Zpět na článek

Diskuze: Seagate sníží záruku pevných disků na jeden rok

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

supervisor
supervisor
Level 22 Level 22
19. 12. 2011 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je podle mě blbost. Možná když si HDD koupíte na ičo tak možná, ale jinak musíte mít dva roky záruku z občánskýho zákoniku. Nebo se snad mýlim ?

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@supervisor tu v uk je na setko len rok zaruka ..

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@supervisor Ano to máš pravdu ale to platí u nás v Evropě. ale ve zbytku světa( většina trhu) ne. Tam budou Seagaty mít 1 rok a ani se nedivím při tý jejich chcípavosti že to udělali.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
19. 12. 2011 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=supervisor]..[/quote]Je to jednoduché, výrobce celou zodpovědnost přesune na lokální distributory.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí => cena nahoru

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tomu sa teda hovorí "solídna" firma ...

jeronimo
jeronimo
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim proč, ale cejtim v tom kartel. Na trhu jsou prakticky už jen oni (+ Hitachi) a můžou si tohle dovolit. A aby to nevypadalo blbě, rozdělili si to do dvou dnů po sobě :)

smith007
smith007
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeronimo On March 7th, 2011 Hitachi Global Storage Technologies (část který vyrábí HDD) was purchased my Western Digital Corporation for $3.5 billion in cash and $750 million in Western Digital common stock.

chumi
chumi
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas mám už přes 6let WD 250GB a po letech jsem si přikoupil schválně Seagate též 250GB. Seagate mám 3 roky a už se začíná prdět, vadné sektory přibívají a přibívají, i test přes seatools hlásí fail. WD šlape jak hodinky dál a dál. Tím neříkám že je Seagate špatný. Záleží série od série. Ještě že je u nás v zákoně 2 letá záruka alespoň. Snad se Western z toho oklepe rychle, mám s ním lepší zkušenosti a to už jsem vystřídal za ta léta něco disků jak Seagate tak WD.

crinos
crinos
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rvu do desktopu disky seagate barracuda 10 let a něměl jsem s nima problémy. Možná jsem měl štěstí na kusy, možná je to kvalitou. Momentálně mám v desktopu,který mám puštěný cca 10-14hodin denně, 3 roky starou barracudu a jede bez problému. ve starších pc, který jsem měl, jeli taky bez problému. Možná bych doma dokonce ještě našel funkční 30GB disk od seagate. Nevím co by ty disky vyváděli na serverech, ale na desktop podle mě dobrá volba.

jutes
jutes
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak a z HDD sa nam stava spotrebny material :shock:

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvidíme, jak se k tomu postaví Samsung a zda mne nezklame 8)

PS:Seagate Samsung nekoupil, pouze si vyměňují technologie ... (kdyby s tím měl náhodou někdo problém)

Mafian277198
Mafian277198
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle mě velice znepokojuje, páč mam několik let 1 TB HDD od Seagate, který má najeto 736 dnů čistého provozu a pomyšlení na to, že bych musel kupovat nový za ty nekřesťanský ceny, skoro bez záruky a s nynějšími nekvalitními součástkami .... no, je to děs, co se to děje.

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ppromi]Uvidíme, jak se k tomu postaví Samsung a zda mne nezklame 8)

PS:Seagate Samsung nekoupil, pouze si vyměňují technologie ... (kdyby s tím měl náhodou někdo problém)[/quote]

Když si jen vyměňují technologie, tak je zvláštní, že všechny hdd samsung tak nějak mizí s ceníků...

dejf9
dejf9
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, já mám se Seagate celkem dobrý zkušenosti. Mám tu 160GB disk, slouží 5 a půl roku, SMART pohoda, odslouženo 9043 hodin (notak dáme 10000). Já jsem si myslel, že už bude mít nějaký sektory vadný, no nemá. K tomu SMARTU: už má Start Stop Count na 98, ale k tomu, jak dlouho slouží...

http://pastebin.com/duupMnwv

Bormen87
Bormen87
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dejf9 Samsung total finish ;)

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dejf9 Tak to mas jeste mladika. Ja mam na svem 200GB WD necelych 26tisic hodin. Jinak mam se SG celkem dobre zkusenosti.

