Zpět na článek

Diskuze: Spojené státy zvažují omezení vývozu Nvidia AI čipů: Dopad pocítí i Česko

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Honza1616
Honza1616
Level 13 Level 13
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2025 23:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Česko v druhé skupině......

Stačí se podívat na český internet, kolik je tady proruskych kolaborantů (ne nutně zde). Polovina lidí, pak se nedivte že jsme přesně v uprostřed potenciálně nežádoucích když balancujeme na ostří nože, nebo spíš už začínáme přepadávat na tu část novodobého východního bloku.

Je na čase sbalit kufry a odstěhovat se na západ. Věřím že dřív než Eurem tady budete platit Rublem.

petrohrad
petrohrad
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2025 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se jim nedivim. Fico, Orbán, teď bůhví jak se začne po volbách chovat Babiš...

karlosaurus
karlosaurus
Level 1 Level 1
20. 1. 2025 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však ať si je nachají, tady je moc vysoký IQ na to, aby s takovým odpadem udělali kšeft...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 1. 2025 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

inak je fantasticke ze nvidia tak zlacnila rtx 5080 oproti rtx 4080 , ktora pri vydani stala 1469e( 37100czk) a rtx 5080 je len za 1179e (29800czk) zlacnila o celych 290€ a ked sa este zapocita inflacia za 2 roky, tak zlacnela este o vyse dalsich 10%

rtx 4070 stala 659€ rtx 5070 649€ - inflacia

rtx 4070ti 899€ rtx 5070ti 879€ - inflacia

TAKZE ZA MENEJ PENAZI,VIAC VYKONU,DDR7 A NOVE TECHNOLOGIE.

maniac-1
maniac-1
Level 34 Level 34
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2025 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @DrTranZistor se predhanis se Stratosem o to, kdo to tady vice zaspamuje?

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
18. 1. 2025 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konecne ma Stratos argument, preco mu NV nechce poslat kartu na test. Ale pssssst, on to uz vedel par rokov dopredu :P

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
18. 1. 2025 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Evropa je v prdeli. Nema zadnou armadu, vyzkum upada, top tech je tady minimalne.

Zato je schopna generovat mracna regulaci a strilet se do nohy (resp spis do hlavy) ve jmenu zeleneho silenstvi (aka zavrem jaderky a nahodime hnedouhelne ve jmenu ekologie hur hur).

Vysledek je ten, ze je vsem pro smich: Ve jemu regulace nedovolime aby mel Apple AI v telefonech! To jsme jim to nandali amikom zasranejm!! Aha tak oni to AI v telefonech pro evropy vypli....

A takhle je to se vsim. Pokud se pohybujete v IT (ne na urovni menicu toneru) tak minimalne posledni rok rostete z regulaci ktere pohlcuji vic a vic casu - DORA je vypnovani formularu a implementovani nesmyslu - security to nezvedne ani o milimetr ale stoji to spoustu casu a penez.

Trump muze bejt curak, ale je schopen rict na plnou hubu pravdu - strycek Sam ze sebe uz nebude delat debila - bud budete platit za obranu a technologie nebo vas posleme do prdele.

A to ze nekdo je dulezitejsi a nekdo min? Nenechte se vysmat - tak to bylo vzdycky a vsude.

Zdeněk Slováček Féla
Zdeněk Slováček Féla
Level 15 Level 15
17. 1. 2025 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ted se rozjedou plejka jak omedajle.stejnak nvidia prodava smelo uz 2 rady.pokud budou problemi aji s novou radou,tak nvidia spadne snad uz na drzku a zacne stou kvalitou treba neco delat.china no1

daevid
daevid
Level 30 Level 30
17. 1. 2025 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je dalsi ubohost. Co jineho dokaze US nejlip, sankcionovat a rozvracet.

Nebyt zemi Tier 2/3 kde nvidia i dalsi prodejem ziskava nemale penize (i z akciovych trhu) tak muzou vyvijet leda tak ho*no. Co delaji je vyuziti ostatnich zemi na ukor sve svetove pozice, to same plati pro cinu dvojnasob.

