Zpět na článek

Diskuze: Samsung Galaxy S II prý nedostane oficiální aktualizaci na Android 4.1 = 28 milionů zklamaných duší

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kultiwattor
kultiwattor
Level 1 Level 1
25. 7. 2012 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neochota Samsungu podporovat jiz bezici stroje je legendarni. Coby byvaly majitel telefonu Omnia i900 jsem se oficialniho update v cestine vubec nedockal - a pritom co mel tento system chyb. Oficialni stanovisko Samsungu znelo, ze upgrade firmware je pouze projevem jejich dobre vule, ktera jim asi chybela. Pro telefon z doby pred 10 lety to nebylo prilis zapotrebi, dnes odriznout smartphone od upgradu je opravdu tristni.
Nevydat upgrade na android 4.0 pro v te dobe vlajkovou lod SG2 by asi bylo prilis silne kafe i pro Samsung. Nicmene dnes uz SG2 neni vlajkovou lodi a Samsung se tak muze vybarvit ..

Gouranga
Gouranga
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doporucene 4 jadro do telefonu mi prijde uz jako trochu moc. Moc me nenapada vyuziti - krom lidi, co na telefonu travi cely den hrami..
Bud tento pozadavek bude odvolan jako blud nebo skoncime se stavem, ze 4.1 bude tak na par tabletech, protoze telefony se 4 jadry se snad nebudou prilis vyskytovat..

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad jen to, že tohle je u Androidu normální. Vždyť i blbej 3GS dostane iOS6...

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster Lenze v samsungu su onieco mudrejsi..
Urobili to naschval lebo? No predsa aby si kupili S3 a predali S2 ..

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio Spíš vychcanější a kašlou na zákazníky s rok starým mobilem :)

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Dammster: Ale us to neni 28 milionov dusi ale len 8 ..
20 mil ludi S2-jku predalo vcetne mna :D

Bezerker
Bezerker
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...romka to jistí:)

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bezerker Tak jistě. Ale to je jako škrábat se levou rukou za pravým uchem :confused:

skyboy7
skyboy7
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A teď googličkáři a samlovíci házejte ještě špínu na nokii že do nových lumii nedá wp8 a to tam sou ty důvody možná i trochu reálnější.

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skyboy7 Jenomže tam bude WP 7.8 a mezi 8 bude rozdíl v tom, že v 8 bude jádro optimalizované pro jiné druhy procesorů atd... co se týče funkčnosti nepoznáte rozdíl!

Hologos
Hologos
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi [quote=ppromi]Jenomže tam bude WP 7.8 a mezi 8 bude rozdíl v tom, že v 8 bude jádro optimalizované pro jiné druhy procesorů atd... co se týče funkčnosti nepoznáte rozdíl![/quote]
Opravdu? A co třeba to, že WP8 bude podporovat aplikace napsané v nativním kódu? Z toho plyne, že většina nových aplikací (hlavně her) budou v nativním kódu napsané (kvůli výkonu) a nebudou fungovat na WP7.8 a nižším. To bych řekl, že je právě do nejdůležitější, ne úprava chování live tiles..

laribar
laribar
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proto až doslouží moje N79, další telefon bude určitě Nexus. Kdyby aspoň řekli narovinu že na to kašlou a nevymýšleli takovýhle bludy :)

quicksilver
quicksilver
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sam S2 vlastnim a uprimne jsem si od koupe S2 myslel jak veci dopadnouz uz dob S1 !! Pro me je tento krok velkym sklamanim.Co nato ,ze FW udelaji kluci na kolenou,kdyz mega vyrobce Samsung z vysoka mrda na uzitele.

PROTO VAS ZADAM : NEKUPUJTE S3

At si to ty hyeny Jizni Koreje ovedomi.
A pak ze nejste obce.Taky ta jejich nejdebilejsi reklama : DELAME TO PRO LIDI .... doposud to asi delali pro prasata ???

S3 po zkusenostech uzivatelu se prepaluje,dokonce doslo k horeni konektoru nabjeni,po padu z 20 cm se rozbiji display,( Kamos zpadl ze 4 metru kdy mu vypadla S2 a telefon jako novej) Akorat si zlomil nohu na pul roku :-) Opet ma S3 problem s flekama ( Nikdy vic AMOLED ~~! Doporucuju telefon s IPS ~~ A o proti S2 neprinasi znatelny posun !!!

DartVader
DartVader
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@quicksilver No já mám tel s amoled déle něž rok a žádný problém jsem s ním nezaznamenal. V porovnání s jinými displeji uznávám, že i ty jsou na vrcholu, přesto ale na amoled nedám dopustit.

