Zpět na článek

Diskuze: Připravuje nVidia GeForce GTX 580, odpověď na Radeony HD 6900?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

hasufeal
hasufeal
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chápem to dobre....ked tvrdím že ich pripravuje na koniec tohoto roku...a kupiť sa budú dať v prvom kvartáli roku 2012 ? alebo možno až vo štvrtom..aby sme sa ich nedožili :D

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hasufeal Jen aby ti ten usmev nezmrzl, jsem zvedavy na ceny AMD, ktere momentalne nikdo k agresivnim cenam netlaci. :confused:

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek Myslím, že nikomu úsměv nezmrzne. Do konce roku stihnout tak akorát paperlunch. To samé se řešilo u GTX480. Aby mohly být karty do vánoc na trhu, tak by už teď museli jít do výroby! To znamená, že by už existovaly předprodukční verze a na netu by se válely jejich fotky a nástřel výkonu. Myslím, že tak jako letos se i příští rok v květnu máme na co těšit, ale do té doby ...

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek @thorgal: Asi jsi to dobre nepochopil - pokud totiz NV s necim neprijde, usmev zmrzne nam vsem, protoze to moc vtipne nebude. :confused:

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek @thorgal: Teď jsem si přečetl ty články, na které se pan Kočí odvolává a říkám si jak jsem blbý, že sem vůbec píšu. Světe div se nejstarší zmínka o GTX580 je v článku na Overclockerclub, postnutý 31.března spolu s newskou o Quad GPU Radeonu 5999 jako příprava na Apríl. [H]ard|OCP se na něj odvolává, TechPowerUp! cituje články, které se odkazují na jakési 4 dny staré vlákno na čínském expreview, jehož úvodní příspěvek je nejspíš výsměch nVidii. Citovat něco takového týden před uvedením karet konkurence je jako vtip dobré, ale seriózního novináře by měla hanba fackovat.

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek @l.jelinek: Nezmrzne ;) Podle toho, kam výkonnostně 6800 míří, se jedná spíš o nástupce 5830 a 5850 s nižšími výrobními náklady. Vzhledem k tomu, že protivníkem jsou obě GTX460 a možná 470 - karty nVidie s nejvýhodnějším poměrem cena výkon, tak bych se vysokých cen nových Radeonů vůbec nebál. Stejně tak není důvod, proč by měla nVidia reagovat vydáním ještě výkonnějšího a žravějšího highendu, když jejím největším problémem je momentálně TDP. Kdyby dneska někdo napsal, že před vánoci přijde úspornější GF100b s vylepšenou spotřebou, sežeru to i s navijákem, ale tohle ne.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek @thorgal: Nějak si to nepochopil. Tato "GTX580" má být mířena proti připravované HD 6970, která by se měla oběvit snad někdy do vánoc.

Vrael
Vrael
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No urcite zajmava novinka ale mel bych par otazek a pripominek.......Zaprvi by me zajmalo kdo siri tu novinku na netu jen pro dobro marketingu (to znamena pro dobro nas uzivatelu konkurence je vzdy potreba)doufam ze to nejsou stejní lidé kteri tvrdili jaka bude FERMI trhac asfaltu......a potom proc pro nadvladu jste pouzili hlavne HD6970 kdyz AMD ma v planu mit grafiky mirne preznacene tudiz hlavni nejvykonejsi grafika nove rady ma byt HD6990 (nastupce HD5970)...HD6970 ma byt nastupce HD5870......

kapa
kapa
Level 25 Level 25
15. 10. 2010 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

512 CUDA tu mala aj nereferencna GTX480 a vykon bol iba troska vyssi...., cca 5 percent oproti referencnej... Takze neviem co chcu zlepsit aby zvyhli vykon aspon o 30-40 percent aby sa to oplatilo vyrabat.... Cuda procesorov nepridaju, vyrobny proces nezmenia, frekvencie nejako nemozu ist hore aby z toho nebol ohrievac..... Podla mna to je iba vymyslene vsetko a dalia kacica dobre prepecena...... proste je to vymysel, niezeby som neprial nvidii, prave naopak no Nvidia musi cakat na mensi vyrobny proces aby nieco do highedu priniesla, na 40n uz to proste s Fermi neide vyssie ako je..... :confused:

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa co třeba 512-bit pamětová sběrnice (oproti 384-bit), dvounásobný počet texturovacích jednotek (128 oproti 60 v GTX480), teoreticky určitě lepší optimalizaci pro 40nm výrobu,takže by mohli povyskočit i frekvence. Tych 30% by neměl být potom problém, ale pořád to bude takové nouzové řešení.

Vrael
Vrael
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kapa]512 CUDA tu mala aj nereferencna GTX480 a vykon bol iba troska vyssi...., cca 5 percent oproti referencnej... Takze neviem co chcu zlepsit aby zvyhli vykon aspon o 30-40 percent aby sa to oplatilo vyrabat.... Cuda procesorov nepridaju, vyrobny proces nezmenia, frekvencie nejako nemozu ist hore aby z toho nebol ohrievac..... Podla mna to je iba vymyslene vsetko a dalia kacica dobre prepecena...... proste je to vymysel, niezeby som neprial nvidii, prave naopak no Nvidia musi cakat na mensi vyrobny proces aby nieco do highedu priniesla, na 40n uz to proste s Fermi neide vyssie ako je..... :confused:[/quote]
Tohle nvidii nezajima oni dale vyrabi cipy na kterych jede GTX 480,470,460 a mozna i jine za velmi vysoke naklady i kdyz vedi ze jejich karty jsou skoro neprodejne tudiz pak cipy museji velmi levne prodavat aby vyrobci GK meli zajem je odkoupit a tim NV prodelava velke penize.......vim ze timto komentem asi nastvu hodne fanosuku NV takze cekam zaporne hlasy ale je to tak.....a samotnymu je mi to lito protoze pokud pujde NV takhle dolu bude to za chvili na trhu s GK velmi spatne....

arach
arach
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak samozrejme je tohle vykrik do tmy od pana Kociho, protoze je potreba aby se taky mluvilo o necem jinym, nez jen o radeonech
klasickej marketingovej tah

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
15. 10. 2010 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=arach]tak samozrejme je tohle vykrik do tmy od pana Kociho, protoze je potreba aby se taky mluvilo o necem jinym, nez jen o radeonech
klasickej marketingovej tah[/quote]
Ještě jeden výkřik do tmy a budeme banovat, jinak, než tvrdým postupem, vás těchto nic neříkajících příspěvků neodnaučíme, bohužel. O této informaci píše drtivá většina světových médií, to, že někteří zatím ne, je dáno jejich mizivými lidskými zdroji. Zítra to bude už všude.

arach
arach
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí ano , jako nahodou probleskla tahle zprava par dnu pred uvedenim novych radeonu a par hodin potom co par lidi vi jejich pribliznej vykon
je potreba lidi ubezpecit o tom, ze nvidia ma eso v rukavu a neni treba s nakupem novejch radeonu spechat
ps: tak takovyhle chovani "redaktora" sem uz dlouho nevidel na zadnym serveru o hw jak u nas tak v zahranici

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
15. 10. 2010 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí OT: Jeste by jste si konecne mohli spravit cas na serveru, stale jsou tu nadcasove komentare, tudiz cas na serveru o hodinu dolu, nejlepe NTP clientem synchronizaci s time.nist.gov ...