US asi jiz zapomnela ze je zemi do ktere prisli vsechny narody sveta (i ty nepratelske) a ty technologie vyviji spolecne. Nebyt cizincu tak jim ty technologie muzou vyvijet leda tak indiani.

chulygun
chulygun
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daevid @daevid Ale to je úplně irelevantní, že to vyvinuli cizinci. Jensen Huang je taky cizinec, ale NVIDIA založil v USA a má americké občanství. Já spíš problém vidím v tom, že ani jeden stát v EU neumí navrhovat (ani vyrábět) pokročilé čipy. V EU sice máme alespoň ASML, ale ti taky lížou zadel Amíkům.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
17. 1. 2025 12:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže F35 problém není, ale čipeček ano. Zvláštní. Stejně jako to, že země v EU mají různý tier, co se dodávek týká. Asi si nevšimli, že je tu jednotný trh.

petrohrad
petrohrad
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2025 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @fgfc830 Hodinky nebo holínky, oboje se natahuje 😉

kychtaxx
kychtaxx
Level 8 Level 8
17. 1. 2025 09:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
17. 1. 2025 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opradu China (Foxconn) kde se kompletuje a testuje 99.9% všech GPU to je pořádný joke od USA tady si někdo lže pořádně do kapsy

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hlavne ze jim lezeme do prdele s rozbehem.
To je klasika, zapad te vzdycky podela. Vzdycky.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox My jim ve velkém lezeme do zadku a oni si ho s námi kdykoli vytřou... jaký to paradox

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
17. 1. 2025 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox Ačkoliv se tak úporně snažíme vydávat za středoevropany s minimem slovanského genetického fondu, tak pro západ pořád budeme méněcenná lůza z východu...

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk Ty nevedi ani ze jsme v evrope, kokoti. Vcera koukam na YT anketa v usa: "S kym vedli jizani valku v obcansky valce?"
"Soveti"
"Francouzi"
"Britove"
Takhle odpovidali, tak co bychom po nich chteli.
Jo a 3x11 je podle nich 47, nevim jak... 😂

petrohrad
petrohrad
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2025 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk Ne, to se nevydáváme, tak to je.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
16. 1. 2025 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako by Česko mělo vyrábět zbraně hromadného ničení 😂😂

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 06:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 jako by byl problém, najít tu kupu zm+dů co by to Rusům prodalo

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Ja bych jim to dal zadarmo. Aspon uz by byl driv konec ty agonie.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 07:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @mibfox Ukrajincům tu agónii nepřeji. Ale jsem rad, že si Rus na nich vylámal zuby. Jasně, Ukrajina prohraje (EU je zbabělá a pro USA to je politický kalkul, něco za něco a Ukrajina nemá co nabídnout), ale pro Rusa to bude drahá výhra (což pro USA i Čínu je opět výhra).

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
17. 1. 2025 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Jakoby se v těch "správných" zemích takoví zmrdi nevyskytovali...

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Z pohledu americanu, to urcita vyhra bude. Oslabi rusko.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Papundeklpunk o tom žádná, ale rizika jsou různá. Od nás to je jen kousek.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @mibfox to si myslím také, proto se ta USA pomoc dávkuje tak akorát. Oslabení Ruska je dobrý pro celý svět.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
16. 1. 2025 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tož Fialová politika lezení všem do řiti, přináší velké úspěchy 😁👌

VCR33
VCR33
Level 29 Level 29
16. 1. 2025 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Mě to fakt pobavilo. A tolik se snažili Vašnosto, až z toho zhnědli.. a kde nic tu nic, leda po frňáku.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 06:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista tak i za toto může Fiala? Já myslel, že za to může celkem silný pro ruský postoj. Sám jste toho příkladem

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 1. 2025 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Samozřejmě soudruhu, můžou za to ruští švábi a Putin!😁👌Jak originální.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista já nic takového netvrdím. Pouze jste mi to podsunul. Což ve vašem případě, zas až tak originální není. Palec dolů nedávám. A to ani v tomto případě. To je pro ubožáky.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 1. 2025 07:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner > "Já myslel, že za to může celkem silný pro ruský postoj" - "já nic takového netvrdím" - tak asi tvrdíš? 😁 Aneb zajímavé myšlenkové pochody.

