Zpět na článek

Diskuze: Recenze herního headsetu JBL Quantum 950: Zvuk, který vás pohltí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Marty
Marty
Level 31 Level 31
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 3. 2026 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A bodík dolů za cenu? Kam se vůbec poděli real 5.1 7.1 sluchadla ala Roccat? Ano ty, co měli 6 či 8 repráčků 😭😥😡

LV426
LV426
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 3. 2026 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stále platí kvalitní stereo zvukově smete jakékoli tyhle předražené xy sluchátka.

Reklama
Jan Mertl
Jan Mertl
Level 1 Level 1
16. 2. 2026 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muze mi nekdo poradit/potvrdit zda 950X uvedene na CES jsou ty stejne 950 z recenze a jen se lisi kompatibilitou pro Xbox? Nebo budou mit neco navic a vyplati se cekat do dubna kdy maji bejt uvedeny na trh?

millano
millano
Level 21 Level 21
13. 2. 2026 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikrofon a kvalita zvuku

otestoval jsem asi už 6 bezdrátových sluchátekl s BT, když po nich chtěl člověk jen zvuk poslouchat, tak OK. Jakmile ale chce používat mikrofon, přepnula se sluchátka do telefonního módu a zvuk se značně zdegraduje. Za mě je tohle SW problém a nebaví mě ho obcházet mikrofonem připojeným drátem... Předpokládal bych, že pokud se u těchto sluchátek použije ta rádiová stanice, že to ten problém obejde a jak kvalita zvuku sluchátek, tak i kvalita zvuku mikrofonu bude excelentní...

Marty
Marty
Level 31 Level 31
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 3. 2026 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@millano Ano, přesně tak, zatím taky na tento neduh BT dojíždím už 4.ta sluchadla a JBL nižší třídy to dělají taky, ale autor se asi schválně o BT a mikrofonu nerozepsal...

viperman
viperman
Level 2 Level 2
5. 2. 2026 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

autor spomina aj apple a premiove sluchadla to moc nesedi, ten ich zastaly AAC kodek je na smiech, aby clovek pocuval nechutnu komprimovanu hudbu ked tu mame LDAC alebo aptx losless.... a sluzby stylu tidal ci spotify ktore maju aj skladby v bestratovom formate

Abby
Abby
Level 22 Level 22
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: macOS
6. 2. 2026 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@viperman A co lossless AAC? Narozdíl od vás, já používám Apple Music denně a lossless samozřejmě je znatelné. Nebo takové Dolby Atmos. Prostě AAC není jen 256 kbps, jak si myslí amatéři, ale dokonale optimalizovaný ekosystém, jak je u Apple zvykem.

Ostatně viz Google:
AAC is objectively great on apple devices. All Bluetooth codecs are lossy. Nothing on any platform delivers better sound than 256 kbps AAC. LDAC has higher sample rates, but that's pointless anyway and in a lot of real world scenarios LDAC delivers worse quality than AAC over bluetooth using Apple's implementation.

Marty
Marty
Level 31 Level 31
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 3. 2026 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@viperman Raději Flac a plnou palbu 24bit, než cokoliv jiného, Sorry místo mě nikdy netrápilo, internet ano 🤣

Abby
Abby
Level 22 Level 22
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: macOS
11. 3. 2026 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty Chápu. Mě tedy netrápí ani místo ani internet (optika 1000/1000), ale spíš to, že Apple Music resp. "Hudba" nedokáže flac přehrát, proto používám to, co je nabízeno (a dříve jsem používala iTunes a ještě předtím byly tak maximálně MP3 128 kbps 🙂 ). Ale i tak mám doma kompletní hudební knihovnu staženou na disk, což v lossless s podporou Dolby Atmos u mě znamená aktuálně 1.1 TB 🙂 Ještě že hudba není tak náročná a stačí pro ni obyčejný rotační HDD přes USB 🙂

