Zpět na článek

Diskuze: První GT300 v září

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

martin666
martin666
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tentokrát to ATI/AMD musí vyhrát, má navrch je to právě AMD co bude mýt technologicky vyspělejší grafiky na trhu dříve !!! :D
a navíc určitě s výborným poměrem cena/výkon :!: :D

xJirikx
xJirikx
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martin666 tak jestli se ty grafiky i samy umejou, tak máš pravdu. to bude technologickej leader AMD. :shock: boha jeho aspoň tuhle základní gramatiku si hlídej :roll:

MiTMaN
MiTMaN
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 02:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martin666 Ano, souhlasim v tom ze AMD bude mít vyspělejší grafiky na trhu dříve, ale hlavní slabinou AMD jsou ovladače! I když vyjdou dříve, myslím si že tomu bude jako vždy a to že kvalitních ovladačů se dočkáme o hodně později, nemluvě o podpoře Unixových systému. Tam vládne nVidia :) Pro mě jako uživatele jedne z Linuxových distribucí je vítěz jasný :) nVidia :) (leda že by AMD překvapilo a udělalo open-source ovladače :) )

MiTMaN
MiTMaN
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MiTMaN Mohli by jste radci misto hlasovani mi rict v cem nemam pravdu? Na desktopu doma mam sam ATInu a vim jak to s tema ovladacema je(i kdyz moje gk je stara par mesicu).. proste DESNY a to i ve Widlich nemluve kdyz jsem zkusil nahrat libovolnou distribuci Linuxu.. jsem jen rad za to ze mam na NB nVidii.

hotel007
hotel007
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martin666 Koupil jsem HD4770 .... a to už abych to zase měnil? :-D Ne dělám si srandu, ale ten vývoj de tak šíleně rychle, že bych se jako student nedoplatil.... vždy kupuju jen to "nej" cena/výkon :-)

syslik
syslik
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hotel007 taky jsem student a muzu ti rict ze se mi osvecilo multi GPU reseni. pred nejakym rokem jsem koupil desku s podporou SLI (nforce650, deska tehdy stala pod 2000kč) a k tomu jednu 8800GTS 512 tehdy kolem 3500, ted o prazdninach sem koupil použitou 8800gts za 1700 a vykon je velice slusny a srovnatelny tak s GTX260

vyhnes se jedne velke investici za top grafiku a misto toho koupis jednu mainstreamovou a za rok az vykon nebude dostacovat tak nekde v aukci koupis druhou grafiku do sli nekde v aukci za "par korun"

jinak jestli si student tak si nejspis elektrinu neplatis takze jestli komp zere 300 nebo 500W ti muze byt celkem jedno :D

keistown
keistown
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hotel007 @syslik: trofej za nej cena/vykon drzi uz dlouho ati

trofej za nej vykon (i kdyz patricne zaplaceny) drzi nvidia

a myslim ze i kdyz GT300 bude o naky mesic pozdeji ze to situaci nezmeni

kondom xxl
kondom xxl
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako bolo povedané, AMD grafárny nebudú také silné v hrách ako sa očakáva, keďže pôjde o nižší výrobný proces (viz. GTX260 65nm a 55nm), ale čo sa týka pomeru cena/výkon, tak tam AMD vyhrá. NVidia zato môže vydať skutočne silné čipy a keby dokonca nedávali také ceny, určite by to bol lepší boj.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 02:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechno špatně :roll: ;
Prapůvodní zdroj je [b][url=http://www.brightsideofnews.com/news/2009/8/28/nvidia-plans-gt300-demos-for-late-september.aspx]Bright Side of News[/url][/b];
Nepíše se tam nic o představení karet založených na G(T)300, jen že se vzorků dočkáme někdy v Q4 2009 (tj. Říjen, Listopad nebo Prosinec);
[b]NVIDIA má v září předvézt pouze "technology" DEMO[/b];
[b]10. září není launch AMD Evergreen[/b], pouze oficiální představení produktů (detaily architektůry apod.), launch bude později.;
"[i]první vzorky však budou dostání právě ke konci září[/i]... To jsem vážně zvědav :lol:
- Jan Kratěna

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 02:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"we can be fairly certain that the samples of nVidia's first DirectX 11 GPU are going to depart from engineering labs"
TBSON

