Zpět na článek

Diskuze: Společnost Lenovo má nové logo, které by mělo evokovat modernější image firmy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Raikkonen
Raikkonen
Level 1 Level 1
2. 6. 2015 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To písmeno E nakřivo mě dost připomnělo Zentivu (farmaceutická spol.), akorát ta má všechny další písmena velká.

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
3. 6. 2015 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raikkonen Spíš Dell ne?

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
3. 6. 2015 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke Noooo koneečneee lenovoo konečne :!:
Zmen dizajn aj klavesnice

jagoda
jagoda
Level 1 Level 1
2. 6. 2015 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stare bolo originalnejsie

oihnoj
oihnoj
Level 1 Level 1
2. 6. 2015 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

By ma zaujímalo koľko ich táto sranda stála. Predsa len vymeniť malé písmeno za veľké a použiť všednejší font na svetlejšom podklade. No páni, ak za toto zaplatili viac ako 100$, tak páni z firmy Saatchi & Satchi sú majstri obchodníci. :D

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
3. 6. 2015 02:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je vidět že se v Lenovu nudí a vymýšlí ko**tiny. :lol:

koubecx
koubecx
Level 1 Level 1
3. 6. 2015 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mne, kolik za to ten grafik dostal peněz, že narovnal písmo a změnil font :)

Rboost
Rboost
Level 1 Level 1
3. 6. 2015 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koubecx V Saatchi & Satchi New York to logo udělala recepční ve Writeru během obědové pauzy... :roll:

paliQe
paliQe
Level 1 Level 1
3. 6. 2015 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ďalší predražený fail :) , ale aj prebytočnú hotovosť treba občas preprať, pardon skonsolidovať :)

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
3. 6. 2015 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatujete jak v dobách W95 bylo všechno krásně malovaný, ikonky měly tváře a i přes technický nedostatky HW to všechno vypadalo tak nějak hezky? Dneska je vrcholem jednobarevnej čtverec a jako pozadí jedna barva. Oblé hrany jsou zakázaný a používá se jenom pravý uhel.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2015 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos pri poznamce ctverec jsem si vzpomel na dlazdicove uporadani ve windows 3.11 nejak mi to u windows dodnes chybi vsude 3 prd.. klikatek, tlacitek co zabiraji misto a ale vyrovnat si par oken prehledne na jeden monitor je porod, od 640x480 jsem uz pokrocili ke 4k ale mam pocit ze se na ten monitor vejde porad stejne veci, mozna i proto byly w98 me posledni v soukromi pouzivane a pak nasledoval pechod na linux s i3/awesome rozhranim
- CoC

NoneCZ
NoneCZ
Level 1 Level 1
3. 6. 2015 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se divím kdo vždycky s takovým nápadem příjde. Jako ano, chápu firmy, že chtějí působit moderním dojmem (i když u Lenova tedy neshledávám jejich původní logo za něco co by bylo dnes už mimo mísu, ale uznávám že nejsem uplně z oboru). Problém podle mě je, že si všichni zadají takovéto úpravy přes nějakou externí firmu. Návrháři takových firem, i když udělají dobour práci podle moderních trendů, imo často nevidí "pod kapotu" firmy které něco navrhují. Jsem zastáncem toho, že takováto společnost má nějakého svého "ducha" a to by mělo logo společnost vyjadřovat a i díky tomu se odliší na trhu...prostě už jenom letmým pohledem přes výrobky, člověk ví, kdo je nyvrhnul/vyrobil. Dnešní trend ale zdá se, volí přesně opačný postup. Všechny fotny budou stejné, všechny barvy budou "pastelové" atpod. Znamená to, že bez zkoumání loga letmým pohledem už za chvíli nepoznáme Asus od Aceru, Logitech od Lenova a třeba Sony od Sanyo...wait a moment...

Na druhou stranu (a teď to budu myslet uplně obecně), je i také záhadou, jaktože dokážou manažeři zadat zakázku loga nějaké firmě, která za nejspíše ne zrovna malý bakšiš vyplodí naprosto sterilní logo, které asi sice je moderní, ale naprosto bez života a na druhou stranu si nechá firma svými grafiky navrhnout ostatní materiály (dokumentace, formuláře atpod.), ve kterých se potom málokdo vyzná kromě lidí z firmy samotné (a kolikrát ani těch ne), protože někdo popuzdil uzdu fantazie a nechal se unášet kreativní múzou, nejspíše proto, že se předtím nemohl vyřádit na logu a prezentačních materiálech. A přitom právě interním grafikům by kolikrát pomohl odstup těch, kteří navrhují takováto loga. Mám pocit že je poslední dobou fakt něco zhola obráceně...a tento článek mi to zase připomněl.

Reklama
Reklama