš bude, až ten iPad bude mít polovina negativistů na stole :D
- SNowie

maysider
maysider
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace za 10 tis? zbláznil ses? to má cenu tak 3000, já totiž něco takovýho chci

elukok
elukok
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Apple neni znacka, ktera by papirove vynikala. Proto si vy, co si na neco takovyho vzivote nesahnete, nedokazete pochopit vo co tam de. To ze nema 2ghz procak a neprehraje fullHD video? Ze nema klavesnici? Az to vemete do ruky a skusite tak vam dojde ze klavesnice je tady pohodlna, fullHD video na takle velkym dispeli zbytecny atd... Proste az to vyzkousite tak mejte reci.
Konkretne s iPhonem-neznam cloveka co by si ho koupil nebo pucil a potom ho dal z ruky ze je na nic. Vsichni u nej zustali a nechtej nic jinyho. Uz to mluvi za vsechno...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
15. 3. 2010 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok To je sice pravda, ale po predvadzacke iPadu aj fanusikovia Apple zhodnotili, ze Jobs mohol tablet spravit lepsi. Preco asi vzniklo to posmesne video s hitlerom? A vnom je taky dialog - Apple malo v rukach vsetky trompfy a nekonecne moznosti ako nam vsetkym vytriet zrak s dokonalym tabletom ale nevyuzilo ani jeden. Takto je to iba iPhone s diplejom 1024x768 bez GSM casti.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2010 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel nechápu jak můžete brát pár stovek nebo tisíc lidí na netu jako vzorek populace:-) jestli se to lidem líbí se ukáže na tržbách a nijak jinak, pokud applu nedůvěřujete, počkejte si na recenze, pokud ho nenávidíte, pokud ano, tak si ho předobjednejte a pokud ho nenávídíte, nechápu proč se vůbec zajímáte o jeho produkty:-)
- SNowie

elukok
elukok
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok Jo este dodam, aby sem zase jako dycky kdyz komentuju apple nebyl kamenovanej. Apple iPad se me osobne moc nelibi. Proste pro me tohle nejni. Kdyz sem se poprvy pred X lety docet ze ma vychazet iPhone, okamzite sem si rek: To chci! Tohle me ale nechava chladnym...
Asi sem mimo cýlovou skupinu.

Ondřej Morávek
Ondřej Morávek
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok Psaní na klávesnici - moc široký, musím někam položit. Chci to nosit - moc těžké do jedné ruky na dlouhodobé nošení, takže si sednu (však ste si mohli všimnout že Blowjobs dost ležel) či lehnu. Hmm. Potom: Na knížky - 4:3.. No nevím. Na filmy - 4:3... no nevím. A zbývá nám web. A jak se mám sakra dívat na web na 1024x768 bez flashe, ..? Hmmmmmmm. iPhona jsem v ruce měl. Krom toho, že po cca 10ti minutách mi začal být odporný design mi chyběla možnost si odskočit na Remote Desktop a dát stahovat další filmy a zpět do browseru vyhlídnout další filmy. Odložil jsem ho a vrátil se zpět ke svému HTC.

H@rdy
H@rdy
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok :D To ja mám nie jedného známeho čo sa pohrali s iphonom 2 týždne a potom sa ho čím skor zbavili lebo skoro pochopili že je to len prerastená tehlovitá hračka čo po čase aj tak bude užitočna len kvoli wifi :roll:

Reklama
Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo jo .. typicklej zákazník apple :-D když to moje zařízení neumí, tak to nepotřebuju :-D .. ale proč v tom případě potřebuju Apple, když za nějaké dva tisíce seženu zařízení, které toho "neumí" zhruba tak stejně :-D

elukok
elukok
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kusyn Protože takový zařízení neseženete. Stejný věci umí leda tak na papíře. Reaita je trochu jinde...

dizz
dizz
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=toomix]No nevim nevim jak s tim internetem, když to nepodporuje ani flash :wink: dále cituji Radka Hulána

