Zpět na článek

Diskuze: Nvidia přiškrtí dodávky grafických karet až o 20%, tvrdí úniky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Krejza
Krejza
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2026 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase HWU a JZ2C se zaručeně objektivní investigativní novinařinou. Kolikrát už tohle bylo? Šašci vezmou oznámení někoho na dně potravního řetězce a aplikují to na špičku. V tomto případě oznámení zástupce Asusu vydávat za rozhodnutí Nvidie.

Nezdá se, že by Nvidia něco kompletně zařízla, jen dá prioritu na nejvyšší (a nedražší) modely v dané kategorii, co se velikosti pamětí týká. Dává to smysl.

AMD mezitím hraje mrtvého brouka a doufá, že si jich nikdo nebude všímat.

https://www.youtube.com/watch?v=72XYWEZMVSo

Semik
Semik
Level 48 Level 48
20. 1. 2026 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza Tak medzičasom už aj AMD plánuje obmedzenie výroby 9070 bezXT a možno aj 9060XT 16GB pre šetrenie z pamäťami. A ceny kariet oboch výrobcov rastú.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 1. 2026 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik AMD jasne reklo ze moc dobre vedej ze 9070XT je dlouhodobe nejprodavanejsi grafikou celé této modelove rady takze udelaj svechno pro to aby totoho modelu bylo na trhu co nevic.. Zachovali se uplne opacne nez Nvidia, ta naopak omezi vyrobu 5070TI coz byla jako jedna z mala karet co se z 5000 rady vyplatili a budou vyrabet hlavne 8GB edice, ktery nikoho nezajimaji a 5080 ktera ma nejhorsi pomer cena/vykon z cely tyhle rady. Takze v tomto ohledu AMD jde na ruku hracum, Nvidia jde na ruku jenom maximalizaci svych zisků

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 1. 2026 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka pratele tady nas joudik si furt mysli, ze velky korporat mysli na hrace :D :D kde mam fsr 4 honziku, pro na nas amd nemysli?

Dom
Dom
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2026 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 Incestor AMD (Beelka) nechápe nebo záměrně šíří lži 🤡

Tom2308
Tom2308
Level 42 Level 42
Grafická karta: NVIDIA
20. 1. 2026 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Ježíši to je zase blábol tak asi logicky si nezaříznou jedinou kartu tedle generace která má nějaký smysl a je nejdražší z celé generace to by museli být úplně blbí nv si může vybrat co omezí vtom je ten rozdíl

Slusnak123
Slusnak123
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
20. 1. 2026 11:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Cituji: “AMD jasne reklo ze moc dobre vedej ze 9070XT je dlouhodobe nejprodavanejsi grafikou celé této modelove rady takze udelaj svechno pro to aby totoho modelu bylo na trhu co nevic.”

Tohle mě rozesmálo, ta samá věc se tvrdí i na jediném objektivním webu. Proč má 9070 XT proti non-XT verzi takovou většinu prodejů? Protože AMD non-XT verzi tak nemožně nacenila! Úplně ta samá situace jako v předchozí generaci s 7900 XT a XTX.

No a pokud jsme u toho tvrzení, že AMD udělá co nejvíc, aby 9070 XT bylo na trhu co nejvíce, a že Nvidia “zařízla” 5070 Ti, tak jsem moc zvědav, kolik karet obou výrobců se v následujících měsících prodá 😃

Je to zase taková ta Belkova klasika. AMD karty zdražují, ačkoliv GDDR6 není nedostatek, ale můžou za to všichni kromě AMD. Nvidia karty zdražují kvůli pamětem a může za to Nvidia. AMD nechce vyrábět více grafik, protože se jí více vyplatí vyrábět něco jiného, ale zuřivě myslí na hráče. Nvidia vyrábí desetkrát více grafik a jde jí jen o zisky. Klasicky jedna sklenice poloplná a druhá poloprázdná. 🙄

Krejza
Krejza
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 1. 2026 04:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Takze v tomto ohledu AMD jde na ruku hracum, Nvidia jde na ruku jenom maximalizaci svych zisků

https://www.techpowerup.com/345407/nvidias-gpu-memory-bundles-cost-less-than-amds-note-aib-partners
AMD neumí zajistit lepší ceny pamětí, ale jde na ruku hráčům. Uniká mi jak...

https://wccftech.com/the-current-state-of-nvidia-rtx-50-gpus-our-exclusive-report-on-geforce-production-aic-supply-memory-shortages-prices-eol-rumors/
Nvidia snižila zisk na GPU, aby to koncové uživatele tak moc nezasáhlo. Zlá, zlá Nvidia.

AMD jasne reklo ze moc dobre vedej ze 9070XT je dlouhodobe nejprodavanejsi grafikou celé této modelove rady takze udelaj svechno pro to aby totoho modelu bylo na trhu co nevic.. Zachovali se uplne opacne nez Nvidia.

https://videocardz.com/newz/amd-reportedly-now-prioritizes-rx-9070-xt-over-non-xt-variant
Ne, AMD se chová úplně stejně, dává prioritu tomu, co má největší naději na výdělek. Až přijde na lámání chleba, tak zařízne úplně všechno, co má 16GB paměti, mimo 9070XT.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 1. 2026 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza zajimave ze 9070XT je stale levnejsi jak 5070Ti :) Tj pomer cena/vykon je stale na strane AMD.. Ale nvidia snizuje marze :) dobré pohadky nam Huang zas cpe.. ale na to jsme u nej zvykli za ty roky viz jeho more you buy, more you save nebo ze je 5070 stejne vykona jako 4090 :)

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 1. 2026 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Proč by nemohla být 5070Ti dražší než 9070XT???

