Zpět na článek

Diskuze: Roccat KAVE - opravdový 3D zvuk nejen pro hráče

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

survivor2000
survivor2000
Level 20 Level 20
16. 9. 2009 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, nemel nekdo moznost porovnat tyto dvoje sluchatka? Roccat KAVE vs Razer Barracuda HP-1. Oboje maji realny 5.1 zvuk. Diky za postrehy. :idea: :wink:

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@survivor2000 Osobně tohle taky velmi zajímá. Hodlám si jedny těchto dvou sluchátek naježit pod strom. Ze zahraničních recenzí jsem ale na Razer slyšel maximální chválu. Takže myslím že budou rozhodovat detaily.

http://www.techpowerup.com/reviews/Razer/Barracuda-HP1/1.html

t0mas
t0mas
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vse by bylo v poradku kdyby vam tedy nevadila krytka pro "mixazni pult". Proc se pak bez krytky vztekate kdyz pri ovladani hlasitosti nechtene ovladate i nejblizsi tahovy potenciometr? A jeste nesmime zapominat, tohle jsou slouchadla pro gamery, ne dj, lp, discman nebo walkman nadsencu, pro ne je tudiz rada jinich specialnich slouchatek. Hezky clanek, taky nic moc. Treba samotna prezentace neboli ilustrace! Nazory uzivatelu youtube nekdy reknou mnohem vic beze namahani oci pri cteni clanku ktere jakoby byly psane nutenim se udelat to. Recenze produktu tak drahych take chteji naky pocit nadseni, at je to z recenzentu citit, zde to chyby a navic, stezujete si na neco co jinym mozna prijde vhod. Ted nevim jestli jsou ty sluchadla alespon prumerne, nebo vubec? Za prihozeni 0.50 kacek to ale rozhodne stoji protoze tyhle slouchadla zatim nemaj tolik recenzentu a stezi se o nich dozvida. Priste at to ale dela Tomas Sulc prosim. Dekuju.

UncleCz
UncleCz
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@t0mas Nevim jak jste dokazal z clanku jako celku mit pocit, ze autor sluchatka prevazne kritizuje, ale budiz - Vas subjektivni pocit.

Mimochodem, recenze Tomase Sulce pravidelne ctu a vim ze pan @workoholic svou praci umi udelat poradne , ale ne vsem odvetvim rozumi. Zrovna zvuk bych mnohem radeji ponechal dale u pana Pirnera...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UncleCz Díky. Já bych stejně nic jiného než zvuk psát nemohl, tomu alespoň nějak rozumím, resp. je zvuk/hudba moje hobby, takže to píšu rád. Mám svoje metody a Tomáš má zase metody na notebooky, grafiky atd. a jiní redaktoři zase na něco jiného.
- Jindřich Pirner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@t0mas Váš názor. Test těchto sluchátek by tu vůbec nebyl, kdybych si sám o zapůjčení Kave neřekl. Chtěl jsem je testnout proto, že u novinky co tu byla před pár měsíci, jsem viděl u čtenářů zájem. Jinak pokud z recenze nevyznívá, že jsou to skutečně dobrá surround sluchátka, tak nevím. Doporučoval bych se řídit třeba podle výsledné tabulky +-, kde v mínusech jsou skutečně jen dvě chybičky a jinak nelze tomuto setu nic vytknout. A co se týče formy a rozsahu textu, napsal jsem o všem, co bylo možné. Abych testoval 30 her je blbost. Navíc oproti review na G35 toho bylo na popisování méně - Kave nemá software, efekty a další blbosti, které jsem minule musel popsat.
- Jindřich Pirner

bazen
bazen
Level 1 Level 1
23. 9. 2009 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Aspoň specifikaci (technické údaje) sluchátek jste mohl uvést.
Fotky okopírované z netu, nejsou taky úplně pravé ořechové. Zvuk hodnotíte na základě 5,1 - jakékoli obsáhlejší hodnocení kvality přednesu aniž by jste hodnotil prostorovost chybí.
Sluchátka jsou určená na hry, ale pustit do nich nějakou kvalitní muziku, kterou máte zažitou a mohl tak lépe porovnávat sluchátka od různých výrobců chybí.
Závěrečný graf (bodové vyjádření 0-100) kde by člověk mohl porovnávat už recenzovaná sluchátka např. v prostorovosti, kvalitě hudebního přednesu, dílenském zpracování apod. chybí.
Nechci nikoho kritizovat, je fajn, že někdo píše články o sluchátkách, ale je toho dost o čem se dá psát a co se dá popsat.

