Zpět na článek

Diskuze: Ubisoft odebral možnosti nastavení FOV v pirátské verzi Far Cry 4, aby pirátům hraní znepříjemnil

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kokin
Kokin
Level 1 Level 1
19. 11. 2014 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednak proto, že ta hra tady stoji stejna jako v americe, tzn. je šíleně předražená a jednak proto, že to v podstatě je far cry 3.5. Kdyby se prodavala v česku za 10 dolaru, tak ji neni potreba piratit, ale platit za to stejne jako v US je naprosta hovadina, at se pak nedivi ze se to pirati.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kokin Platí se za to dokonce víc (pokud si teda nekupujete krabicovky), díky politice vydavatelských společností, že 1$ = 1E...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros na GOGu ne, tam sami pisou:
Fair Price Package Because $1 is not €1

Gouranga
Gouranga
Level 1 Level 1
19. 11. 2014 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim uznat, ze je to docela drzost si na oficialnich forech stezovat pri vlastneni piratske kopie..
Nicmene novy crack na to uz pry je a to, cim jsem si musel projit, abych rozjel originalku (byla ke grafice), bych nikomu nepral. Ono je docela smesny, ze platici uzivatel (celym procesem nakupu na uplay jsem si prosel, jen finalni faktura byla nulova) trpi mnohem vic, nez clovek, co si hru kdesi stahne, nemusi se patlat s uplay (nenapadlo me instalovat uplay predem, tak jsem hledal, kde hru stahnout docela dlouho) a ma hru k dispozici uz pred vidanim (tusim, ze byla 16/11). Neresi, ze pred spustenim nekolik minut ceka pri "checking for updates", aby po tech par minutach dostal moznost fungovat offline..
Dost ve stylu "kup si film na dvd a prolejzej se reklamama nebo si stahni blu/dvd rip rychleji a bez reklam.."

Maor
Maor
Level 1 Level 1
19. 11. 2014 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gouranga Ubisoft je k smíchu, že si nechá upirátit hru ještě před vydáním.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor On za to nemůže... Kdyby to bylo na něm, tak to tak asi nenechá :D . Většinou se to ukradne v lisovnách...

racecar
racecar
Level 1 Level 1
19. 11. 2014 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč by hráči, kteří hru v podstatě ukradli, měli mít stejný servis jako poctivě platící zákazníci?

Suhlasim, a vobec preco by neplatiaci hraci mali vobec hrat? :roll:

palqo
palqo
Level 23 Level 23
20. 11. 2014 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racecar Pretoze pirat je potencialny platiaci zakaznik. Kde je napisane, ze si nechce len hru vyskusat, alebo si ju nekupi neskor, ked bude suhlasit s cenou, ktora je aj realna. Ja som kopec hier tiez len vyskusal a nikdy som ich ani len nerozohral, alebo nedohral a kopu som si ich kupil, az ked zlacnili z tych sialenych 50-60 € pri uvedeni, pretoze boli proste dobre a chcel som autorom prispiet.

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo To je zas jednou alibismus jako kráva. Nemáš na to, tak to nehraj, k životu to nepotřebuješ. To, že si to koupíš za rok v nějaké Steam sale za pár šušňů tě nijak neomlouvá (výrobce z toho má daleko menší zisk). Pokud to musíš hrát hned, tak to hned i kupuj, jinak jsi prostě stále jen obyčejný pirát.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo @xxviktor: presne tak, taky si osobne radsi pockam. Nemusim hrat vsechny novinky hned po vydani, radsi si zahraju neco starsiho a rict, "Ted je to drahy ale az to budou mit ve sleve tak to koupim a mezitim si zahraju piratskou verzi", totiz dehonestuje autora mnou zmineneho souveti. Navic distributor kouka na uspesnost her, tak mesic po vydani. Delsi casovy usek uz vyvojarskemu studiu moc nepomuze a sleva prichazi az po schvaleni od distributora ktery uzna ze hra ma svuj zenit za sebou. A koupe par let po vydani sice prinese vyvojarum par kacek ale v ocich distributora nijak nepomuze, protoze je uz pozde.