[quote]
* Hráli jste někdy libovolnou hru na internetu? Na iPadu máte smůlu, nepodporuje Flash.
* Dívali jste se někdy na screencast na internetu? Na iPadu máte smůlu, nepodporuje Flash.
* Chcete se podívat na ZOH? Potřebujete Silverlight. Na iPadu máte smůlu.
* Chcete si přehrát video v Xvid s českými titulky? Na iPadu máte smůlu.
* Chcete se podívat na webovou prezentaci Breitlingu, Omegy či Cartier? Na iPadu máte smůlu, nepodporuje Flash, většina zážitkových prezentací jej přitom používá.
* Chcete se kouknout na HD video v MKV? Na iPadu máte smůlu.
* Chcete si spustit editor obrázků, upravit je, a nahrát na web? Na iPadu máte smůlu.
* Chcete napsat delší email nebo komentář? Na iPadu máte smůlu, nemá použitelnou klávesnici.
* Chcete uskutečnit video hovor s přítelkyní? Na iPadu máte smůlu, nemá videokameru.
* Chcete zařízení, které nemá tyto vady, a stojí v ČR do 10.000 Kč? Na iPad zapomeňte.
[/quote][/quote]

apropo Hulan i dost casto keca.. na ZOH jsem se dival prez web bez silverlightu nebo flashe. Tim ale nerikam ze iPAD neni kram (hlavne kvuli SW)

drixis
drixis
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že 90% komentářů je ohledně iPadu negativních. Nevím, proč ale hanit něco co jsem ještě neměl v ruce je docela omezené. Věřím, že 70% lidí co zde píší jsou tak suproví odborníci, kteří vědí max kde je tlačítko na zapnutí počítače a jejich nejmodernější hra, internet a k tomu icq. K tomu mají nejvýkonnější PC a jsou na to pyšní. Produkty od Apple nikdy v životě nevlastnili ani je neměli v ruce. Mac OS si nikdy nevyzkoušeli atd a to bych mohl pokračovat až do nekonečna. iPad možná neni dokonalý ale co je že :D ani ten váš nejnabušenější počítač neni dokonalý :D z jeho výkonu využijete max 40 % a víc nic hlavně že jsem king. Položmě si otázku, kdo si ipad koupí hlavně obchodní zástupci, akrionáři, manažeři atd. kteří potřebují rychlí denní přístup k internetu, novinám, akcií, dennímu plánu a mobil jim na to nestačí ktomuto účelu byl stvořený ipad to že se na něm dají hrát nějaký ty hry máte tam fotky hudbu atd to je vedlejší. Nechápu tedy proč tady haníte jeho výkon, když výkonější ani být nepotřebuje. Kapacita disku plně postačí a parametry jsou úměrné potřebám a tohle se snaží apple svými produkty říci proč by měli dávat výkoné systémy a kupu pamětí a velký disk do něčeho na čem bude 90% lidí jen surfovat na internetu, číst denní tisk, sledovat akcie, plánovat si chůzky atd.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drixis lenze Apple nepropaguje iPad ako pracovny, ale ako multimedialny pristroj a hry, fotky, hudba ci filmy nie su ani zdaleka vedlajsie ako pises ... iPad bude uspesny len vdaka jablku co nosi na chrbte a umeniu presvedcit ludi, ze ho potrebuju i ked opak je pravdou ... mne sa viac vidi [b]HP Slate[/b], mozes si vybrat OS aky ti vyhovuje, nie si obmedzeny vnutornou pamatou, dokonca ani s FLASHom nema problem + mnoho dalsich vymozenosti, ktore iPad dostane tak nejak v 3. alebo 4. verzii (vid iPhone) ;)
- IQLogic

Lovap
Lovap
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kravina ... keby sa to ľuďom nepáčilo NEKUPOVALI BY TO, jasné? Vy si vážne myslíte, že ľudia sú úplní blbci? Potom by ste mali so sebou niečo urobiť ...
Uvedomte si, že tu sa schádzajú ľudia, ktorí sa radi v počítačoch "vŕtajú", niečo skúšajú, ladia a podobné veci - ležne koľko takých ľudí v bežnej populácii je? 2%, alebo 3% - ostatným je úplne jedno aký procesor, pamäť a aké softwarové vybavenie ten-ktorý prístroj má. Oni iba chcú aby fungoval jednoducho - a mám taký dojem, že zo súčasných výrobcov to pochopil asi iba Apple. Krásne to vidno na iPhone - v podobných magazínoch ako je PCT ho všade odsudzovali a napriek tomu ho ľudia kupovali ...