SATANOSOS
SATANOSOS
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @bazen: Everything is subjective,choices answers,good and evil. :D Autorovi uz proslo rukama mnozstvi zvukovych zarizeni a kdyz nebyl spokojen ani s logitechy z5500,tak clovek nemuze ocekavat nadseni nad sluchatky.Tento seriozni,vystizny styl mi vyhovuje,prece nebudeme donekonecna okecavat kram za 3000kc.V recenzich by melo dochazet k jiste synchronizaci s pravdou at v tom pak neni bordel.

xH4wK
xH4wK
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@t0mas Prave som si ich objednal ... recenzia pekna no nieco tomu chyba :)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
16. 9. 2009 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Člověk má uši toliko dvě a tedy stačí toliko po jednom reproduktoru pro každé ucho. Prostorový zvuk se dneska hravě udělá přes DSP. Skoro půl kila hmoty na hlavě asi nebude to pravé ořechové na několikadenní LAN-párty.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
16. 9. 2009 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Ha ha ha, prostorový zvuk se udělá přes DSP... :roll:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Prostorový zvuk přes DSP je softwarová cesta, řešení s více měniči jako u Kave je hardwarová cesta. Obojí má svá specifika a použití, rnb to píše správně.
- Jindřich Pirner

shipo
shipo
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Ano člověk má dvě uši, ale každý má ucho jínak narostlé(velikost, tvar) proto mozek vnímá umělý prostorový stereo zvuk jinak(co se jednomu zdá dobré, druhého s jiným vnímání prostorového zvuku nemůže nepřesvědčit).

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb No já nevim, lidi se pořád ptají na surround sluchátka, tak proč jim nevyhovět testem. Jinak zase tak super jednoduché udělat pořádný prostorový zvuk ve sluchátkách není, viz. mnou několikrát zmiňované Beyrdynamic Headzone Pro s Headtracking - http://www.audiocity.cz/clanek.php?id=152
- Jindřich Pirner

rnb
rnb
Level 0 Level 0
16. 9. 2009 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Článek a test je zcela v pořádku, jen houšť a větší kapky.

Tomas_2002
Tomas_2002
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Středy jsou kelímkovité, výšky řezavé a basy hutné" :D Jak já ten náš jazyk miluju :D

xH4wK
xH4wK
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rnb]Člověk má uši toliko dvě a tedy stačí toliko po jednom reproduktoru pro každé ucho. Prostorový zvuk se dneska hravě udělá přes DSP. Skoro půl kila hmoty na hlavě asi nebude to pravé ořechové na několikadenní LAN-párty.[/quote]
Ano, ale kazde ucho takisto dokaze vnimat a rozlisovat z akeho smeru zvuk ide ze ... preto sa to vola priestorovy zvuk.

acepek
acepek
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedná se o sluchátka supraauralní nebo circumauralní? Tedy obklopují naušníky celé ucho nebo leží na boltci? Děkuji

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@acepek Obklopují úplně celé ucho.
- Jindřich Pirner

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zaujimavy clanok, rad by som sa autora, pripadne diskutujucich opytal na bezdratove sluchatka. V podstate to potrebujem len na to aby som mohol v noci v posteli pozerat filmy a nerusit pritom nikoho ineho. Nemate niekto skusenosti so sluchatkami Sennheiser RS 120, pripadne RS 130? Alebo s nejakou inou znackou, nemusi to byt top kvalita, to ani nechcem, skor mi ide o pomer cena/vykon. Dakujem.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 9. 2009 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltrabob ahoj, no já používám levná bezdratová bluetoth sluchátka a jsem spokojen, používám je i při běhání. Sice to asi nebude žádný zázrak, ale poměr cena výkon je skvělí. http://www.mobil4you.cz/popis-produktu/b-speech-calypso-bluetooth-a2dp-stereo-sluchatka--2070882.html
- QproTest

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltrabob Test nekolika bezdratovych sluchatek byl v planu, ale zatim se to odsunulo. Jestli chcete neco kupovat ted, tak zatim asi moc nepomuzeme, maximalne tak zde na foru to muzeme nejak probrat.
- Jindřich Pirner

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak nutne to nepotrebujem, radsej si pockam na ten test ked ho niekedy v buducnosti spravite. Ale aj tak dik.

MORFEUS
MORFEUS
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli byste otestovat také sluchátka od Point Of View 5.1 USB Heatphons... 8) stojí necelou tisícovku a mají také ovládání zvuku na kabelu. Stejně jako tyto... :idea:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 9. 2009 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MORFEUS V plánu testy dalších surround headsetů zatím nejsou. A co se týče toho na který jste dal odkaz, tak od toho bych dal ruce pryč. Za necelou tisícovku to bude určitě hrát vážně "extra". Řídil bych se heslem "nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci".
- Jindřich Pirner