Pokud se mnou nekdo nebude souhlasit napiste s cim presne, prihlouple kliknuti na palec dolu bez komentare jen ukazuje vasi mentalitu neprijmout realitu a ukazuje ze spis nez abyste si hru koupili, tak ji radsi upiratite!

Igor
Igor
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo @xxviktor: Zrovna u her od Ubisoftu je vyzkoušení nutnost. Ubisoft úmyslně podvádí své zákazníky a prodává jim polotovary za cenu hotového produktu. Např. u Blizzardu mám jistotu, že hra pojede v pohodě v den vydání.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
21. 11. 2014 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo @kalda69: takze po jednom dni se naslo 5 piratu proti trem normalnim platicim lidem, pak se ale nedivte ze jsou ceny takovy jaky jsou, kdyz nejste ochotni zaplatit ani cenu do 5-10eur.

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo @Igor: No s tou jistotou u blizzardu bych to neprehanel. Ano hry nemivaji tak zabugovany, ale chce to velky kus stesti pokud si chcete zahrat v den vydani (pretizene nedostupne servery)

Hlavni je nic nekupovat v den vydani (nebo dokonce drive). Ja uz se naucil cekat tyden dva, kdy uz mam celkem jistotu ze se tam neskryvaji nejake zakernosti. Popripade rok dva ve sleve se vsema datadiskama.
Nemusim byt tak in abych musel hrat vse okamzite.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
22. 11. 2014 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo @kalda69: Takze kazdy, kto s tebou nesuhlasi je pirat a mas potrebu ho urazat. Velmi vyspele.

Mozes mi vysvetlit, aky je rozdiel ked upiratim hru ako cisto novu a rok staru, ked ju kupim aj tak za cenu, s ktorou suhlasim? V prvom pripade som pirat, v druhom zakaznik skusajuci hru? Pretoze vydavatel sa pri vydani snazi zakaznika zodrat a po case musi zlavnit, lebo sa ukaze, ze hra nie je vlastne taka dobra, alebo niekto spravil nieco lepsie a nikto by uz za to tolko nedal (t.j. zarabanie na excluzivite casovym predstihom pochybnou kvalitou)? A mozes mi povedat, co dehonestuje zakaznika nesuhlasiaceho s cenou predajcu? Existuje aspon tolko krajin, kde je zjednavanie ceny normalne, ako tzv. "civilizovanych" krajin, kde je zakaznik dojna krava bez akychkolvek prav. Tak toto je cisty alibizmus!

A to nehovorim o vypredaji po roku za par susnov ako ma hned niekto pohotovo obvinil, 5-10€ za hry platim bezne, dokonca som ochotny ist az do 20, ak je to rozumny pack, ale to je maximum za hru, co clovek zahra 1-2x a uz ju nikdy nezapne. Viac som ochotny platit len za zavodne hry a strategie, ktore clovek moze hrat prakticky donekonecna. Mozno by sa cena mala uctovat podla dlzky hracieho casu/znovuhratelnosti a hned by bola kvalita hry a cena zrejma...

oneb1t
oneb1t
Level 1 Level 1
19. 11. 2014 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

oni zadnou volbu neodebrali akorat chybela na patchi 1.0 se kterym byla kradena hra 3 dny pred oficialnim spustenim...
nastaveni FOV meli pirati ve stejnou chvili jako byla vydana oficialne samotna hra ktera prisla s patchem 1.3 kterej tenhle posuvnik pridal

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
19. 11. 2014 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Proč by hráči, kteří hru v podstatě ukradli, měli mít stejný servis jako poctivě platící zákazníci?[/quote]
Člověk který upirátí Farcry se nemusí frcat s priblým Uplay, patch s FOV bude 100% cracnut a obchází i to nějaké nové priblbé DRM od Ubisoftu.

Pokud cokoliv, tak piráti na PC se mají u Ubisoftu vždycky líp než platící zákazníci.

