Zpět na článek

Diskuze: Trápí vás horký backplate u GPU? Tak tyhle chladiče vám moc nepomohou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kareldvo
kareldvo
Level 1 Level 1
11. 5. 2023 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna o víkendu jsem montoval arctic Xtreme IV na 2080ti a tam je backplate mnohem větší, bez řezání žeber se nevejde ani vedle chladiče CPU...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kareldvo @kareldvo XTreme IV je uz celkem starej model a na novy grafiky se musi uz celkem dost upravovat ale stale je to jeden z nej vzduchacu na trhu.. jaky mas teploty?

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
10. 5. 2023 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na to ze ten zadni plech (cechoanglictinari) pouze pomaha chladit napajeci DC>DC menic pro GPU tak je asi normalni ze je horky, cim vetsi rozdil teplot tim vic vykonu se predava, komu to vadi muze na to foukat vetrackem, staci si zjistit kolik maji povolene provozni teploty mosfety toho menice a seznate ze to je klidne i 125C to je proste silova soucastka s rizenim a vydrzi to dlouhodobe kolem 100C jako nic a ten plisek urcite tolik stupnu nema jestli bude mit 50 no co.. resit takovyhe pi$coviny .. asi se ti lide dneska maji moc dobre a nemaji do ceho pichnout kdyz resi takovy ptakoviny..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 5. 2023 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 souhlasim v dnesni dobe je to uz zbytecne.. pred 10-15 lety proc ne, tehda to byl takovej chladici "pank" a veci se delali vic podomacku... :)

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
11. 5. 2023 00:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo jj hele na to vzpominam za dob pentia 4 jsem skoro vsem na lance delal homade medeny vodniky a skoro kazdej mel pod stolem kybl s chladivem ktere se muselo co par hodin ze studny napumpovat nove, akvarijni ponorny cerpadylka a uz to valilo a to OC :-D To byl punk :) Nebo taktovani Athlonu K7 stot A pres golden finger a hlavne vyrezavani krytu v te dobe jako dost draheho procesoru to byl dobrej adrenalin, nebo taktovani AMD Duron propojeni mustku na CPU zacmarani tuzkou, pripadne nejakym vodivym lakem, dneska tyhle veci nemaji smysl protoze vykonu je brutalni prebytek a da se koupit levne tak proc delat kraviny ktere casto vedou k nestabilite, vetsi spotrebe apod.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Maximumspeed77 nj tohle uz vetsina zdejsich diskuteru ani nepamatuje :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ty nemas problem uviest svoje domnienky a neoverene tvrdenie ako fakt... zase si sa tu len vyvracal, ty "pankovy expert"

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF napodobne :)

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
8. 6. 2023 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo
Práve ze ten plech je strašne blízko SSD Gigabyte AORUS Gen4 7000s 2TB a to ma chladič obrovsky teploty do 40C aj keď hrám .A životnosť už len na 88% hádam za rok .Nechápem chcem kúpiť druhý a porovnať čo je zle .Najvyššiu životnosť som našiel Apacer AS2280Q4 2TB ale je mi jasne napísať sa dá čokoľvek

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 5. 2023 19:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja svyho casu na horni plech na grafice lepil pasivy.. celkem dost to pomahalo jak se zvetsila chladici plocha hlavne skrz zebra proudil vzduch od prednich ventilatoru ve skrini.. Ovsem dneska uz kupuju TOP edice kde to ani potreba neni.. takova 7900XTX NItro+ ma teploty krasny a ani o ni nevim.. Sapphire odvedl opravdu luxusni praci za ty penize.

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 5. 2023 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ono něco z alíku funguje jako by mělo?