Krejza
Krejza
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 1. 2026 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Když nabízí více, může si dovolit být dražší. Až tak prosté to je.

Slusnak123
Slusnak123
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
22. 1. 2026 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka V tom případě těch 90 % kupujících nečte gpureport.

Dom
Dom
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 1. 2026 11:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 Něco od renomovaného techpowerup magazínu ne od amatérů kde to vychází stejně a přitom:

FHD: +5% pro RTX 5070 TI

QHD: +7% pro RTX 5070 TI

4K: +8% pro RTX 5070 TI na shit Ventuske 🤣

Ve zkratce:

Matches Radeon RX 7900 XTX in raster, much faster in RT

Faster than RX 9070 XT

Slusnak123
Slusnak123
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
22. 1. 2026 12:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dom Ano, testy na TPU mám rád, protože jsou objektivní a ne “objektivní”. Kromě ray tracingu, příp. path tracingu lze připomenout i vyšší spotřebu 9070 XT. A všichni víme, že jediný objektivní web varoval, že vše se spotřebou nad 300 W už je moc. 5070 Ti se do 300 W vejde, zatímco 9070 XT už nikoliv. Jak tedy Belka může doporučovat Radeon? Navíc víme, že sice jako správný tester má doma několik počítačů a několik grafických karet, ale v těch jeho recenzích na PC skříně se v poslední době neustále objevuje jen 4070 Ti Super.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 1. 2026 13:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dom zvlastni ze skoro stejne vykonna vychazi i zde na PCT :) https://pctuning.cz/article/recenze-asus-prime-rx-9070-xt-o16g-temer-dohani-rtx-5070-ti?chapter=19#article-header v QHD je rozdil 3% ve prospech 5070Ti coz nikdo v realu nepozna.. a pokud mas rozdil 0% na GPU report nebo 3% na PCT tak to je jako prast a uhod.. zvlast kdyz je aktualne treba na ALze 5070Ti v nejlevnejsi edici drazsi koro o 60% jak nejlevnejsi 9070XT :)

Dom
Dom
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 1. 2026 13:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Jo jo starý test z 10.3.2025 - Téměř dohání RTX 5070 Ti

Techpowerup z 20.1.2026 - Faster than RX 9070 XT

Cena není všechno, proto nvidie drtí radeony na steamu a každý quartal 😁

Heureka 3:1 top 10 pre RTX 5070 Ti

alza 3:1 top 10 pre RTX 5070 Ti

Radeon je levný a nikdo ho stejně nechce a můžeš se z toho i posrat to je fakt 😂

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 1. 2026 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Honzík přátelé furt netuší, proč musí být amd karty o tolik levnejší, a přesto mají rekordně nejmenší podíl na trhu gpu.. i neměcky amazon v topu nemá moc amd karet, a to ty rudý němci milují, to je pruser teprve :D :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
22. 1. 2026 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Cituji: “myslite? https://pctuning.cz/article/radeon-rx-9070-xt-je-v-nemecku-horkym-zbozim-v-prodejich-drti-celou-serii-rtx-50 zrejme ho ctou nemci :)”

To je možné. Němci také kupují sádrové trpaslíky a vypnuli si fungující jaderné elektrárny. Ale pokud se Radeony dobře prodávají jen v jednom kvelbu, snad to s těmi Němci nebude jestě tak špatné 🙂

Dom
Dom
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 1. 2026 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 👍😆 Trapné mindžfactory zas a znovu

RX 9070 XT na výrobu to je stejně drahé jako rtx 5080 která je o 20% rychlejší, ale musí to prodávat o polovinu levněji aby to někdo koupil a to je sen každé firmy. 😁

Krejza
Krejza
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 1. 2026 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka I kdyby to bylo hrubým výkonem nastejno, což není (viz odkazy od ostatních výše), tak jde především o DLSS, RT, PT, spotřebu, stabilitu, ovladačče, VR, rychlost odezvy při řešení problémů a určitě by se našla další pozitiva.
Absolutně mi nevadí připlatit 20% ceny za 5-10% výkonu navíc a zároveň neřešit nic než občas naistalovat nové ovladače.
A jen takové zamyšlení - kdo má na PC s GPU na úrovni 5070TI/9070XT, tak nejspíš nebude řešit 4-5 tísíc v celkové ceně PC 50+ tisíce Kč.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 1. 2026 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Znovu se ptám: Proč by 5070Ti nemohla být dražší než 9070XT?

Krejza
Krejza
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 1. 2026 04:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik Samozřejmě. Jen to raději udělají potichu, aby neslízli tolik negativity, když už se nadává na Nvidii.

