Zpět na článek

Diskuze: RTX 2070 Gaming Z: když chcete víc (a MSI také)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když pan kožená bunda měl přednášku a uváděl RTX na trh, byl jsem tak nahypovanej, že moje GTX 1080 už jedním krokem ležela v krabici a druhým v bazaru.

RTX je ale taková kravina. Absolutně není určená pro hráče, ale spíš pro tvůrce obsahu.

Zahrajete si na tom hru s Raytracingem? Ne. Sežere vám raytracing třetinu, občas i půlku FPS? Ano. Povšimnete si třeba u FPS střílečky, že máte díky raytracingu hezčí odlesky? Ano, ale tím pádem jste dement co nedává pozor na hru a už teď vám sejmul nepřítel.
Povšimnete si u Survival Adventury, že máte jemnější stíny? No když jako dement s postavou stojíte, ani se nehýbete a centrimetr od monitoru sledujete každý pohyb, tak asi ano.

Tak aspoň, že si s RTX můžu užít upscalingu, ah pardon Deep Learning Super-Samplingu, ah pardon, taky nemůžu.

GG Nvidia. :roll:

Upřímně začínám věřit DDebilově fantasmagory, že NVIDIA nastavila ceny tak debilně schválně, aby to nikdo nekupoval a doprodal se Pascal.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi A ony hry musí být jen "stupidní" střílečky? :shock: Pro tebe jsou rozhodující fps, protože nejsi dement a běháš co to jde, pro někoho je ale třeba prioritou námět s propracovanou grafickou stránkou.
Co se týče recenzované grafiky - ta cena je zcela mimo. Na druhou stranu je vidět, proč AMD spěchá s uvedením 7nm, v současnosti už jejich "hi-end" model nestačí na konkurenční "nižší hi-end". Uvidíme, jak si jejich nové grafiky povedou a snad bude vydání opravdu brzy, aby ty nesmyslné ceny spadly dolů (v tomto ohledu budu věřit, že AMD nechytlo móresy NV a nenastaví ceny stejně šíleně :confused: )

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Že věříš DDementovy jen ukazuje jak jsi hloupý.

Ty vůbec nemáš ponětí o RT. Vůbec netušíš co to znamená pro vývojáře a hráče do budoucna. Mimochodem, ještě jsi žádnou hru nehrál a už víš jak co bude vypadat a kolik to sežere výkonu. Tohle je nová éra počítačové grafiky, začátky vždycky něco stojí.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
27. 10. 2018 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Otazka je jak zajimavy je pro vyvojare resit podporu RT kdyz radeony ji nemaji a oni stejne tu hru musi napsat tak abych chodila dobre i na HW konkurece, takze si spis myslim ze si pockaji a prozatim na RT hodi bobek, protoze by to byla prace navic, otestovat to v nejakym titulu si muzou dovolit jen ty vetsi studia.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Maxik: Ti co ho mají to s nima budou muset holt nějak dožít. Až se rozmáchne RT během několika let, tak smůla. Většina lidí má nV a vzhledem k tomu, že AMD je kaput, tak podíl nV na trhu poroste. Koupit dnes Radeon je ještě větší kravina, než v minulosti.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
27. 10. 2018 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Maxik: Sance na masove rozsireni bude az to bude podporovat vsechen HW, nejlepe i konzolovej a to bud jeste hodne dlouho trvat. Tudiz si myslim ze u her to spis s RT dopadne jako s 3D u televizi.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Intel+nVidia: Až se rozmáchne RT. To ti ale nikdo nezaručuje. Bereš to jako fakt, ale víme jako to dopadlo s Hairworks, GPU physics apod. Neříkám, že RT krachne, ale těch technologií od NVIDIE tu už bylo tolik a nakonec si je zahrajete tak na deseti starých hrách.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
27. 10. 2018 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Intel+nVidia: Kaput jo :)? Ze dnes nemaji ten uplnej highend, nic neznamena vetsina zisku je ze stredni tridy, konzoli, vypocetnich karet ;) Vsecko je o cene, pokud je za rozumnou cenu rx580 8G pro beznyho hrace na FHD to proste v pohode staci, pripadne tu je Vega ktera je take shopna na QHD udela hodne dobry FPS, je to vicemene vykon 1080 asi tak, za rozumnou cenu proc ne. Navic freesync. Vsecko je o cena/vykon. Snad se povede MCM technologie to by mohlo pomery sil na grafickym kolbisti dost zmenit.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Jespi: Hele upřímně, takových chytráků tu už bylo. To už jsem si tady za ty roky psal s lidma, kteří mi tvrdili že jsem debil, protože.