A pokud chceš zesměšňovat kolegu, dělej to, prosím, soukromě, škodíš tím pověsti všech nás tady...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 02:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Michal Kleman]"we can be fairly certain that the samples of nVidia's first DirectX 11 GPU are going to depart from engineering labs"
TBSON...[/quote]Omlouvám se, ale nikoho snad nezesměšňuju, jen upozorňuju na nesmysly. Snad chápeš co znamená výraz [b]"Samples"[/b]
- Jan Kratěna

xJirikx
xJirikx
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace není sample vzorek. nepoužívá se vzorek při testování? a nedělá se recenze testem? :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 8. 2009 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xJirikx Ano, ale tady se jedná o vzorky čipů, které vyjdou z eng labs, ne karet! Je sice možné aby nVidia měla hotový prototyp PCB i s čipem pro demonstraci dem, ale nebude mít dostatek produkčních "vzorků" na recenze. [quote]"we can be fairly certain that the [b]samples of nVidia's first DirectX 11 GPU are going to depart from engineering labs[/b]"[/quote]
- Jan Kratěna

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
31. 8. 2009 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xJirikx @Jan Kratěna: Taky bych to spíš chápl tak, že nVidia bude mít v září první prototypy karet, na kterých bude sama odlaďovat bios, drivery a tvořit dema. Když to dobře půjde, tak krátce po uvedení nových Atin uniknou (ovšem naprostou náhodou, že :lol: ) nějaké slidy o předpokládaném výkonu s patřičnou PR masáží, aby snížili počet zákazníku ATI a donutili skalní fandy čekat s upgradem ještě pár měsíců. Jinak se ale asi do konce září nedočkáme ani paper lunche GT300 a předpokládaná dostupnost na trhu 4Q 2009 znamená, že budou v obchodech nejspíš krátce před Vánocemi.

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 8. 2009 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xJirikx @thorgal: Predpoklada se, ze Nvidia se pochlubi novymi cipy na GPU konferenci, poradane na konci zari. Budeme tam, takze zpravy dodame z prvni ruky...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 8. 2009 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xJirikx @Václav Vlček: Super, rád bych se taky mrknul, ale to mi zřejmě nevyjde :D Jsem zvědavý na newsky.
- Jan Kratěna

vendo007
vendo007
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MiTMaN]Mohli by jste radci misto hlasovani mi rict v cem nemam pravdu? Na desktopu doma mam sam ATInu a vim jak to s tema ovladacema je(i kdyz moje gk je stara par mesicu).. proste DESNY a to i ve Widlich nemluve kdyz jsem zkusil nahrat libovolnou distribuci Linuxu.. jsem jen rad za to ze mam na NB nVidii.[/quote]vies ako je to s tymi ovladacmi?
zaujimave, mam druhu grafiku od Ati a nikde ani naznak problemov s ovladacmi
myslim ze ten tvoj problem sa nachadza medzi stolickou a klavesnicou

Michalc
Michalc
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=vendo007][quote=MiTMaN]libovolnou distribuci Linuxu.. jsem jen rad za to ze mam na NB nVidii.[/quote]vies ako je to s tymi ovladacmi?
zaujimave, mam druhu grafiku od Ati a nikde ani naznak problemov s ovladacmi
myslim ze ten tvoj problem sa nachadza medzi stolickou a klavesnicou[/quote]

Nemám ve zvyku přispět něčím do těchto „kotlů“ na téma ATI a nVidia ale když někdo tvrdí že Ati funguje v Linuxech dobře, tak asi nikdy nezkusil pod Linuxem hrát na ATIně hry. ATIna udělala opravdu velký krok ve Windows ale v Linuxech naprosto vůbec nic!!!A to se nebudu bavit rozhýbání ovladačů některých karet v Linuxu. Spousta lidí bude říkat a proč, když v Linuxu se nedá hrát - jenže ono to jde a v tom ATI pod Linuxem těžce ztrácí bohužel. vždy jsem byl velký fanda AMD a i Atiny jsem vystřídal vše možné ale pro svůj počítač musím mít řešení nVidie, protože si rád sem tam zahraji (pod Linuxem)

Thor4x
Thor4x
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michalc Jestli chceš hrát hry nepoužívej Linux. Velice jednoduché. A věci typu CS a WOW mi na Ubuntu jednou na ATIně několik let bez problémů.