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
15. 10. 2010 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí [quote=Mirek Kočí][quote=arach]tak samozrejme je tohle vykrik do tmy od pana Kociho, protoze je potreba aby se taky mluvilo o necem jinym, nez jen o radeonech
klasickej marketingovej tah[/quote]
Ještě jeden výkřik do tmy a budeme banovat, jinak, než tvrdým postupem, vás těchto nic neříkajících příspěvků neodnaučíme, bohužel. O této informaci píše drtivá většina světových médií, to, že někteří zatím ne, je dáno jejich mizivými lidskými zdroji. Zítra to bude už všude.[/quote]

No podobnych prispevku by jste se mel vyvarovat. Prispevek od Vas mi pripomina komunismus. A dokud tu bude demokracie, podobne nazory jako je ten Vas patri tak leda do pekla.

KomentTuning
KomentTuning
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí pan Koci aj zbehnete po jeden kus do číny? :lol:

Kejso87
Kejso87
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no ked toto vyjde tak to bude paradicka pekne si to rozdaju tie dve karty:) ale autor dufma ze nemyslel vazne ze toto monstrum bude papat 250 W:))) ved to bude na hranici 300W

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kejso87 opet nam nekdo naletel :D

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
15. 10. 2010 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RulezZzOr]opet nam nekdo naletel :D[/quote]
Pokud zde bude většina z vás diskutovat ve formě výkřiků, udělám jednu věc, diskuzi zamknu. Lidi, zamyslete se někdy nad přínosem toho, co napíšete!

nagger
nagger
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí dokud bude většina Vašich článků připomínat nepovedený fejeton žáka základní školy, tak se nemůžete divit Odkdypak se z pctuningu stal bulvární plátek ?

nagger
nagger
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí dokud bude většina Vašich článků připomínat nepovedený fejeton žáka základní školy, tak se nemůžete divit Odkdypak se z pctuningu stal bulvární plátek ?

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
15. 10. 2010 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Nevim, co se Vam na techto prispevcich nelibi. Mne se naopak zdaji byt zcela v poradku. A navic, to ze Vas server propaguje pouze NVidii je dle Vas v poradku? Jako autor vyznamneho serveru byste Vy sam mel byt nestranny a prinaset informace, ktere se zrovna na internetu objevi a mohou byt pravdive. To ze clanek pripeprite a udelate z neho bulvarni informaci Vam jako persone, ani Vam jako serveru moc neprispiva.

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 10. 2010 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD Ono kdyby se tu v diskuzi hanily grafiky od konkurence, tak je vše v pořádku...jsme přeci na zeleném bulvárním pctuningu :lol:
Nová Fermi je na papíře sice hezká, ale jaká bude realita, si budeme muset ještě nějaký ten pátek počkat...osobně očekávám TDP vysoko nad 250W..nu což, na zimu se další přímotop bude jistě někomu hodit.

nagger
nagger
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí dokud bude většina Vašich článků připomínat nepovedený fejeton žáka základní školy, tak se nemůžete divit 8) Odkdypak se z pctuningu stal bulvární plátek ?

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Bohuzel, v ceske (a slovenske "jakbysmet") nature je poradne si plivnout na toho velkeho (namatkou Intel, MS apod.). Je mi to lito, ale nejspise to vychazi z nejakeho komplexu malosti. Pritom jsme jako cesky narod manualne a intelektualne vice nez schopni, ale ta "malost" nas opravdu dost degraduje. :(

