Seagate vyrazil do nového roku s novým logem
Společnost Seagate oslavila minulý týden 35. výročí svého vzniku. K příležitosti tohoto výročí nejenže představila doposud nejtenčí externí harddisk na světě, ale odhalila také svoje nové logo.
Původní logo společnosti mělo představovat stopy na povrchu tradičního pevného disku soustředěné do kružnic, zatímco nové logo by, podle vyjádření výrobce, mělo reflektovat, jak rychle se rozšiřuje portfolio produktů firmy, a zároveň symbolizovat inovativní přístup společnosti Seagate.
V nové podobě loga a obecně značky Seagate by se podle slov výkonného ředitele Seagatu Steva Lucza měla odrážet snaha tohoto výrobce pomáhat podnikům i běžným spotřebitelům vytvářet, uchovávat a sdílet svá data. Logo je také symbolem tzv. "živých dat", v nichž Seagate vidí budoucnost.
Pojem "živá data" je nastíněn také v prezentaci Living Logo, která se objevila na webu výrobce a v níž je nové logo tvořené z rychle se pohybujících obrázků z galerie Getty Images. Living Logo má být také symbolem nového software, na němž Seagate pracuje. Chystaný software by měl umožnit sledování "živých dat" (fotografií, videí a textu) ze sociálních sítí jako je Facebook nebo Twitter. Více bychom se o tomto softwaru měli dozvědět již 22. ledna.
Zdroj: TZ Seagate