Zpět na článek

Diskuze: Statistiky prohlížečů za únor: Pokles podílu Google Chrome a Internet Exploreru

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Fred2486
Fred2486
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha a já myslel že nejrošiřenější je FF :D nechápu proč tolik lidí používá IE :roll:

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fred2486 Protože mě za tuto odpověď umínuskují všichni, ale já používám IE, protože jsem už vyrostl z dob, kdy někdo řekl že je něco špatnýho a já to nikdy nepoužíval! Hups, minule jsem v google chrome nemohl otevřít video, IE to zachránil - no, IE9 je vlastně první explorer, který používám dobrovolně, ale jsem s ním spokojen

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
5. 3. 2012 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi no dyť si ho používej, ti nikdo nebrání 8)

Fred2486
Fred2486
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi Ja odzkoušel IE,Chrome,FF počínaje IE a ten si u mě zkazil reputaci takže ten už nepoužívám je to normální je to jako s nějákou značkou něco si koupíte ono nekvalitní a drahý tak už si od tý firmy nic nekoupíte,Chrome jsem měl velké problémy s Flas playerem a te´d používám FF nejmíň rok a jsem spokojen :) ale ano je možné že IE9 už je funkční dobrý prohlížeč já to nezkoušel možná ho někdy zase spustím kdo ví... :lol:

Fred2486
Fred2486
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi @Pidala: Ja snad píšu že mě to někdo zakazuje :?: :?: :?: Já sem jen píšu svůj názor/zkušenost

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fred2486 Protože polovina populace má stejný počet mozkových buňěk, kolik mám IE písmen v názvu...

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Páč třeba na úřadech nebo ve školách nic jinýho není. My měli na střední meli IE a nic jinýho nám tam nepovolili.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
5. 3. 2012 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocik u nás na střední ještě před pár lety měli IE 6 :lol: jsem si tam nosil na flešce portable verzi FF :lol:

Fred2486
Fred2486
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocik Děkuji za pádný důvod :D

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocik Jo, taky bych je nakopal za to, že ještě neaktualizovali na IE9 a drží tam IE8!

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chrome je zrůdnost, nechápu že ho používá tolik lidí ... google dokáže skrz vyhledávač protlačit snad všechno

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
6. 3. 2012 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie Mě na něm vaděj jenom malýý detajly ale pro mě dost důležitý. Prostě jsem zvyklej celej život na FF a už asi jentak nepřejdu jinam. Pravda je ale že Chrome startuje bleskurychle ale mam podezření že je to tim že má nějakou neustále spuštěnou službu ve Windows.

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie A co se ti na něm nelíbí? Je primitivní na použití, intuitivní, uživatelsky přívětivý, bleskově rychlý a propojený se všemi ostatními Google vymoženostmi. Já si nic lepšího nemůžu přát.

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
6. 3. 2012 02:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rancor1223 Hm třeba že si mi udělal v systému image, ze kterého se znovu instaloval (a kterého jsem se nemohl zbavit). Že má v sobě zadrátovaný podělaný flash. V kamarádově linuxu se i přes všechna nastavení neustále přehazoval na defaultní browser.

midlan
midlan
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rancor1223 Jo a že se ti Chrome sám nainstaluje a nastaví jako výchozí prohlížeč u spoustu aplikací jsi taky zapomněl dodat... (icq, skype, daemon tools, adobe, avast atd..). Spoustu lidí nadává na IE, že obyčejní uživatelé ho používají "jenom protože už tam byl", přitom chrome dělá v podstatě to samé... A to nemluvím o brutální reklamní kampani na všech stránkách google a v televizi.

