Recenzenti již hrají Starfield, Modern Warfare 3 se blíže představuje #HRY - 18. srpna
i Zdroj: Bethesda Softworks
Novinka Recenzenti již hrají Starfield, Modern Warfare 3 se blíže představuje #HRY - 18. srpna

Martin Zavřel

Martin Zavřel

18. 8. 2023 13:00

Tvůrci Skyrimu nás za dva týdny vyšlou na velkou výpravu do vesmíru. Vybraní recenzenti již prošlapávají cestu a začali pracovat na svých recenzích. Modern Warfare 3, letošní pokračování veleúspěšné série Call of Duty, představuje nové informace i ukázky ze hry.

Nová série týdenních novinek #HRY si bere za cíl jednou týdně stručnou formou nabídnout upoutávku na nejzajímavější aktuální počítačové hry a videohry. S přípravou jeho obsahu pomáhají redakce partnerských herních magazínu Zing.cz a Hrej.cz.

Starfield je už skoro tady

Pokud rádi hrajete rozsáhlé RPG hry s otevřeným světem, nejspíš patří Bethesda Softworks mezi vaše oblíbená vývojářská studia. Ať už jste si k jejich tvorbě našli cestu skrz nějaký díl veleslavné série Elder Scrolls (Skyrim, Oblivion, Morrowind) nebo třeba skrz jejich novější reinkarnace série Fallout (3 a 4). Hry tohoto amerického studia jsou mimořádně rozsáhlé a podporují svobodný průzkum hráče: k dispozici máte hlavní příběhovou linku i nepřeberné množství vedlejších misí a aktivit s mnoha zajímavými postavami, situacemi, zbraněmi a tak dále. Do téhle šablony má zapadnout také jejich nový projekt Starfield, jehož vývoj trvá již sedm let a zároveň jde o první zbrusu novou značku těchto vývojářů za 25 let jejich tvorby.

Po dlouhém a napjatém očekávání jsme se ale již skoro dočkali - majitelé speciálních edic mohou začít hrát již za dva týdny (1. září) a všichni ostatní o pár dní později (6. září), kdy hra dorazí také do předplatného Xbox Game Pass (pro konzole Xbox i pro PC). Na konzolích již začal preload, počítačová verze umožní předběžné stažení 125 GB velké hry od 30. srpna. Mezitím získali přístup do hry recenzenti, kteří mají dva týdny na to, aby prozkoumali (z části generovaný) vesmír této ambiciózní hry, ve které můžete bádat po stopách mimozemských civilizací nebo se třeba jen tak živit jako pašerák zakázaného zboží mezi planetami.

Modern Warfare 3 zní stále slibněji

Ačkoliv podle zákulisních informací letošní přídavek do jedné z nejprodávanějších herních sérií, Call of Duty, měl původně mít pouze podobu stahovatelného přídavku pro loňský díl, jeho vydavatel se nakonec rozhodnul do projektu napumpovat mnohem více prostředků a sedm vývojářských studií se proto podílelo na tvorbě obsahu, který vyjde jako plnohodnotná nová hra za plnou cenu. Nejnovější informace tak hovoří o výbušné příběhové kampani, ve které dojde také na nechvalně proslulého zloducha Makarova a ještě nechvalněji proslulou misi na letišti (ačkoliv se zdá, že byla přesunuta přímo na palubu letadla).

Kromě toho ale bude hra obsahovat také režimy pro hru hráčů proti sobě, a to jak na remasterovaných mapách ze starších dílů série, tak na mapách zbrusu nových. Chybět ale nebude ani oblíbený mód Zombies, který slibuje přežívání na doposud největší mapě pro tento mód. Z dosavadních informací to tedy opravdu vypadá, že hra bude plnohodnotným nový dílem a plnohodnotnou cenovku se tedy zaslouží. Přesvědčit se o tom budeme moci 10. listopadu, kdy vyjde pro počítače i konzole.