GK nikdy nebudou potřebovat víc než 4GB paměti, že to je zbytečné a psali mi slohovej výčet, proč se některé věci dycky budou načítat z RAM.

Další mi tvrdili, že nikdy nemůže hra používat víc než 4 jádra, že potom exponenciálně roste kvůli paralelizaci obtížnost naprogramovat takovou hru a že je hezké, že by hra zvládla Osm vláken, ale trvala by vytvořit deset let.

Jiní tragédi mě tu killovali za to, že procesor nikdy nemůže jít pod 32nm, že těch 65nm co teď máme je už tak na hraně, 45nm co teď vyjde je strašně drahé a těch 32 už je maximum, protože níž to prostě nejde...a všichni mi klikali mínusy a tomu dotyčnému plusy, protože vypsal slohovku o tom proč to nejde.

A takových případů mám xyz... vy jste všichni tak zatvrzelí ve své komforntní zóně a běda jak někdo řekne opak aktuálního proudu.
Nic chlapi, pište si co chcete, já neříkám že jsem prorok co si z vody vytahá, že RT krachne, ale jen říkám..nebuďte si tak jistí, RT MŮŽE krachnout a zapadnout do dějin jako hairworks a gpu physics. A vaše demagogické kecy jak PROSTĚ NEMŮŽE, na mě platili před 15 lety, před 10, před 5, ale teď už fakt ne.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Jespi: Nemůžeš srovnávat exkluzivitu u G-Sync, PhysX, Hairworks s raytracingem potažmo DXR, popř. Vulkan podporou. Podpora realtime raytracingu je už +/- připravená všude (DXR, Vulkan), taky proto, že má potenciál usnadnit vývoj. Zaráží mě ale, že nebylo oznámeno tucet hříček na jedno odpoledne, které by z toho měly vytěžit alespoň heslo.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Jespi: 27.10.2020 se tu sejdeme u nějakého Vágnerova příspěvku a povíme si. Napiště si do mobilu poznámku :wink: :wink:

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Jespi: Srovnávat RT s Haiworks nebo TreeFX, TrueAudiem apod.... ehm

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Maxik: Kde žiješ, z konzolí nemají nic, žádný zisk, ten kšeft udělali, protože jim to nVidia přenechala, jen aby jim jely linky, nemají z toho prakticky nic, protože je tam cena brutálně stažena dolů, aby si krabičku mohl koupit kdejaký Somálec. Fsync je sračka a Vega? Kdo si koupí žravou Vegu, která má výkon jako stejně drahá, ale lepší nVidia? Jsi naivka.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
28. 10. 2018 00:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Jespi: RT je součástí DirectX. Na RT dělá i AMD. Na RT dělá i Microsoft a má dobrý důvod to nacpat i do Xboxu. Není to nějaké proprietární řešení, není důvod, aby RT jako takový krachoval.
Já se trochu bojím, že je RTX 2000 v podobné pozici, jako byla GTX 280, která nastartovala CUDU a díky ní je na tom Nvidia s GPGPU tam, kde je. A zůstane nedoceněná stejně jako GTX 280.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
27. 10. 2018 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Intel+nVidia: Snad si nemyslis ze AMD konzole dotuje, haha, kseft jako kazdej jinej. Slysel jsem i nazor ze ted dodavaji bitmainu cipy polaris 21 (rx560) ktery se pry(ja jsem svy e3 zatim nerozebiral tak nevim co v tom je.) pouzivaji v minerech antminer e3m, to muze byt take dost slusnej bussines. Konzole jedou v pomerne velkych mnozstvich a dodavaj i graficky cipy do nich to bude take slusne ;) Co jsem cetl tak AMD se posledni roky soustredila na dotazeni ryzenu do prodeje a graficka divize byla podfinancovana, proto je ted takove mrtve obdobi.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Maxik: Jsi normální? Podívej se kolik ta konzole stojí, ty si fakt myslíš, že z toho někdo něco má? Ne, nedotuje, ale pro grafickou divizi AMD je momentálně výhra i vyrábět za nulu, jen aby vyráběla, chápeš? První byla oslovena nVidia, jenže ta se na konzole vybodla, že jim to za ten minimální zisk nestojí, protože by si jen brzdila výrobní kapacity na čipy, které může jinak normálně prodat s klasickou marží. Bohužel Amd je rádo, že vůbec linky jedou a nemusí je rozebírat, tak na to kývli, že budou do zolí dodávat, byť za naprosto minimální zisk.

humik
humik
Level 23 Level 23
29. 10. 2018 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Intel+nVidia: Ty jsi solidní modrozelenej mimoň ...vždycky pobavíš :D Nebo je to spíš k pláči ? :cry:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
27. 10. 2018 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Intel+nVidia: mam pocit ze vychazis z cen pro malospotrebitele ...realne jsou na tu konzoli naklady uplne smesne :) ani to nema poradny HW ...

