profile-image

klemikaze

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Články

kingmax-predstavil-ddr3-moduly-s-neviditelnym-chlazenim

KINGMAX představil DDR3 moduly s "neviditelným" chlazením

Společnost KINGMAX vypustí na trh nové DDR3 moduly, které mají lépe zvládat zpracování odpadního tepla díky nanotechnologiím.

8. 6. 2010 16:00
11
nejzabavnejsi-momenty-computexu

Nejzábavnější momenty Computexu

 Z veletrhu Computex jsme mohli vidět mnohé, "vnitřnosti," skříně, displeje, technologie. Redaktoři serveru Hexus však vyfotili i několik vtipných momentů, snad zlepší i vaší neděli.

6. 6. 2010 14:00
13
detaily-o-nove-geforce-gtx-460

Detaily o nové GeForce GTX 460

nVidia chystá novou kartu, která se má postavit Radeonům HD5830 a HD5770. Konečně víme, kdy se jí dočkáme.

4. 6. 2010 16:00
8

Komentáře

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
24. 8. 2009 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @Michal Kleman: Lepší? O:-)

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
24. 8. 2009 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @N_o_c_l_a_f: PArdooon!!! :-D

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
4. 9. 2009 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Kleman @Petroubek: Hmm, zkusil jsem odebrání prémie a zůstal sem na PCT a přitom sem si odebral prémii... :-D Tj ale nepodstatný. Taky proto je tam napsáno, že jde jen "teoretické srovnání a zajímavost," je to jen spekulace a ne moc podstatnej výpočet, výkon je +- známej ze starších zpráv (zmiňovanejch 20-30% nad HD4890). Zmatky nám vadí všem, ale krom lidí z AMD nikdo neví, co se bude 10.9 dít a informace Z. Obermaiera hovoří o 24.9 jako o paper launchi. Co se posledního bodu týče, musíte si uvědomit, že já si ty zprávy nevymýšlím. Ano, posledně jsem napsal něco ve smyslu, že "poslední zprávy hovořily o špatné výtěžnosti." Podle této zprávy se výtěžnost zlepšila natolik, že karet nebude nedostatek... A já ho neklasifikuji, takovéto odhady, které jsou velice subjektivní (co je dobré a co špatné?) já můžu maximálně překládat, zvlášť pokud nemam přístup k číselným údajům...

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
25. 8. 2009 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ad4ms Vím, že to je prasečina a dost dlouho jsem uvažoval, jestli to nejde napsat jinak, ale bohužel v Administračnim systému máme omezenej počet znaků pro titulek, aby to nerozhazovalo layout...

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mT3 Autor článku umí číst, jen používá novější poznatky, než autor zahraničního serveru a autor příspěvku, ve kterém se snaží mě opravovat. Doporučuju přečíst:
https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/15028-ati-radeon-hd-5870-navrat-ati-na-trun?start=5
Já nemůžu za to, že evropské ceny jsou obecně o $70 nadsazené, ve Státech bude opravdu v přepočtu za 8500Kč...

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
3. 10. 2009 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ILordJamesI Aha, nevadí :-D Příště prosím ironii nějak zvýraznit :-D ;-) A dík za podporu :-)

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
12. 10. 2009 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ashrem Moc se omlouvám, ten graf jsem nějak pedantně neprocházel. Opravdu jsou tam jiné hodnoty, graf evidentně nepochází z Expreview. Hodnoty zde napsané jsem vzal přímo ze screenů ze stránky zdroje. Ještě jednou se omlouvám, ten graf sem nepatřil!

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petulikk20 Pardon, 9600GT má opravdu 64, ale s 9600GSO jste se také sekl, ta má dokonce 48 :-) Nevím proč, ale také jsem měl vsugerováno, že některá z karet řady 9600 má 96 shaderů...

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
3. 11. 2009 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alienhan V PC mi tiká AMD AThlon X2 BE, čipset AMD 790GX a Radeon HD4850... Máte pořád pocit, že jsem nVidiot? Já jen tlumočim zprávy ze zahraničí, to neni nic o zblbnutí OBRem, ty obrázky vypadaly opravdu realisticky, jen jsem bohužel neveděl, že opravdu reálné jsou!!!