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rancor1223 Já se těším, kdy se začně google odsuzovat díky jeho politice a licenčnímu jednání - pak by uživatelům mohlo dojít, že Microsoft jsou vlastně hodní lidé :P

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rancor1223 @midlan: Ne, tohle je google, ten je in a je nejlepší :wink: Ach, tahle firma se mi hnusí víc než jabko :confused:

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rancor1223 @midlan: Popravdě, nevím o čem mluvíš. Chrome si sám stáhne má data z účtu (záložky) a nainstaluje doplňky (Adblock, Gmail,..). A to je špatně? Já bych spíš řekl že to urychluje práci.

s3icc0
s3icc0
Level 0 Level 0
5. 3. 2012 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=SNowie]chrome je zrůdnost, nechápu že ho používá tolik lidí ... google dokáže skrz vyhledávač protlačit snad všechno[/quote]
Já byl odjakživa na Firefoxu a před pár týdny jsem přešel na Chrome - řekl bych, že jsou funkce které mi chybí (např. addon tabmixplus nebo otevírání věcí z netu přímo), ale jinak musím říci, že jsem spokojen a hlavně rychlost je oproti firefoxu neuvěřitelná - majitelé silnějších strojů zřejmě rozdíl nepoznají, ale stařičké firemní notebooky to cejtí hodně ....

Ke3up
Ke3up
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zhruba 2% lidí s operou? já jí mam od verze 9.5 a jsem spokojen hlavně díky tahovým příkazům to žádnej jinej v základu nemá.

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ke3up Mě vadí jeji "nabušenost", mám rád jednoúčelové věci, ne prohlížeč s xx funkcema navíc

JonnyRobbie
JonnyRobbie
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ke3up]To je zhruba 2% lidí s operou? já jí mam od verze 9.5 a jsem spokojen hlavně díky tahovým příkazům to žádnej jinej v základu nemá.[/quote]
ja mam taky Operu a nemuzu si ji vynachvalit....by me zalimala demografie lidi, co ji pouzivaj

440bx
440bx
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chrome neztraci uzivatele, Net Application meni netodiku... Titulni stranka http://netmarketshare.com/ - Important: We are now adjusting browser usage share to exclude prerendering. Click here for details -> Within the sites in our network, prerendering in February 2012 accounted for 4.3% of Chrome's daily unique visitors. These visits will now be excluded from Chrome's desktop browser share.

Pytrz
Pytrz
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by politika Mozilly zafungovala? :shock: Uznávám, že v některých směrech se Foxik nemůže srovnávat s Chromem, ale nikdy jsem Foxika neopustil. A hodlám v tom pokračovat :P

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pytrz Jo, možná tak na děti do věku 14 let

mixal
mixal
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ppromi]Mě vadí jeji "nabušenost", mám rád jednoúčelové věci, ne prohlížeč s xx funkcema navíc[/quote]

akurat instalacka je aj tak najmensia, aj binarky ... takze ta nabusenost nie je az tak nabusena.

FF je v zaklade len prehliadac, ale je nabuseny zlozitym designom(programatorsky) GUI, prepajanym Javascriptom atd..

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mixal no, tím jsem mířil na Operu, asik jsem se překlikl, pardon :lol:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Příjde mi, že jsou některé prohlížeče nedoceněny a mám zatím značné pochyby o tom zda se do takových statistik vůbec někdy dostanou :lol: ... Já před pár lety přešel na Maxthom z důvodu, že IE, mozila třeba také i opera mebyli prostě vyrobeny pro prostého prachobyčejného uživatele, kterému stačí na prohlížení webu myš, zpět, dopředu a refresh. IE byl přeplácaný nesmysly, Mozila byla přelácaná nesmysly atd... dneska tomu sice tak není, ale už nemám důvod přecházet. Nehledě na to, že Maxthon má asi nejpropracovanější schéma záložek. Jestli to ukradli nebo ne, je mi jedno a řešit to nebudu. Jen vím, že v té době jsem to neviděl u nikoho kromě Opery (ale tam to bylo také nic moc). Nadruhou stranu jsem velmi rád, že maxthom používá opravdu málo lidí. Alespoň to nepoutá tolik pozornost cizích návštěvníků :lol:
- lelekdk

440bx
440bx
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V techto statistikach se moc neobevi, protoze se tusim casto hlasi jako IE - jehoz jadro pouziva... Prave maxton generuje v cine tu brutalni uzivatelskou zakladnu IE6 a prakticky jen proto jeste IE 6 nevymrel. (ale mozna to uz je jinak, nezkousel jsem ani neoveroval stary informace)

Franke
Franke
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám operu a jsem naprosto spokojen, samozřejmě, každému vyhovuje něco jiného, ale v dnešní době už není mezi prohlížeči veliký rozdíl.

