Zpět na článek

Diskuze: Trojan Flashback vydělal jeho tvůrcům nemalé peníze

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ježišikriste, tak si to po sobě alespoň kontrolujte!

[quote]O trojském [u]kůni[/u]...[/quote]
Nevím jak jinde, ale pražáci tomu říkají "koni" ty koni!

[quote]... [u]díky[/u] bezpečnostní chybě...[/quote]
Také na tom máte nějaký zisk?

[quote]...malware [u]sye[/u] tak...[/quote]

Překlik, to se dá pochopit :wink:

Jaroslav Lexa
Jaroslav Lexa
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka Dobrý den, díky Vaší korektuře jsem si těch chyb všiml. Děkuji za komentář, opraveno.

dizz
dizz
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodl jsem se bojovat proti špatné terminologii (špatné alespoň podle mě :-D)

Počítače Apple Macintosh sou podmnožinou množiny PC.

takže věta "na kterou dostali uživatelé PC obratem bezpečnostní záplatu, uživatelé MACů si ale museli počkat šest týdnů" je z formálního hlediska špatná.

Jaroslav Lexa
Jaroslav Lexa
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dizz Dobrý den, všiml jsem si že s dělením na PC a MAC máte problém. Tohle dělení ale používají úplně všude. Třeba i v reklamách, viz třeba [url]http://www.youtube.com/watch?v=C5z0Ia5jDt4[/url] Jak byste je rozlišoval vy?

dizz
dizz
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa že v reklamách se to používa ještě nic neznamená. V reklamách se často dozvídáme že bíla bude bělejší s každou novou recepturou pracího prášku. Nevim proc nutno zmiňovat PC a Mac proč nemluvit o Windows a MAC OS X čí jiném OS.

Něměckému ovčáku se taky často lidově říka vlčák ale zkuste to říci nějakému kynologovi.

Nám na škole říkali že technik se ma vyjadřovat jasně a přesně.

S nesmyslným dělením mám problém. dělit PC na PC a MAC je stejná blbost jako dělit auta na auta a Škodovky.

Jaroslav Lexa
Jaroslav Lexa
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @dizz: já dělím počítače na PC a MACy. Ne PC na PC a MACy. aby bylo jasno
MAC OS X není už delší dobu, teď se mu říká OS X.
Prostě výrobky Applu mají svoje vlastní jména. Většinou neříkáte MP3 přehrávač od Applu, ale iPod. Nemluvíte o telefonu, ale o iPhonu.
Podle ohlasů s tím máte problém asi jenom vy, já bych zachoval rozlišování na PC a MAC, stejně jako všechna zahraniční a nejspíš i česká média...

dizz
dizz
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @Jaroslav Lexa: No máte pravdu uz se to jmenuje OS X, díky.

Vyrobky nejen Applu maji stvoje jména :-)

"já dělím počítače na PC a MACy. Ne PC na PC a MACy. aby bylo jasno"

Ok, ale stejně je to špatně, protže PC zahrnují i ty Apple Macintosh.A kdyz budu mít na Apple nainstalované Windows tak sice mam Maca ale tu záplatu jsem měl hned ;-)

Že stím vetšina lidi nemá problém je pochopitelné, je to jednoduší se vyjadřovat nepřesně. Občas to vede k nedorozumění a myslím že takovéto nepřesnosti by se na odborném webu objevovat neměli. Samozdřejmě že jestli to vadí nebo ne si musíte rozhodnout sám
popřípadě vaši nadřízení.

Jaroslav Lexa
Jaroslav Lexa
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @dizz: Jinak: jak nazvete ten hardware, který tvoří ten počítač od Applu?...podle mě je to MAC
a jak nazvete ten hardware, který tvoří jakýkoliv jiný počítač?...podle mě je to PC.

Jaroslav Lexa
Jaroslav Lexa
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @dizz: Pokud tu získáte nějakou větší podporu aby se na PCT narozdíl od všech ostatních nepoužívalo dělení na PC a MACy (i zprávy ze kterých čerpám to dělení používají, stejně jako když jste na to upozorňoval minule), tak ho přestanu používat. Zatím vidím, že váš první komentář který na toto upozorňoval, byl zabalený pro nesouhlas (což se asi zase mění, lidi jsou zvědaví).

Jinak: jak nazvete ten hardware, který tvoří ten počítač od Applu?...podle mě je to MAC
a jak nazvete ten hardware, který tvoří jakýkoliv jiný počítač?...podle mě je to PC

na MACu, se v drtivé většíně používá OS X
na PC se v drtivé většíně používá Windows

Úplně každý používá rozlišení počítačů na PC a MACy a pokud se nic zvláštního nestane, tak to tak budu používat nadále. Ale děkuji za debatu, alespoň jsme si to mohli vyjasnit

dizz
dizz
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @Jaroslav Lexa: Ja to takhle nerozlišuji, kdyz mluvím o HW tak jsem konkretni (ten iMac ani nemá čtečku karet, ten ProBook ma špatný rámeček displaye, ten Latitude D630 má v haji baterku..)