Stejně jako v ostatní případech správy země, Fialová zahraniční politika s knedlíkem a dalšími aktivisty v čele je naprostá zkáza. Zhruba něco jako komouši v 50. letech. Už to co předvedl s Verhofstadtem před dvěma lety, nad tím zůstával rozum stát. Většího přizdisráče jsme v čele země neměli hodně dlouho.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista kontext? Je jasné, že USA nechce vývoz technologie do Ruska, Číny atd... Je zřejmé, že tu žije dost přívrženců, co by zakázánou technologií předprodali do těchto zakázaných zemí. Prostě rozhodnutí USA, na který vliv pan Putin nejspíš měl. Slabý předseda vlády pan Fiala dost těžko. Ti co o tom rozhodli pana Fialu a nejspíš ani naši vlast neznají.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista "Většího přizdisráče jsme v čele země neměli hodně dlouho" však hned před ním byl ten estébaček a alenka, co neumí anglicky, to byla taky parada :D

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 1. 2025 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Zřejmě ti uniká pointa mého úvodního postu. Neschopní Fialovci lezou úlisně západu do zadku, hrají si na pseudo zachránce planety atd., přičemž z nich má každý jen prdel. A oni přitom očekávají, že z nich budou nějaký ti "spojenci" - tudíž tvoje argumentace Ruskem je mimo. Fiala je hrozný rusobijec - měl by přece dostat kritické technologie nehledě na polohu ČR atd. Je to on, kdo něco očekává. Takže, ano, může za to Fiala. Je to jeho politika.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista ano jsem pro západní, ano vyhovuje mi demokracie. Ano není to dokonalé a ano souhlasím, že Fiala je slabý předseda vlády. Ne každý za které lobuje mi vyhovují, ale tuto nálepku má každý politik co něco znamená. Politici nejsou problém. Mnohem větší problém jsou voliči. Ani ne v tom koho volí (proto tu máme demokracii), ale spíš jak se chovají. Jsou agresivní, sprostí, myslíc hlavně na svůj prospěch. Jaký politik z takových řad může vyjít.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 1. 2025 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Ta tvoje západní Fialová demokracie je dost rudohnědá, viz tlačení věcí jako "Neoprávněná služba pro cizí moc" aka obdoba komunistických paragrafů.

Ano problém jsou voliči jako ty, kteří nejsou 1) Schopní rozpoznat nebezpečí 2) Dané nesmysly obhajují a relativizují 3) Nechápou důsledky 4) Nejsou ochotní volit někoho jiného, což je podstata demokracie - když někdo selže, volím někoho jiného

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista koho? Myslím to vážně. Jakou jinou pravicovou stranu mohu volit, aniž by to nebyl zahozený hlas a měl šanci ubrat hnutí ANO.

Problémy demokracie i EU si uvědomuji a nelíbí se mi. Také si uvědomuju, že co se nelíbí mně, může vyhovovat druhým. Svět není černo bílý.

Rudohnědý? Demokracie je i o tom, že námi zvolení zástupci mohou něco podpořit nebo zakázat. Jednomu to přijde hloupé a nespravedlivé, druhý jásá a tleská. Můžeme o tom debatovat a nebo to zhodit se slovy "lepšolidi, koblihy, Fialovci, Burešovci, Rudohnědý, hloupý, nechápající, atd..."

Když za Vaše body dodáte známá data, můžeme o tom debatovat a kdoví, třeba najdeme společnou řeč.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 1. 2025 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Ve vládě není ani jedna pravicová strana, tudíž netuším co má znamenat "jakou jinou" 😁

> Také si uvědomuju, že co se nelíbí mně, může vyhovovat druhým

To je hodně mimoňovské. Nechápu co by to mělo znamenat. Buď máš s někým společný zájem a nebo nemáš a pak ti asi těžko záleží na tom, že to vyhovuje druhým.

Ano, rudohnědý. Tahle vláda jde ve šlépějích totalitních režimů a jestli tomu někdo tleská, tak je magor.