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 5. 2023 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @vejce10 Doufam, ted jsem objednaval autoradio za 9K :D

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
12. 5. 2023 00:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @vejce10 jiste ze funguje jen nesmis nakupovat podle ceny smejdy, coz je trochu problem rozlisit protoze orientovat se muzes jen podle ceny a user recenzi ktere ale muze alik urcite upravovat ci mazat kdyz se nehodi, jako kazdy jiny eshop at uz v cine nebo nekde jinde.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 5. 2023 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik @Semik v tom pripade v tom bude peknej bordel zas.. Lowend a bude mit stejne VRAM jako TOP highend v podobe 4080 :)

pripomina mi to RTX 3060 12GB vs RTX 3080 10GB, zde to taky pusobilo az smesne...

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
9. 5. 2023 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo
Kurva ved ty si plakal že tam malo byt 16GB aj u 4070 .Môj čo urobí AMD už nebude v zisku nebudú bubaky za hnojenie diskusie

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 5. 2023 06:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @xfce4 Nvidia spise mela tu VRAM udelat poradne uz od zacatku tj následovne
RTX 4090 - 24GB
RTX 4080 - 20GB
RTX 4070Ti - 16GB
RTX 4070 - 16GB/12GB
RTX 4060 Ti - 12GB/8GB
RTX 4060 - 8GB

A ne delat "opicarny" s tim ze 4070 ma 12GB a 4060 ma 16GB.. je to naprosto nelogicky davat na slabsi grafiku vice VRAM nez na silnejsi a hlavne drazsi

humik
humik
Level 23 Level 23
10. 5. 2023 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo to je přece fuk, hlavně, že se sypou $$$

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 5. 2023 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @humik a nekteri lide zde vcetne redakoru tohle jeste chvali a podporuji :) je to k smichu

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 5. 2023 12:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ty zase zaseres thread o topicich backplatech kecama o VRAM 🤦‍♂️

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 5. 2023 12:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l s tim zacal Semik s jeho 16GB u RTX 4060... precti si to vlakno.. ja narozdil od tebe mam s custom chlazenim PCB grafiky mam dlouholety zkusenosti.. ukaz ty cos kdy vymyslel?

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 5. 2023 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ja jen reaguju na tvuj spam,protoze ty jsi schopny zaspamovat celou diskuzi uplne jinyma tematama,vsak te zname :)

Ja jsem tady psal neco u custom chlazeni ? Jestli myslis nejaky bastly tak to jsem taky delal kdysi v drevnich dobach,ale nemam potrebu se tim chlubit narozdil od tebe.Dneska uz to fakt neni potreba kdyz si clovek muze dle libosti vybrat X ruznych edic hlavne u nvidia.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 5. 2023 14:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l ja tu resit VRAM opravdu nezacal a za tim si stojim.. nechapu proc sem nekdo cpe 4060Ti 16GB kdyz to nema s tematem clanku nic spolecneho.. ja reagoval pouze na nej a jeho nazor.. Takze svoje pohorseni bys mel asi smerovat na nej a jeho prispevek.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
11. 5. 2023 00:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Přesně. Není důležitý, kolik má karta paměti, je důležitý, aby to šlo hezky postupně, že jo.

Proto bude 8GB RX 7600 daleko lepčí karta než 16GB RTX 4060 Ti. Protože nebude tý paměti mít zbytečně moc, 8 GB je u nové karty takovej sweetspot pro 1080p.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) tak vzdy dava logiku kdyz drazsi a vykonnejsi grafika ma vice VRAM nez levnejsi a mnohem mene vykonna ne? :) Ovsem jenom Nvidia tohle jaksi nechape a dela veci totalne nelogicky viz 4060 16GB vs 4070 12GB :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
11. 5. 2023 10:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Hele, a jakou logiku dává dát 8 GB na kartu za osm tisíc, když by v pohodě zvládala TLOU nebo RE4 s maximální kvalitou textur, ale jen kvůli tomu, že nebude stačit paměť, budeš muset shazovat detaily a zapínat FSR?