Reklama
theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 44 Level 44
17. 1. 2026 06:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Statement ・ January 16, 2026 Public Statement to Clarify Recent Reports Regarding the ASUS GeForce RTX™ 5070 Ti and RTX™ 5060 Ti 16 GB We would like to clarify recent reports regarding the ASUS GeForce RTX™ 5070 Ti and RTX™ 5060 Ti 16 GB. Certain media may have received incomplete information from an ASUS PR representative regarding these products. The GeForce RTX 5070 Ti and GeForce RTX 5060 Ti 16 GB have not been discontinued or designated as end-of-life (EOL). ASUS has no plans to stop selling these models. Current fluctuations in supply for both products are primarily due to memory supply constraints, which have temporarily affected production output and restocking cycles. As a result, availability may appear limited in certain markets, but this should not be interpreted as a production halt or product retirement. ASUS will continue to support the GeForce RTX 5070 Ti and RTX 5060 Ti 16 GB and is working closely with partners to stabilize supply as conditions improve.

Nedos
Nedos
Level 35 Level 35
16. 1. 2026 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak si nvidia sekta bude kupovat AMD karty. Zjisti ze když na tom chtějí hrát, tak to funguje úplně stejně a problém je hlavně v hlavě a ne v HW.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Nasrat. Mně se líbí dlss a další fíčury.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
16. 1. 2026 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Ano ty jsou na Radeonu taky 😇

Funguje to naprosto totožně, pravda od 9xxx

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Ani ne, oči ti snad ještě slouží.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
17. 1. 2026 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Slouží slouží, ale tys neviděl Radeon 9xxx ani z rychlíku..

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2026 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Co s tím má společného Radeon, nVidia tu technologii má viditelně kvalitnější.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
17. 1. 2026 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Abys to mohl reálně porovnat?

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 31 Level 31
18. 1. 2026 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Na světě je několik webů, které se tímto reálným porovnáním dokonce živí:)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
18. 1. 2026 13:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech V tom případě bys tam našel, že FSR4 za DLSS nějak zásadně neozaostává. Rozhodně ne v běhu hry, kde se ti obrázek mění 150x za sekundu. Honiti nad stoplým framem 400% zvětšeným to umí asi každý.

Koukni na libovolbý stopký frame v libivolném videu až vidíš na jaký grc neustále koukáš.. AMD od FSR odvedlo myslím slušný kus práce.

Jennabys pochpil kontext, osobně používám DLSS

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 1. 2026 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan jo fsr 4 je fajn, dohnalo to dlss 3.5.. ale nvidia už má 4.5 na všech rtx kartách :D amd něco vydalo a klasicky zase spí.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 31 Level 31
18. 1. 2026 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Já jsem pochopil, že tady píšeš pod každý příspěvek a neumíš diskutovat. Připomínáš mi Stratose:)

Psal jsi, že aby člověk mohl reálně porovnat obě technologie, musí ty karty osobně vyzkoušet, je to tak?

Napsal jsem, že to už za něj udělal někdo jiný. Nic o lepším či horším DLSS jsem nepsal. Jen nesouhlasím, že je potřeba ty karty vlastnit, aby si člověk mohl udělat obrázek. Snad už je to pochopitelnější:)

Akorát nechápu, když jsou ty technologie stejný, proč každá vypadá jinak?:D

porovnání

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 31 Level 31
18. 1. 2026 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Já vím, ty máš rtx4070 ne? Jsi nenáročný. Tvůj "gaming" je psát příspěvky:)

Vždycky mě pobaví, jak největší diskutéři, znalci a fajnšměkři, kteří ostatním radí co je výhodné. V tvém případě i co vidí, či nevidí:) Mají nějakou starou šlupku. Místo tunění počitače (PCtuning:) a hraní her tráví svůj volný čas na diskuzích. Ale přitom píší něco o "realném" porovnání.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
18. 1. 2026 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 Souhlásím, DLSS4.5 je lepší - otázka je, jestli je to ještě tak zdrcující přínos abys to na první pohled poznal.. Myslím že už TM1 je zcela v cajku. Pro všechny karty to není, na ty staré to absolutně nehodí - ale tohle vichni víme že?

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
18. 1. 2026 19:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech Ano vypadá to jinak, je to ale přesně co píšu někde výš - musíš to sledovat side-by-side na pauznutém framu a ještě zvětšeném.. Takže ANO je to lepší, hlavně pokud si ťípeš ve hře hodně fotek.

Při 100fps to naprosto nepoznáš, jiná píseň by byla FSR3, tam to vidíš hned

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
18. 1. 2026 19:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech Jo no starou šlupku, teď ses předvedl experte 😁. Možná mi ukaž nějakou novější šlupku - co je OPRAVDU technologicky dál.

A nebo už to nekuř radši. Kdybych měl 2070, neřeknu ani slovo ty šlupko

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 31 Level 31
18. 1. 2026 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Pleteš FPS a rychlost pohybu obrazu. Právě že při vyšším FPS je to vidět naopak víc, protože je obraz při pohybu ostřejší při vce FPS. Navíc jsou herní pasáže, kde se obraz pohybuje minimálně. Jestli to nevnímáš a stačí ti na hraní slabá grafika, tak OK, ale nekomentuj nás náročnější.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 31 Level 31
18. 1. 2026 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Kvůli někomu, kdo si koupí rtx4070 a řekně, že dlss a fsr funguje úplně totožně, určitě žádnou "novou technologii" dělat nikdo nebude:D

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 1. 2026 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech On hraje na 60fps, nedělám si srandu, neustále mi to tu předhazuje...

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
18. 1. 2026 22:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech A proč bych bych komentoval?? Jsi jako NADtuner nebo jak? Ještě jsi mi nepředvedl tu mnohem novější kartu než je Ada náročný machře.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
18. 1. 2026 22:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 No hraju a co? Zajímá mě úroveň grafiky ne (nad)framy. Ty hraješ ve FHD a taky tě nezajímá víc, ani nemůže, jinak bys neměl ty (nad) framy.😉 Je to furt dokola.