- mohl bych videt zpravu kde NVDIA odmitla vyrabet konzole ? a jak by takove reseni ala Tegra vypadalo ?
- vis za kolik kupuje a s jakou marzi MS ci SONY sve konzole prodava a kolik na tom AMD vydelava ?
- vis kolik vydelaji na prislusenstvi a sluzbach a prodeji her ?

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
27. 10. 2018 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Intel+nVidia: Jestli konzole nekdo dotuje je to Sony a vi dobre proc to dela, protoze pak zrejme vydelavaji na prodeji her a vyplati se to. AMD jim urcite da cenu, protoze toho berou kvanta, ale v mnozstvi je bussiness i kdyz mas z kusu malo, furt je to lepsi nez doufat ze prodas aspon 10ks RTX karet za mesic :-D Je videt ze asi delas v ekonomickym odd. AMD, protoze informace co je a neni a ja ziskovy se bezne do sveta nepousteji :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @blackbox: no napiš nám, kolik vydělají, stačí se podívat na kvartální výsledky ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Maxik: Maxiku, ty tady dneska meleš neskutečné píčoviny, opravdu ...co věta, to blábol roku ...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
28. 10. 2018 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @gogo1963: presne na chlup to nevi nikdo da se to pouze nepresne odhadnout plus minus nekolik milionu...
v kvartalnich vysledcich jsou souhrna cisla a vzhledem k tomu ze zbytek daneho segmentu skomira a je dotovany z penez od MS a SONY vypadaji vysledky v celku dobre cca o 2% horsi nez jine skupiny produktu >> ale presnejsi analyzu vsech udaju od zacatku samotne vyroby konzoli kvuli vykyvum poptavky ti ale neudelam ...

dulezity fakt je to ze i po odecteni veskerych nakladu vc. investic na vyvoj jsou jednotlive divize v cernych cislech aniz by jedna musela tahnout druhou a firma se ozdravuje

pokud mas presnejsi udaje tak prosim rad si doplnim info :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi RTX doceníš pouze pokud ti jde o obecné použití, ale to není chyba, že cílí na mírně odlišné publikum, a dávají to na vědomí už novým pojmenováním a právě i naceněním, asi jsem jediný, kdo jejich nabídce rozumí XD S raytracingem už počítají a implementují od MS po Frostbite, Unreal Ed a Unity. Je fakt, že Nv nepředvádí nejdůraznější nástup (taky jsem ještě neměl prostor, abych hodnotil aktuální stav těch nástrojů), což je s ohledem na vánoce i docela zvláštní.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
27. 10. 2018 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Cena je vysoka protoze je to novinka a nema konkurencni protivahu, Pokud chteji doprodat sklady plny pascalu, logicky musi byt cena vyssi. Hlavne ze jsem to rikal ze tyhle technologie aka raytacing nejsou v tuto chvili k nicemu a az k necemu budou bude treba o hodne vyssi vykon aby se daly pouzit, tusim ze RT to utahne jen do FHD rozliseni a jeste na nejaky ne moc vysoky fps. pro majitele 1070-1080ti absolutne neni duvod neco upgradovat, za tu cenu je narust vykonu tak maly ze je to silne nevyhodn.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
27. 10. 2018 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Doufejme ze se AMD podari nejake slusne multicipove reseni, u Threadripperu se ukazalo jak sikovny to je a u grafik by to melo vykonostne/ekonomicky jeste o dost vetsi potencial.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi "Zahrajete si na tom hru s Raytracingem? Ne. Sežere vám raytracing třetinu, občas i půlku FPS? Ano. "

**Seš demagog a meleš nesmysly. **
Třeba ve hře Hunt Showdown by raytracing posunul herní zážitek na úplně jinej level. To ty malé děcko hrající Call of duty na LOW aby přes trávu viděl protivníky nemůže pochopit.

flankerzo
flankerzo
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha uff ten hunt showdown by bol výborný