MORFEUS
MORFEUS
Level 1 Level 1
17. 9. 2009 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jindřich Pirner]V plánu testy dalších surround headsetů zatím nejsou. A co se týče toho na který jste dal odkaz, tak od toho bych dal ruce pryč. Za necelou tisícovku to bude určitě hrát vážně "extra". Řídil bych se heslem "nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci".[/quote]
Hmm,hodnotíte vše podle ceny :?: To jsou mi tedy recenze.. :D Většina kupuje podle ceny a jen ti "zazobaní" si to koupí podle značky.. Přínosné pro nás by bylo testovat tyto sluchátka né jen dle ceny a kvality ale i jako ideální koupě cena/výkon... :idea:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 9. 2009 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MORFEUS Nehodnotím nic podle ceny, jen podle kritéria cena/výkon, jak píšete. V komentáři jsem akorát vyjádřil svůj první pohled, žádnou recenzi v komentářích nepíšu. Pokud takový produkt tohoto ražení stojí devět stovek, byla by velká náhoda, kdyby to hrálo vůbec poslouchatelně - náhody se stávají, ale v tomto případě tomu nevěřím. Nic Vám nebrání v tom si to koupit a případně vrátit. Já bych na to psal recenzi nerad a věřte, že také nemám mnoho peněz, ale prostě bych si to už od pohledu nekoupil. Můj názor.
- Jindřich Pirner

Aki.Lee
Aki.Lee
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:roll: Musím to psát zas a znova, v prvé řadě je potřeba kvalitní! zvukárna ala aspoň DXový Asus Xonar nebo X-fi Fatal1ty aj., potom k tomu můžete cpát výborné hw 5.1 klapky. Ano jistě, Roccat je špička, vyzkoušel jsem u bráchy krysu a má hodně do sebe, ale zajímalo by mě srovnání s "důstojným" konkurentem, ne s žádnými sw nedochůdčaty, např. s tím co už mmt, spočítám ... cca čtyři roky :!: používám já ke své plné spokojenosti, a mimochodem na nich jede celý evropský profi lan výkvět. Jedná se o německé Speed-link Medusa 5.1, zagooglete, zaseznamujte, u nás bězně k dostání, pozor ale na různá balení, základ je gaming edition se zvukovým procesorem, jinak se dají koupit sluchátka zvlášť a můžete si připojit najednou dvoje!, ovládání kanálů není v "krabici", ale jednoduše na kabelu, mimochodem za čtyři roky používání jsem pouze několikrát přečistil pravé sametové náušníky;

Aki.Lee
Aki.Lee
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jistě, zvukově to nejsou žádné HDčkové Senheisery nebo podobně, ale věřte mi, že když si vypipláte zvuk ze zvukovky a pohrajete si s nastavením sluchátek (např. Klan létajících dýk, bubnující scéna), tak dostanete na filmy, hry i muziku excelentní nástroj. A hudební puristé ať mi prominou :wink: , ale ať si zkusí nasadit na hlavu subwoofer, ať jejich hudba získá nový rozměr.

vrso2
vrso2
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam razor vyse dvoch rokov a bohate poznatky. Zvuk je ozaj neskutocny a realisticky. Mam sluchatka a k nim aj zvukovu kartu, cize komplet set. Zatial som nenasiel sluchatka s lepsim zvukom.
Ma to vsak aj vela nevyhod.
Su to asi najhorsie spracovane sluchatka ever !!! Kvalita katastrofa. Poznam troch ludi , ktory ich maju a kazdy ma rovnake problemy. Lame sa vypln hlavovvej obruce, prestava fungovat mikrofon, ktory sa napaja do sluchatiek cez jack, ovladaci panel je nezmyselne otoceny akosi opacne. Ozaj, kvalita prevedenia je totalna katastrofa. Dokonca ked som ich otvoril (opravoval som mikrofon jack) tak z vnutra bolo vsetko popajkovane, akoby to pajkoval uplny amater niekde na kolene v zahrade :)

Co sa vsak zvuku tyka TOP ! ! !
pouzivam HD-DAI effect, ktory mi ponuka zvukova karta Razer a v hrach pocut dokonale odlisene predok, zadok, vrch ci spodok. Ozaj odporucam co sa tyka zvuku.

Tsunkhunmun
Tsunkhunmun
Level 1 Level 1
29. 10. 2009 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vrso2 a

jakuboldman
jakuboldman
Level 1 Level 1
4. 10. 2009 02:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná recenze. O tomto headsetu hodně uvažuji. Ale zajímalo by mě, jak je to se surroundem ve starších hrách. Konkrétně Counter-Strike 1.6. Protože vlastním notebook potřeboval bych k ním externí zvukovku... Proto se chci táké zeptat co by byla nejlepší volba za přijatelnou cenu...