Marty
Marty
Level 31 Level 31
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 3. 2026 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Abby Jn, to je jiná, já dlouho hledal přehrávač na androidu, který by byl použitelný, přehrál i Flac a až tedy BlackPlayer exclusive, sice jsem musel vysolit nějaké goldy z tehdy dobíjecí karty, abych měl svou licenci, ale už bych neměnil... JBL si brblají tak nádherně, že neslyším ani zvonící pošťačku u dveří a nikoho okolo neruším hlukem, ale prostě rozdíl mezi 128kb mp3 a 320Kb nebo Flac, na těch sluchadlech je extrémně poznat 🫣🫠

Abby
Abby
Level 22 Level 22
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: macOS
27. 3. 2026 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty Taky na svých AirPods Pro poznám rozdíl mezi základním AAC 256 kbps a lossless Dolby Atmos. A upřímně, lossless AAC v Dolby Atmos hraje lépe než flac, zkusila jsem to, ne tedy na iPhonu, ale na Macu jak přes AirPods Pro tak i přes Sound Blaster X3 a Logitech Z906 a AAC Dolby Atmos je kvalitnější, dynamičtější a je tam slyšet více detailů. Tím neříkám, že flac je špatný, jen prostě není nejlepší.

Reklama
cztajtrlik
cztajtrlik
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 2. 2026 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tyhle vyrobky jsem a priori vysazenej. Uz jen to, ze nekdo na menic nasadi plastovou mrizku a do stredu da logo vyrobce, nevesti nic dobreho o zamereni na kvalitni zvukovy projev. V recenzich to pak budou zminovat jako zajimavy detail, ktery bez sejmuti nausniku ani nevidite! JBL je obeti Samsungovateni, kde forma vitezi nad obsahem. 8 let pod Samsungem udela sve.

Zajdete si do poslechovych mistnosti ke specialistum. Garantuji Vam, ze v cenove hladine do 8000 si vyberete nasobne lepsi a univerzalnejsi sluchatka na vse. Navic takova, ktera sednou Vasemu uchu i sluchu nejlepe. Podle vzorku zvuku z mikrofonu u teto recenze se mi zda, ze ten nahradite mikrofonem za 300. Osobne jsem odpurcem noise cancellingu, o to vice doma. Ma to vliv na zvukovou kvalitu a cumet na ruce a neslyset zvuk klaves by mi prislo divny. A na hry si k tomu doma dokoupite Dolby atmos plugin (v MS storu, nutne mit MS ucet online i po zakoupeni) za 499, fura her to podporuje nativne. A jste na stejne cene, ale o par svetelnych let v kvalite zvuku jinde. Ve vsem, nejen ve hrach.

Dat hernimu setu za skoro 9k hodnoceni 8 a pritom v castecne sponzorovanem (myslen ten shadow sponzoring ve forme prokliku) textu primo uvadet, ze mimo hry je to nedobre... Inu, realne je to stezi na 5. Ani za poslech mi to nestoji.

matkas10
matkas10
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 2. 2026 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má niekto skúsenosť, či je ozaj tak veľký rozdiel v priestore medzi sluchátkami, ktoré sú viac zamerané na priestorový zvuk, ale v skutočnosti majú dosť pochybné reprodukovanie hudby - a medzi sluchátkami ktoré sú ozaj kvalitné na hudbu, kľudne aj s otvorenou konštrukciou?

Mám teraz nové beyerdynamic DT 880 pro - polootvorené, majú pomerne plochú charakteristiku, pre niekoho možno nudné, ale mne to vyhovuje. Priestor mi príde dosť dobrý aj v hudbe aj v hrách, ale nemám možnosť porovnať s niečim zameraným na priestorový zvuk.

chulygun
chulygun
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 2. 2026 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matkas10 Řekl bych, že u herních sluchátek a "simulaci" prostoru je to spíš o tom, jak se výrobce pohrál se SW než s HW.

matkas10
matkas10
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 2. 2026 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chulygun existuje nejaky spolahlivy SW pre tie nie "herne" sluchatka? sa mi zda ze je vo windows nieco od dolby, ale neskusal som

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 49 Level 49
4. 2. 2026 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matkas10 Mám studiovky s otevřenou konstrukcí přes externí zesilovač - na hudbu nádhera jen stereo, žádný EQ, Dolby apod. prostě tak jak to bylo nahráno. Na hry si stáhni na store a kup licenci na Dolby Atmos, abys měl ve hrách (pochopitelně simulovaný) 3D zvuk. Když máš dobrá sluchátka, tak slyšíš úplně přesně z které strany jdou kroky, hlasy, ozvěny apod. Samozřejmě to funguje i na hudbu a filmy, které jsou v DA.

