Twitter představil nový reklamní model - začne vydělávat?
Sociální síť Twitter včera představila nový model, díky kterému by měla začít vydělávat peníze.
Twitter představil program s názvem "Doporučené Tweety," který by měl konečně zklidnit investory, kteří pochybovali o tom, zda je oblíbená sociální síť schopná si na sebe vydělat. "Poslední roky jsme odolávali tomu, abychom museli spustit tradiční webový reklamní model, protože jsme chtěli něco jiného," napsal na oficiální blog včera zakladatel Twitteru Biz Stone s tím, že společnost v současné době testuje Doporučené Tweety s partnery jako Starbucks, Sony a Best Buy.
V rámci programu se zpráva, jako například nabídka nového produktu od Starbucksu, objeví mezi prvními výsledky na Twitteru pro klíčové slovo, které si společnost od Twitteru koupí. S tím, jak se budou přidávat další firmy, se budou tyto moci o klíčová slova přetahovat stylem "kdo nabídne víc." Podle analytiků je to zajímavá myšlenka, i když v budoucnu bude muset oblíbená sociální síť stejně na svém portálu začít ve velkém nasazovat reklamní bannery, neboť jen z Doporučených tweetů nevyžije.
Zdroj: Reuters