Zpět na článek

Diskuze: Stealth Computer: Miniaturní počítač, který nepotřebuje větráčky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...má NA povrchu...
...má označení LPC-125LPFM. V té se nachází... - já nerozumět po česky..
...Počítač je Z vyrobený hliníku...
...nerozbitelné PC ??...
...DC adaptér je také originální překlad - DC je typ napájení - tedy přímé, bez adaptéru - viz fotka připojení napájení ve zdroji zprávy - určené pro přímé připojení např do auta...
...případně lze použít klasickýM 2,5”...
..ze zmíněných konektorů je většina na předním panelu...
...Počítač se kompatibilní...

jinak k novince - strašná cena tento produkt poněkud zabíjí...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan jen bych upresnil ze zkratka DC neznamena prime napajeni ale stejnosmerne - tedy MUSI se pouzit adapter na zmenu stridaveho proudu (AC) ze zasuvky na stejnosmerny (DC). Takze to je presne naopak nez tady pises :wink:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S cenou tak do 100€ by to mohlo byť zaujímavé ...

Trunda
Trunda
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic "Počítač je vyrobený hliníku nalakovaného na černou barvu."

Tuhe větu vymyslel kdo? Když pominu, že tam chybí "Z" , tak ta další část se mi zdá jako nesmysl. Chladiče se nelakují, to by zhoršilo jejich odvod tepla do okolí. Toto by měla být podle mě jen úprava hliníku tzv. eloxováním.

ČEZ
ČEZ
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kalda69]jen bych upresnil ze zkratka DC neznamena prime napajeni ale stejnosmerne - tedy MUSI se pouzit adapter na zmenu stridaveho proudu (AC) ze zasuvky na stejnosmerny (DC). Takze to je presne naopak nez tady pises :wink:[/quote]
Ano, tohle platí obecně, ale ne v tomto případě. 8) Zde se tento PC napojí přímo bez nějakého adaptéru na stejnosměrné napětí, které je ve vozech osobních / nákladních.

Dochy
Dochy
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ČEZ Bez ohledu na to, kam to připojíš je "DC" značka pro stejnosměrné napájení a "AC" pro střídavé. (Doslova direct current - přímý proud X alternating current - střídavý proud). Nemá nic společného s tím, zda se rozhodneš to napájet adaptérem ze zásuvky, nebo z autobaterie. Pro napájení z auta by měl mít ještě nějakou ochranu proti podpětí při startování, přepěťovým špičkám a ochranu proti vybití baterie. Z článku, ani ze stránek výrobce není zcela jasné zda a jak tyto problémy řešily.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
3. 11. 2011 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dochy to mi připomnělo že už jsem dlouho neposlouchal AC/DC :lol:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ČEZ tak tohle je jeden zpusob a pokud bych to chtel mit nekde jinde nez v aute tak se stejne musi pouzit nejaky/jakykoliv adapter ktery dava pozadovane napeti 10-26 V. Jinak ja sem upozornoval na spatne definovanou zkratku DC coz znamena prave Direct current - stejnosmerny proud a AC je Alternating current - stridavy proud

maedva
maedva
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze si to zhrneme:
+ mala spotreba
+ tichoucke bez ventilatorku
- cena 16 000Kc
- bez OS
- bez WiFi
- bez HDMI
- maly 55GB SSD (predpokladam, ze 55GB je bez formatovani a bez nainstalovaneho OS)

A pak se tu nabizi porovnani: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=77616

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maedva shrnu tvoje minusy:
- cena 16 000Kc - souhlas
- bez OS - zakladni verze, lze prikoupit od XP po W7
- bez WiFi - zakladni verze, lze prikoupit
- bez HDMI - souhlas
- maly 55GB SSD - zakladni verze, lze prikoupit az 480GB (jinak podle me je to velikost po naformatovani, takze zaklad je asi 60GB a nejvetsi 500GB)
ale jinak souhlasim ze lze sehnat lepsi variantu ale nevim jestli mensi

maedva
maedva
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Ale no jasne, ze se to da prikoupit vim :-) Ja jen vycetl minusy za cenu zakladni verze za 16 tis, pricti cenu za OS, WiFi, 500GB HDD... Navic koukam ze to nema ani zadnou ctecku karet, a stale chybi HDMI :roll:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
4. 11. 2011 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @maedva: jj tak to jo, ja myslel ze ses nekoukal na ten obchod kde jsou prave ty volitelny veci :wink:

Jay
Jay
Level 16 Level 16
3. 11. 2011 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Graficky vystup D-Sub? Nieje ta novinka z r 2002? tomu by odpovedala aj ta cena..

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mac mini je jen o trošku větší, brutálně výkonnější a podstatně levnější

dohnalik
dohnalik
Level 0 Level 0
3. 11. 2011 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie Kuš ty jablko...Mac mini má určení poněkud jiné, než tohle. Tohle je pasivní, bez ventilátoru, má to moderní rozhraní jako serial port nebo D-SUB, jde to napájet přímo z autobaterie...a to nejlepší, není na tom masox.

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
4. 11. 2011 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dohnalik moderní rozhraní jako serial port a d-sub huh?

kofo
kofo
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=maedva]A pak se tu nabizi porovnani: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=77616[/quote]

Hm, tak tomu Acer Aspire Revo by som riadenie priemyselnej linky nikdy nezveril. :)

Pan zrejme nepochopil, kam su tieto pocitace urcene. Tieto pocitace spadaju do kategorie IPC (industrial PC), kde ide hlavne o to, aby to nemalo mechanicke casti, aby bolo pasivne chladene, prachuvzdorne, mechanicky odolne, atd., atd. Vsetko je podriadene zameru pouzitia - priemysel, riadenie technologickych zadriadeni a podobne.

Vzhladom na tieto vlastnosti je cena viac nez v pohode, existuju IPC niekolkonasobne drahsie s horsimi "vypoctovymi" parametrami, ale zato so zvysenou odolnostou.

maedva
maedva
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kofo OK, chápu. Ja na to sel z hlediska bezneho uzivatele :wink:

kofo
kofo
Level 1 Level 1
3. 11. 2011 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=maedva]... a stale chybi HDMI :roll:[/quote]
Myslim, ze pri priemyselnom pouziti tohto PC (kam je ostatne svojimi vlastnostami urcene) je nejake HDMI absolutne bezvyznamne. Najdolezitejsi je prave ten seriovy port. ;)

kelley
kelley
Level 26 Level 26
4. 11. 2011 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kofo][quote=maedva]... a stale chybi HDMI :roll:[/quote]
Myslim, ze pri priemyselnom pouziti tohto PC (kam je ostatne svojimi vlastnostami urcene) je nejake HDMI absolutne bezvyznamne. Najdolezitejsi je prave ten seriovy port. ;)[/quote]
Přesně tak. Stejně jako cena mi pro průmyslový "nerozbitný" mini PC nepřipadá nijak přemrštěná.

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
4. 11. 2011 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kofo][quote=maedva]... a stale chybi HDMI :roll:[/quote]
Myslim, ze pri priemyselnom pouziti tohto PC (kam je ostatne svojimi vlastnostami urcene) je nejake HDMI absolutne bezvyznamne. Najdolezitejsi je prave ten seriovy port. ;)[/quote]

Má pravdu předsedo. Protože seriový port se dá použít k přímému řízení bez potřeby řadiče na druhé straně. Všechna USB/FW potřebují řadič - tzn. nějakou logiku, zatímco u seriového portu stačí logina na straně počítače, a na druhé straně nepotřebuješ nic.

Reklama
Reklama