Už dnes máš spoustu her, kterým i na tom 1080p dochází paměť a jsou tam framedroppy. A teď si představ, jak bude taková karta, kterou si koupíš jako žhavou novinku, použitelná za tři roky! Nová grafika za osm litrů, a za tři roky si na tom nic nezahraješ!!!

Jenom blázen by radši nekoupil 16GB RTX 4060 Ti!

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 11:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) ta grafika nestoji 8tis ale mene.. to zaprve a ta tvoje 4060Ti 16GB bude taky stata 8tis? asi ne vid :) nebo jakou novou RTX 4000 grafiku Nvidia nabidnce lidem v cene 6-8tis s DPH a kolik bude mit VRAM? Nehlede na to ze kdo potrebuje 12GB grafiku koupi si dneska RX 6700 XT 12GB za 9tis s DPH a ta karta je prodejni hit jak ukazuji zebricky prodejnosti.. 12GB+ karta od Nvidie je dneska podstatne drazsi pri stejnym vykonu jako ma 6700X, takze pomer cena/vykon je u Nvidie doslova tragickej

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
11. 5. 2023 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Takže ona nemá stát 300 dolarů?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) jaka grafika?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
11. 5. 2023 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo 8GB RX 7600.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 5. 2023 06:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) RX 7600 8GB bude stat kolem 6-8tis s DPH coz jako nastupce RX 6600 rady je cena v pohode.. zapominas na to ze RX 6600XT 8GB stala pri launchi oficialnich 379 dolarů.. Tato karta bude tedy levnejsi a urcite i vykonnnejsi, takze pomer cena/vykon bude lepsi jak u 6600XT kdyz dorazila na trh.. Kolik podle tebe bude stat ta zazracna 16GB GeForce 4060? Ono i aktualni ceny nejsou nic moc v podani Nvidie.. vyprodejovy RX 6600 XT koupis uz od 7400,- s DPH, RTX 3060 12GB koupis od 7999,- s DPH, 6700XT koupis od 9000,- s DPH, 3070 od 12tis s DPH, 6700XT 12GB a 3070 8GB tedy deli 3000,- coz je totalne neprijatelny... protoze za 12tis uz koupis 6800 16GB s vykonem uplne nekde jinde.. Aktualni mainstream i vyssi mainstream je plne v rukou AMD to je jasnej fakt, takze az zacnou nahrazovat tyhle karty z 6000 serie novejma modelama, musej si dat moc velkej pozor na cenotvorbu aby tuto vyhodu zachovali a AMD si an tohle dava vzdy velky pozor aby byli v tomto ohledu lepsi nez Nvidia.. Takze ja osobne se o ceny RX 7600/7700 a 7800 vubec nebojim.. sice asi vykonnostni skok nebude tak vyrazny protoze je tam ten BUG s tou nizkou frekvenci ale AMD to urcite vynahradi tim ze nabidne stale lepsi pomer cena/vykon + pripadne vetsi VRAM nez Nvidia ve stejne cene... Vsak u 7900 generace to splnili do puntiku a Nvidii totalne prevalcovali.. 7900XT 20GB je o dost vykonnejsi nez 4070Ti a ma skoro 2x tolik VRAM, 7900XTX je taky vykonnejsi jak RTX 4080 a ma taky o 8GB vetsi VRAM.. Takze nic nenasvedcuje tomu ze by stejne dobre nemela AMD postupovat i u dalsich modelů s nizsim vykonem a cenou..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
12. 5. 2023 12:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Seš fakt tak blbej, nebo navedenej, že si představuješ, že ti dá AMD RX 7600 od šesti tisíc v době, kdy se jim na skladech válejí mraky RX 6600 až RX 6650 XT za pět a půl až devět tisíc? :D

A proč to srovnáváš s RX 6600 XT, když to není RX 7600 XT? :D

Čoveče, launch na 239 dolarech bych fakt chtěl zažít. Protože to by 6600 musely slítnout na čtyři tisíce, a konečně by se zase dal pořídit lowend, na kterém se dá i něco hrát.

