![twitter-koupil-tweetdeck-aneb-proc-vytvaret-jiz-hotove](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/article/default.jpg)
Twitter koupil TweetDeck aneb proč vytvářet již hotové
Populární aplikaci údajně zakoupil kvůli větší kontrole nad uživateli a využít jej chce i jako další distribuční kanál pro reklamu. Co na to uživatelé?
TweetDeck je oblíbený klient pro přístup k sociálním sítím typu Facebook, Twitter, MySpace apod. Bezplatná aplikace funguje napříč několika platformami - Windows. iOS, Android - a těší se stále větší oblibě. Podle serveru TechCrunch se prodala za celkem vysokou sumu 40-50 milionů dolarů (cca 850 milionů Kč) a možných scénářů jak s ním společnost naloží je hned několik.
![Twitter koupil TweetDeck aneb proč vytvářet již hotové](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/qd2tagt9vrkpdgx60d1e96275adf538690706.png)
Podle prvních informací vedla k investici snaha Twitteru „kontrolovat“ uživatele a především fakt, že by se z TweetDecku mohl stát první oficiální klient této oblíbené mikroblogovací služby. Jelikož společnost stále hledá efektivní distribuční kanál pro výdělky z reklamy, zdá se podobná aplikace ideální volbou jak uživatelům reklamu podstrčit.
Někteří uživatelé se začínají bát, že se bude konat podobná situace jako v případě ICQ, kdy bylo několik alternativních klientů blokováno. To by však v tomto případě hrozit nemělo. Využíváte pro přístup k sociálním sítím nějakého klienta, nebo si vystačíte s běžným browserem? TweetDeck můžete vyzkoušet zde.
Zdroj: Hexus