T_xy
T_xy
Level 1 Level 1
6. 3. 2012 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Franke Problém opery je hlavně v tom, že spousta stránek nefunguje - nejde se přihlásit (idnes), blbne přihlašování (seznam), nefungují některé funkce (diit a další).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 3. 2012 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T_xy Seznam i Idnes u mě bez problémů. Jen jestli ten tvůj problém náhodou není spíš mezi klávesnicí a židlí. A myslím to bez urážky. Třeba minulý týden jsem nakupoval z jednoho zahraničního shopu, naházel jsem zboží do košíku a proklikával jsem se na platbu a dokončení transakce. Jenže na mě vyskakovalo okno s tím, jestli se chci přihlásit nebo pokračovat bez registrace. Tak po kliknutí, že se registrovat nechci a chci pokračovat v nákupu, jsem skončil na jejich hlavní stránce... Tak otevřu firefox a tam to jde... Tak si říkám to je nějaký divný. Tak zkušebně měním místní nastavení stránky, aby nebylo aktivní blokování reklam (no ono to mám nastavení poměrně agresivně, protože ve standardu mám nastaveno i více věcí - jako třeba totální blokování Facebooku včetně toho jejich chatu, protože ho nepotřebuji a když jo chci vidět co tam je tak si to prostě jednorázově zapnu). A poté v pořádku stránka najela i bez registrace...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
5. 3. 2012 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Franke Operu jsem viděl naposled někdy v roce 2005, asi jí otestuju, docela mě ten prohlížeš o kterym všichni tak básněj zajímá. :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
5. 3. 2012 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by se lidi zase vraceli po tom experimentu s googlem zpět k firefoxu?

richardknox
richardknox
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rancor1223]Protože polovina populace má stejný počet mozkových buňěk, kolik mám IE písmen v názvu...[/quote]

Vis ono to IE ma svoje opodstatneni, kdybys nebyl tak omezenej tak ti to mozna neprijde divny, ale jsou lide a organizace kterym jde hlavne o stabilitu kterou IE ma naprosto pevnou a neotreistelnou uz z hlediska toho jak je vyvyjenej. Je jasne ze v sobe nema nektere novinky, ale to je zamer ono totiz nejde o to zda to umi kazdou picovinu ale o to zda to umi co zakaznici pozadujou a v tu chvili to je absolutne stabilni... :wink:

left4dead
left4dead
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jedu na opere aby to s tim chrome nebylo jak nedavno u jednoho kamosa
potreboval jsem stahnout ovladac na tiskarnu tak jsem otevrel prvni prohlizec na plose na kterej sem narazil mezi tunou bordelu on na me chvilku kouka a povida co je to za debilni prohlizec ? ja ze chrome a on jo ten je vlastne super
tomuhle rikam neco vsugerovat reklamou :D

martin022
martin022
Level 1 Level 1
6. 3. 2012 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pidala]u nás na střední ještě před pár lety měli IE 6 :lol: jsem si tam nosil na flešce portable verzi FF :lol:[/quote]

ja si porat musim nosit do skoly na USB linux :D :D ten windows co tam je je neskutecne zalagovanej :D

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
6. 3. 2012 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martin022 Já už o tom taky přemejšlel. Ty počítače ve školách jsou naprosto nepoužitelný. Potom tam teda dali nový už s Win7 a pak už jsme to nějak neřešil. Ale když tam byly ještě celerony se 128 MB pamětí tak byla jakákoliv práce na tom PC utrpení. A hlavně mě ničilo ve škole jak tam bylo uplně všechno zakázaný, jsem si nemohl ani přidat ikony na plochu na svym profilu, prostě admin je BFU. :lol:

martin022
martin022
Level 1 Level 1
6. 3. 2012 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=richardknox][quote=rancor1223]Protože polovina populace má stejný počet mozkových buňěk, kolik mám IE písmen v názvu...[/quote]