A mýtický bug s nízkou frekvencí? Vy jste si fakt představovali, že AMD v této generaci vydá 3,5GHz grafiky, které budou žrát stejně jako šestitisícovky s boostem na 2,3 GHz? S váma je fakt sranda. Veškerý „bug“ je zvládne to vyšší takty, ale žere to jak kráva, jenže RTX 4090 má limit jen na 450 W, takže nemůžeme vydat 550W grafiky. A taky by musely mít čtyři osmipiny. :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 5. 2023 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) RX 6000 uz se doprodavaji, vyrabi je vice mene uz jenom sapphire.. Zrejme se puvodne planovalo ze RX 7000 rada vyjde cela komplet mnohem driv.. proto nekteri vyrobci RX 6000 uz vubec nenabizi..

BUG byl oficialne priznan a popsan.. na tohle tema je atkovejch clanku vsude mozne ze i ty by sis mohl konecne aspon jeden precist prece jenom recenzovat grafiky je tvoje prace a mel bys mit neco nastudovano ne? :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
12. 5. 2023 14:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Smím prosit o odkaz na to oficiální přiznání?

A fakt mě nezajímá článek, který se odkazuje na moore's law is dead, který má tajné info od leakera, že to tak je, nebo článek postavený z příspěvku na twitteru od „leakera“, a už vůbec to, že o tom bugu ví každý, jenom já ne, a mám si o tom něco přečíst, protože se o tom píše všude, protože všude se o tom píše jen na základě těchhle blábolů.

Stačí mi i video s rozhovorem s kýmkoliv z AMD, ve kterém řekne: „máme v Navi31 bug, kvůli kterému mají čipy vysokou spotřebu při vysokých frekvencích“.

Jediné vyjádření AMD k „bugu“, které jsem zaregistroval, je tohle: https://www.pcgamer.com/amd-dismisses-reports-of-rdna-3-graphics-bugs/

Povídačce o tom, že to jsou karty, které měly běhat na 3GHz+, ale nemůžou kvůli záhadnému bugu, uvěřím, už uvidím na vlastní oči jet RX 79x0 XTX ve hrách na 3,2 GHz na 360 W.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 5. 2023 18:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Já chci zdroj. Ne články no-xe, který už nadrzo do článků přepisuje žvásty od MLID, už ho ani neuvádí jako zdroj a tváří se, že to jsou fakta. Už se tvl prober.

no-x není zdroj. Ten nenapíše nic, co se nedozví jinde. Je to inteligentnější translator.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 5. 2023 19:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) napis Noxovi :) vsam mu tam do diskuze taky pises...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 5. 2023 23:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Seš fakt tak blbej, nebo to jenom děláš?

Ty mi tvrdíš, že AMD oficiálně řeklo, že mají v GPU bug, a když chci vědět, kde to teda AMD oficiálně řeklo, tak mi dáš odkaz na výpotek od no-xe (ve kterém se notabene nic takového ani neříká) a řekneš, že si mám sám zjistit, kde na to byl? :D

Neztrácíš se v tom lhaní už trošku?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 5. 2023 08:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) spis se v tom ztracis ty, dam ti sem odkaz na clanek kde se o tom bugu mluvi a ty zas chces nakej zdroj, tak si ho proboha zjisti od Noxe kdyz ses s nim v kontaktu.. pohybujes se na jeho diskuzich, on se pohybuje na diskuzich ve foru na PCT.. to je pro tebe takovej problem se ho zeptat formou SZ nebo osobne? nerikej mi ze se nesetkavate? :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 5. 2023 11:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Jediný, kdo tvrdí, že AMD oficiálně BUG přiznalo a popsalo, seš ty.

Ani ten no-x nic takového neříká.

Proto je mi k prdu ptát se na to no-xe, ten odkaz mi musíš dát ty. Já netuším, kdes na to byl, a netuší to ani no-x.

