Zpět na článek

Diskuze: Radeon HD 6870 má 1120 shaderů a TDP 151 W

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kejso87
Kejso87
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevie niekto ako na tom bude 6870 s hernym vykon, hladal so mna nete a nikde sa nepisalo ze bude nad 5870, cize dnes som kupil za 280€ 5870, isli s cenami pekne dole ale je to tym ze su to posledne kusy. Dufam ze nebudem sklamany.

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kejso87 Vypadá to, že v nových hrách využívajících byť i jen částečně DX11 bude na tom možná o chlup lépe jak HD5870. http://vr-zone.com/articles/amd-radeon-hd-6800-d irt-2-battleforge-benchmarks-leaked/10091.html
Ale to budou jenom vyjímky, protože v širším herním záběru bude samozřejmě HD5870 lepší (asi ne o moc, ale bude).

Kejso87
Kejso87
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jindra72 nie je nahodou slabsia o 4 fps? podla toho testu?

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kejso87 Vypadá to, že v nových hrách využívajících byť i jen částečně DX11 bude na tom lépe jak HD5870.
http://vr-zone.com/articles/amd-radeon-hd-6800-dirt-2-battleforge-benchmarks-leaked/10091.html

LaMMa
LaMMa
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kejso87 Si uz mohol tie 2 dni pockat, ceny by sli este nizsie a aspon by si vedel ci sa ti to oplatilo :wink:

Kejso87
Kejso87
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LaMMa [quote=jindra72]Vypadá to, že v nových hrách využívajících byť i jen částečně DX11 bude na tom možná o chlup lépe jak HD5870. http://vr-zone.com/articles/amd-radeon-hd-6800-d irt-2-battleforge-benchmarks-leaked/10091.html
Ale to budou jenom vyjímky, protože v širším herním záběru bude samozřejmě HD5870 lepší (asi ne o moc, ale bude).[/quote]
a nieje nahodou slabsia?? ta 6870 aj v dirte 2 o 4 fps

Kejso87
Kejso87
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LaMMa no nechcel som cakal ked predaju 5870,bol to posledny kus ved mi ho predali za 280€, a mam k nemu aj dirt 2 a 2 roky zaruku.

LaMMa
LaMMa
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LaMMa @Kejso87: Ale inac chapem, ze vidina lakavej ceny a zavislost ta premohli :D :D :D

LaMMa
LaMMa
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LaMMa @Kejso87: takto to znie ako keby sme mali na Slovensku len jeden PC obchod :D

mittar
mittar
Level 6 Level 6
20. 10. 2010 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kejso87 nastupce 5870 bude 6970 , 6870 je spise nastupce 5770

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mittar 6870 je když už spíš nástupce HD5850 jak cenou, výkonem či spotřebou

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
20. 10. 2010 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Kejso87]...[/quote]
uz ted vam prozradim, ze jste dobre udelal, ale vice az v patek

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Nesouhlasim, zasadne. 6870 bude karta vykonove mezi 5850 a 5870 (spise kolem 5850, v zavislosti na bottlenecku v danem nasazeni/metodice), mela by byt ale levnejsi s lepsimi provoznimi vlastnostmi. Kupovat tesne pred vydanim nove generace starsi kartu je docela nesmyslne...

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
20. 10. 2010 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí [quote=Mirek Kočí][quote=Kejso87]...[/quote]
uz ted vam prozradim, ze jste dobre udelal, ale vice az v patek[/quote]

Tak ocekavam ze hd5870 bude vykonnejsi nez nastupce 6870, kdyz je 6870 nastupce 5770 ... uvidime co nam cerveni pripravi za prekvapeni. Oproti zelenym postupuji pomerne rychle. Tak uvidime jak.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD Kde jste kdo přišel na to, že HD 6870 je nástupce HD5770? Vždyť HD5770 nejen že je mnohem levnější, ale taky se bude prodávat ještě min. do jara příštího roku. Tak jákýpak nástupce?

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
21. 10. 2010 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD @siddhi: Podle clanku kdysi zde uverejneho. Soucasna generace 57xx, nastupce 68xx, soucasne 58xx, nastupce 69xx, soucasna 5870x2, nastupce 6990. Tudiz musi byt 6870 nastupce 5770. Jde o beznou vyvojovou radu. A hd5770 by meli byt nejspise pozdeji preznaceny na 67xx - ale to jsou spekulace, to nikdo zatim nevi, i kdyz redakce pct uz mozna ano 8)

krispin
krispin
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD @siddhi: hmm tak teda nástupce čeho? Jestli 5870 tak by měli stát stejně, nebo 5850 tak by měli stát stejně nebo ......

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
21. 10. 2010 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD @krispin: a to musí být nástupcem něčeho? Je to prostě nová třída, která zaplňuje mezeru v AMD nabídce. Už ten jiný způsob značení karet značí, že se nedá mluvit o nějakých nástupcích.

mittar
mittar
Level 6 Level 6
20. 10. 2010 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD @krispin: uvidime v patek, AMD to asi vpasuje misto 5830 jak cenove tak vykonove, zatim je vse ve stadiu spekulaci a bohuzel diky nulove konkurenci asi nebudeme moci cekat libaci ceny :(

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 10. 2010 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Jsem opravdu velmi zvědav, jak si tyto "nové" karty povedou a jak je zdejší páni redaktoři, kteří jsou kloněni do zeleného tábora, zdrbnou.