Vis ono to IE ma svoje opodstatneni, kdybys nebyl tak omezenej tak ti to mozna neprijde divny, ale jsou lide a organizace kterym jde hlavne o stabilitu kterou IE ma naprosto pevnou a neotreistelnou uz z hlediska toho jak je vyvyjenej. Je jasne ze v sobe nema nektere novinky, ale to je zamer ono totiz nejde o to zda to umi kazdou picovinu ale o to zda to umi co zakaznici pozadujou a v tu chvili to je absolutne stabilni... :wink:[/quote]

o jaky stablilite tu meles?? to ze mi padne IE 6x behem otevirani linku to je podle tebe stabilni?

martin022
martin022
Level 1 Level 1
6. 3. 2012 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pidala]Že by se lidi zase vraceli po tom experimentu s googlem zpět k firefoxu?[/quote]

praveze nie, v google chrome je teraz nejako posahany flash. viacerym to blbne tak zapinaju FF :D

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
6. 3. 2012 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martin022 Hele a podle čeho to vlastně měřej. Jestli podle počtu stažení tak to neodpovídá protože hodně lidí ten prohlížeč jenom otestuje a pak zas dá pryč.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
6. 3. 2012 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=richardknox][quote=rancor1223]Protože polovina populace má stejný počet mozkových buňěk, kolik mám IE písmen v názvu...[/quote]

Vis ono to IE ma svoje opodstatneni, kdybys nebyl tak omezenej tak ti to mozna neprijde divny, ale jsou lide a organizace kterym jde hlavne o stabilitu kterou IE ma naprosto pevnou a neotreistelnou uz z hlediska toho jak je vyvyjenej. Je jasne ze v sobe nema nektere novinky, ale to je zamer ono totiz nejde o to zda to umi kazdou picovinu ale o to zda to umi co zakaznici pozadujou a v tu chvili to je absolutne stabilni... :wink:[/quote]
Jestli ten důvod nebude spíš v tom, že i dnes se najde hromada prasat, která neumí dělat internetové stránky, natož dodrže nějaké standardy a pak se holt ten humus na ničem jiném kromě exploreru nezobrazuje správně.

Scapino
Scapino
Level 1 Level 1
6. 3. 2012 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro 99% počítačů s Windows v korporátní sféře je IE nejoptimálnější řešení. Funkčně naprosto vyhovuje a současně stejně jako celé Windows a ostatní produkty MS umožňuje centrální správu aktualizací pomocí Windows Update Services.
Nemám nejmenší důvod ve firmě zavádět jiný standardní prohlížeč než IE právě z výše uvedených důvodů - nehodlám si naprosto zbytečně komplikovat život, když přínos by byla jedna velká nula i když já osobně používám jako hlavní prohlížeč FF

killerek
killerek
Level 1 Level 1
6. 3. 2012 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Scapino Jeden cas jsem zkousel ve firemnim prostredi FF, ale bylo to vice prace nez uzitku, takze sel pryc. Hlavne se nedaly centralne spravovat jak aktualizace, tak nastaveni.

Druhy sem testoval Chrome, ten sice prebiral nastaveni z politik pro IE, ale zase se prasacky instaluje do uzivatelske slozky a hackovat ho do Program files byla sranda. Aktualizace bohuzel take nesli spravovat centralne.

Mimo jine ten zavod ve verzich u FF a Chrome jim brani v nasazeni ve firemni sfere, kdo ma porad testovat nove a nove verze na bezpecnostni rizika nebo pripadne zmeny nastaveni.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
6. 3. 2012 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@killerek Do firmy to chce FF 3.6.5 :lol:

Reklama
Reklama