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen aby ti ten usmev nezmrzl, jsem zvedavy na ceny AMD, ktere momentalne nikdo k agresivnim cenam netlaci. :confused:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mirek Kočí][quote=RulezZzOr]opet nam nekdo naletel :D[/quote]
Pokud zde bude většina z vás diskutovat ve formě výkřiků, udělám jednu věc, diskuzi zamknu. Lidi, zamyslete se někdy nad přínosem toho, co napíšete![/quote]
Pane Kočí, vy přímo provokujete a pak se divite. Tedkon maji vyjit nove karty od AMD (1 tyden) misto toho aby jste se snazili najit neco nekde o AMD zda uz nekde neco neuniklo to ne. Tak napisete hned jak nVidie chysta soupere. Cemu se potom divite? To co PCtuning predvedl minuly rok s "prichodem" fermi jak je videt vam lide jen tak neodpusti!! To co vy jste napsal je ze nVidie se bude snazit vyrovnat boj s 1chipovym jadrem Cayman XT (nyni GTX 480 vede asi cca o 20% +- nad HD5870) jenze ono tam bude jeste HD 6990 (X2) ktera uleti velky rozdilem. S tim jake maji nyni problemy nVidie nechce tam tvrdit ze jste myslel X2 a nova "GTX 480" bude souperit s X2 kdyz maji velke problemy ohledne spotreby (+velikosti jadra)ze chteji nekde nahnat 20% nyni + "treba dalsich 20-30% vykonu? Celkem 40-50 navic o proti nynejsku pro nVidii je NEREALNE s jejich zkusenostma dle meho :D Pokud neco neudelaji poradneho na 28nm bude se postupne klubat pomer AMD vs INTEL :?:
- Luke10

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nechápu co tady zase nějaké chorobné mozky vytváří za spiklenecké teorie. Jednoduše jde o informaci, která proletěla včera snad všemi známými světovými médii věnující se PC Hardware. Tak proč zrovna na PCTuningu by se tato informace neměla objevit? V okamžiku kdy AMD chystá nové grafiky je jako zákázáno psát o čemkoliv jiném nebo co? Pan Kočí sice často podle mě píše velmi pochybné novinky, ale v tomto případě se ho musím zastat - prostě jenom informuje o tom, o čem se píše aktuálně ve světě.

keistown
keistown
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud bude mit nejsilnejsi jednocipovka vykon jak 5970 tak to je zhruba o 30% vic jak GTX480, coz mi zas tak uzasne a neprekonatelne neprijde. 6990 (X2) sice muze mit vykon este o kus vetsi, nicmene stejne jak dnes u 5970 pokud bude cena tak vysoka tak to podle me situaci na trhu moc nehne. Jo a nV po jedne "slabsi" (provoznima vlastnostma, ne vykonem) generaci karet urcite krachne a jeji misto zabere intel, ktery herni grafiky vyrabet (mozna zatim) neumi :lol:

KomentTuning
KomentTuning
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no ano, ale vzdy je predsa na vine citatel. Tyzden dozadu bol clanok ako receznent nepovie fuj na produkt, a potom si precitame toto... ved je to k smiechu

nagger
nagger
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mirek Kočí][quote=RulezZzOr]opet nam nekdo naletel :D[/quote]
Pokud zde bude většina z vás diskutovat ve formě výkřiků, udělám jednu věc, diskuzi zamknu. Lidi, zamyslete se někdy nad přínosem toho, co napíšete![/quote]

a už zase mažete?

dokud bude většina Vašich článků připomínat nepovedený fejeton žáka základní školy, tak se nemůžete divit Odkdypak se z pctuningu stal bulvární plátek ?

nagger
nagger
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dokud bude většina Vašich článků připomínat nepovedený fejeton žáka základní školy, tak se nemůžete divit Odkdypak se z pctuningu stal bulvární plátek ? :roll:

Dancer
Dancer
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že opět nepůjdeo příběh na motivy scénky "Obušku, z pytle ven"...

nagger
nagger
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dokud bude většina Vašich článků připomínat nepovedený fejeton žáka základní školy, tak se nemůžete divit Odkdypak se z pctuningu stal bulvární plátek ?

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

souhlasim s arachem. za to že někdo napíše ma na to jinej názor vyhrožovat banánem...no nevim nevim...

ale k tématu. Autor by se měl zamyslet, zda má smysl vypouštět nějaký takový článek do světa, jen kvůli tomu že všude jinde o tom píšou taky že existuje nějaký neurčitý plán o gtx580, která samozřejmě bude, ale otázkou je v jakém desetiletí... ale vsadil bych svý boty že NV už má alespon připravenou maketu stejně jako loni - tim nemám co dodat.

