Zpět na článek

Diskuze: Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ono u žádné sestavy není moc o co stát. V czc si nechám z mnou vybraných komponent PC zadarmo sestavit a myslím, že za 20.000 bych získal lepší herní výkon (vešla by se mi tam I5 3570 a za 5.500 třeba VTX3D HD7870 X-Editon s takty 1100/4900) :) Gelid Tranquillo se mi zdá zbytečně dobrý chladič na procesor, který se nedá taktovat - mě by stačil např. obyčejný Arctic Cooling Alpine 11 Rev. 2 za 200 kč - na uchlazení netopící Ivy-Bridge v pohodě stačí a tišší jak BOX bude určitě

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 odkdy se nedá i5 3450 taktovat?

drnoha
drnoha
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Bohužel si jen málo lidí uvědomuje, že cenu těchto sestav vyžene o 2000 výše jen licence za Windows. Pokud si třeba sestavu od Alfy dáš do košíku po komponentách, vyjde ti cena 20291, z toho 890 Kč je za montáž PC a 2269 je cena Windows.

Bohužel je to tak, že člověk na sestavě nejvíce ušetří tím, že si OS stáhne (ať už nelegálně Windows, nebo použije Linux).

filias
filias
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drnoha Seriozní firma do ceny vždycky započítá OS. Pokud patříte k těm pár procentům co používá linux, tak si to jste schopni sestavit sami.
BFU by se jen divilo co to tam má.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drnoha Presne tak windows je tam zbytecnej kopa lidi ma licencie zo skvôl firiem lacnejsie, alebo linux, na procesor ktory sa neda taktovat staci naozaj AC chladic za 200Kč

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
25. 10. 2012 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drnoha @filias: Seriozni firma kupuje balik licencii ktore sa neviazu na hardware, potom sa dokupi max upgrate.
PS: u nas napriklad maju studenti zlavu.
Ako kazdemu tlacit nasilu windows dokonca taky co sa viaze na hardware...
K Linuxu ze to pouziva malo ludi?

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co si myslíte o tom, sundat minimálně u Tranquila ventilátor z chladiče CPU a ten namontovat do zadní stěny skříně místo zadního ventilátoru? Řízený by byl dle CPU a ušetřilo by se na jednom ventilátoru a jeho hluku.

pm74
pm74
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer bude to ok. mam to podobne u pretaktovaneho veterana - athlona XP /2500+@3200+/ a teploty jsou prekvapive stabilni. na procesoru sonic tower, na vga velky pasiv a teply vzduch ze skrine odvadi jen zregulovany vetrak ve fortronu. bezi to tak bez problemu uz x let, jen kazdeho pul roku zkontroluju zdroj /kondenzatory/. podstatne je vybrat co nejvetsi chladic s velkou chladici plochou a ridsim zebrovanim.

pm74
pm74
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 muze nektere z tech deti, ktere nasazeli minusy predchozimu postu napsat, s cim konkretne nesouhlasi? popsal jsem jen realitu/fungujici reseni - x /asi 6/ let bezici system s jednim ventilatorem.

Lavak
Lavak
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Ze sa ti bude piect procesor. Nezalezi na pocte ventilatorov. Hlucnost sa nescitava. 10 tichych ventilatorov bude rovnako tichych ako 1.

pm74
pm74
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lavak pises nesmysly. laicky receno - hluk /hladina intenzity zvuku/ se opravdu nescita stylem 1+1=2, ale se zvysujicim se poctem zdroju zvuku jeho intenzita samozrejme roste. uz si nekdy slysel startovat 10 aut najednou? produkuji stejnou intenzitu zvuku jako jedno startujici auto? nekdy je dobre pred pouzitim klavesnice pouzit i mozek.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=drnoha]Bohužel si jen málo lidí uvědomuje, že cenu těchto sestav vyžene o 2000 výše jen licence za Windows. Pokud si třeba sestavu od Alfy dáš do košíku po komponentách, vyjde ti cena 20291, z toho 890 Kč je za montáž PC a 2269 je cena Windows.

Bohužel je to tak, že člověk na sestavě nejvíce ušetří tím, že si OS stáhne (ať už nelegálně Windows, nebo použije Linux).[/quote]

není pravda, na cenu 20.000 se vejdu i včetně Windows - bez OS sem na nějakých 17.500

drnoha
drnoha
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Pošli link na košík. :)

drnoha
drnoha
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 To jako fakt? No jak říkám, když si dám komponenty v alfě do košíku, tak jsem na ceně přes 20k. Tak buď je CZC o tolik levnější (což pochybuju), nebo jsi někde něco vynechal. Nezdá se mi, že s dražším CPU i GPU se dostaneš na o 2000 nižší cenu pomocí BOX chladiče.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
24. 10. 2012 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za ubohu uroven PC v dobe pred r 2003 ste svojim sposobom zodpovedni aj vy drahi redaktori. Recenziu ako tato som nevidel cele roky. Kto iny ma nastavit vyrobcom zrkadlo ako renomovany magazin?