Martin Kusyn
Martin Kusyn
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tímhle se zcela ztotožňuju. Ikdyby byl iPad pouze jednoúčelové zařízení určené pouze pro surfování pro webu, kvůli chybející podpory flashe nejde říct, že je to plnohodnotné zařízení.
iPad by podle mě mohl být funkčně podstatně dál, kdyby to jen marktering Applu dovolil, což je podle mě špatně - jde o umělou degradaci zařízení.

drixis
drixis
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lovap: je to tak, kdyby to bylo tak špatné zařízení jak lidé říkají, proč si ho tedy kupují a nechápu co lidé od iPadu očekávali za výkony, lidé si ho kupují z mnoha hledisek a to zaprví ovládání je velice jednoduché a příjemné zadruhý moderní desing zařízení prezentuje osobnost majitele zatředí tisíce (brzy statisíce) programů ke stažení, lidé chtějí v této době jediné jednoduché a zajímavé ovládání, desing. Jakmile apple přišel na trh s iphone každý ho kritizoval proč si ho ale lidé kupují protože má jednoduché ovlávání, statisíce aplikací pod jednou střechou, vývojáři daji řaději přednost programu pro iphone nebo ipad před ostatními, moderní desing. Stal se fenomenem a ostatní firmy si začali uvědomova co zákazníci chtějí viz Samsung, LG, Nokia, HTC a začali iphone napodobovat ze všech směrů začali dělat mobily dotykové, jednoduché s tím rozdílem, že to začali dělat pozdě a ani 5mpx foták je nezachtání i kdyby do mobilu narvali 128gb disku né nadarmo se říká v jednoduchosti je krása neboli v jednoduchosti je zisk, vlastním iphone nejsem apple maniak neboli (apple ofečka jak stupidní asi jako ten co to vymyslel)věci od apple se mi prostě líbí a větší výkon nepotřebuji bez flashe se obejdu nechápu co s tím všichni naděláte jakoby stál celý internet na něm i když mají tyto zařízení v některých ohledech mezery nejsou to věci na kterých by stál svět. a navíc ten týpek co povídá nahoře o tom že je ipad prezentován jako multimediální ale na fotky, hudbu, filmy a základní hry (mimochodem NFS:Shift je na iphone mazec a ovládání uplně normální pomocí pohybu jakoby jsi držel volant) souhlasím ale výkon stačí a HP Slate nic moc tlustý, těžší bez aplikačí, Android Tegra možná pro lidi co využívájí vešekeré stránky google a od googlu reakce na uspěchy apple a jsem na začátku zase za tím stojí apple dle apple se řídí celý svět

drixis
drixis
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @drixis: a ještě k tomu většina z vás tu haní lidi že si kupují apple jen proto aby byli in a machři. To samé můžu řící já o vás jste ofečky textilního průmyslu co si myslíte že kupujete když si jdete koupit mikinu, třičko atd od nike, adidas, puma a všech různých značek. Nekupujete oblečení kupujete vyšitou značku některé jsou levnější některé jsou dražší to je jako u elektroniky některé značky jsou levnější hp, asus, samsung atd některé dražší apple. Proč si ale kupujeme nike(apple) a né adidas(například HP). Napříklat že se nám líbí více jejich logo připadáme si s těmto věcmi více in, prostě se nám více líbí i kdyby měli horší vlastnosti než konkurenční adidas. Všichni jste něčí ofečky a ted se zamislete. Kdy jste si co kupovali a šáhli jste pro dražší ale značkové věci.A nejde jen o textilní průmysl

GoodwillN1
GoodwillN1
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drixis Souhlasím. Naprosto souhlasím. A proto pokud to opravdu bude člověk, který potřebuje to co jste napsal a ne jen JÁ CHLOUPÁ APPLE OFEČKA tak si koupí za míň jak polovinu koupí zařízení s Androidem a zmíněnou Tegrou, které bude mít naprosto stejné vlastnosti a ještě mnohem víc. Už vám dochází nesmyslnost tohodle produktu? Skutečně se zde prodává jen Apple! Aby nedošlo k mýlce: iPhone jsem v ruce měl. Vcelku využitelné zařízení, ale já musím pracovat. Mac OSX považuji za vynikající systém. Dobře se s ním pracuje. Bohužel potřebuji využívat mnoho a mnoho všemožných programů a proto bych Mac OSX využil příliš málo, proto mám opět klasické PC. Nejsem tedy zaujatý proti Applu jako takovému, ale viděl jste reakce fanoušků na iPad? Čiré zklamání. Čekali úplně něco jiného. To, že se to kupuje je skutečně jen blázinec.