matkas10
matkas10
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 2. 2026 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant dik za odpoved, nieco taketo som hladal.
BTW co mas za studiovky? ja som prechadzal z lacnych uzavretych koss pro 3aa titanium na spominane beyerdynamic DT 880 pro - mega rozdiel, tiez nepouzivam eq, pesnicky sa snazim mat vo FLAC, pripadne na apple music stahujem v lossless.
ext. zosilnovac zatial nemam, mam ale usb zvukovku steinberg ur 22mk II kvoli hraniu na basgitare/gitare. Kus mava problem pri tichych nahravkach, ale vacsinou sa to da. Rozmyslam vsak nad dakym zosikom, ku tej zvukovke, alebo samostatne.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 49 Level 49
4. 2. 2026 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matkas10 Mám Sennheiser HD 490 Pro, připojený balanced kabelem k FIIO K11 přes USB do PC a Mac. Já ke svému věku už houby slyším, tak mi tohle stačí :-))) Jsou neuvěřitelně pohodlný, lehký, není problém je mít na hlavě klidně celý den. Ta čistota toho zvuku s tím externím zesilovačem je parádní, slyším co jsem nikdy v hudbě neslyšel. Taky poslouchám lossless v Apple music.

matkas10
matkas10
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 2. 2026 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant tie Senny vyzeraju dobre, ved su aj raz tak drahe, ako moje beyer :D aj napriek tomu, ze nie su dake drahe, tak pocujem v hudbe ovela viac, ako predtym a to ta steinberg zvukovka nie je zrovna vhodna na vysoko impedancne sluchatka (ma vysoku vystupnu impedanciu co nie je dobre a na to su lepsie tieto vysoko impedancne sluchy, ale nevie im dat take napatie, pri tichych nahravkach)

Co pozorujem oproti uzavretym, je lepsi stereo priestor a identifikacia nastrojov v priestore - napr. stiahol som si koncert Johna Williamsa z 2020. a to je radost pocuvat.

eventualne pojdem aj ja do nejakeho zosiku, tiez to nemusi byt nic drahe... na margo toho, by bolo asi dobre, si pustit nejaky piskaci test :D

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 49 Level 49
5. 2. 2026 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matkas10 Vsak na cene nezalezi, vic nebo min, dulezite je ze ti vyhovuji zvukem a pohodlim 👍

Otevrena sluchatka jsou super prave pro ten soundstage, nehraje ti to v hlave ale kolem tebe a ja treba nesnasim ten tlak dovnitr ucha (v mym veku a jeste po operaci kebule 🤣). Presne jak pises vezmes koncert a najednou mas dojem ze tam pred nimi sedis slysis kazdy nastroj z ktere strany, slysis jak jezdi prsty po strunach nebo klapou klapky na dechovych nastrojich. Je to uzasny.

To FIIO je vyborny za ty penize super… kazdy kanal ma vlastni zesileni, kdyz bys sis v budoucnu koupil sluchatka co maji balanced vstup tak se zas posunes do jine dimenze.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 2. 2026 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matkas10 Jeste pro informaci doplnim, ze Dolby atmos nelze zakoupit jinak, nez pres Microsoft Store a i nasledne musi byt Microsoft ucet prihlaseny, jinak plugin nefunguje. Vim, ze 99% uzivatelu to nezajima, nicmene nekoho to s prechodem na w11 spyware zajimat prece jen muze.

