Zpět na článek

Diskuze: Steve Jobs zabíjí hudební průmysl, tvrdí americký zpěvák Jon Bon Jovi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten chudák ani neví co říká, bez jobse a itunes by bylo 100% digitální hudby pirátské a hudební průmysl by byl dávno mrtvý

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie ved za par rokov 20 -30 sa bude pocuvat us len v tvare 101010101110010101 a cez usb sa to prekonvertuje do naseho mozgu .. :D :D usb 6.0 budeme mat zabudovane vzadu na hlave :)

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie Tak nebylo by to 100%, ale v každém případě nebýt itunes pirátství by bylo mnohem rozsšířenější. itunes používají lidi, kteří jsou stále ještě ochotni za hudbu zaplatit. Starší hudební producenti stále nechápou že doba kdy se v hudebním průmyslu vydělávali miliony/ miliardy jsou nenávratně pryč.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cely svet je o peniazoch, takisto aj hudobny ci akykolvek iny priemysel ...

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Přesně, Apple vyšel lidem vstříc, nijak trh nedeformuje, jen ho adekvátně využívá. Ke stejnýmu závěru by došel i Bon Jovi, kdyby se nad otázkou dýl zamyslel, ale prostě plácnul první co ho napadlo. Takováhle prostořekost se občas stává každýmu z nás, dokonce i našemu panu prezidentovi :) . Nikdo by tomu nevěnoval pozornost, kdyby se nezmínil o Jobsovi. Vážně, toto je informace, která nestojí ani za plivanec a je vinou novinářů, že nás s ní obtěžujou. Ale Jobs je atraktivní téma, takže se ani moc nedivím, že s tím přišli. Opět krásný příklad tržního mechanismu, informace se k nám přes media donesla ne proto, že je podstatná, ale protože redaktoři vědí, že zaujme čtenáře, přičemž ústředním motivem není Bon Jovi, ale Steve Jobs -- marketingovej mág, všechna čest.

Reklama
elukok
elukok
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeho si zrovna klidně poslechnu, ale nechápu jak tohle může vypustit z huby.. Asi se mu nelíbí že na itunes nestojí album 500 jako dřív... Jistli mu to tak vadí, mam pro něj jednoduchý řešení - ať přestane vydávat.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bon Jovi se baví spíš o tom, jak sis uprostřed obyláku lehnul na gauč, nasadil kurefsky kvalitní cibule od starýho SONY, nebo už tehdá SENHEISERU krmený z maximálně kvalitního elektronkovýho zesilovače OKI/SONY (nejsem si názvama už jistej). Teď hudbu nikdo nemůže brát nijak vážně, když většina jede na integrovaný zvukovce, chrchlají čínský plastový bedýnky, nebo poslouchají hudbu ze špuntů co dostali k mobilu. I pro mě je hudba většinou jenom zvukový pozadí pro denní ruch.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer i se špatnýma sluchátkama si to člověk pokud aspoň trochu chce užije... né každej má doma plastový bedýnky a né každej používá integrovanou zvukovku- podle sebe soudím tebe co?

Dennder
Dennder
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Jasne, jeste napis ze ty integrovane zvukovky a shit-bedynky vyrabi a po celem svete distribuuje apple a spolu s itunes tak vytvari jakousi monopolni "hudebni zabijacku" :roll: :D Jezkovi voci... Jakoby za to, ze si lide prestali kupovat dobre audio HARDWARE muze jedna spolecnost.

Dennder
Dennder
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 00:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dennder Tolik minusu... Takze apple muze za to, ze si lide prestali kupovat dobry audio hardware? Jo, apple-haters, nezklamali jste :lol:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dennder @Dennder: Omlouvám se, nechtěl jsem se navézt pouze do Applu. Integrované zvukovky a integrované audio-zvučítka používají všechna možná zařízení, které se masově nakupují a tuďíž masově ovlivňují "kvalitu" reprodukce.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dennder @Dennder: a ty apple-like-er si nám tu tady taky chyběl

CoC
CoC
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer OKI neznam, ale mam Onkyo :)jinak chapu a souhlasim, pro vetsinu mladych jsou defaultni pecky od mobilu hudebnim hardware vrcholem, pak dost lidi cumi kdyz ke mne prijdou na navstevu a nasadim jim AKGcka, pokud chce clovek vychutnan hubu musi mit na to klid vetsina lidi ji mam jako pozadi pri presouvani

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CoC No jasně že sem měl namysli Onkyo, ale měl jsem to obrazně na jazyku, ale nebyl jsem si tím jistej. :oops:

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer tak to nesouhlasim to ze jsou lide kteri si hudbu neumi uzit je jejich vec. Hudba je jeedna z nejkrasnejsich veci ktere clovek vymyslel a neni nad to si vecer bud dat hodne nahlas sluchatka nebo pustit repro. A ja treba zadne bagelitove nemam sluchatka mam bych rekl take kvalitni. Takze porad existuji lide kteri si hudbu vychutnaji a take existujii lide kteri maji hudbu jen jak krovi tak to bylo a bude na tom nic nezmeni ani job ani itunes ani treba zelene nebe:}

vertoooza
vertoooza
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podla mna musel byt chudak stary Bon Jovi poriadne nafetovany ked robil toto interview.
Za 1. nechapem ako by mohol sposob distribucie zabit hudbu!?Kym tu budu ludia, ktori to robia s laskou ,srdcom a nezistne (a taki tu budu stale!), tak hudba nemoze umriet.
Za 2. kto si chce hudbu skutocne vypocut a uzit tak si ju uzije bez ohladu na to, akym sposobom sa k nej dostane.
Tato jeho rozprava o tom, ako to bolo kedysi mi pride ako senilita hraniciaca s demenciou. :!:

Reklama
Richelieu
Richelieu
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud bychom vsechno distribuovali digitalne, planetu by to obrovsky odlehcilo.

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má určitě pravdu v tom, že dnešní generace tahá písničky z warezu (pokud jsou ochotni platit tak z itunes), prostě digitálně a už k tomu nemají vztah, jako kdyby si několik měsíců šetřili na albíčko a pak si ho několik měsíců v pohodě vychutnávali. A v tom má pravdu. Sice se najdou tací, kdo si to koupí a vychutnají tak či tak, ale většina ne. Ovšem svaluje vinu na službu, díky které se alespoň něco prodá legálně na internetu.

Samanta
Samanta
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v celku souhlasím s tím, že díky digitální distribuci, ale i kvuli pirátění, je ten poslech trochu fádní. Když si koupím originální album na CD nebo třeba jen singl na LP, tak ten poslech si užívám mnohem víc...

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samanta a užíváš si to proto že za to cd/lp si zaplatil pořádnou sumu nebo proto že jsi ji konečně sehnal pro mě neexistuje kvalitativní rozdíl mezi tím jestli to mám stažený z netu (pokudmožno ve flac) nebo na desce

Reklama
urban.novak
urban.novak
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám že hudební průmysl bude brzo zlikvidován a z hudby se zase po dlouhé době stane umění.

Mers
Mers
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Říká kraviny...pro spoustu lidí je nákup přes itunes mnohem lepší...já osobně kdybych si hudbu kupoval, tak jen takto...určitě se mi nechce někam chodit a shánět to album v obchodě/objednávat přes net...takto to mám okamžitě bez čekání a námahy...

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono nejde o nějaké iTunes, tam se žádná kvalitní hudba beztak nenalézá. Problém, o kterém ví každý druhý hudebník tkví v žumpoidní "kvalitě" současné hudební produkce. To, co se nazývá dnes hudbou, není žádné umění (ještě před pár stoletími hudba nebyla řazena mezi umění, bylo to řemeslo, k čemuž se soudobou produkcí navrací), je to špatné po všech směrech, vyrobené na ear-candy efekt, s krátkou životností, určeno k rychlé spotřebě. A je nejdůležitější, aby to hrálo co nejvíc nahlas, tudíž má většina hudební produkce naprosto zprasenou, ba nulovou dynamiku. Ve spojení s tím, že se tato veledíla šíří po internetu v podřadném ztrátovém MP3 formátu, je to tam, kde to je. iTunes jistě v této situaci k ničemu lepšímu nespěje, nicméně dobrou hudbu v dobré kvalitě nejdřív musí člověk chtít slyšet (a mít na čem), teprve pak je jí ochoten koupit. Interpreti by se měli starat především o to, aby jejich hudba, kterou si hodlají vydělávat na chleba, tyto kvality měla a dokázala posluchače oslovit i něčím jiným, než prvoplánovou líbivostí s cool beaty, dvěma až čtyřmi akordy a šablonovitým provedením, sázkou na jistotu. Valná většinou soudobých interpretů toto ovšem nedokáže a budou raději mlčet, nestěžují si, zisky plynoucí z iTunes, tantiemů, občasného prodeje nosčí, a vývary z předražených koncertů jsou prostě fajn.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindy právě i samotná mp3 se postarala o rozšíření hudby

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 Nesmysl, hudbu lidi na celém světě poslouchali vždycky, dávno před MP3, dávno před počítači, iPody, televizemi. Rozšířená byla vždycky dostatečně, je to univerzální jazyk, nezáleží vůbec na formátu šíření. Hudba tu byla před MP3 a bude tu po MP3.