Dufam, ze takychto recenzii bude viac, len "poriadna novinarina" dokaze menit veci k lepsiemu.

McBullit
McBullit
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=drnoha]To jako fakt? No jak říkám, když si dám komponenty v alfě do košíku, tak jsem na ceně přes 20k. Tak buď je CZC o tolik levnější (což pochybuju), nebo jsi někde něco vynechal. Nezdá se mi, že s dražším CPU i GPU se dostaneš na o 2000 nižší cenu pomocí BOX chladiče.[/quote]

http://www.czc.cz/basket
:idea:

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=drnoha]Pošli link na košík. :)[/quote]

tady sem vytvořil seznam

http://www.czc.cz/coolermaster-elite-370/78463/produkt/seznam/?productListId=0dl99ddqa4gqtb73gsqjo7s575

mala-sorte
mala-sorte
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Nerozumím srovnání CZC a ALFY, vždyť, když dám do košíku podobné komponenty jako u CZC, tak cena je stejná: http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?eid=104140
A navíc, když nechci řešit OS, tak si koupím sestavu u Alfy za necelých 20k a mám 3letou záruku na vše. A to nemluvím o čtečce a lepším chladiči.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako sorry, nič v zlom ale na tej zostave za tú cenu som sa dobre zasmial :lol: Ale k veci, nieje tomu ani týždeň čo som u nás na firme - malá IT predajňa na východe Slovenska - skladal jednému chlapcovi bedňu za rovných 800e - 20 000kč a teda dostal tam lepšie komponenty... HD7950 3GB + i5 3470 3.2GHz + 8GB RAM + doska s USB 3.0 + skrinka Cooler Master + 500W "zlatý" zdroj Fortron + 1TB+DVD. No áno, bez OS - čo si budeme hovoriť, vieme ako to chlapec porieši... a na Inteláckom chladiči chladiči ale tak herný výkon tejto zostavy bude niekde inde... Tým len chcem povedať že človek by čakal za 20 000Kč pri súčasnej konkurencii a špecializovaných firmách trocha viacej muziky...

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Zadani souteze bylo jasne - vcetne legalnich windows.
Nemuzete porovnavat jablka a hrusky.

No jak to chlapec poresi, asi tam nahraje Ubuntu, ne? Krast se prece nema ...

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty brďo, až teraz som si všimol tej i3ky v zostave od HAL3000 :0 Doprdele, veď to je čistý výsmech a odrb na zákazníkovi :lol: Za 20 litrov :roll:

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 pořád lepší než někteří jiní výrobci, kteří ti do herní sestavy nacpou i7 a k tomu nějakou GTX650, či HD7750.

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me na cele recenzi po prvni kapitole zarazila jedna vec - ty firmy vedely, ze ty sestavy pujdou na recenzi, nebo jste vystupovali jako obycejny zakaznik s temi zminenymi pozadavky?

Pokud to totiz vedely, tak nema smysl porovnavat cistotu provedeni a pripadne nastaveni BIOSu - ta se bude s vysokou pravdepodobnosti lisit od bezne prodavanych kusu (pokud v nejake firme to tak neni, tak vsechna cest).
Proste pokud vim, ze dana sestava jde na recenzi (ci porovnani s konkurenci) tak si na provedeni dam logicky vice zalezet - i kdyz treba vyber komponent bude stejny jako bezna produkce (treba muzou tam treba dat i nejaky tizsi vetrak, ci nejake prvky na tlumeni vibraci s tim, ze recenzent nevi co se dava do beznych sestav).

Sotkis
Sotkis
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Nalim27]Me na cele recenzi po prvni kapitole zarazila jedna vec - ty firmy vedely, ze ty sestavy pujdou na recenzi, nebo jste vystupovali jako obycejny zakaznik s temi zminenymi pozadavky?