Osobne mam to same Fiio jako maslovycroissant a presne jak pise on, s vekem se sluch zhorsuje. Dobre jsou i obyc. piskaci testy na slysitelnost frekvenci. Co synovi trhalo usi, ja si v klidu sedel a neslysel nic. Jako ctyricatnik s namahou uslysim 15-16 kHz. Po Sennech v mladi jsem propadl jemne V zvukovemu profilu Audio-Technicy, ale jako studiove monitory pro hudebniky to asi neni nejlepsi.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 49 Level 49
5. 2. 2026 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik Dik za doplneni k tomu DA, jsem nevedel 👍🤟

Co mas ted za sluchatka k tomu zesiku? Jak jsi s K11 spokojeny? Me prijde za ty penize super. Ja mel vzdy Senny, mam rad jejich zvuk. Moje draha polovicka zas ”ulita” na BW Px8 S2, ktery kvuli uzavreny konstrukci a usim ja nedam. Ale hrajou super to jo.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 2. 2026 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant Vis, ze jsem ukecanej a padl jsi do me tapetove pasti. ☺️ V zesiku ATH-M70x. Ale budes se smat - v PC naprimo mam 11 let (!) tehdy vstupni radu ATH-T500. Prezily razove proudy, odpaleny zdroj... A vsadim se, ze i dnes hraji lepe nez tyhle JBL. No a jestli je jeste letos nekde sezenu, koupim si asi posledni sluchatka v zivote - ATH-WP900.

Kdysi jsem hltal Stereo & video a snil audiofilni sny. S vekem jsem s pokorou prijal 3 veci. Jednak, ze u tech nejdrazsich veci je to z 99 % psychika. Podobne, kdyz jsem poslouchal ty WP900 - proste mi ucarovaly i vizualne a urcite to ovlivnilo, jak jsem vnimal poslech samotny. A to neni high-end vzhledem k dobe, po kterou mohou slouzit (vzdyt sluchatka za 2,7k jedou 11 let - ktery herni predrazeny superduper headset to muze rict?). Druha vec - proste nemam usi jako v mladi, kdy jsem si je dobrovolne nicil divocinami. A ta posledni - vzdal jsem se honu za neutralitou a priznal si, ze chci zvukovy charakter, striktni neutral me nudi. Kazdy to mame jinak a proste nejlepsi za me je vybrat si, co mym tvrdnoucim bubinkum lahodi nejvic.

Tenhle osli most jsem pouzil, abych nejak uvedl, ze ten zesik je za mne naprosta bomba (cena/kvalita/vykon) a bohate staci pro me vyuziti. Fakt si nedelam iluze o mych 40+ sluchovodech. Jedna zalezitost me potrapila. Paradoxne jako pravolevak mam lepsi leve ucho. K11 neovlivni balance nastaveni ve windows, protoze ma hlasitost pro kazdy kanal zvlast. Ale to je jednorazova pitominka, kterou jsem vyresil jinak a hotovo. Urcite se najde spousta moudrych, kteri zasvecene dokazi hodiny mluvit, jaky je to low end a neslysis nadech cvrcka apod... A mohou mit pravdu - neshazuji. Pro ta potencialni nova sluchatka mam sice v hlave cerva, ze to bude chtit neco lepsiho, ale jak se znam, radsi to dam do delsiho kabelu (WP900 ho maji kratky) a pekneho stojanu. Rozhodnu se, az porovnam, jak to hraje a jestli mi prijde, ze je zvuk jinej, nez v poslecharne/chudsi. Spis to ale dopadne tak, ze si budu rikat "na co jsem to koupil, vzdyt ja uz ten rozdil nepoznam ☺️". A chvili budu se sluchadlama objizdet poslecharny, vrazet to do drahych zesiku, abych nakonec uznal, ze fakt ne - a zustanu u K11 😀

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 49 Level 49
5. 2. 2026 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik Zvuková aparatura nestárne, zraje jako víno. Máš pěknou sbírku a ty WP900 jsou krásný, vypadají fakt dobře a hrát budou taky parádně. Myslím že by sis měl udělat radost 👍🙏

Mám doma taky stařešiny, v obýváku mám HD 555, ty jsou snad už 15 let staré, možná i víc. Už jsem na nich párkrát měnil náušníky, pořád je někdo vyrábí. Taky nesmrtelný studiovky, v tý době takový levný plasťáky ale co, jsou lehký a hrají pořád skvěle. Používám je k Pioneer 5.1 zesíku když je potřeba doma mít klid, jinak zvuk jede na Jamo 5.1 sloupy, ty už mám snad 25 let :-) A je to jak píšeš, nemám hudební sluch takže to co mám mi stačí, na mých vysokých 50+ až dost, s vyrabovanýma ušima a vykuchanou hlavou :-)