Donekonečna se budeš vysmívat, ale sám provozuješ jen trochu jiný grc.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
18. 1. 2026 22:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech DLSS a FSR4 funguje naprosto totožně, akorát DLSS je o něco kvalitnější. Obojí už je ale na úrovni, kde to není problém.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 31 Level 31
19. 1. 2026 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Ale né, vždyť komentuj příspěvky. Ty a Stratos je vlastně důvod, proč si diskuzi občas rozkliknu. A že jich je:)

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 1. 2026 10:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan No, ve 4k ok, fsr 4 je super, ale např. ve 1440p, dneska hodně populárním rozlišení, je prostě i na kvalitu fsr 4 hodně znát a dost ošklivý, zatímco ve 1440p je už mnohem koukatelnější dlss na balance, a na kvalitu už dosahuje efektu, že to člověk nepozná ani pomalu od dlaa.. k tomu má amd dost daleko, ale tak to víme že nikdy nebude na stejné urovni, to zas takový problém není, problém je to, že "zlá" nvidia má nejnovější dlss na všech rtx kartách, a "hodná" open source amd se neuráčí podpořit starší karty.. takové jednání se zákazníky to je prostě na facku

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
19. 1. 2026 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 No recenze se úplně neshodují, někdo tvrdí to jiný zase to. Já osobně již koupil dva RX9xxx a zkusil to FSR4 osobně.

Ale mé slovo stejně vlastně nic neznamená, protože mě vlastně údajně stačí vše. Koneckonců jsme v NV doupěti, co tady budem polemizovat. Na DiiT je to zase téměř naopak, takže asi toliko k objektivitě fanboys.

Zatímco mě FRS3 místy vadí (to mohu s DLSS porovnávat i na 4070), u FSR4 jsem ten posun hned zaznamenal. Asi to není TOP, ale slušný skok rozhodně. Tohle ti napíše i redaktor TPU.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
19. 1. 2026 12:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech Ty se raději vymaň s té své BFU škatulky tunére. Kdybys alespoň vnímal, tak bys viděl že Stratos se prokazatelně pasuje do role samozvaného šéfa PR jisté firmy, já se pokouším o objektivitu. Kupuju jak AMD, tak NV karty.. Mám vyzkoušené obojí.

A když jen pípnu něco o úspěchu AMD, chceš se TY posrat. To je celé. Kdybys byl takový bourák tak se tváříš, vysereš se na celé DLSS a mastíš vše v nativu.

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 1. 2026 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan posun tam je určitě, fsr 3 byla opravdu ošklivá i ve 4k, kde jsem odložil kcd hlavně kvůli tomu, jakmile tam šlo narvat ručně fsr 4, dojel jsem to hezky ve 4k na balanced a mnohem lepší zážitek, než fsr 3, o to víc mě mrzí, že s dlss by to bylo lepší i na performance a fpska by taky byla jinde no.. ale co už, pořád je fsr 4 fajn, ale musí být co nejrychleji pro všechny 7000/6000 karty, protože do online her se to importovat nedá, každý anticheat to bere jako podvod :D

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
19. 1. 2026 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 No je tu s někým konstruktivní debata, opravdu díky moc za to... Já se obávám, že FRS4 na minimálně RDNA2 smysl nedává, protože tam je to opravdu skoro tak rychlé (pomalé) jako nativ. Je tedy asi lepší mít rovnou nativ. Stejná píseň jako DLSS4.5 na Turingu.

Na RDNA3 by to být mohlo, přeci jen to nejsou tak staré karty a kdo vyvalil majlat za XT/XTX, zbývá mu dnes vlastně jen nativ.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 31 Level 31
19. 1. 2026 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Ty se o objektivitu "pokoušíš" ano:)

Reagoval jsem nejprve na to, že aby člověk mohl ohodnotit DLSS vs FSR, tak nepotřebuje vlastnit obě karty, jak jsi tvrdil. Já říkám, že je na internetu spousta porovnání, kde si může udělat obrázek. OK?

Většina recenzentů popisuje rozdíly. Takové, jako vnímám i já. Ty napíšeš, že je to STEJNÝ. Když s tebou nesouhlasím, tak Tvrdíš, že to nemám šanci poznat. Pak teda, že to není stejný, ale házíš že při 150Hz to není poznat přitom pak potvrdíš, že hraješ na 60Hz. Pak 400% zvětšení a podobně, jsi vůbec normální:)

Pak mě začneš osočovat, že když někdo pochválí AMD, že se můžu posrat. Přitom jsem napsal jen, že to není stejný. A že při vyšším FPS detail naopak vynikne, ne opak...jak tvrdíš ty:)

Ale chápu, že je to tvoje kratochvíle sedět na PCT chrlit moudra. Teď sis kpupil 9xxx řadu, tak si sežral moudrost o FSR. Když někdo napiše opak, tak mu můžeš napsat, že neviděl rx9000 ani z rychlíku:D Tý máš vlastně přehled o všem:) Kdo co vidí, jaká karta je k hovnu a která ne, jak karty zvedají teplotu v pokoji, protože ty to máš změřený:) Když někdo koupí třeba 5090, tak se vysmíváš:) Konzument, že? Ale máš pravdu, že nejsi jako Stratos, ty jsi ho překonal.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 31 Level 31
19. 1. 2026 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan "Ty se raději vymaň s té své BFU škatulky tunére"

Já jsem zcela určitě BFU, ale tolik nesmyslů, jako od tebe jsem dlouho neslyšel.