Vencall
Vencall
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se určitě všichni těšíme :twisted:

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hlavne ze obr pise ze 6870 je nastupca 5870 a zaroven ma tu odvahu pisat ze stach je klamar a co je potom on ?

alica
alica
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výkonnejšie ako 58xx asi nebudú, ale predpokladám, že budú viacej odladené a vypiplané :-)) Takže budú, podľa mňamať, nižšiu spotrebu v idle a lepší pomer výkon/Watt.

LaMMa
LaMMa
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alica Noo, to 58XX by som upresnil na 587X, pretoze 6870 by mala byt vykonnejsia ako 5850...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LaMMa výkonnější než HD5850 bude tak max. v tesselaci, jinak pod DX9 bude dost možná i slabší. Nižšší výpočetní výkon+menší počet texturovacích jednotech nezachrání vyšší takty jádra.

LaMMa
LaMMa
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LaMMa @siddhi: nechame sa prekvapit, sam som zvedavy

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ceny maji byt pry podobne jako ma 5850 a 5870. Pokud to je pravda tak se Nvidia bat nemusi a porat bude mit nejlepis kartu na trhu co se vykon/cena tyka. Je sice hezke ze nove radeony budou mit o 20% vetsi vykon ale co z toho kdyz cena bude o 80% vetsi, a ani jeden z techto radeonu nebude mit vykonove na GTX 460 sli...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak to je přehnané. Pořád platí že ceny by měly být pro HD6850 180-200Euro a HD6870 kolem 250Euro.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=siddhi]to je přehnané. Pořád platí že ceny by měly být pro HD6850 180-200Euro a HD6870 kolem 250Euro.[/quote]

to by bylo fajn :]

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podobné karty nebo spíše podobné jádro měli vydat už v rámci řady 5XXX. Jádro Barts má stvořit karty, které zapadnou do mezery, která byla mezi HD5770 a HD5850. Tedy zapadají tam, kde se plahočil mizerný HD5830. Výkonem se dostanou do oblasti, kdy překonají GTX460 a silnější HD6870 překoná i HD5850. Má sice méně SP a méně text. jednotek, ale počet vykreslovacích jednotek je stejný a frekvence o poznání vyšší. Logicky tedy AMD nemusí příliš spěchat s nástupci HD57XX, tyhle karty mohou zůstat na trhu, protože jsou výrobně velmi levné a pro výrobce přinášejí největší zisky.
Nástupci dnešní rodiny HD58XX přijdou až v podobě HD69XX. Pokud se potvrdí výkon jádra Barts, tak by HD5870 mohl být překonán již nejslabší HD6850. Dostal by se tak velmi blízko k GTX 480. Jelikož Nvidia nemá co nabídnout, tak řada HD69XX bude poměrně dost drahá. Ceny HD68XX by pak měly být pod HD5850, což nebude vzhledem k jejich výkonu a spotřebě špatné.

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Cituji: "Pokud se potvrdí výkon jádra Barts, tak by HD5870 mohl být překonán již nejslabší HD6850." Asi jsi chtěl napsat HD6950 a ne HD6850, protože HD6850 nepřekoná ani HD5850 natož ani ve snu pak HD5870.

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jindra72 Souhlas, místo 6850 jsem myslel 6950.

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Cituji: "Pokud se potvrdí výkon jádra Barts, tak by HD5870 mohl být překonán již nejslabší HD6850." Asi jsi chtěl napsat HD6950 a ne HD6850, protože nepřekoná ani HD5850 natož ani ve snu pak HD5870.

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
21. 10. 2010 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam za to, ze vsechny ostrovy, dle kterych jsou cipy/karty pojmenovany, lezi na severni polokouli. Jste ji znacenim southern islands jisti?

Cayman
Blackcomb
Barts
Whistler
Turks
Seymore
Caicos

killerek
killerek
Level 1 Level 1
21. 10. 2010 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pyshtone Jiz delsi dobu se jim rika Northern islands. Jeden cas se to zmenilo, ale zase se to vratilo k puvodnimu oznaceni NI. Mohli by tu novinku opravit.

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
21. 10. 2010 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ak sa to ukaze, ze 6870ky su slabsie ako 5870ky tak tu mame cosi podobne ako za cias panovania nVidie.
Vtedy na to nadaval kazdy, ze je to len marketingovy tah ako nalakat kupujucich. Osobne sa mi to tiez velmi hnusi. U nVidie sa mi to nepacilo a tuto tiez neschvalujem.
Ale priznavam som spokojny z 5870kou. Len tie spekulacie nemam velmi v laske.. :(

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
21. 10. 2010 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak v Uk je saphire 6850 za 159liber a 6870 je za 200 liber...tak pocitam ze ceny budou v CR podobne

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 00:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak od ktery karty umi ATI PHISICS ?? :?: :idea:

Reklama
Reklama