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reptile tak tys me rozsekal s tou maketou :lol:

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Broxik]...[/quote]
tak jako tohle je fakt traný ... :-) přesně tohle udělala NV loni, protože neměla absolutně nic...tak vytáhla maketu, pak slibovala že karty budou do konce roku a nakonec začli bejt dostupný cca v květnu - červnu s tragickým poměrem cena/vykon/spotřeba.

Takže tahle informace o gtx580 před vydáním radeonů HD6xxx je prostě k smíchu. Nevíc by šokovali kdyby prostě dali kartu k odběru před vydáním HD6xxx, ale oni se zmůžou jen na to samý co loni. Nechapu že NV vůbec někdo takový frky po x-přejmenování jednoho čipu a grandiozním uvedení fermi věři... :(

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reptile ano ja to vim hw sleduju kazdy den xkrat. Proste me to pobavilo a od srdce sem se posmal pri predstave obrova trhace asfaltu atd.. :P

Ranger666
Ranger666
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reptile omg FanATIci tu budú zase plakať, že nvidia sa snaží spravit nejaku novu kartu ktorá by bola konkurencie schopná a ešte budú hovoriť ako pán Kočí a cely server PcTuning propaguje len nVidiu a Intel.
a aj tak jedine čo bolo do teraz dobre na AMD bol len pomer Cena/výkon kt. sa príchodom nových kariet bude znižovať. V každom príspevku týkajúceho sa Intelu alebo Nvidie maju všetci plnú hubu ako sú CPU/karty zle lebo pomer ceny a výkonu je lepší u AMD a všetci majú AMD a Intelaci su looserovia, len za to že si priplatia aj pri nvidii za PhysX atd....a nakoniec sa pozrime na predošlú anketu Intel vs AMD ...44,7 % je určite viac (pre niekoho :D ) ako 54,5 % .... tak a deraz mi možte dať všetci dislike, len za to že som povedal pravdu na rovinu a vy si ju nechcete priznat.... si pozrite predchadzajuce prispevky o Intelu/nvidii ako tam vačšina značku 1 aj 2 osočuje....SKONCIL SOM :!: :roll:

Thor4x
Thor4x
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele asi me stejne smazete, ale vsiml si nekdo data vydani dvou ze tri clanku ktere jsou uvedeny jako zahranicni zdroje? Jestli jo tak zjistite ze se jedna o 1.4. a 31.3.2010 cili jde o april. Preju hezke jaro v rijnu:-)

killerek
killerek
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thor4x hh, mas pravdu :D

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 10. 2010 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thor4x Zajímavý...že by fake? :lol:

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
15. 10. 2010 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No prosim, a to byl takovy problem napsat rovnou ze jsou to spekulace a neoverene informace??? Jeste kdyby jste vas zdroj TCM citovali alespon poradne. I oni pisi na konci clanku Hmm, hot and salty....
Nikdo Vam nema za zle, ze prinasite zhave novinky, ale prosim, oznacujte je presne tak, jak jste to oznacili ted, a nejlepe upravte nadpis clanku, napr: Spekulace - a pote stavajici nadpis. Nikdo Vam nebude verit, kdyz napisete ze dana graficka karta bude mit o 50 procent vyssi vykon, kdyz je to Vase spekulace nebo vymysl...

petfish
petfish
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No musim rict, ze podporit svoji argumentaci linkem na clanek z hardocp, ktery ma datum 1.4.2010 a clanek z overclockersclub s datem 31.3.2010 je velmi zvlastni pristup. A i u toho posledniho linku jsou komentare podobne skepticke jako na pct ... tak se zamyslete, jestli je skutecne vhodne vyhrozovat banovanim diskutujicich jen proto, ze jsou stejne skepticti.