Těší mě, že jsi s K11 spokojený, je to fakt dobrý. Taky jsem přemýšlel, jestli to bude stačit, poznám něco? I se svojí hluchotou to poznám :-) Co mě překvapilo, jak velký rozdíl je připojit sluchátka normálně a přes balanced kabel - tam jsem si říkal, hmm nebudou to vyhozený peníze za jiný kabel za litr? No nejsou no :-) ten rozdíl je mazec, nemluvě o zesíku jako takovém, ta čistota zvuku je parádní .... Ano, je to jak píšeš, FIIO a další mají výrazně dražší a určitě i lepší zesilovače, ale poznáme to? Já si myslím že ne ...

Kup si ty WP900, mají jak jsem koukal i ten balanced kabel v balení, připoj na K11 a myslím že to bude super.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 2. 2026 00:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant Panejo, mas paradni kousky a 15 let Senny. Inu, ne nadarmo jsem psal, ze WP900 budou moje posledni sluchatka. A pak lidi kazde 3 roky vysoli sestku za herni headset, protoze odejde 2,4 receiver ci neco jineho... Ani netusi, co za poklad si mohou za 10 let / 3 headsety poridit a vydrzi daleko dele...

Podle toho jak Te ctu, vsude trefujes sweetspot jako ja (kazdy ho mame jinde). Treba kabliky kolem tisicky ci mirne vejs jsou to, co poznam od zakladnich jednoznacne. Ale zkousel jsem za 4, za 8 - a proste nic. Clovek jen peclive vybere (patri to k ritualu).

Mimochodem menitelne kabely mely byt odpradavna. Ten stary model jen zazrakem prezil kote, stene a moji malickost. Ja kdyz to osolim, jsem "tam" a chovam se pri poslechu muziky fakt jak decko v tranzu. Casto mam husinu, emoce stridaji emoce, zena nechape. Mimochodem, nausniky se jednou zacaly drolit, nikde zrovna nebyly, a pres horke leto jsem kozenku dodrolil. A ejhle, je to lepsi. Takze sady, co jsem pak sehnal, uz zase zkrehly v supliku. Ano, mam tam asi 28 tisic kolonii bakterii, ale zijeme v symbioze. 😊

Edit: kdyz sezenu WP900 i v lete, budou moje. Mas pravdu, udelam si radost. Ted dohanim herni resty, kde jsem zase zjistil, ze mi vyhovuje hrat na malych monitorech na stole. Zahorim je na terase a kdyz uz budu ohluchly, sundam je a pokusim se pres ten hukot v usich uslyset zvuky prirody kolem 😁

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 49 Level 49
6. 2. 2026 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik Tak ono na studiovkách nic v podstatě není, repráky na uši no :-) ... žádná elektronika, BT, baterka, mikrofon, nic co by se mohlo rozbít. Jen z té doby jsou napevno na kabelu a jsou takový moc plastový. Ale hrajou skvěle, jsou lehký, náušníky se dají měnit tak proč je vyhazovat že. Nejsem příznivcem měnit něco, co funguje.

Ten balanced kabel jsem vzal originální od Sennheiseru, u nás se nedal vůbec koupit, tak jsem ho vzal z německýho eshopu (mmch Thomann je fakt dobrý a spolehlivý obchod, pokud neznáš). Čínský náhražky jsem prostě nechtěl, ten kabel je v podstatě na furt a kvalitní stínění a dobře udělaný konektor se prostě nedá ojebat.

Jo náušníky bakteriím chutnají :-) ale naštěstí se dají dobře měnit. Mmch k těm HD 490 jsem dostal dokonce dvoje, každý má trochu jinou charakteristiku zvuku a je to poznat, což je pro mě zajímavé, že i náušníkama lze měnit to, jak hudbu slyšíš.

