Zpět na článek

Diskuze: Technické demo od Square Enix prezentované na konferenci Build 2015 odhalilo možnosti DirectX 12

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc se vubec snazi? To jsou stale technologicka dema na tohle a tamhleto, ale ve hrach to neni nikdy poznat.
On je velky rozdil mezi naskriptovanou sekvenci se superpocitacem pod stolem a volnou hrou.

Ondřej Štěpánek
Ondřej Štěpánek
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tudva jasně, je to zatím pouze hudba budoucnosti, ale když se na video podíváte, tak Vás to nutí k zamyšlení, čeho už jsou vývojáři schopni dnes. Nikdo si samozřejmě neriskne vydat hru, kterou by rozjelo jen minimální procento uživatelů vzhledem k extrémní náročnosti, ale tak na zhlédnutí je to hezké ne?

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Štěpánek vlasy vzaly z tomb raidera, podobne detailni textury jsem videl v Time Shift rok cca 2000 jen nemeli takove rozliseni a vzivote jsem nevidel zemi kolem rovnejsi nez tabule skla cekal jsem ze si s tim daji vice prace kdyz delaji kolem toho takovy humbuk prewiev na tobm raidera je hezci nez tohle :confused:

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
5. 5. 2015 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Štěpánek muzou to osekat jako gta pro konzole na minimu to od vice city nepoznas :D

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Štěpánek Já v tom moc budoucnost nevidim. to co je na tomhle video šlo vyrenderovat 10 let dozadu easy real-time. Stačilo by k tomuhle DX9.0B, jestli to je nebo neni plné ukrutně jemnejch detailů nevíme protože neni k dispozici žádné spustitelné demo nebo high bitratwe video, samá low-bitrate streamovaná videa kde komprese vše zakryje.

Smyslem DX12 je "více", hlavně co se týče geometrie, tzn více polygonů, mnohem více oběktů/postav než výkon díky CPu limitace padne na držku, atd. A to zde envidíme, vidíme 1 postavu v 1 scéně/místnosti která neni extra komplikovaná, tzn neni zde nic k čemu by byl potřeba DX12. Kdyby jich bylo 200 a vzájemně bojovali nebo třeba.... sklízeli pole s extra detailní slámou nebo něco takového heh, ale tohle co zde vidíme neukazuje nic.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Štěpánek Já zase nechápu, proč jsou v dnešních hrách tak malé rozdíly mezi jednotlivými nastaveními. Dřív low, med, high a byly mezi tím skoky.
Dnes máme high,vhigh,ultra a je to v pohybu sotva znatelné.

To je takový problém udělat ultra nastavení opravdu ultra, které by bylo výrazně hezčí? Byť by to bylo jen pro každého desátého no a co? Však kdo to neutáhne, může si dát "pouze" high nebo medium, ale hlavní je, aby tam ta volba opravdu dobré a náročné grafiky byla.

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Štěpánek Tohle ale nerozjede ani to minimalni procento lidi. Je rozdil sekvence x hra. Navic nikdo nebude delat takovy deaily dohry.

Technologicke dema jsou na urovni kazdorocniho oznameni prevratneho grafenu (nebo baterie, nebo neceho jineho prevratneho). Hezky se to posloucha (kouka), ale kde nic tu nic.

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Štěpánek @PC-hráč: Je to tim jak se dnes hry delaji. Nemaji lepsi modely a textury, ktere by se pouzily na ultra nastaveni. Dnes se dela vse tak aby to vyhovovalo konzolim a vyssi detaily uz nikdo neresi. Proto high a ultra nastaveni je prakticky jen zapnuti AA, vice/lepsi detaily v dalce, trosku vetsi dohled. Ale jinak to vypada uplne stejne.

A pokud by se nekdo rozhodl udelat vetsi detaily pro pc, tak dostane od MS a Sony po prackach, protoze jakmile to vyjde na konzolich tak to nesmi vypadat na pc (o moc) hezci.

Asarak
Asarak
Level 1 Level 1
4. 5. 2015 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Videoukázka, kde je třeba 4 titanů na super bloom po celé scéně, a na to že to ma tolik polygonů je detail tváře dost low... Nechápu že se nad tím někdo rozplývá. Možná po tom když to video někdo popíše, vizuálně tam nic moc vidět nejde.

Reklama
Reklama