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 12. 2011 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MajklGT já mám natočeno na jednom systémovém disku 63959h :D Maxtor 8)
A to se v létě peče v 50°C a v zimě je rád za 15°C. Holt půda.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže budou prodávat nějaké vyplavené kousky?! :-) Jinými slovy, v následujících 5ti letech Seagate nebrat. :-)

petr_
petr_
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel To spíš WD ne ? Seagate fabriku v thaisku nemá.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petr_ ale nakupuje soucastky z vyplavenych tovaren dodavatelu :wink:

FidoUncle
FidoUncle
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petr_ @kalda69: Prostě nebrat v příštím roce žádné disky, protože alespoň něco v nich bude nejspíš z vyplavené továrny (plotny, krokové motorky, elektronika, samotné šasi, šroubky, těsnění a co já vím co v tom všechno je... :wink: )

Djmartini
Djmartini
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napadaji me pouze 2 duvody jedno je ze to je porad diky zaplavam (sand nechtej pouzit soucastky ktery se vykoupali) a druhy mozna chtej zrychlit nastup SDD ale ja v nich ZATIM budoucnost nevidim tezko rict proc nejdriv WD a ted SG no uvidime

common user
common user
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechcem pridavat flamewar ale nezalezi aku mas znacku, ked mas nanic seriu tak ti nic nepomoze. mam 2x 250 GB Seagate SataII urcene do servrov atd kvoli zvysenej spolahlivosti. mam ich v RAID O.

prvy odisiel po 3 mesiacoch. druhy chcipnul po 6 mesiacoch. v kazdom pripade 100% strata dat. a to bola akoze super server seria. nastastie som tam mal len widle na disku

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

se mi zdaji celkem zbytecne. to je pri tom objemu vyrobenych kusu pochopitelna vec.
osobne v tom vidim to, ze kdyz wd snizil zaruku, proc by momentalne seagate drzela sve petilete? vsak i s triletou/rocni muze wdcku konkurovat (aktualne) a zajistit tak vyznamne zvyseni zisku.
az se wd postavi opet na nohy, verim tomu ze seagate zaruku narovna.
- mISHA

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jde o to ze momentalne nemuseji byt az tak kvalitni soucastky pro vyrobu HDD, kdyz to vyplavilo ne jen WD ale i dodavatele komponent na HDD, takze vyrobci pocitaji s tim ze bude zvysena failovost

pm74
pm74
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 04:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

aktualni systemovy disk st3120023a
The overall fitness for this drive is 98%.
The overall performance for this drive is 98%
power on time 38167

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně zůstávám u SAMSUNG(u) žádej Disk mi nevydržel tak dlouho jako od SAMSUNG(u)

FidoUncle
FidoUncle
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek Chtěl si říct Seagate, protože Samsung svou divizi pevných disků nedávno odprodal Seagatu...

Waffer
Waffer
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz sou disky kvalitny neni duvod proc jim ukrajet zarucni lhutu naopak ja osobne sem zakaznikum daval vzdy Black modely WD s 5 rocni prijali to jako dosti zavaznej "pozitivny" fakt a kdyz to koupi od nich nekto jiny stale je tu sance ze to tu zarucni lhutu bude mit a teda si i svou vyssi cenu podrzi - prijde mi kuprikladu nefer ze HP dava 1 rok na vsechno pro firmy k tem printerum uznavam vytizenost je "neznala" ale proc pro notebooky? nechapu.

Twan
Twan
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

snížení záruky=snížení kvality...

nerad to čtu, protože disky už asi nebudou to co dříve. Já provozuji už asi 7 nebo 8 let 40GB IDE disk od WD, vždy jako systémový (pc pouze na internet pro rodiče), díky malé kapacitě posledních pár let stále plný a nikdy jsem ještě neřešil žádný problém. Pochybuji že majitel disku Seagate se zárukou jeden rok tohle za těch 7 let napíše.

Reklama
Reklama