Tak zejména bod 2) je tvoje každá druhá teze, ale co se dá dělat 😁

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista je to váš pohled na věc. Můj je jiný. Vymlouvat vám nebudu a ponižovat vás take nebudu, není to moje parketa. Chtěl jsem nějaké body k diskuzi, místo toho zase jen nicneříkající fráze. Nechme to být. Stejně to sem nepatří.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 1. 2025 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Na nic neříkající fráze jsi expert ty, já si to svoje dokážu odůvodnit například v rámci rudohnědosti jsem poukázal na přesnou věc a takových je spousta, zatímco tys nedal přesného vůbec nic? Ale to nevadí.

> Stejně to sem nepatří

A já už myslel, že je tahle novinka o politice, ale zřejmě není, když se to týká nejhorší vlády od pádu SSSR 😁

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 16:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista tak Putin tam vládne už dlouho a Medvěděv byla jen loutka.

"stejně to sem nepatří" já myslel ty naše plky. Vy fandíte Rusku já západu. To tady asi nikoho nezajímá.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 1. 2025 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Putin, Medvěděv? Netuším o čem je řec.

Já fandím svobodné České Republice, ty zdá se, totalitnímu kdovíčemu.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 1. 2025 03:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista svobodné České republice....

Zní to opravdu hezky. Bohužel nemožné. Žijeme mezi jinými státy a nemůžeme předstírat, že to co se děje kolem nás, se nás netýká.

Musíme se rozhodnout, jakou součástí budeme. Nyní jsme součástí EU. Není dokonalá, ale ve východním bloku jsme už byli a moc svobodní jsme nebyli.

Můžeme se snažit, aby EU byla pro mě, pro Vás i ostatní lepší. Možná se obnoví východní blok, možná bude lepší než ten minulý (moc tomu nevěřím). Možná se EU rozpadne na menší frakce, kdo ví. Ale úplná samostatnost, to je utopie. Můj názor. Co myslíte vy?

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 1. 2025 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Možné to je, je to o vlastní sebevědomé národní politice, dodržování právního řádu, rušením regulací a byrokracie, potlačování cenzury atd. Současná vláda dělá úplně přesný opak. Takže mě ani nepřekvapuje, že její podporovatel tvrdí, že to není možné.

Svobod v EU už moc nezbývá (svoboda slova, soukromý majetek, právo volby) a každým rokem to je horší (viz nedávné totalitní vstupy ze strany EU do voleb v Rumunsku), zároveň je EU nereformovatelná.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 1. 2025 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista Netvrdím, že by se mi to nelíbilo. Jen si myslím, že by nás to uvrhlo do extrémní bídy kvůli dluhům a různým embargům. Trvalo by x desetiletí než bychom se z toho vylízali a kdoví jestli vůbec. Příležitost po revoluci jsme ztratili dávno. Zeman s Klausem bohužel mysleli jen na sebe (politiků v tom bylo více, ale tito dva to vedli) a už v té době byla u toho šedou eminencí Babiš.

ANO, SPD, KDU-ČSL, PIRÁTI, ČSSD, KOMUNISTI, PŘÍSAHA, MOTORISTÉ jsou pro mě nevolitelní, ostatní nemají šanci získat mandát, koho tedy volit a nenechat hlas jen tak zahodit?

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 1. 2025 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Naopak, uvrhlo by nás to do prosperity a normálněji fungující společnosti. Příležitost ztrácíme teď, Babišova a hlavně tahle vláda je příšerná.

Tyhle jsou nevolitelný a Fiala je volitelný? To mi řekni pár věcí co se mu povedli udělat, snad o žádných nevím, kromě toho, že zrušil superhrubou mzdu (kterou ODS sama zavedla) a EET, obojí už ale omezil Babiš během své vlády.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 1. 2025 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista tak z těch stran co zbyly jsou pro mě jediná možná volba. Vy tedy volíte koho?

Máme extrémní dluhy, které bychom okamžitě museli začít splácet. Tedy žádná prosperita by nás nečekala. Všichni by se k nám otočili zády. Všichni co mají kapitál by tuto zemi opustili a zůstala by jen chudoba.

Mně celkem dost vyhovuje, kde nyní jsme. Za to můžu poděkovat ODS, ČSSD a KDU-ČSL. Ostatní strany pouze paběrkovaly.

Mně EU vyhovuje. Vyhovuje mi, protože si osobně myslím, že je potřeba by v silné koalici. EU má jediný problém a tou je demokracie (lepší systém není). Tím pádem se přes populistické sliby dostávají do předsednictví EU různé pochybné postavy. Pak se není čemu divit, že tam je bordel.