Tsunkhunmun
Tsunkhunmun
Level 1 Level 1
29. 10. 2009 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jakuboldman k notebooku nejradeji kvalitni stereo sluchatka - mam Sennheiser CX 300 II a me skore v online strileckach se rapidne zvetsilo - opravdu slysim, kdo kde beha :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2009 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jakuboldman Díky. Fungovat to bude úplně v jakékoliv hře, která podporuje 5.1 reproduktory a to počítám že podporuje i CSko. Zvukovku bych volil nějakou externí USB, která umí 5.1 přes analogové výstupy. Měla by to umět Creative Labs X-Fi Surround 5.1 USB nebo Asus Xonar U1 Audio Station Black. Ale mějte na paměti, že správné nastavení zvukovky nebývá úplně triviální a chce to víc, než jen uživatelskou znalost PC.
- Jindřich Pirner

acepek
acepek
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak sluchátka včera dorazily, ale měl jsem jen chvilku na vyzkoušení. Co mi ale nějak nesedí s recenzi je že mikrofon mi svítí když je vypnuty a jakmile ho zapnu zhasne. Funguje vám to taky tak? Dále regulátor pro SUB na ovladači nemá žádný efekt. Zkoušel jsem stáhnout všechny potenciometry na minimum a pak je po jednom dávat na maximum. U všech jsem slyšel nějaký zvuk ale u regulátoru SUB prostě nic. Dále nevím jak se zapínají vibrace, prostě jsem na to nepřišel. Chovají se Vám sluchátka stejně nebo mám vadný kus? Děkuji za odpověď

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@acepek Fader pro SUB nemá žádný efekt, protože to nemáte správně nastavené/zapojené. Například pokud máte zvukovku Xonar, tak je nutné tam zapnout nějaký ten Bass manager či co to je, už si to nepamatuji. Je to problém na straně zvukovky, kterou je nutné řádně nastavit, ne sluchátek. Když to nastavíte správně, tak to poznáte tak, že sluchátka začnou vibrovat, to je ten sub. U toho mikrofonu už si to nepamatuji, ale tuším, že mi skutečně svítil, když byl zapnutý, ale těžko říct, to světlo přímo na něm jsem velmi rychle vypnul úplně, protože mě štvalo.
- Jindřich Pirner

acepek
acepek
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Už jsem to zjistil na jiném fóru. Mám X-Fi Extreme Gamer a tam se to jmenuje Bass Redirection. Jak se dá to světlo vypnout úplně? Dík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @acepek: Teď nevim jestli jsem si to nespletl s jinými sluchátky co jsem testoval. Jistý jsem si jen tím, že úplně se vypne, když ten mikrofon sundáte ;)
- Jindřich Pirner

Tsunkhunmun
Tsunkhunmun
Level 1 Level 1
29. 10. 2009 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dostal jsem tyto sluchatka a musim rict, ze je to pomerne velke sklamani. Jsou pekna, ale dost tezka (po hodine hrani docela me z nich boli hlava :). Co se tyce zvuku - zase problem - ve 2D mnohem lepsi jsou ma stara SONY (Roccat ma tak trochu plastovy zvuk), co se tyce 3D - skutecne tezko se hleda ´prostorovy´ efekt - zkousel jsem to ve 4-5 hrach, a nic. Dokonce i vlastni 3d Roccat demo na pribalenem cd az tak nenadchlo. Zaver z me strany - mnohem lepsi je si poridit kvalitni stereo sluchatka.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2009 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tsunkhunmun Jo, je lepsi si poridit kvalitni stereo sluchatka, to se tu zminovalo nekolikrat. Zadna tyhle surround sluchatka nemaji dokonaly 3D zvuk a pokud ho nekdo ceka, vzdycky bude zklamany. Ale z tech surround sluchatek co jsem zatim slysel, jsou Kave nejlepsi. Nevim, ja bych si to nekoupil, ale ten zvuk mi nejak nevadil ani ve stereu.
- Jindřich Pirner

Aki.Lee
Aki.Lee
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda, je rozdíl něco vyzkoušet a na něčem co funguje poslouchat už několik let, takže pokud chci skutečně kvalitní 3D sluchátka, tak si pořídím Speed-link Medusa+kvalitní zvukárnu a mám svatej klid a pokoj, proti stereo sluchátkám nic nemám, ale srovnávat hi-fi stereo s 3D soundem, kteréžto sluchátka dělá navíc jenom "pár" firem mi přijde jako srovnávat koše s baňama, (na rádoby hi-fi puristy narážím na každém kroku, když vykřikují, že 3D zvuk je nesmysl a já je u sebe doma neustále přesvědčuju o opaku, a taky je nutno si uvědomit, že sice ano, máme dvě uši, ale slyšíme jak? prostorově...) Takže Speed-linky mají "téměř" dokonalý 3D zvuk a pokud ho někdo čeká, bude "téměř" vždycky spokojený. A pokud se vám zdají Kave nejlepší, tak začínám vážně pochybovat o jejich kvalitách (i když to není špatná firma, to už jsem psal, ohledně krysy).

Reklama
Reklama