"A když jen pípnu něco o úspěchu AMD, chceš se TY posrat. To je celé. Kdybys byl takový bourák tak se tváříš, vysereš se na celé DLSS a mastíš vše v nativu."

Najdi mi ten příspěvek, kde jsem se chtěl údajně posrat z úspěchu AMD, nejsem si toho vědom.**

A hraji pokud možno s DLAA, ale každá hra má odlišně implementované DLSS, DLAA i vykreslování v nativním rozlišení. V některých případech může být dokonce nativ horší než moderní upscalery, pokud je interní antialiasing nebo rekonstrukční techniky ve hře slabší. Ale ty to samozřejmě víš, jen si to nenapsal, nebo jsem to jako BFU zase nepochopil:)

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 1. 2026 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech Já třeba čumím s otevřenou hubou na Arc Raiders.. fullhd, dlss quality a ta hra vypadá výborně, vse nádherně ostré, nikde nic nebliká, nic není kostičkované nikde, nechápu. Při slepém twstu bych řekl, že to je qhd nativ.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 31 Level 31
20. 1. 2026 20:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Taky mě to občas překvapuje. Bohužel mě mrzí ta nekonzistentnost napříč jinými tituly. Takže člověk musí pořád zkoumat, jestli si zapnout DLSS, či dát DLAA atp. Naštěstí jsou weby, kde se soustřeďují na porovnání v konkrétních hrách, takže rovnou nastavím a hraji.

Rád koukám na https://en.gamegpu.com/

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
21. 1. 2026 07:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech Ty jsi hlavně namarchovaný blbec co vymyslí sebevětší hlupotu jakože 4070 je stará škeble a podobně, jen aby mi napsal něco, co mě asi má nějak dorazit..

Proč vědomě hraju v 60fps jsem zde popisoval 10x, vysvětlím to klidně i po jedenácté. Long story short --- Používám VR MODy pro běžné hry, kde se scéna vykresluje 2x, pro každé oko zvlášť. Takže ve skutečnosti k 60fps potřebuju mít vypočtených 120 a co je nejhorší, stabilních, takže 200fps když čumíš do zdi je mi k ničemu, když se otočím a mám 90..

Madlax
Madlax
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos pockat aka sekta? to ze niekomu vyhovuje leader na trhu ktory prinasa novinky ako RTX HDR, najkvalitnejsi upscaler atd tak je sektar?
Evidentne mas sam zo sebou problemy.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 17:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Madlax Tihle jedinci nějak nechápou, že to, že nVidia má drtivou většinu trhu a lidi ji dobrovolně kupují, má nějaký důvod. Dřív lidi kupovali převážně Intel, AMD udělalo konečně konkurenceschopné procáky a karta se obrátila. Ať Amd udělá pořádné grafiky, udělá kvalitativně ekvivalentní věci jako dlss apod., napraví pošramocenou pověst a třeba lidi ty Radeony začnou kupovat trochu víc, takhle, momentálně, prostě není důvod. Až takhle jednoduché to z pozice zákazníka je. A pár uřvaných jedinců někde na internetu nedej bože ubožáků z garáže na tom nic nezmění. Hawk.

Madlax
Madlax
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 No je to tak. AMD sa stale len a len dotahuje. Ja fandim AMD a kludne si AMD gpu kupim tak jak som si kupil CPU. Len musi dotiahnut nejake veci.
premna je dolezity RT vykon a napriklad aj upscaler pac hrajem na 4K.
A ano aj framegen.
Nic ine na trhu skratka nemam.

Ono chcem zdravu konkurenciu kde sa budu pretahovat AMD a NVIDIA o zakaznicka..bojovat technologiami, cenou..vykonom...
cca chcem aby boli rovnako silny.

Pouzijem klasicke: TAK BOJUJ OMNE :D

Nedos
Nedos
Level 35 Level 35
16. 1. 2026 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Tak tohle přesně je to sektářský chování. No hlavně že ta hodná a skvělá nvidia se vám teď ve svy podstatě vykadila do talire, žádný nový grafiky, dokonce ani starý grafiky, ale vy se u toho talire ještě oblizujete.

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos jak to víš? posledních několik Q nvidia vyšle k aib pokaždé přes 10m čipů do dGPU, amd nedává ani milion..
byl super problém v hlavě, když jsem na své 7900 xtx nemohl hrát měsíc helldivers 2 kvůli nonstop crashum na amd, nebo rok stutteringu na warzonu, to byla taky pecka 😁asi jen v hlavě, a v notech u driveru amd.

Nedos
Nedos
Level 35 Level 35
17. 1. 2026 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 No vidíš. A já hraju Helldivers od vydání na 7800XT a žádný problémy jsem s tím nikdy neměl. Jen jestli nebyl problém někde jinde.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
17. 1. 2026 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Běž na DiiT, tam tě poplácají po zadech

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 1. 2026 22:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos ale jistě
dost těch výmyslů tady, týkalo se to opravdu jen 7000 serie, kdy treba 6000 problemy vubec nemela :)
"Improvement to intermittent driver timeout or application crash experienced while playing HELLDIVERS™ 2 on AMD Radeon™ RX 7000 series GPUs. AMD is continuing to investigate additional reports of driver timeouts and application crashes while playing HELLDIVERS™ 2."

