Zpět na článek

Diskuze: Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

atom6
atom6
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I přes to, že série Splinter Cell šla vždy cestou okolo mě, mechanismus této hry mi není cizí. Myslím, že je na čase vlézt této sérii do cesty!

Vždy mě však pobaví zelené světlušky okola Sama! :D

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafiku podporující DX9 už mam 2 roky ale stejně všechno hraju v DX9. Výhody DX10 a 11 zatim nepřevážily nevýhody. Grafika prakticky nerozeznatelná a ty nový efekty stejně vypínam protože je nesnášim (DOF, Motion Blur, post efekty......)Pro herní zážitek je důležitá je hlavně kvalita modelů a textur, a to verze DirectX moc neovlivní. Nedávno jsem si s nastavenim dost hrál v tom novym Bioshocku a zjistil jsem že většina těch novej efektů je mi ukradená a radši dam přednost FPS stabilně na těch 60 než abych měl 35 a moderní trapný kreslený šmoulojdní efekty. :lol: Nejlepší grafiku má stejně furt FarCry 1. :wink:

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 proč mi jen ten váš post připoměl Babicu? :D

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Stejny neopakovatelny britky humor?

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @Mysel_1: Co je vtipnýho na tom že všechny ty Directy byly jenom tahák jak lidi donutit přejít z Win XP a koupit si novou grafárnu. :wink:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @abubaga: Nehledě na to že hodně z těch DX11 her maj rozmazanej obraz při zapnutí DX11 (nový metro, stalker CoP....). Sice nikdo komu jsem to ukazoval ten rozdíl neviděl, ale to nic nemění na tom že je to otravný to rozostření textu a všeho. Lidi to ale bohužel neviděj, stejně jako neviděj opoždený ovládání který je poslední dobou u všech her a stejně jako neviděj to že se jim to seká (25FPS považujou za skvělou hratelnost). Proč myslíš že hráči FPS onlinovek hrajou často na nízký detajly a bez zbytečnejch efektů? Protože jde o požitek ze hry a o hratelnost, to docílíš vysokym FPS a ne odleskama, motion blurama, post efektama, DoF.....

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @abubaga: Mimochodem ty nesmyslný odlesky to je typická vlastnost všech her na unreal enginu. V unreal enginu by se snad leskla i černá díra. :D

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 DX11 jsem chtěl říct v první větě samozřejmě.

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten engine je uz fakt zastaraly ... (grafika je na dnesnu dobu hnusna..)
alebo bud to ,ze ubisoftaci nevedia dobre optimalizovat.., lebo takyto graficky humac ma daleko od Crysis 3 (dajmetomu ,alebo dokonca aj od C1) ,a pritom je to zhruba rovnako narocne..., menej nez 3-ka ,ale ako 1-tka asi nie.., tie dx11 efekty su v tychto hrach naozaj len na okrasu ,dokonca,ani nie su vidiet.., ked som pozeral na hlavu S.Fishera, (s touto postavou ste po cely cas) -je to hnus ,ako keby mal na hlave vtacie hniezdo s odpadkamy :lol:

https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/Sulc/splintercell_blacklist/texture2.jpg

,no fakt ut engine je uz za zenitom..., uvidime aka bude 4-ka ,no ak tam nepridaju uz normalnu (alebo aspon dajaku fyziku) ,ale bude tam stale skrypt ,nech idu do p-cka..

ked uvidim nativnu dx 11 hru ,kde bude fyzika ako prostriedok na prechadzanie levelov (nie len na okrasu) ,gafika na urovni ,aj vyditelna tesselacia atd.., tak poviem -toto je next gen ,zatial sa k tomu priblizil iba crysis3 (len ten ma inak napada..) vynimkou je ta fyzika na prechadzanie levelov.., uvidime ci sa tvorcovia hier spamätaju ,a zacnu robyt hry ako kedysi..- s napadom a bez obmedzenia ,kvoli starym srotom(krabice) ,i ked maju vyjst nove ,co som zatial vydel ,tak hry sa nikam nepohli ,co su ohlasene.., stale to iste.., tvorcovia su lenivy ohladne fyziky..(cest vynimkam..)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Unreal Engine 4 bude obsahovať APEX tak ako aj súčasná verzia a teda bude mať možnosti na použitie PhysXu. Samozrejme to neznamená, že vývojári nebudú môcť použiť iný fyzikálny engine. Je to vec výberu.

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtělo by to screen 4x TXAA a 4x MSAA, aby šlo vidět jak TXAA všechno pekně rozmaže :D .

Eddward
Eddward
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Už do nízkých rozlišení doporučuji alespoň GeForce GTX 670 nebo Radeon HD 7870, do středních GeForce GTX 760 nebo Radeon HD 7950"

Are you kidding me?
Do nizkych rozlisni malo byt asi GTX660 ne?
Referencna GTX670 je minimalne rovnako vykonna ako GTX760. Nereferencne daleko viac, na ktore sa ani GTX760 po OC nedotahuje, prave preto ze ma cely blok jadier menej.

CageJ
CageJ
Level 1 Level 1
2. 9. 2013 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward Mas pravdu, ale nie v tejto hre.. Tu uz vidno, ze zrejme doslo k nejakej optimalizacii v jadre GK104. Hra je skutocne ''rychlejsia'' na 760GTX. A nebude to len ovladacmi.. 760GTX tu dosahuje vykon HD7970GE aj po zapnuti TXAA.

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nezda sa mi to vobec narocne..sice som len na zaciatku prvej misie..ale,mam vsetko na max.1920*1200 a na hd6970 mi to nepadne pod 70fps

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

akurat nemam plnohodnotne vyhladzovanie

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 8. 2013 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dalsi kravina od Ubisoftu a este na draka optimalizovane jak to dealju :D:D:D

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to nádherná hra už jsem jí dohrál.
Jsem rád že jsem si to mohl v pohodě užít na max detail s 4x MSAA kolem 60FPS.
CF naštěstí funguje na 100%.
V té začáteční misi se mi líbili ty kapky jak pršelo.

Splinter Cell je prostě fakt super. Líbí se mi hlavně že to není jen ledajaká střílečka ,ale prostě hra o taktice a přemýšlení když se máte schovávat :)
Doporučuji hrát aspoň na hard :)

Arc
Arc
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

už to vidím, Oddělení Marketingu v Ubi: „Dáme Samovi na záda laser show a umocníme to Anamorphic Lens Flares efektem”
facepalm
Nevadily mi světýlka v předchozích dílech, ale použít A.L.F. tam kde je to nežádoucí jen kvůli tomu, že je to "moderní, trendy, cool" je debilita. Jde to aspoň nějak vypnout ? :(

marley646
marley646
Level 1 Level 1
29. 1. 2014 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ico33]ten engine je uz fakt zastaraly ... (grafika je na dnesnu dobu hnusna..)
)[/quote]
jaha prej hnusna grafika hochu mel by ses probrat vipada to nahodu dost dobre a spatna optimalizace? pekna blbost uz od doby co vysla hra bez patchu to parim bez padu na 52 fps a to mam dm 6 jadroa gtx 760 hlavne ze tady spomínas crysisi 3 ktery je snad nejvetsi shit ze vsech 3 dílu vseci pisu jak to ma nejhezci grafiku i kdyz to tak není chyby tam dost textur strasne bugu a mohl bych pokracovat rozhodne blacklist ! dalekop lepsi jak BF4 Cod ghost a tebn tvuj shit crysis 3

Reklama
Reklama