Michalc
Michalc
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thor4x no proto říkám některé grafiky od ATi poslední co bylo tak integrovaná 3300 jsem po 2hod. vzdal abych s ni rozjel UT2004 jinak X1900 jsem rozchodil ale v hrách naprostá tragédie - chyběli textury či nehratelný výkon. Je zajímavé že nVidia šlape naprosto v pohodě

Robin_CG
Robin_CG
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Michalc: neboj, jednou te ten nVidiotismus prejde... Ale do te doby bys nemel travit tolik casu psanim blbosti do diskuzi...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechapu tyhle hadky. Ja osobne jel leta stridave na ATI a stridave na nVidii a Matroxu. Na ATI jsem jel nejvic, kupoval jsem vzdy tu nejdrazsi serii All In Wonder, vynikajici karty. Ale casem ta serie bohuzel skoncila. Tak jsem koupil proste televizni kartu a pak par let po sobe nekolik normalnich ATI karet. Ale ta posledni (x1650xt) me hodne zklamala. Nove CCC je silenost, ze to vyzaduje Framework ktery nesnasim. Za dalsi se to dlouho loaduje. Navic konstrukce pasivnich ATI karet je spatna - sice to chladi docela dobre, ale da se to lehce znicit pri castem vyndavani. U nVidie to je sice casto podobne, ale daji se tam najit lepe navrzene pasivni karty, alespon co ja kupoval. Nekomu proste vyhovuje vic ATI a nekomu nVidia. U me osobne se to porad meni, protoze co dva roky se ta situace obrati. Kdyz nVidia pokazila radu FX, sel jsem na par let k ATI, pak se situace obratila a zase k nVidii. Proc ne, co furt preferovat jen jedno, je to to same.
- Jindřich Pirner

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
31. 8. 2009 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj souhlasim s tebou, taky kupuju co je zrovna na trhu nejidealnejsi. Doma me uz nejakou dobu tikaj 2x8800GT (v ty dobe nejlepsi pomer cena/vykon a zatim nemam potrebu menit) a kamosum sem do sestav porizoval ATIny (taky v ty dobe nejlepsi pomer cena/vykon)

Trunda
Trunda
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Thor4x]Jestli chceš hrát hry nepoužívej Linux. Velice jednoduché. A věci typu CS a WOW mi na Ubuntu jednou na ATIně několik let bez problémů.[/quote]
Promiň, ale říkat někomu, co má používat za systém je podle mě pěkná hloupost. Jinak tím asi nechtěl říci, že na ATIně si prostě nezahraješ v Linuxu, ale obecně platí pravidlo, že s Nvidii nejsou problémy a s ATInami spíše ano.

deletemp
deletemp
Level 1 Level 1
31. 8. 2009 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]samozřejmě co se her týče, teoretický výpočetní výkon mají karty AMD s R700 vyšší, než karty s čipy G200)[/quote]
skoda, ze len teoreticky.

A co sa tyka GPGPU aplikacii, tam na tom ati tiez nie je najlepsie, nakolko ati dostava na frak aj v folding@home:

[url]http://www.bit-tech.net/bits/2009/08/03/how-to-build-the-best-folding-rig/4[/url]

A pri tom folding isiel na ati kartach ako prvy. Tu je rozdiel v tom, ze nvidia cipy su sice vacsie ale obsahuju viac tranzsitorov pre GPGPU a preto su v tychto aplikaciach na tom lepsie. Cize keby som sa len nehral asi beriem drahsiu nvidiu narozdiel od ATI.
Zalezi ako dobre budu na tom ati karty v opencl.

MiTMaN
MiTMaN
Level 1 Level 1
1. 9. 2009 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=vendo007]vies ako je to s tymi ovladacmi?
zaujimave, mam druhu grafiku od Ati a nikde ani naznak problemov s ovladacmi
myslim ze ten tvoj problem sa nachadza medzi stolickou a klavesnicou[/quote]
Pokud mas nejakej kousek ze stredni a nebo zakladni tridy .. tak se nedivim ze s ovladacema problem nemas. Ano, mozna bude problem mezi zidli a klavesnici,ale spis na tvoji strane a presneji v mistech kde by jsi mel mit mozek..404....

Reklama
Reklama