Pokud to totiz vedely, tak nema smysl porovnavat cistotu provedeni a pripadne nastaveni BIOSu - ta se bude s vysokou pravdepodobnosti lisit od bezne prodavanych kusu (pokud v nejake firme to tak neni, tak vsechna cest).
Proste pokud vim, ze dana sestava jde na recenzi (ci porovnani s konkurenci) tak si na provedeni dam logicky vice zalezet - i kdyz treba vyber komponent bude stejny jako bezna produkce (treba muzou tam treba dat i nejaky tizsi vetrak, ci nejake prvky na tlumeni vibraci s tim, ze recenzent nevi co se dava do beznych sestav).[/quote]

Pracoval jsem pred nekolika lety u TS Bohemia (zn. PC Barbone). A tam se sestavy ladily i pres BIOS - pochopitelne cela serie stejne ale delalo se to.

Vyvazani si mozna manageri tady kontrolovali ale ty se dneska delaji docela slusne, pokud montaz neprovadelo nevyspane prase (coz se stat mohlo). Ten hlucny vetrak u Alzy ukazuje, ze to mozna ale ani neudelali...

KAZDOPADNE BYCH DOPORUCIL KAZDOU TAKOVOU SESTAVU ROZLOZIT A ZNOVU SLOZIT!!! NIKDO NEZARUCI, ZE TECHNIK NEMEL SPATNOU CHVILKU NEBO NENI IDIOT. Zazil jsem tam PC reklamovane po min. 3 mesicich provozu, ze je neumerne pomale. Po rozdelani se ukazalo, ze se C2Q celou dobu propeka skrz folii, ktera byla na stycne plose boxovaneho chladice :-( Ale zase obdiv k Intelu, te to zvladlo.

Sveho casu mivala Bohemka (a hadam, ze ruzni takovy vyrobci sestav take) dohody s Intelem, ze na nektere levnejsi herni sestavy s Intelem byla dotace jak krava (i pres 2000Kc), protoze Intel chtel proniknout do tohoto segmentu ale nechtel snizovat cenu pro koncaky. Jen se to muselo tykat schvalene sestavy, takze nebyly mozne zadne modifikace.

A take bych doporucil pri takovem nakupu mit radej par stovek bokem na pripadnou vymenu ventilatoru, nebo odhlucneni. Ale jinak bych samotny nakup komponent jako sestavy neodsuzoval, uz jen kvuli pripadne delsi zaruce.

The17
The17
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyborny vyber tematu na clanek, ktery ma smysl. Ale, jak jsem se tesil ze si suprove poctu tak hned na prvnich 2 stranach je nekolik matoucich informaci. Napriklad je v recenzi psano, cituji:,,Konektory na zadní straně počítače se mírně liší, počítače Alfa a Alza totiž mají jinou základní desku i procesor." pricemz se za chvili doctu ze procesor byl osazen (logicky) stejny. Na rozdíl od Alfy se Alze podařilo vejít do stanoveného dvacetitisícového limitu, byť jen velmi těsně." byt tam v tomto pripade meni vyznam ze Alfa se do uvedeneho limitu nedostala pricemz je na predchozi strane psano:,,kterou pořídíte za cenu 19 990 Kč včetně daně, zadaný dvacetitisícový limit tedy splňuje." Samozrejme ze kazdy clovek ktery premysli si dokaze spojit souvislosti jen na tyhle chyby chci upozornit, koneckoncu Pan Sulc uz recenze nejaky ten patek pise. Tohle by se mu stavat nemelo :P :)

sfusama
sfusama
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The17 Na rozdíl od Alfy se Alze podařilo vejít do stanoveného dvacetitisícového limitu
Nerozumím jazyku kmene Pctuning

drnoha
drnoha
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím, že poslat link na košík je pro nejednoho člověka neřešitelný úkol. :-D

Link od Usm82 hlásí, že je soukromý.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=drnoha]Vidím, že poslat link na košík je pro nejednoho člověka neřešitelný úkol. :-D

Link od Usm82 hlásí, že je soukromý.[/quote]

omlouvám se, už sem to opravil a seznam by měl být veřejný

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaké CZC mělo nepochopitelné důvody pro odstup? Zjistili, že jejich stroje v této hladině jsou horší?

WOLFiklbc
WOLFiklbc
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster Mohu jenom spekulovat, ale může to být fakt, že nemají v nabídce sestavu za 19990Kč, ale o pár set levnější. Dále podle názvu jejich CZC sestav spolupracují s jiným webem, který je zaměřen na PC hardware.

filias
filias
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WOLFiklbc Jo, mají tam vlastní sestavu za 19190, ale s 650kou. 660ku mají až v sestavě za 26790. Ale za to i se SSD diskem, i7-3770 a 8GB pamětí (což se podle mě vyplatí připlatit).
V tomto testu by tedy dost pohořeli a o negativní reklamu asi moc nestojí.