Improvement to intermittent driver timeout or application crash experienced while playing HELLDIVERS™ 2 on AMD Radeon™ RX 7900 series GPUs.

Oba drivery 4 měsíce od sebe btw, pecka :D Já si to samozřejmě fixnul pak po měsíci tím, že jsem hrál v directx 11 modu a na menší detaily, ale tohle opravdu casual neví a v životě neudělá :D

tak hlavně kecej.. někde jinde, nebo si to snad amd vymyslelo a psalo to k driverům ze srandy?

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
18. 1. 2026 16:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Retardovane cervene narativy, ako nvidia serie na hracov... Nie si ty dalsi Belkov alt? Zaujimave, ze vam cervenym fanatikom uz ale nevadi, ked sa vam AMD vyserie rovno na hlavu. Cim to bude?

Nedos
Nedos
Level 35 Level 35
16. 1. 2026 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Madlax Leader(vůdce!) vám právě ukázal že jste mu jako hráči úplně u zadku.

Madlax
Madlax
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2026 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Ved je to korporat ktory sa chova trhovo... keby nesiel tam kde su prachy tak by nemohol byt CEO ale bol by to debil.
Akoze ocakavat od korporatu ze na 1. mieste bude hrac a nie zisk je totalna naivita.
Ale minimalne sa stara stym ze vylepsuje svoje AI technologie zatial...
AMD je extremne pozadu.
A ano aj to trenovanie AI stoji obrovske peniaze...fakt obrovske.

seltino
seltino
Level 37 Level 37
16. 1. 2026 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos tak jednoduché to nebude, tím že Nvidia zařízla 5090tku, 5070ti a 5060ti a přestane je vyrábět a dále sníží dostupnost 5070 a 5080 tak se jedná o obrovský úbytek počtu grafických karet z celkového koláče trhu. Když vememe vpotaz že nvidia má řekněmě 80-90 procent trhu amd okolo 10-15 ti a zbytek okolo 5ti a ztratí se z trhu polovina karet Nvidia, muselo by AMD prodávat najednou 5x více grafických karet než doposud a to pochybuju že na to má alokované výrobní kapacity, navíc jejich karty mají také povětšinou 16GB VRAM a budou čelit podobným problémum s dostupností. Takže i to AMD pokud nějaké karty na trh dodá, bude to za úplně jiné peníze než doposud. Na téhle situaci hráč nikdy nevydělá.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
16. 1. 2026 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino U Radeonů to není zdaleka takové drama. Mají staré DDR6 a to se paradoxně stane zásadní výhodou. Tlačenka je na ně mnohem menší

Stahovat se z trhu nebudou, naopak je to pravděpodobně maximálně využijou ve svůj prospěch

seltino
seltino
Level 37 Level 37
16. 1. 2026 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Ano v tomhle ohledu je DDR6tka výhoda, nicméně GPU se musí pořád někde vyrobit, výrobní kapacity jsou alokovány nadlouho dopředu a pochybuju že by někde AMD zázračně sehnalo 4x větší výrobní kapacitu na čipy do GPU než má.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
17. 1. 2026 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino Když nesežene výribní kapacity, pořád může při převisu poptávky karty zdražit 😉

Neboj Nvidii vítr neodvane

Slusnak123
Slusnak123
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
16. 1. 2026 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Drtivá většina lidí v EU si utírá pozadí toaletním papírem. Samozřejmě, že existují lidé, kteří k tomuto účelu používají levou ruku, mech, koťátko, apod. Ale nemůžete o té většině tvrdit, že je sekta.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 46 Level 46
16. 1. 2026 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos AMD bude šponovat ceny a umělý nedostatek stejně jako NVidie, netuším kam tím míříš.

Madlax
Madlax
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2026 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista presne tak. Je to firma, korporat. Mimochodom ked som kupoval Ryzern 7 9800X3D tiez bol drahsi..
dovod? nebola konkurencia vtedy.

Tom2308
Tom2308
Level 42 Level 42
Grafická karta: NVIDIA
17. 1. 2026 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Madlax A přesně todle se stane nebude konkurence tak 9070xt už nebude stát kolem 20 ale půjde výš a výš ale to si někteří tady vůbec neuvědomují

seltino
seltino
Level 37 Level 37
17. 1. 2026 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 ne to by přece AMD nikdy neudělalo, to přece jak všichni víme "myslí" na hráče :D

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
17. 1. 2026 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino Tak já myslím, že každý myslí v první řadě na sebe - AMD Intel i Nvidia 😊

seltino
seltino
Level 37 Level 37
17. 1. 2026 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan přesně, cílem těchto firem je generovat zisk, není to nějaká neziskovka

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
17. 1. 2026 19:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino Tak jsou lidé, co si myslí, že Nvidia je rocková skupina, co myslí, nebo má myslet na své fanoušky nebo tak něco :)

Koženka v jednom rozhovoru nedávno řekl něco jako: Kdysi jsme jen vyráběli chipy pro karty na hraní her, to nám ale dovolilo dnes být tam kde jsme nyní.. To Díky hráčům dnes Tvoříme opravdovou revoluci podobnou té průmyslové..