JaM
JaM
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samsung zatial nic nepotvrdil, takze je to dost predcasne. no aj keby to bola pravda tak vdaka XDA ci CM teamu dostane SGS2 Jelly Bean skor ako Samsung vyda official Jelly Bean pre Galaxy S3...

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
4. 7. 2012 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejsem vlastnikem SGS2, takze pisu jen dle slov kamarada, ktery ji ma.

"Nechapal jsem proc lidi nadavaji na S2, podle me je to bezvadny telefon"

po aktualizaci na ICS

"to je kram, porad se seka, obcas na chvilku vytuhne a nereaguje - uz chapu proc kolegove tak nadavaji. Zkusim to reklamovat, protoze mi to pri nabijeni pise prilis vysoke napeti a pozadam je o downgrade"

po reklamaci

"uz to nabiji, downgrade nejsou ochotni udelat, telefon ma porad stejne problemy"

Osobne samsung mam (ace) a byla to nejhorsi koupe telefonu, co jsem kdy udelal, ale to je uplne jiny pribeh...

Samozrejme ze samsung jsou svine, kamarad nadava ze na S1 aktualizace neni, ale na nexus s je, coz je skoro identicky model take od Samsungu.

Tato zprava me vubec neprekvapila.

armyk
armyk
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, všichni nadávaj na Apple jak má vše předražený, ale tohle si neuvědoměj. Pořád podporuje 3GS a to už je předminulá generace. S největší pravděpodobností, až výjde iOS6, to bude už předpředminulá generace a stále podporovaná.
Jednoduše maj přiznat, že na to kašlou.
Koupě jiného telefonu s Androidem než Nexusu je takřka nesmysl.

Lukes
Lukes
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ppromi]Jenomže tam bude WP 7.8 a mezi 8 bude rozdíl v tom, že v 8 bude jádro optimalizované pro jiné druhy procesorů atd... co se týče funkčnosti nepoznáte rozdíl![/quote]

Bude tam uplne jine jadro, takze rozdil poznas a velky. Mam WP :wink:

k3rb3r0s
k3rb3r0s
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=armyk]Ano, všichni nadávaj na Apple jak má vše předražený, ale tohle si neuvědoměj. Pořád podporuje 3GS a to už je předminulá generace. S největší pravděpodobností, až výjde iOS6, to bude už předpředminulá generace a stále podporovaná.
Jednoduše maj přiznat, že na to kašlou.
Koupě jiného telefonu s Androidem než Nexusu je takřka nesmysl.[/quote]

To že 3GS dostane IOS6 neznamená že má podporu když tam nepůjde žádná klíčová funkce kterou se systémem představili

armyk
armyk
Level 1 Level 1
5. 7. 2012 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@k3rb3r0s Ano, některé funkce nepůjdou ať už kvůli HW nebo kvůli marketingu, taky chtějí aby si lidi koupili dražší přístroj. V podtstatě budou mít to co ma jí dnes a něco navíc, majitelé iP4S budou mít víc, to je jasné.
Ale Ssmsung, prostě odstřihne celej telefon a konec.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
5. 7. 2012 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony ževraj chystá update aj pre niektoré modely z roku 2011 ... ak by to bola náhodou pravda, neviem na čo by sa mohol Samsung potom vyhovoriť keďže aj najvýkonnejšia Xperia z rou 2011 má slabší HW ako SGSII :roll:

JaM
JaM
Level 1 Level 1
5. 7. 2012 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=armyk]Ano, všichni nadávaj na Apple jak má vše předražený, ale tohle si neuvědoměj. Pořád podporuje 3GS a to už je předminulá generace. S největší pravděpodobností, až výjde iOS6, to bude už předpředminulá generace a stále podporovaná.
Jednoduše maj přiznat, že na to kašlou.
Koupě jiného telefonu s Androidem než Nexusu je takřka nesmysl.[/quote]

az na to ze 3GS dostane totalne osekanu verziu iOS, tkora nema prakticky nic z predstavenych noviniek, a na takom zastaralom HW este aj ta osekana verzia pojde extremne pomaly... to uz radsej ziaden update, a nechat telefon na poslednom funkcnom firmware...