Píšete, že EU být už lepší být nemůže. Pokud to tak je, tak je Evropa v perdeli jako celek, včetně nás. Já věřím, že stále máme naději.

Buď nám bude vládnou koalice a nebo Babiš. Nikdy jiný není dostatečně silný. Je to škoda? Je. Ale je to realita. Koalice je pro mě přijatelnější. Hlas jiné straně je zahozený hlas, který v tuto chvíli pomůže hlavně hnutí ANO. Tudíž, ač jsem velmi nespokojený s různými rozhodnutími koalice, stejně jim ten hlas dám. Hlas komukoliv jinému je pasivní hlas koalici nebo hnutí ANO. To raději aktivní hlas koalici.

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2025 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Kryptofasista Tento nezmysel o dnesnom zivote v totalite a nelobodnom Slovensku (mozes si sem doplnit Cesko) sa fakt Rusom podaril. Prave teraz zijeme asi v najviac slobodnom svete ako v celej nasej historii. U nas, a vyzera to podla toho co pises aj u vas, sa siri viera v tom, ze nas tu niekto utlaca a ze chceme byt suverenni a idealne mimo totalitnej EU a zleho NATO. To je dnes oblubeny nazor na Slovensku. Lenze takto skoncime zasa za ostatym drotom v ruskej totalite ako obycajni vazali. Podla toho co pises ty, tam budete s nami, ak prilus vela ludi rozmysla ako ty. Fakt tolkym ludom chyba to, co bolo pred 89? Samozrejme nezijeme v idealnom svete a treba chyby napravat. Ale nie fasistickymi stranami a rusofilnym hnojom, ktory vladne teraz na Slovensku a taha nasu krajinu do sraciek.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2025 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @MM mám z toho podobný pocit. Nehledě na to, že i do vedení EU se dostali lidi, který mají jediný úkol. Rozvracet společnost v EU. Pro svůj prospěch s klidným srdcem zničí vše okolo.

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2025 10:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner JJ. Bohuzial je to tak. Vyzera to, ze ludom imponuje macovske spravanie ludi ako Fico a Babis. Vyrojilo sa kopec takych politikov ako Orban, Erdogan ci Trump. Hlavne v Europe nabrali na sile a kadejake fasisticke a hlavne rasisticke a homofobne strany to fakt nevyriesia. Ak ludia chcu, aby sa zasa hralo na pravo silnejsieho, co si myslia Slovaci a Cesi, ze dosiahnu? Ine staty nas prevalcuju a ani sa neobzru. Nasa jedina sanca na prezitie je byt sucastou celku, ktorym sme chraneni. Staci sa pozriet co robi Rusko na Ukrajine, ktora ma najvacsiu armadu v Europe. Co potom urobi s nami a s vami? Slovensko je este v horsej situacii, pretoze na minimalne cast nasho uzemia si narokuje aj Madarsko. Nas premier si ale aj tak podava ruku s Orbanom. Je to cele na hlavu. Dokonca za kolaborantov volici nasich vladnych stran povazuju tych, co chcu byt sucastou zapadu.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2025 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Leoš Siegel to si vážně nemyslím. Já sám kritizuji Fialu často. Na premiéra nemá koule a rozhodně je nejhorší šéf strany ODS. A opravdu nejsem proruský. Koalici volím, ne že bych se podepsal pod vše co dělají, ale proto, že ze všech stran je pro mě nejvíc volitelná. Kdybych mohl volit pouze stranu se kterou 100% souhlasím, nemohl bych volit žádnou.

Jako volič koalice upozorňuji na přešlapy ostatních stran (těch nebezpečných), ale i na chyby koalice. Také mě dost serou.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2025 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poslední dobou mám pocit, jakoby na světě začínala nějaká forma studené války o které se zatím nahlas nemluví..

VCR33
VCR33
Level 29 Level 29
16. 1. 2025 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Ona dost horká už dost dávno, zeptejte se u poláků, tam už kšeft s pomníčky dávno kvete..

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2025 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 spíš nikdy neskončila a neskončí. Jen pro plebs se hraje různé divadlo.

Reklama
Reklama