Ani asi netušil, jak cynické to bylo k jeho fanboys. Místo nových karet na keynote oznámí nové DLSS kde místo 3 mrtvých framů nacpe framů 6 a to je prosím celé. Plus upscaler co je půlce karet stejně rychlý jako nativ. A někteří mu za to ještě lížou podpaží 😀

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
18. 1. 2026 16:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Tak si nvidia sekta bude kupovat AMD karty. Zjisti ze když na tom chtějí hrát, tak to funguje úplně stejně a problém je hlavně v hlavě a ne v HW.

Pre cerveneho sektara je nvidia vzdy len ta zla a vsade vidi konspiraciu a zelenu sektu. Fakt, ze nvidia ovlada v predajoch vyse 90 % dgpu trhu detinsky ignoruju a odmietaju moznost, ze nvidia ma objektivne lepsie gpu, za ktore sa mnohym jednoducho oplati do urcitej miery priplatit. Ale nie, 90% trhu kupujuceho nvidia dgpu su vsetko ovce a fanaticki sektari. Len ta cervena mensina su skutocni intelektuali a elita spolocnosti.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 13:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já tuhle paniku nějak nesdílím. A to z vícero uhlu pohledu. Zaprve, většina lidí kartu koupilo a kdo chce teď, pořád koupit může, to je hlavní. Další věc, tahle generace vyšla teprv loni a má být jako tragédie, že další se dočkáme příští rok? Zatřetí.. které hry současné nebo střednědobě budoucí současné karty vyždímají tak, že by nestíhaly? Další Crysis tu nějaký rok nebylo, není a nejspíš ani nebude. Zadalší, ano mám 5070, ale chtěl jsem si koupit 5070 Ti / 5080 původně, nicméně nekoupil, proč? Protože tahle generace vyhnaná do extrému strašně hučí a nepřináší výkonový nárůst oproti 4xxx, takže vlastně pro mě se nic nemění, předtím jsem nekoupil, protože jsem si nemohl vybrat a teď si nekoupím, protože nebudou, prašť jak uhoď. A jediná karta 5080 Suprim, která by mě nejspíš v této stupidní generaci uspokojila, od začáku prakticky nebyla a teď není taky, takže zase, žádná změna. Bavím se o svém úhlu pohledu, každý to máme jinak. Takže pro mě žádná změna a stejně čekám na 6xxx. Jestli bude za rok nebo dva je mi docela jedno..

A ještě z uplně jiné strany, nVidia aspoň maká na DLSS a co je hlavní, to vás vůbec nic NESTOJÍ (neplést si, že tu některým nestojí péro, to je něco jiného). Chci říct, 5xxx přineslo oproti 4xxx kolik procent výkonu nahoru? A teď zauvažujte kolik přineslo DLSS4, potažmo 4.5 co nadchází. A to jste pro to nemuseli hnout prstem, takže... místo nákupu nové gpu stačí ve hře zapnout DLSS a máte vyšší výkon, než kdyby jste koupili stejnou nebo i vyšší řadu v nové generaci a ještě hezčí obraz, takže to berte tak, že upgradujete aniž by jste měnili fyzicky kartu a platili za ni, takže nechápu co se furt některým nelíbí, svým způsobem je to pecka :)

I díky tomu si třeba užívám Arc Raiders na maximální detaily okolo 120-140fps na pitomé 5070, kterou koupíte za pár šupů...

Bertram
Bertram
Level 32 Level 32
16. 1. 2026 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Nemyslím si, že snížení produkce a s tím souvisejícím zvýšení ceny stávajících skladových zásob je "pecka". Ten, kdo se k nákupu teprve chystá z toho radost mít nebude (menší nabídka, vyšší ceny). Ano, jakožto majitelé stávajících 4000 a 5000 karet nemusíme nic řešit a můžeme si užívat o krapet lepší upscaling.

Player21
Player21
Level 25 Level 25
16. 1. 2026 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Hučí?

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 Ano jsou hlučné jako prase oproti 4xxx. Tam, kde 4070 SlimX s odrbanym chladičem jen ševela, tak TrioX 5070 poměrně dost hučí už s otáčkama někde u 1300 - 1500ot.

Slusnak123
Slusnak123
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
16. 1. 2026 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 To pořeší vodní blok.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
17. 1. 2026 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Sniž power limit 5070 na úroveň 4070 a bude zticha furt o něci málo silnější..

Je +/- stejná karta jako 4070S

Tom2308
Tom2308
Level 42 Level 42
Grafická karta: NVIDIA
17. 1. 2026 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Na co power limit když stačí snížit napětí a udělat uv na cca stejné takty a bude na tom líp než v defaultu

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
17. 1. 2026 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 Ano nebo napětí :) Ale to třeba NV app neumí, musíš mít Afterburner. A jsou lidi co zese naslepo breptají, že Afterburner způsobuje stuttering či co 😇

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 46 Level 46
16. 1. 2026 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Já teda tyhle šitoidní generace nekupuju.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
16. 1. 2026 20:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Paniku rozhodně rovněž nesdílím, protože karty už kupuju tak co 3roky a teď to bude akorát za déle.. (stejně 2roky nikdo nic nevydá)

RAMky mám 32G a to je tak na 10let :)

Majky666
Majky666
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2026 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Tobě hučí maximálně v kládě. Mám Gigabyte RTX 5070Ti Gaming OC a je krásně tichá i bez úprav křivky ventilátoru a podvoltování.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2026 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majky666 Tak to si nahluchlý jak prase nebo máš uzavřené škeble. GB 507 Ti fučí na 1500ot na silent mod. Evidentně nemáš sajnu co to ke tiché pc.