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
4. 11. 2009 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bennie Jestliže přenosná je, proč nVidia už dávno VIA neakvizovala? Nemluvě o tom, že jsem čerpal z X-Bit Labs a popravdě řečeno tuhle informaci jsem viděl už vícekrát na různých serverech... Samozřejmě to může být pouze široce rozšířený omyl a rád se poučím, máte-li informace jiné...

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
6. 6. 2010 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sanchuan Snaha byla, pardon :P :oops:

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
24. 8. 2009 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Malda.st]A jak na tom pobezi ARMA 2??? Aspon 80 fps v prumeru na max by to mohlo dat... :lol:[/quote]
Jo, ale softwarovym Raytracingem xD
Doufám, že to berete jako vtip, protože to je blbost... :-D

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
24. 8. 2009 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=fotobaNEW]Asi pred troma rokmi sa pisalo, ze Power 7 a ultra SPARC budu mat Opetronovy resp. superserverovy Socket... Neviete ako to dopadlo?

22nd September 2006 17:28 GMT
Starting with the Power7 processor, IBM will give up on making its own Unix/RISC box motherboards. Instead, it will plug the Power chips directly into slightly modified Opteron boards in an effort to save money.

Our sources have also revealed that Sun Microsystems is in discussions with AMD to pursue a similar plan for its UltraSPARC and UltraSPARC T1 processors.
http://www.theregister.co.uk/2006/09/22/ibm_power7_opteron/

SUN AND AMD are going to share a common socket in 2008. Opterons and/or Sparcs, take your pick, a Rock or a Cerebus, possibly an FPGA too.
http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1004976/sun-and-amd-to-share-common-socket[/quote]

Jo, měly mít stejnej socket, byly o tom drby, ale nikdo neví jak to vlastně ve skutečnosti bude - ani AMD, ani IBM se nevyjádřilo...

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 02:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"we can be fairly certain that the samples of nVidia's first DirectX 11 GPU are going to depart from engineering labs"
TBSON

A pokud chceš zesměšňovat kolegu, dělej to, prosím, soukromě, škodíš tím pověsti všech nás tady...

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
2. 10. 2009 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=andrejsvk]jasne,no apelujem na Klemana,kt to ocividne flaka[/quote]
Mohl byste mi, prosím, tento příspěvek osvětlit? Co se Vám nelíbí? Obsah? Rozsah? Úprava?

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
12. 6. 2009 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GaGy IMHO LOL :-)

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
4. 9. 2009 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Kleman Já se omlouvám za svojí zprvu trochu nabroušenou reakci, ale stejně bych rád věděl, co se Vám na tomto článku nelíbí... Prosím, opravdu mě kontaktujte... ;)

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
24. 11. 2009 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz Na druhou stranu, nikdo neřek, že jsme spolehlivější než HardOCP :-D ;-)
Ne, to samozřejmě jsme :-P Ale je pravda, že opčas to s objektivností někomu ujede, občas trochu více... O:-) :confused:

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
3. 1. 2010 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo Mazány jsou nevhodné, zcestné a urážlivé komentáře, tohle je evidentně vtip. Kdyby měl Mirek nějaký důvod smazat můj komentář, určitě by ho smazal, ale vidí, že toto není myšleno vážně... ;-)

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
28. 5. 2009 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PArdon, trochu sem to poplet... O:-)

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
28. 5. 2009 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne, pravděpodobně ne. Nebo alespoň multi-touch, ale nejsem si jistý. Zatím cokoliv s multitouchem má kapacitní displej.

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
28. 5. 2009 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikde není řečeno, že ty karty nemůžou být například 8+4+4 linky... PCIe 2.0 má vysokou propustnost, ale upřímně nevím, jak to bude vyřešeno.
BTW jelikož nVidia necertifikuje SLI jen tak někomu, je dost možné, že o další PCIe linky se postará nF200 čip.

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
30. 5. 2009 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zde je myšleno přímo jako bez přístupu do procesoru. Samozřejmě že data potečou skrzeva čipovou sadu, myslel sem že to bude dost jasné...

Michal Kleman
Michal Kleman
Level 1 Level 1
9. 6. 2009 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si to z prstu nevycucal, ale je to opravdu moooc divný :-D
No pravděpodobně se však někdo sek na VR-Zone a že by si splet seriák a D-Sub??? O:-) :-D

Reklama
Reklama