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 10. 2018 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Cenu přes sedmnáct tisíc za tuhle kartu ale nenastavila Nvidia, aby doprodala Pascaly. Nvidia spíš ty výrobce kope, aby prodávali RTX za doporučenou cenu (i když pravda nikterak intenzivně s ohledem na ceny Founders Edition).
U téhle karty ceny nastavovalo MSI. A spíš než Nvidia jsou to ti výrobci karet, kdo potřebuje doprodat Pascaly.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner tak ony budou za doporučenou cenu... v lednu. Takže kdo chce tak zaplatí přirážku za novinku. Kdo si počká zaplatí normální cenu.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Jako jo, máte pravdu, všichni víme, že MSI mají ty Gaming edice dycky drahý, i u Pascalu to tak bývalo, ale já to bral tak nějak obecně.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 02:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Jespi: Tak vieš že 99,999% hračov by tam radšej videla navyšenie CUDA Cores na miesto Tensor. Ja ked som prvikrat zbadal rozmery toho čipu + zmena technologie s 16 na 12nm mi vychadzalo skoro dvojnasobny narast Cuda cores a to by bolo o inom :D
Pri Tensor cores všetko vzrastlo len vykon minimalne :(

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, dyt.
je to smtne , jak se to tu vyviji.
rekl bych , ze jste solidne v riti. Vazne.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 10. 2018 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro Po předchozím banu jsem říkal: když už chci do diskuze lepit příspěvky, co nemají hlavu ani patu, tak si to rozmyslím a vlepím to aspoň do jednoho postu a nedělám v diskuzi takový bordel.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro Nejlepsi na tom je, ze si za to muzete uplne sami.\
Cim , cim to asi pak je,..

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro uz bych zapomel Adamku:
https://www.youtube.com/watch?v=fNiyFl87hyc
D a k tomu maly smajlik, chce to trochu let praxe aby si to bulik co tu cne mohl dovolit neco takoveho posilat.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @V_pro: a) čitatel nejmenovany webu
b) je ti 12
c) disponuješ mentální retardací

poznámka: možnosti lze sčítat

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @Intel+nVidia: Ja ti nerozumim, preved to .. do lidske reci a odpovim ti, prosim, dej mi tu sanci

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @V_pro: Uz vidim, ze Ti nekdo inteligentni , dal like nahoru, ikdyz nechapu , ksyz tva totalne nesrozumitelna otazka byla vyrcena, .. me 17.12.1981 je datum narozeni, 8 let v mikro elekronice a 8 let v informacnich technologiiich.Je mi skoro 37 vypadam na 21 let, je to pro neznale sakra prekvapko, TY spermie nemas tuseni co Lukas uz zazil, a neverim ze kdy zazije, Jsem vyvoleny, to si bobku nedovedes ani predstavit, ani mi rodice nechapou.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @V_pro: tví rodiče nechápou ... a co teprve tvůj psychiatr ...

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @V_pro: ok, takže c) je správně a to tě bohužel navedlo i na a) ... :D

epidot
epidot
Level 44 Level 44
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 10. 2018 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pořád dokola, vítězem je stále 1080ti. A tak děkuji PCT za tehdejší recenzi Aorusu 1080Ti. Slouží skvěle, nadstandardně (a to velmi) tichá a výkonu přebytek :arrow: 8)

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@epidot Do doby, než si budeš chtít pustit hru v RT režimu :D

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Až/jestli bude ta doba, současná generace už bude jen vzpomínkou... 1080 a 1080Ti byly nadčasový karty, o RTX bych řekl opak...

nenazranej
nenazranej
Level 1 Level 1
27. 10. 2018 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato karta už nějaký smysl může dávat (cena 16 365), proti GTX 1080 Ti OC za 19 900,-Kč. Aspoň ji leze někam zaškatulkovat. Díky bohu, že není o dvě procenta nad tou 1080 Ti, jinak by asi stála 27 000,-Kč. Až padne cena na 11 až 13, bude to zajímavá karta.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 03:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nenazranej U GTX1070, GTX1070Ti nepadla za prubeh jejich zivota cena ani o dolar, u GTX1080 jen o par dolacu dolu oproti zavadecim cenam vyrobcu.

Z toho lze vyvozovat, ze ani u rady RTX2000 prilis cena padat nebude. Tudiz karta je uplne o nicem, neposunula pomer vykon/cena ani o cent dopredu.