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
15. 10. 2010 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petfish [quote=petfish]No musim rict, ze podporit svoji argumentaci linkem na clanek z hardocp, ktery ma datum 1.4.2010 a clanek z overclockersclub s datem 31.3.2010 je velmi zvlastni pristup. A i u toho posledniho linku jsou komentare podobne skepticke jako na pct ... tak se zamyslete, jestli je skutecne vhodne vyhrozovat banovanim diskutujicich jen proto, ze jsou stejne skepticti.[/quote]

:lol: :lol: :lol: Tak na to uz opravdu neni co rict ...

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
15. 10. 2010 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=arach]...[/quote]jake chovani, jedna se o prevzetou zpravu ze zahranicniho zdroje, tudiz bych s temi soudy byl opatrny

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
15. 10. 2010 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí To ze to prevezmete z webu, kde to bylo uverejneno jako aprilova kachna je opravdu zvlastni zpusob jednani. Na Vas nadpis je velmi jednoducha odpoved. Ano Nvidia pripravuje reakci. Jenze zatim o ni nikdo nic nevi a vse jsou spekulace.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
15. 10. 2010 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=gringoAD]..[/quote]Když jsme je oznacovali jako „kachna“ nekteri byly zasadne proti. Tudiz si to v dalsi ankete pekne odhlasujeme, diky za postreh.

nagger
nagger
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí dokud bude většina Vašich článků připomínat kachnu, ať už jsou o čemkoliv, tak se nemůžete divit 8) Na bulvár si založte vlastní bloq. Mazání Vám jde - ale baví Vás to ? :shock:

d4no
d4no
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Těmi některými myslíte vás a zdeňka? Jinak abych okomentoval tento článek a dal mému příspěvku smysl. Článek nevyjadřuje vůbec nic, je to jen výmysl což pro tenhle servr už není nijak překvapivé. Fakta uvedené v článku jsou holý nesmysl. Prosím pana redaktora, aby se zamyslel nad svou "profesionální" kariérou. Děkuji.

artus.l
artus.l
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@d4no [quote=Mirek Kočí][quote=gringoAD]..[/quote]Když jsme je oznacovali jako „kachna“ nekteri byly zasadne proti. Tudiz si to v dalsi ankete pekne odhlasujeme, diky za postreh.[/quote]

A doufam ze pak bude i anketa na to jestli ma M. Koci dale psat kachny o Nvidii. Vlastne to nejde by nas auturek nemel co na praci :D

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
15. 10. 2010 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Jsem jednoznacne pro oznacovani, protoze se na prvni pohled pozna bulvarni informace od neceho, co je overeno a je to realita

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Thor4x]...[/quote]
Tak to je masakr! To se tady pan Kočí pěkně ztrapnil... - koukam že rychle odkazy odstranil a připsal do článku, že se jedná pouze o spekulace... a ted mi řekněte, jestli za takovýhle články opravdu někdo dostává peníze...?

d4no
d4no
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reptile Bohužel, je to tak. Tady je příklad že psát na tomhle magazínu může absolutně každý.

d4no
d4no
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]V případě pokračování další vlny komentářů neslučujících se s obsahem zprávy zvážíme uzamčení diskuze. Věřím, že zdravý rozum přeci jen nakonec zvítězí. [/quote]

Tahle věta už může jenom pobavit :D Pane Kočí, doufám že i u vás zdravý rozum zvítězí a začnete psát články pojednávající o skutečnosti, nebo lépe, přestanete psát nadobro ;)

5om
5om
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

parada, NVIDIA vivat.

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a jééje. Jak se zmínim o tom, že pan Kočí by neměl dostavat výplatu za to co tu napíše a že smazal ty odkazy z aprílového postu...tak to radši rychle smaže... tohle docela smrdí.... že bych to musel předdat někomu výš?? :-(

d4no
d4no
Level 1 Level 1
15. 10. 2010 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reptile Nad panem kočím jsem zlomil hůl, jeho dětinské chování podtrhává jeho neprofesionálnost, co dodat. :)

Reklama
Reklama