Rozhovor s českými tvůrci tankových bitev Panzerkampf o herních mechanikách a enginu
V Čechách vzniká nová hra, která fanouškům World of Tanks nebo War Thunder bude velmi povědomá. Panzerkampf si chce vzít to nejlepší z tankových bitev a tvůrci se nebojí naslouchat hráčům.
V rozhovoru pro magazín Spite.cz prozradili tvůrci ze studia CrazyTankers podrobnosti okolo titulu Panzerkampf. Pro svoji hru využívají engine Unity3D a vývoj trvá už třetím rokem. Do vydání si můžete zahrát demo a náročné hráče potěší například zneviditelnění ukazatele HP v bitvách na vyšší úrovní. Více už v samotném rozhovoru.
Jaký engine a jeho verzi využíváte? A proč zrovna tento?
Panzerkampf je postaven na Unity3D enginu v technologii HDRP (High Definition Render Pipeline). V současné době je to nejmodernější a nejvyspělejší technologie, kterou lze pro PC a konzolový segment v daném enginu použít. Unity3D používáme proto, že v ní pracujeme celou dobu a víme přesně, jak tento engine a jeho potenciál pro danou platformu co nejlépe využít.
Reagujícím lidem na sociálních sítích se příliš nezamlouval ukazatel HP, hodláte jej zachovat nebo nějak upravovat?
Tento trend v reakcích hráčů vnímáme. Už teď máme připravených několik vylepšení v tomto smyslu, která jsme uvedli už v našich exitujících hrách a hráčská odezva na ně je pozitivní. Například v bitvách pro zkušenější hráče na vyšších úrovních (my je označujeme jako "Liga bitev veteránů") OTM (označení nad cílovým tankem) úplně vypínáme a hráče to velmi baví.
Demoverze Panzerkampf je nějakou dobu volně ke stažení. Aktualizujete ji nebo je stále v jedné a té samé zkušební verzi?
Demo hry postupně aktualizujeme s tím, jak opravujeme chyby známé a ty, které hlásí hráči. Demo bude aktivní do vydání hry, aby si ho mohl vyzkoušet každý, kdo má zájem. Nový obsah (tanky, mapy atd.) však bude uveden až ve startovací verzi plné hry.
Celý rozhovor s tvůrci titulu Panzerkampf si můžete přečíst na sesterském webu Spite.cz.