Reklama
finch
finch
Level 27 Level 27
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
14. 3. 2010 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mno tak to má apple zase úspěch 8)

finch
finch
Level 27 Level 27
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
14. 3. 2010 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@finch co je? to nesouhlasíte? vždyť je to pravda! :wink:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tu flash mánii opravdu nechápu, co na tom všichni vidí? flashblock vypínám opravdu výjimečně a to pouze, když video na youtube nemá h264 verzi, jinak je mi flash naprosto volnej
- SNowie

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ten link sa mi nejak pokazil:
http://img.moronail.net/img/9/2/2792.jpg

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
14. 3. 2010 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na flashi vacsinou funguju aj tak len trapne hry a reklamy tak neviem co riesite. Vlastnim iPod touch a niesom ziadna ovecka. Chcel som jednoduchy, stylovy prehravac s wifim. Kecy ze zachvilu bude nieco lepsie tak nekupovat su uplne z cesty. Technologia postupuje kazdy den a v IT svetelnou rychlostou. Ludia kupuju co sa im paci ci to potrebuju alebo nie je kazdeho vec co urobi so svojimi peniazmi tak neviem co kritizujete totalne blbosti.
A na zaver perlicka: [url=http://img.moronail.net/img/9/2/2792.jpg]Steve Jobs iMAT click[/url]

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
15. 3. 2010 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nerboard Nie na FL nie su len trapne hry a reklamy - Hulan to na blogu krasne zhrnul. Urcite si niekedy bol na sme.sk a urcite si si tam niekedy pustil nejake doplnujuce videjko. Na iPade budes mat smolu. To iste skvele sluzby ako soundcloud, sounz.fm alebo mockflow. Su to uztocne veci, ktore oceni aj bezny BFU ale bez flashu je nahrany. Doba HTML5/canvas je este tak 2 roky v buducnosti. Ignorovat uz dnes flash je somarina.

MiTMaN
MiTMaN
Level 1 Level 1
15. 3. 2010 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak se to mohlo stat?
Amici a nebo zastane Applu
Muj nazor?
Nekoupil bych si to ani za 3000kc, kdyz jsem videl jak vypada rozebranej iPhone(ano byl jsem jeho uzivatelem a ano, opravoval jsem ho doma),tak uz v zivote nechci videt nic od Applu. Znam dost lidi co meli iPhona,ale je to nesmysl a vymenili to vzdycky nejdyl do pul roka za neco vyspelejsiho, za neco cemu se da rikat MT, popripade komunikator.
Znam ale i dost AppleFanatiku kteri si tento pristroj poridi, hlavne proto, ze to ma nakousnuty jablko ve znaku a zacina to na "i".

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2010 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MiTMaN já znám spoustu apple-haterů, kteří po vyzkoušení iPhone na tu firmu změnilo názor, lidi jsou různí
- SNowie

Reklama
protektor
protektor
Level 1 Level 1
15. 3. 2010 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

umělě vytvořená poptávka, lidi nenechte se zmast....

Cyborg
Cyborg
Level 1 Level 1
15. 3. 2010 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hehe, pamatuju když vyšel iPod, tak jak všichni nadávali jak je to debilní a že jsou lepší přehrávače protože tomu chybí tohle a támhle.. Když vyšel iPhone tak všichni nadávali jak je to již překonané a že do roka to konkurence převálcuje.. A jak to dopadlo, nikdy se žádný jiný konkurenční přistroj svým úspěchem k iPhonu ani iPodu nepřiblížil a to tak že ani zdaleka...
A co se děje zase s uvedením dalšího produktu, máte zase ty samý kecy...
Stejně se to prodávat bude...a hodně... a vy se nad tím akorát budete dál rozčilovat jak je to možný. Zkuste si to někdy koupit a možná pochopíte proč...

Reklama
Reklama