"Zdá se, že ", "Proslýchá se, " má od oficiálního oznámení AMD daleko.

Buď tedy nějaké takové oficiální prohlášení musí někde existovat, nebo prostě lžeš... teda se pleteš jako obvykle.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 5. 2023 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono by to fungovalo, ale to provedeni je spatny.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 5. 2023 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox souhlasim.. neco podobnyho jsem asi pred 10 lety bastlil doma na kolene a fungovalo to kralovsky..

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
9. 5. 2023 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo
Bože tebe neverí ani pacient Pezinka možno ešte jeho psychiater :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 5. 2023 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF no vidis ale fungoval mnohem lepe a mnohem tiseji nez tehdejsi chladice co se na grafiky davaly.. :) evidetne tu dobu moc nepamatujes :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 5. 2023 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo to, ze ti ten zlepeny bastl fungoval, tvrdis len ty... a pri tvojej reputacii ti veri asi len tvoja vlastna matka

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
10. 5. 2023 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo a co si to vlastne bastlil ? daj nejake foto, nie z netu, metadada su svina :P

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
10. 5. 2023 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ale vtedy boli ine vyrobne procesy a technologie, podla teby sme mali ostat vstci v jaskyniach a lovit mamutov, len tych mamutov je coraz menej krtko.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 05:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Spíš by fungovalo nezabít tok vzduchu hromadou kabelů a uzavřeným boxem pro odhlučnění HDD, na kterých je pasiv ještě větší případ pro Chocholouška než na back plate.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Dilinozravec fotky tu uz mas..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo vyzera to ako keby niekomu povrchne zlozene PC spadlo zo stola, ty "pankovy expert" a bastlic... :D vo svete auto-moto by ta nazvali tuzer

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 12:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF no vidis a v ty dobe to byla TOPKA ohledne vykonu i totalne tichyho chodu :ú viditelne tyhle doby nepamatujes coz me vzhledem k tvymu vyjadrovani ani neprekvapuje :) Ale neboj jednou dospejes :)

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Použít slovo dokonalost na to, co jsi sem dal na fotkách, už chce hodně představivosti. Každý, kdo kdy začínal upravovat bednu, si tohle o svých prvních výtvorech nejspíš myslel. Normální člověk ale při pohledu zpátky vidí vlastní chyby. Ty očividně ne.
Jak píše RickyAFF - představitelé tuzingu by na tebe byli pyšní.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2023 20:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Krejza no nevim ale skoro pasivne chladit na tehdejsi dobu AGEIA kartu s 4890 a taktovanou i7... hodne malo borcu to doma melo takto udelany + kompletni odhlucneni skrine specialni hmotou.. windtunely paleny na laseru s kvalitni oceli apod.. kdo tohle tehda pred 20 lety mel? O nikom dalsim sem na foru nevedel..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 5. 2023 11:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo napodobne :D a tie doby si pamatam, mam 40+, len sa nevenujem profesionalne IT oblasti a nespamujem fora zvratkami, ty "pankovy expert" a hanba IT

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 5. 2023 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF napodobne

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 5. 2023 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Tak určitě. Zabitá cirkulace vzduchu a molitan všude, kam jsi ho dokázal nacpat. Máš tam nějaký další vtip?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 5. 2023 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Krejza molitan byl vsude kde to bylo vhodne, cirkulace vzduchu byla jenom tam kde jsem ji chtel..

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 5. 2023 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo teď to už dává smysl. Je úplně jedno, jaká je realita. Ty ji chceš jinou, tak prostě bude jiná 🤣
Stejné jako u všeho ostatního.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 5. 2023 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Krejza jenom ti rikam jak to tehda fungovalo.. ladil jsem to nekolik tydnů... komp byl ultra tichej a teploty krasny co vic bych od toho mohl chtit vic?

Reklama
Reklama