U typickych DX11 her je jeji vykon i mirne pod GTX1080, ikdyz vetsinou je mirne nad, u DX12 her je jeji vykon presne mezi GTX1080 a GTX1080Ti a cena je take takova.

nenazranej
nenazranej
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Jenže ceny držela kryptománie. Samozřejmě teď to bude třeba držet nokonkurenceschopnost jiné firmy. Ale proč by si NV měla dělat hlavu s cenou, když je už vlastně monopolem. Takže asi vážně utřeme nos.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @nenazranej: Uvidime, urcite mas pravdu a proto jsem rad, ze nehraju ve 4K a na QHD bohate staci GTX1070 a GTX1080 a novou drahou grafiku nepotrebuji.

Ale do casu, ja tohle zdrazeni NVidii nezapomenu a treba se dockame za par let zase hernich AMD grafik a treba i hernich Intel grafik. Pak si vzpomenu, co NVidia delala a koupim u konkurence.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
28. 10. 2018 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: AMD už dlouhodobě nekonkuruje Nvidii cenou. A momentálně ani nemůže, Nvidia by je umlátila, pokud by se pustili do cenové války. Fiji a Vega musely být na výrobu příšerně drahé ve srovnání s grafikama GTX x80.
A nemyslím si, že by stejně tak s další generací nabídli nějaký výrazně lepší poměr cena/výkon, i když by to teď vedle RTX měli snadnější. Zase využijí cen nastavených Nvidií a budou se chtít konečně trochu zahojit.
Bohužel je to taková dlouhodobá symbióza, Nvidia a Intel průběžně zdražují, AMD kopíruje jejich ceny, a oběma stranám to vyhovuje, protože AMD stejně nestíhá vyrábět, když se zvedne poptávka.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Adam Vágner: Tak u procesoru jsou ty ceny AMDecka znacne lepsi.

U grafik tezko rict co bude. Vega je v podstate cenovym pomerem hodne blizko te RTX rady, mimo fanousky naprosty nesmysl to kupovat na hrani her. Ale prave proto si myslim, ze AMD musi tusit, ze pokud nedokazi vyrobit grafiku levneji, ze to muzou zapichnout. A kdyby prisel do segmentu i Intel, tak se budou muset hodne moc snazit.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: Intel ale příjde s gp kartou, to je jisté. Vůbec bych si nebyl jistý jestli mají v plánu a dotáhnou dedikovanou 250W, spíše mají imo v úmyslu integraci. A podívej se jak dopadla čerstvě rozebíraná 3DXpoint. Intel bude mít v hledáčku úplně jinou skupinu, než Redmarxe ;)

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
28. 10. 2018 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: Myslim ze AMD je jasny ze u GPU je cestou MCM (multi chip module), pokud se jim toto povede dotahnout do funkcniho produktu mohlo by to byt vyrazne levnejsi na vyrobu nez obri cipy s 20mld tranzistoru ;) Myslim ze na Threadripperu si to fajne odskouseli, samozrejme u GPU to bude trochu slozitejsi ale podle me toto je cesta k efektivite v bussinessu i cesta k vykonu, ne obri cipy to je slepa ulicka, resp je to ok do nejakyho vykonu.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
28. 10. 2018 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: To je zrejme ze intelu jde o silnejsi integrovky, aby je nemusel kupovat od amd :) Ale na vyvoj plnokrevny, treba i MCM grafiky maji v tuhle chvili team ani zazemi i kdyz finance tam jiste jsou a muzou to tam nalejt a vsecko pujde. Ja doufam ze se AMD povede MCM zprovoznit a bude to efektivni jak bussinesove tak i vykonem a pokud by intel tez dokazal konkurovat jen dobre.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
28. 10. 2018 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Maxik: to XCUTE >> osobne si myslim ze Intel tlaci do GPU protoze mu NV prebira profi trh deeplearnig, AI apod. a ty jeho PHIcka to proste nedavaji na pomer vykon/cena ...Herni grafiky budou dle meho takovy odpadni produkt (nebo mozna i pro konzole)...ale urcite nebudou casem k zahozeni

to Maxik MCM ma AMD i jini vyrobci uz davno ;) technologicky to neni problem at za pouziti napr. IF ci variantu EMIB je jedno jestli spojime pamet+CPU CPU+GPU GPU+GPU nebo GPU + akceleracni cipy/ciplety atd. ...problem je vyresit "deadlocks" tohle ma myslim na starosti G. Loh (abych pravdu rekl nevim v jake fazi jsou a jestli trebas uz nemaji nejake prototypy )

Reklama
Reklama