Ti co mají nejspokojenější zákazníky na tom také nejvíce vydělávají
American Customer Satisfaction Index prý ukazuje na to, že čím více si firmy hledí svých zákazníků, tím také nejvíce získávají - prodávají a mají věrné zákazníky
American Customer Satisfaction Index nabízí výsledky pro druhý kvartál tohoto roku - vpodstatě ukazuje na společnosti, se kterými jsou spotřebitelé (zákazníci, uživatele) nejvíce spokojeni. A zajímavé je, že se v něm objevují i společnosti podnikajicí v internetově virtuálním světě. Není pak ani překvapení, že nejvíce spokojeni jsou uživatele Google a Yahoo! - v oblasti zpravodajství je přitom nejvíce oblíbeno ABCNews.com (v ČR prakticky neznámé), které předstihlo i CNN.COM (třetí místo).
V neinternetovém světě jsou zákazníci nejvíce spokojeni s Apple a evidentně rádi perou v pračkách Whirlpool a mají v oblibě zcela neamerickou automobilku - Toyotu.