Bucho95
Bucho95
Level 1 Level 1
5. 7. 2012 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JaM 3GS má pouze 256 MB ram, co je důležité je, že bude nadále moci stahovat aplikace exkluzivně pro iOS 6, zatímco GSII ne. Taky je to porovnávání hrušky a jabka - 3GS je v dnešní době šnek z roku 2009, zatímco GS2 je nejvýkonější model androidu v roce 2011 všude vychvalovaný telefon - že po roce nedostane update je trestuhodné!

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
5. 7. 2012 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Billy Jean is not SGSII' lover :lol:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2012 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Irreversible Nebo taky:

Don´t mess with Android,
or you gonna have your hands full of shit
- Jindřich Pirner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2012 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Irreversible People always told me, be careful of what you do,
don't brick your Galaxy S Two

For forty days and forty nights,
I tried to bring my prrrecioussssss phonie back to life

She told me his name was Jelly Bean,
But I don't even have an Ice Cream in my pocket

Jelly Bean is not my lover,
It is just garbage demanding quad core
- Jindřich Pirner

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
5. 7. 2012 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [quote=Jindřich Pirner]People always told me, be careful of what you do,
don't brick your Galaxy S Two

For forty days and forty nights,
I tried to bring my prrrecioussssss phonie back to life

She told me his name was Jelly Bean,
But I don't even have an Ice Cream in my pocket

Jelly Bean is not my lover,
It is just garbage demanding quad core[/quote]

Dobre Vy :wink:

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
5. 7. 2012 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimave, rok stara vlajkova lod Galaxy S II nedostane upgrade 4.0 -> 4.1, ale dva roky stare WP7 telefony HTC HD7, Samsung Omnia a dalsi upgrade 7.5 -> 7.8 dostanou, kde se stala chyba? :)
Btw. vyzadovat 4jadro pro plynule UI mi take neprijde zrovna to prave orechove :roll:

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
6. 7. 2012 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman S2 už aktualizaci dostal. Z 2.x na 4.0. Což je dost velký skok. To je jako kdyby WP7 telefouny dostaly aktualizaci z 7.5 na 9.0 :wink:

Ale jinak je to kravina. Když už tam je 4.0, tak proč nemůžu mít 4.1?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2012 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, na XDA je dávno už leccos. Kdo to do SII chce, ať si to tam nainstaluje neoficiální cestou, však už si majitelé čtyřkovej Android takhle zkusit mohli. Jsem toho názoru, že se Samsung chová celkem logicky. Pořád lepší, než Nokia, která slibuje doživotní updaty pro své telefony s WP 7.5, tedy již nyní mrtvý systém. Ha!

Osobně jsem si z USA přivezl Samsung i927, což je Galaxy SII s výsuvnou QWERTY klávesnicí, jenž se u nás nikdy prodávat nebude, jde o exkluzivitu pro AT&T. Je v něm Android 2.3.5 a já jsem spokojen. Androida čtyřku jsem měl na Xperii Pro a bylo to něco úděsného, hroznej shit, migroval jsem zpět na 2.3.x, ale stejně pak ten phone "zahodil". Takže ale stejně, ani na můj i927 Android 4.X.Y.Z dávat nehodlám.
Android je vůbec hroznej šunt a nebýt toho, že jde o jediný otevřený mobilní systém, pro nějž se stále vyvíjejí aplikace, nemám ho, mám dál Maemo.

Jinak, vřele doporučuji kupovat mobily exkluzivně dělané pro USA už jen proto, že v USA mají benevolentnější normu co se týče výkonnosti sluchátkového zesilovače, tudíž vám to klidně urve hlavu, když chcete. Nic podobného se v EU prodávat nesmí, veškeré věci se sluchátkovým výstupem jsou v EU speciálně upraveny tak, aby hrály hnusně tiše. Hajzlové jsou to...
- Jindřich Pirner

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
6. 7. 2012 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tímto bych ti chtěl dát vědět, že jako majitel G-S2 sem přemýšlel nad tím že si někdy pořídím S4, S3 nechci protože vypadá hnusně, ale když můžu od tebe čekat stejnou SW podporu jako předvádíš u S2 tak se na tebe zvysoka a uz si od tebe nic nekoupim, nazdar!

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
6. 7. 2012 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda_rab1 Tak si tam nahraj cyanogenmod a máš to lepší než origoš od šuntsungu.

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
6. 7. 2012 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aminux jj uz sem cetl, je fakt ze po poslednim ofiko updatu se propadla vydrz, docela podstatne, tak to sem poprve cetl o tomhle modu, ale zase touchwiz mi celkem sedi, apek mam hafo, kontakty a dalsi mraky dat za rok a pul a ne ze bych o to chtel o vsechno prijit.

Reklama
Reklama