PS: To já si v klidu počkám na recenze a pak se rozhodnu, jestli ty kraviny od Ubisoftu budu při plánovaném hraní coopu trpět nebo to bude jen další kravina od Ubisoftu, kterou si s radostí odpustím.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2014 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack FC4 je datadisk k FC3. Zase jeden radobyvtipnej psychopat, zase stejne crafteni, zvirata (porostla spise travou nez srsti), stejne zbrane, uchylny inventar. Hodne lidi si stezuje na stuttering pohybu pri stabilnich fps. Krajina je pekna, ale stromy z vetsi vzdalenosti vypadaji hur jak v deset let stare Arme.
Uvidime co samotny gameplay a atmosfera.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
19. 11. 2014 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věčné téma na diskusi, co když se mi hra nelíbí ? Vrátí mi peníze ? Ne...dříve existovala dema, která byla naprosto dokonalá a svou funkci otestování plnila skvěle, stejně tak je to s pirátskou kopií hry, neříkám že všichni, ale vím, že je dost lidí, která do dělá tímto způsobem a pokud se jim hra líbí, tak si ji koupí... doteďka jsem nas*anej za Arcanii:Gothic 4 a prachy mi nikdo nevrátí.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
20. 11. 2014 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi ne ..naprosta vetsina to nedela :)

nonestaciti
nonestaciti
Level 1 Level 1
19. 11. 2014 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Inak zrovna gothic 4 free demo verziu myslím malo

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nonestaciti Ne Gothic 4 NEMĚL, nemel když nevíš

jan-kokos
jan-kokos
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nonestaciti @Jespi: Ne, demo samozřejmě měl. Sám jsem ho hrál a pak následně jsem si koupil plnou hru. Bohužel demo vypadalo zajímavě, ale následně hra stála za CENZURA.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nonestaciti @Jespi: ale ted uz ma :wink:
[url]http://store.steampowered.com/search/?snr=1_5_9__12&term=arcania#term=arcania&sort_by=_ASC&category1=10&page=1[/url]

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nonestaciti @jan-kokos: Což byl problém mnoha dema, takže demo jako takové je stejně o hře nevypovídající.

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nonestaciti @xxviktor: Dnes je prinos dem minimalni. Drive byli uzitecne, protoze jedina informace o hre byla textova recenze v casopise a z ni se blbe poznavalo jestli ti hra sedne hratelnosti a ovladanim.
Dnes mrknu na youtube/twitch a hned vidim jestli je to neco co me zaujme nebo ne. Nepotrebuji k tomu nejake demo, a na rozdil od dema to neni zkreslene.
Demo muze mit dnes jediny ucel - vyzkouset jestli to pojede na mem pc plynule.

mitulko
mitulko
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sa divím, že Ubisoftu je ešte smiešne po fiasku s AC Unity asi ich 9% pokles akcii nejak výrazne nepoškodí. Len čakám, kedy daju vyjadrenie , že aj do AC Unity dali naschval bugy a nízke fps koli piratom, len vo finale zabudli vydavatelom povedať,že tie bugy a nízke fps zabudli odstraniť aj z originálok. Skor by sa mal ubisoft zamyslieť, že chcel 60euro za takú sračku ako je AC Unity o ktorej sa aj samotný pirati vyjadrili, že je to škoda aj sťahovať.

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mitulko a pane, Vy ste to aj hral? alebo ste len niekde pocul alebo cital, co babka babke povedala? Je pravda ze som to kupil az den treti, sice s prvym patchom, ale ziadne hru ovplyvnujuce chyby som zatial nezachytil. A to pamatam vela hier co aj po mesiaci boli samy bug. Inak na starej GTX770 na FHD a vysokych detailoch 50-60fps (pravda, cutsceny idu tak 20-25). No a za 900KC co je o tretinu menej ako 60e. Len treba vediet hladat milostpane.

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hre jsem odolal a recenzi taky :roll:

Reklama
Reklama