P.S: ty 500W zdroje taky nechápu.

rybajda
rybajda
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každému radím,at si počítač postaví sám,nebo nechá postavit od zkušenějšího kamaráda,vyjde ho to levněji s lepšími parametry než hotové sestavy,kam se mnohdy utopí staré nebo nekvalitní zásoby komponentů.

MaaRA111
MaaRA111
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfa nepoužila čelní 12cm ventilátor, což je základ pro dobré proudění vzduchu v case, dokonce je nutnější než zadní, kde teplo vytáhne zdroj, ovšem dávám i zadní 12cm.Použili desku MSI, která má problémy s lyoutem a biosem, použili sice dobrý, ale pořád pouze 400W zdroj což je velká chyba, který při příští výměně GK nemusí stačit...za co vyhrála? Složím za 17 000 s DPH nadupanější sestavu.Tři roky záruku taky dávám :) Sestava má spotřebu 270W v plné záteži nepřetaktovaná a zdroj pojede na 70 procent výkonu, což není dobré.Podle mě ani jeden neměl vyhrát.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaaRA111 S vyznamem tech ventilatoru se mylite.

StepanPepan
StepanPepan
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MaaRA111]Složím za 17 000 s DPH nadupanější sestavu.Tři roky záruku taky dávám :) Sestava má spotřebu 270W v plné záteži nepřetaktovaná a zdroj pojede na 70 procent výkonu, což není dobré.Podle mě ani jeden neměl vyhrát.[/quote]
Opravdu? Včetně Windows? Maximální příkon na 70% výkonu zdroje je podle mě ideální volba, pokud je ten zdroj kvalitní a opravdu dokáže bez problémů pracovat na nejvyšším příkonu. Průměrný příkon bude asi poloviční, z hlediska namáhání zdroje to tedy nevadí, navíc kdo si koupí takovýhle počítač pravděpodobně do něj nedá dvojitou grafiku za 20 tisíc, kterou by ten zdroj asi opravdu neutáhl.

MaaRA111
MaaRA111
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu? Včetně Windows? Maximální příkon na 70% výkonu zdroje je podle mě ideální volba, pokud je ten zdroj kvalitní a opravdu dokáže bez problémů pracovat na nejvyšším příkonu. Průměrný příkon bude asi poloviční, z hlediska namáhání zdroje to tedy nevadí, navíc kdo si koupí takovýhle počítač pravděpodobně do něj nedá dvojitou grafiku za 20 tisíc, kterou by ten zdroj asi opravdu neutáhl.[/quote]

Záleží na zdroji, utáhl by to i fortron 400W, ale zdroj se zbytečně zahřívá, bere více el.proudu, větrák se točí rychleji a u některých zdrojů, dlouhodoběji tuto zátěž je problém provozovat. Ale asi máte pravdu, že dual GK asi majitel nejspíše nidky nedá...Říkám taky, že crossfire vs sli je jen marketing jako auta na el+benzin motor :)))

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
24. 10. 2012 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MaaRA111] ...ale pořád pouze 400W zdroj což je velká chyba, který při příští výměně GK nemusí stačit...za co vyhrála? Složím za 17 000 s DPH nadupanější sestavu.Tři roky záruku taky dávám :) Sestava má spotřebu 270W v plné záteži nepřetaktovaná a zdroj pojede na 70 procent výkonu, což není dobré.Podle mě ani jeden neměl vyhrát.[/quote]

Kde si prisiel na spotrebu 270W? V clanku je 170W, na co naozaj 400W zdroj je az az. I kvalitny 300W zdroj by stacil. Upgrade? Upgrade o triedu vyssie robi len malokto. Videl som vela ludi, ktory kvoli buducemu upgradu davali vykonnejsi zdroj ale ten upgrade nikdy nerobili. Maximalne upgradli za novsie komponenty s rovnakou spotrebou.

citizen
citizen
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb Celej ten původní příspěvek je mimo. Prostě klasicky - všechno je špatně, uměl bych to líp! Souhlas se všemi reakcemi :)

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

že není žádný zástupce AMD. Třeba pc postavený na pořád prodávané P2 X4 965 by vůbec nebyl špatný...

_eF_
_eF_
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Mozna proto, ze to nikdo z tech tri jako sestavu bezne nemontuje.