Kup si je, mě se strašně líbí, taky jsem nad nimi přemýšlel, ale jak jsem psal, u těch uzavřených mi vadí akustický tlak, tak jsem raději vzal otevřené - je přes ně dobře slyšet co se děje kolem mě, což mi doma i při práci vyhovuje, nemám rád zvukovou izolaci. Tak pak dej vědět až je budeš mít svoje dojmy!

matkas10
matkas10
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 2. 2026 12:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik s MS store som OK, mam tam kupeny plugin pre HEVC a minecraft 😅

Piskaci test veru vyskusam, mam len nieco malo po 30, snad to nebude take zle :D aj tak prideme len o dake minimalne cinkanie činelov, vo zvysku spektra sa toho nachadza ovela viac. Skor sa mi zda, ze pocujem na lave ucho lepsie, ako na prave :D

Co sa tyka mojich neutralnych beyer, tak zatial mi to vyhovuje a pacia sa mi, ano obcas by som si vedel predstavit o trosku viac basov, ale aspon ma neunavuje ich zvuk a da sa na nich pocuvat cele hodiny uplne v pohode, okrem toho su mega pohodlné.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 2. 2026 00:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matkas10 Naprosto respektuji Tvuj vkus na neutralitu. Kazdy to mame jinak a nic neni spatne 😊. Treba u ni zustanes cely zivot 👍. Ja to drive hrozne sledoval, pak mel par let pauzu a chtel nova sluchatka.

Tehdy jsem sel poprve naslepo - jasne, mel jsem nacteno o jednotlivych znackach a tak. Ale novinky za 3 roky zadne. Proste jsem si zakazal cokoliv cist ci vybirat podle specifikaci ci provarene charakteristiky znacky - a bral to hlava nehlava. Prodejce v poslecharne uz byl nervozni. Tak jsem mu rekl muj zamer, ze kaslu na vsechno a jen hledam, co mi zarezonuje pod hrudni kosti a nejvic zjezi chlupy. On se rozzaril jak buddha a nechal me (protoze asi cely den resil zabomysi valky o parametrech, znackach...).

Bud jsem se zmenil, nebo ohluchl, ale najednou TO tam bylo. Tak jsem prijal mne nejblizsi charakter. Jak stara auta s vrtochy a dusi - ten moderni sterilni vehikl to proste nenahradi.

Inac zesik a lepsi kabliky bych doporucil urcite vyzkouset. Ani nemusis highend za desitky, vsak napr. ta K11 stoji par tisic a kabliky do 1500 staci. Clovek to ani nemusi koupit najednou.

To s tim levym uchem nemusis nutne slyset lip, take muzes slyset stejne. Drtiva vetsina sluchatek to ma vlevo zesilene - vetsina populace slysi lepe na prave (je tam souvislost s tim, jestli jsi pravak/levak, jako fakt). Sazi se na to, ze mensina si to pripadne upravi 😊

At se dari na teto krasne ceste a jak rikam - neni nic spatneho na tom, kdyz Ti neutralita sedne nejvic a zustane cely zivot 😊

Roza-Mad_Max
Roza-Mad_Max
Level 3 Level 3
3. 2. 2026 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sluchátka za 9k co vlastně nehrajou, tak to je teda super.

David Švrček
David Švrček
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 2. 2026 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roza-Mad_Max To jste recenzi špatně přečetl. Ve které pasáži něco takového píšu?

chulygun
chulygun
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2026 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Švrček V pasáži o poslechu hudby, který začíná slovy: "K čemu však mám drobnou skepsi, je poslech hudby."

Sluchátka s touhle cenovkou by měla mít vyladěný zvuk jak pro hraní her, tak pro poslech hudby, resp. mít na to přepínač, kterým by se člověk jednoduše přepnul ze světa her do světa hudby.

Fox_25
Fox_25
Level 45 Level 45
4. 2. 2026 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chulygun Na to nepotřebuješ přepínač, stačí aby byla fr. charakteristika vyrovnaná v poslechovém pásmu. Mám třípásmové repro které mají 40hz-20Khz v pásmu +- 1,5dB a jsem spokojený jak blecha. Zvládá to perfektně jak hry, tak hudbu bez ohledu na žánr.