Reklama
morke
morke
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pochopil jsem, že Bon Jovi již zestárl a vzpomíná na svá mladší léta s nostalgií, když byl ještě zajímavý a slavný. Třeba lidé, kteří zažili gramofon a měli jej jako koníčka, tak dodnes prosazují LP před novějšími formáty. Až bude za 20 let jiný formát pro šíření hudby, tak se ozve nějaký starý, upadající hudebník, jak bylo dobře s iTunes.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=cursedslayer]Bon Jovi se baví spíš o tom, jak sis uprostřed obyláku lehnul na gauč, nasadil kurefsky kvalitní cibule od starýho SONY, nebo už tehdá SENHEISERU krmený z maximálně kvalitního elektronkovýho zesilovače OKI/SONY (nejsem si názvama už jistej). Teď hudbu nikdo nemůže brát nijak vážně, když většina jede na integrovaný zvukovce, chrchlají čínský plastový bedýnky, nebo poslouchají hudbu ze špuntů co dostali k mobilu. I pro mě je hudba většinou jenom zvukový pozadí pro denní ruch.[/quote]

ale nejak zapomel na to, ze to byli prave producenti kteri drzeli cenu nesmyslne vysoko a, to je podstatne rici, nam jeste v dobach prodeje cd prodavali absolutne prebuzene a dynamicky orezane cd. sice to hralo "nabusene" na jakemkoliv chrchlatku, ale na kvalitnich sluchatkach to byl des bes. tak co si stezuje?
- mISHA

Maddogg
Maddogg
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=SNowie]ten chudák ani neví co říká, bez jobse a itunes by bylo 100% digitální hudby pirátské a hudební průmysl by byl dávno mrtvý[/quote]

Hudební průmysl možná ano, ale hudba nikoli...

Reklama
chytrolin
chytrolin
Level 2 Level 2
18. 3. 2011 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nejak ho chapu,kdo z vas si pamatuje,jak bylo nadherne sehnat nejaky skvely cd(desku) na cerne burze a pokud mel clovek moznost vychutnat si ho na dobrem pristroji rovnalo se temer dusevnimu orgasmu.
Dnes je vse tak nejak uniforme podobne,nezajimave,zkratka digitalni.Kazdy ma vsechno a hned a nedokaze z toho kvanta vyextrahovat kvalitni vec.
Ta radost z poslechu kvalitniho flaku,a ze jich je dnes poskrovnu,je proste neocenitelna.

dorsett
dorsett
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tahle pseudo pop star svymi vyplody zabijela hudebni prumysl od nedavna. Nebyt producentu, kteri ho protlacovali a delali "slavnym" nestekl by po nem pes. Coz uz se dnes deje a proto se potrebuje nejak zviditelnit. Narozdil od hudebniku v jeho veku, kteri jsou stale produktivni a na rozdil od nej i poslouchatelni.

Woyta
Woyta
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja s nakupem alb skoncil jelikoz z vetsiny soucasnych alb se da poslouchat pouze singl ktery nam hraji 10x denne v radiu. Tahle hudba se razem stava otravnou a clovek netouzi nic kupovat.
Ano. Hudbu beru spise jako podkres pro praci. Ale semtam si pustim neco pro radost. V posledni dobe obvykle posloucham mashupy. Vysledek je nejisty ale casto z komercniho braku vznikne zajimava vec. Ale posloucham i klasictejsi veci jako je Luis Armstrong.
Ano. Spousta lidi dnes konzumuje hudbu ve velkem ale vzdy se najdou ti kteri oceni tu kvalitni.
Hudbu nejvice zabiji "umelci" a hudebni studia ktera nam kazdych 10 let cpou tu samou pisnicku, jen v lehce zmenenem aranzma. O metodach prodeje radeji nemluvit.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Woyta kdyby jen každých deset let to je každý rok! remix 2009 remix 2010 remix 2011 a tak furt dokola ani se nedivím že už tyhle výplachy hlavy nechtějí lidi kupovat

Reklama
Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli nekdo zabiji hudbu, tak to jsou hudebni vydavatelska studia, ktera nahravky osekavaji o vysky a basy, aby je bylo snadne poustet v radiu. Pokud si chcete hudbu skutecne uzit, tak musite jit na koncert na zivo, jenomze vystupovat na zivo da mnohem vetsi praci nez nahrat pisnicku, pak se rozvalit na gauc a cekat az se posypou prasulky, ze pane Bonjovi ?!

franci
franci
Level 1 Level 1
21. 3. 2011 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A hudební průmysl je záruka zážitku? Viz. třeba http://en.wikipedia.org/wiki/Loudness_war

Takže, jak Jobse nemusím, pokud se mu to povede, tak to bude jenom velké plus.

Reklama
Reklama