A kdyz chci mluvím o SW pouzivam vtěšinou označeni OS( tohle je první pořádná hra pro Mac OS, tahle aplikace pro Windows je téměř nutná výbava, tenhle program v Linuxu funguje...)

Samozdřejmě v při neformálnim hovoru nebo "pokecu" nejsem vždy úplne přesný. Třeba mi ulítavá kilobajt ikdyž myslím 1024 bajtů. Ale v psaném textu se snažím být přesný.

Dennder
Dennder
Level 1 Level 1
5. 5. 2012 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @dizz: Akorat ze Linux, ten ktery jste myslel vy, by se spravne mel nazvat GNU/Linux, ze? :wink: :lol:
Takze to sve "presne vyjadrovani" bud' vypylujte k dokonalosti, kdyz uz s nim otravujete, anebo strcte nekam.

Jaroslav Lexa
Jaroslav Lexa
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @dizz: 1024 Bytů JE jeden kB...

podle toho co píšete, by muselo být pro naprostou přesnost napsané něco ve stylu: featuru podporují všechny iMACY, Macbooky, Probooky, iwhatever s operačním systémem OS X 10.1. Například. A to je jenom začátek...

obávám se, že toto není v silách nikoho z nás, obzvlášť, když je to zažité označení. A to i v odborných magazínech.

Jaroslav Lexa
Jaroslav Lexa
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @dizz: 1024 Bytů JE jeden KB...

podle toho co píšete, by muselo být pro naprostou přesnost napsané něco ve stylu: featuru podporují všechny iMACY, Macbooky, Probooky, iwhatever s operačním systémem OS X 10.1. Například. A to je jenom začátek...

obávám se, že toto není v silách nikoho z nás, obzvlášť, když je to zažité označení. A to i v odborných magazínech.

Jaroslav Lexa
Jaroslav Lexa
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @dizz: 1024 Bytů JE jeden KB...

podle toho co píšete, by muselo být pro naprostou přesnost napsané něco ve stylu: featuru podporují všechny iMACY, Macbooky, Probooky, iwhatever s operačním systémem OS X 10.1. Například. A to je jenom začátek...

dizz
dizz
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @Jaroslav Lexa: A nebo napsat tuto featuru vsechny pocitace Apple s OS X 10.7 a vysim.

To zalezi jakou normu pouzivate ja davam prednost normam ktere nejsou spolu v rozporu SI a IEC 60027. Protoz jinak to vede ke zmateni neznalych uzivatelu.

dizz
dizz
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @Jaroslav Lexa: A nebo říci ze tuto featuru mají vsechny počítače Apple s OS X 10.7 a vyším ;-)

to zalezi jakym normám davate prednost, Já se domnívam ze je dobré používat SI a IEC 60027-2. Protože použíivat jiné kde 1 KB = 1024 B může být matoucí pro neznalé uživatele.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @dizz: V tomto pripade neznaleho uzivatele ale zmatete ve chvili, kdy Maca prohlasite za PC (byt to bude technicky spravne). Je to paradox, ale je to tak.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
4. 5. 2012 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Lexa @Mysel_1: proste v tom Apple dela bordel, stejne jako ma operacni system pro telefony iOS a Cisco pro svoje switche pouziva taky IOS coz je zkratka Internetwork Operating System a pochybuju ze to Apple udelal driv nez Cisco

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dizz Ano, máte pravdu, srdcem každého MACu je PC HW...

Nicméně, toto rozlišování vzniklo pro oddělení volné kategorie PC a pevné kategorie PC z produkce Apple se systémy Macintoch.

Jinak za první PC je považován Apple 1... :wink:

dizz
dizz
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka ja se domnívam že za prvni PC je považován Altair 8800 ale to je jedno.

ale PC neznamena IBM PC(x86 architektura)

PC z produkce Applu jsou stejne "volne" jako jakekoliv jine. Kdyz mate apple nemusite provozovat MacOS muzete pouzit jakykoliv OS ktery ten HW podporuje.

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hadam ze vam korektorka odjela na dovolenou? Ale co, stava se, ne kazdej den musi bejt posviceni, a holt se stava.

Jinak jeste veta [quote]Co se dá dělat s pár se tisíci počítačů[/quote]

by taky mohla znit trosku lepe:)

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zheiko Áno, děkuji...

Já jsem věděl, že jsem na něco zapomněl :lol:

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon

[quote=c3cilka]... Macintosh.[/quote] Samozřejmě... :wink:

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
3. 5. 2012 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Du procvicovat kodeni...

Reklama
Reklama