Oggy71
Oggy71
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 2. 2026 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 Trošku offtopic. Co to máš za ty repráky? Jen pro zajímavost. Je to takový můj dlouhodobý koníček. Dík. 🙂

Fox_25
Fox_25
Level 45 Level 45
5. 2. 2026 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oggy71 Mám tak trochu takový vintage, Pioneer CS-E531 kde jsem akorát dělal repas výhybky. Pak se u zvukaře měřila fr. charakteristika a porovnávalo se studiovými monitory. Zvukař říkal že perfektní, měření vyšlo líp než ve spec sheet.

CS-E531

Oggy71
Oggy71
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 2. 2026 21:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 Ty kráso, to je slušnej vintage. 👍Tyhle věci umí zvukově někdy strašně mile překvapit. I zpracováním a trvanlivostí.

Fox_25
Fox_25
Level 45 Level 45
5. 2. 2026 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oggy71 Hraje to tak, že jsem úplně ztratil potřebu hledat něco jiného. Zvukař říkal že to dělají hlavně kalotové střeďáky a výšky které mají kopulku z nějakého kompozitu. Ani basáky nejsou běžné, jsou tam uhlíková vlákna a odlehčený kmitací systém. A oba střeďáky jsou individuálně zatlumené s pomocí silikonu. Na dnešní dobu to není nic světoborného, ale před padesáti lety... Tak či tak, perfektně to umí vokály, klavír a housle. Když je kvalitní nahrávka, skáče z toho na ruky husina.

Oggy71
Oggy71
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 2. 2026 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 To je ideální stav, když už můžeš jenom poslouchat hudbu a nemáš potřebu nic ladit. Já mám už přes 10 let stejnou sestavu a už se věnuju poslechu hudby a ne aparátu. 🙂

Fox_25
Fox_25
Level 45 Level 45
6. 2. 2026 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oggy71 Přesně tak, je to ideální stav, nejdůležitější bylo vynechat hifi voodoo, alias snake oil a začít se věnovat technické stránce. Poslední vylepšení proběhlo před třemi lety, kdy jsem si pořídil Customworks DAC 1 USB. Ještě to chce zesilovač, tomu současnému je už 34 let.

Reklama
JiVy
JiVy
Level 49 Level 49
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 2. 2026 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Postrádám informaci, zda jde o otevřená, nebo uzavřená sluchátka. Vzhledem ke konstrukci, jak je vidět na obrázcích a vlastnostem (ANC), předpokládám, že sluchátka jsou uzavřená, ale nikde jsem tuto informaci v recenzi nenašel.
Já používám Steelseries Arctis Nova Pro, které mají stejný systém dvou výměnných akumulátorů, a mohu potvrdit, že to funguje náramně dobře.

David Švrček
David Švrček
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 2. 2026 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy Máte pravdu, jedná se o uzavřená sluchátka. Nikde to tam přesně nezmiňuji, což jsem mohl. Díky za tip.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 2. 2026 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy Jen se optám, existují herní bezdrátová sluchátka s otevřenou konstrukcí přes celé uši?

JiVy
JiVy
Level 49 Level 49
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 2. 2026 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner Pokud jako herní vezmu sluchátka s 3D zvukem, tak o takových nevím. Otevřená sluchátka sice mám, ale používám je hlavně k poslechu hudby.

lukecz123
lukecz123
Level 27 Level 27
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 2. 2026 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Léta jsem používal JBL Quantum One, což byla před pár lety vlajkovka (nebyly bezdrátové), ale parametry tuším měly stejné. Zvuk OK, ANC, mno, to bylo tak do počtu, head tracking fungoval, ale DTS2 bylo prostorově lepší, přece jen jsem se u monitoru moc nerozhlížel. Za pár let odešly náušníky (dají se koupit náhradní na Alíku za pár babek) a pak odešlo polstrování hlavového mostu a to už jsem nesehnal. Nakonec jsem je vyměnil za Steelseries Arctis Nova Elite a je to úplně jiná liga, bohužel teda i finančně. Jako asi jediné umí Steelky HiRes zvuk i bezdrátově a tak nějak jsou ve všem lepší. Ale JBL fakt mohu doporučit, za ty léta odvedly dobrou službu a nestojí randál.

Reklama
Reklama