MaaRA111
MaaRA111
Level 1 Level 1
24. 10. 2012 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=odb][quote=MaaRA111] ...ale pořád pouze 400W zdroj což je velká chyba, který při příští výměně GK nemusí stačit...za co vyhrála? Složím za 17 000 s DPH nadupanější sestavu.Tři roky záruku taky dávám :) Sestava má spotřebu 270W v plné záteži nepřetaktovaná a zdroj pojede na 70 procent výkonu, což není dobré.Podle mě ani jeden neměl vyhrát.[/quote]

Kde si prisiel na spotrebu 270W? V clanku je 170W, na co naozaj 400W zdroj je az az. I kvalitny 300W zdroj by stacil. Upgrade? Upgrade o triedu vyssie robi len malokto. Videl som vela ludi, ktory kvoli buducemu upgradu davali vykonnejsi zdroj ale ten upgrade nikdy nerobili. Maximalne upgradli za novsie komponenty s rovnakou spotrebou.[/quote]
Grafika v základu nepřetočená 140W, procesor nepřetočený 77W +- Disk 8W,+ fany atd 10W cca 250W, mě to naměřilo 270W.....Po nataktování 330W....to je fakt....Já mám v pc už 6 let zdroj corsair HX550W a měním jen desky a grafiky....dělá to takhle většina lidí...Case mají dobrej, jako ale zdroj podcenili....to je fakt...na herní stroj málo...neříkám na střih videa nebo net....

dibon
dibon
Level 1 Level 1
4. 9. 2015 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaaRA111 nie je to nahodou TDP? :idea: :lol:

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
25. 10. 2012 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaaRA111 tak nic uz jsou 350W zdroje s pcie vetvi ale vsadil bych se ze pred rokem byli jen 500 - 550 :roll:

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
25. 10. 2012 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaaRA111 videl uz nekdo u 300-400W zdroje papajec i vetem pro grafiku ?? ja jeste ne a nechapu graf se spotrebou vice je lepe to jako kdyz na bocnici namontuji primotop pripojenej do zdroje tak to vyhraju ?? to nechapu :lol: :D :idea:

MaaRA111
MaaRA111
Level 1 Level 1
25. 10. 2012 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sama Alfa.cz má u této grafiky min požadavek na zdroj 450W, když tam kupujete zdroj, tak Vám nikdy neporadí menší ,než je offic požadavek výrobce grafiky.Do sestavy ho klidně dají, proč? Nevyšla by jim cena sestavy.nechápu v čem to pc tuning testoval, určitě nejeli plnou zátež.Je sice pravda že dneska tu grafiku vytíží jen tři hry a dokonce na jednu nestíhá, Crysis Warhead,Metro 33 a Battlefield 3.U Maxpayne 3 nejdou nastavit ani full detaily, napíše to že 2Gb nestačí, musíte osekat dohled :) takže tak....

MaaRA111
MaaRA111
Level 1 Level 1
25. 10. 2012 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento zdroj z ALFY
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514000J00000018BF

je o 60 Kč dražší a o dost lepší volba, účinnost stejná, ale mrkněte se na jednotlivé větve, zejména ty dvě pro GK, to mluví za vše. Proč ho tam nedali? Mají na něm zřejmě menší marži, jinak si to nedokážu vysvětlit.

gandalf-615
gandalf-615
Level 1 Level 1
31. 10. 2012 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super porovnání a koukal jsem teď na alzu a ten chladič už tam není.Klobouk dolů :)

Bambi
Bambi
Level 1 Level 1
2. 11. 2012 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rybajda]Každému radím,at si počítač postaví sám,nebo nechá postavit od zkušenějšího kamaráda,vyjde ho to levněji s lepšími parametry než hotové sestavy,kam se mnohdy utopí staré nebo nekvalitní zásoby komponentů.[/quote]

Nevim kolik v dnesni dobe je lidi, kteri jsou schopni postavit PC. Protoze i kdyz ti nekdo rekne, ze to umi, ale realita je ted vec jina. Posledni tydny shanime brigadniky do firmy, a vsichni do jednoho tvrdi, ze PC je jejich denni chleba, a ze tomu rozumi, vcetne studentu informatiky. Ale ve chvili kdy pred ne das komponenty, tak jsou v koncich.... A dalsi vec, kdyz obycejnym lidem slozis PC sam z komponentu, tak pri jakekoliv reklamaci musis proste cekat nez to vyridi, u nekterych prodejcu, kteri maji hotove sestavy, doneses PC a za dva tri dny mas PC ok, protoze ti vymeni vadny dil primo za novy kousek Cena celkove sestavy je sice vyssi, ale pro obycejneho cloveka je to super vec....

Reklama
Reklama