Majky666
Majky666
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2026 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 To spíš máš problém ty, slyšíš i trávu růst. Měl jsem předtím 3080 Suprim X a to byl hučák. Tohle je krásně tichý.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
17. 1. 2026 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Krásně tiché pc je vypnuté PC 👍

Reklama
Dom
Dom
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 12:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Už budou jen RTX 5050,5060,5060 TI 8GB,5070 12GB,5080 16GB stále více karet než co nabízí amDD které má jen 4 typy karet 😁

Bertram
Bertram
Level 32 Level 32
16. 1. 2026 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dom Má sice jen 4 typy karet, za to v cenových hladinách, které dávají největší smysl. Pod 10k pořídíš 16gb 9060xt, pod 20k pořídíš 16gb 9070xt. Chtěl bych vidět procentuální podíl lidí, kteří dají do GPU víc jak 20k. O 5090 za 70k se vůbec nebavím.

Dom
Dom
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram Jo jo vidět to hlavně ve steam statistikách a % podíly na trhu, můžeš si podat ruku s Honzíkom 🤣

Bertram
Bertram
Level 32 Level 32
16. 1. 2026 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dom O podílu na trhu nebo steam statistikách jsem nenapsal ani řádku. Pouze tvrdím to, že prodeje nových AMD karet nejsou až zase tak špatné, jak by si mnozí zde diskutující přáli.

Dom
Dom
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram Cituji: Prodeje nových AMD karet nejsou až zase tak špatné 😂

Jo jo vidět to hlavně ve steam statistikách a % podíly na trhu 😁

Hrát na nvidii a hájit zde AMD karty dokážeš jen ty a Honzík tzv. pokrytci Level 999 👺

Bertram
Bertram
Level 32 Level 32
16. 1. 2026 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dom Pokrytec? Proboha proč? To, že fandím jedné značce a mám od ní půl pc neznamená, že od ní budu kupovat naprosto vše. V té době, co jsem kupoval 4080s žádná 9070xt nebyla. Když by byla, měl bych ji teď v PC.

Pokud intel příjde s CPU, které nabídne lepší poměr cena/výkon/provozní vlastnosti, nemám problém přejít z 9800x3d na něco jiného.

Tenhle váš dětský fanatismus jedné značky nikdy nepochopím. Jediné, čemu jsem věrný já, je má peněženka

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
18. 1. 2026 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram Tym fandenim jednej znacke si zaroven ochotny ignorovat tvrde data a objektivne fakty. Posledne dve generacie sa amd gpu doteraz predavali zle az otrasne. Situacia sa moze momentalne zmenit z dovodu externych okolnosti. Kym vsak nebudu dalsie data, tak je to len zaslepena fanatickost. Problem amd je zjavne nizky zazmluvneny objem vyrobnych kapacit. Radsej ich vyuzivaju na vyrobu ineho kremika, kde su konkurencieschopnejsi a maju vyssie marze.

Tom2308
Tom2308
Level 42 Level 42
Grafická karta: NVIDIA
16. 1. 2026 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram A ty si myslíš že když nvidia přestane vyrábět a vydávat karty že radeon bhde mít dobrou cenu 😂 ale notak radeon bude kopírovat nvidii kde není konkurence víme jak to chodí

Bertram
Bertram
Level 32 Level 32
16. 1. 2026 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 Tvrdím snad něco takového? 🤦‍♂️

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
16. 1. 2026 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Dočkej času, AMD bude následovat. Jenom si toho, s ohledem na tržní podíl, nikdo všímat nebude. 😂

karelll
karelll
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant Uz se tesim na vysoke ceny Radeonu 🤩 A breceni jak za to muze nvidia 🤭

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 14:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll Boha jeho, těšit se máš na Vánoce nebo datum vydání GTA 6, ale určitě ne na kripla, co tu neustále brečí, mele sračky a lže.

Dom
Dom
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant 👍 😁

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 1. 2026 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka "Received this message directly from NVIDIA... so I'm not sure why HUBs ASUS rep said what they did?

Demand for GeForce RTX GPUs is strong, and memory supply is constrained. We continue to ship all GeForce SKUs and are working closely with our suppliers to maximize memory availability."

aspon si cti co posilas trubko :D :D

casperrapid
casperrapid
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 1. 2026 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 On neumí anglicky 😀

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
18. 1. 2026 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Obratom vyvratene samotnym asusom a nepriamo aj nvidiou. Ale cerveny fanatik a troll musi tlacit narativ o zlej nvidii aj za cenu, ze sa zosmiesni a pred ludmi je za idiota.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
16. 1. 2026 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že velmi brzy je přiškrtí mnohem víc než o 20%... 😉

Semik
Semik
Level 48 Level 48
17. 1. 2026 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Prečo? Máš vešteckú guľu? 🤭

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 38 Level 38
17. 1. 2026 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik Čti si články

Semik
Semik
Level 48 Level 48
18. 1. 2026 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Jáj takto, mno v to inak dúfam, potom svoju dobre predám. (mám záložnú) Dnes je hardware lepšia investícia a s kratšou návratnosťou ako akcie či dlhopisy 😂

Reklama
Reklama