Zpět na článek

Diskuze: Úvaha: Proč musíme chránit svobodu slova na internetu?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Nill
Nill
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sim te bez pred synagogu a rvi tam 2 hodiny ze holocaust nebyl, uvidiš ze nic vic nez ze budes za blbce se ti nestane, nikdo ti hlavu neurizne, nikdo te nezapalí, nikdo nikde se orchestrovane neurazi... Este zes tam nenapsal ze si to zidi vydupali nebo tak neco....clovek co mele takovyhle pitchoviny je dost potrestanej uz tim ze je mesuge - horsi trest néni

a je teda neuveritelny kam vsude se tohle tema dokaze naroubovat, asi absurdnejsi misto nez PCtunning bych si proste nevymyslel ....az do ty posledni stranky to slo ALE potom teda zidi do toho zamotat...rozredit to jako ze zobjektivizovat.........

morke
morke
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, proč PCT musí vydávat příspěvky tohoto egocentrika, ale asi všichni chtějí číst bláboly, kterých je všude plno namísto testů HW. Další věc, pokud tím filmem záměrně rýpou do muslimů, tak se není čemu divit a za všechny ty mrtvé při demonstracích můžou tvůrci. Kdyby někdo natočil film o oslavě Hitlera nebo o Ježíši, jako o neschopném parchantovi, tak jsou přinejmenším demonstrace v Evropě.

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Proč musíte chránit svobodu slova na internetu?
Inu proto aby někteří se svým názorem i zde byli banováni! Nechápu komu tak vadím? že jsem dostal ban tady !
Tohle je opravdu už silně usměvné když na jednu stranu zde banujete lidi kteří mají svůj vlastní názor a neopičkují se podle servru a na druhou stranu vydáváte články o ochraně svobody slova !
Pane Rybko kde je ta hranice rozumu když na jednu stranu zde dáváte(nemusíte přímo Vaše osoba ale kolegové)ban lidem kteří mají dokonce svůj vlastní názor mnohdy podložený praxí a reálnými vysledky a na druhou stranu máte plnou hubu keců o ochraně svobody slova na internetu.
Já už mám z toho takový pocit že PC tuning začíná strácet na vážnosti a popularitě a snažíte si přihřívat polívčičku kde se dá!Proč třeba Mirek Jahoda takové věci vůbec neřeší?
Ono je to tím že respektuje názor druhých a v diskuzi umí použít argumenty místo banování!!! (že by zkušenost a nadhled?)
Přál bych si aby se tu banování zrušilo(opičky stačí už na DDworld)
a konečně jsme začli diskutovat na nějaké urovni a neprotěžovali tu pár nedospělých jedinců z fora co si myslí o sobě že v 17 letech ví o IT všechno.
Kdy se tady vrátí svoboda slova???
(cenzora umí dělat kdejaký idiot)

fortress
fortress
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ Svoboda slova ale neznamená že přijdeš a vysereš se mi v obýváku :roll: To si jí vysvětluješ trošku prapodivně. Ta spočívá v tom, že si můžeš udělat vlastní web o pc a tam si hlásat co chceš a nastavovat pravidla pro ostatní.

Lumpik.Honzik
Lumpik.Honzik
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ @fortress: To je ale hloupé přirovnání. Slovo není CENZURA na koberci a je hluboký omyl ho tak vnímat - takový přístup není nic jiného než začátek cenzury a můžete si to obhajovat jak chcete, bude to obhajoba falešná. Svoboda slova buď je nebo není. Neexistuje nic mezi tím.

Lumpik.Honzik
Lumpik.Honzik
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ @Lumpik.Honzik: Tím nahrazením slova h0vn0 slovem CENZURA, jsem od redakce dostal perfektní potvrzení toho, co jsem napsal :!:

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke To vis, ze jo. Je lepsi drzet hubu a krok, aby se nahodou nejakej vypatlanec nenasral a nevyjadril svoji neschopnost a intelektualni zaostalost fyzickym nasilim.

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 9. 2012 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jarod72pm_]Proč musíte chránit svobodu slova na internetu?[/quote]Nejde o názor, jde o navážení do redaktorů a zbytečný flame v diskuzi. Pokud sdělíte svůj názor normálním tónem a přispějete k diskuzi, je to v pořádku. I ostatní si rádi přečtou jiný názor, ale slušnou a decentní formou. Pokud budete útočit na ostatní a zbytečně provokovat, diskuzi pročistíme - tak jak jsme na to upozornili níže...

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 9. 2012 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejde o názor, jde o navážení do redaktorů a zbytečný flame v diskuzi. Pokud sdělíte svůj názor normálním tónem a přispějete k diskuzi, je to v pořádku. Konstruktivní příspěvky vítáme. I ostatní si rádi přečtou jiný názor, ale slušnou a decentní formou. Pokud budete útočit, zbytečně provokovat a rýpat, diskuzi pročistíme - tak jak jsme na to upozornili níže...

Gregi
Gregi
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Sloboda prejavu este nikomu nezarucuje slobodu po prejave :wink:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Svoboda slova je imho možná jen tehdy, pokud je internet anonymní, což už v zásadě neplatí, vývoj směřuje k "bezpečnosti" a ta z principu znamená ztrátu anonymity a soukromí. A protože svoboda na internetu dávno není, bojuje se s piráty, teroristy, pedofily nastupuje autocenzura dávno před skutečnou cenzurou. Teď se nikdo ani nepřizná, že je pedofil, natož, aby řekl, co si myslí. A i kdyby náhodou jo, na většině serverů to cenzor radši smaže, než aby byl obviněn z propagace bůhvíčeho.

pm74
pm74
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme -svoboda slova nepotrebuje anonymitu. naopak - skutecna svoboda je, kdyz muzes svuj nazor podepsat
-internet je svovobodny. resp. neni nesvobodnejsi, nez byl na zacatku. kdyby nebyl, nikdo by uz s teroristy, piraty a pedofily nebojovat nemusel.
-autocenzura nemusi byt nutne spatne, pokud ji chapes jako zodpovednost autora za sva slova. inteligentni autori ji citi.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
9. 10. 2012 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 presne tak, souhlasim s pm74, svoboda slova je o tom ze se pod svuj nazor muzes s klidem podepsat aniz bys pak za to mel jakykoliv postih s anonymitou to nema vubec nic spolecneho, anonymita vyvolava spise agresivni a nepatricne reakce.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 10. 2012 06:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 @kalda69: jo akorat jsem zapomel dodat ze pri vyjadreni sveho nazoru musis vzit v ohled taky to ze pokud bys treba siril pomluvy nebo nepravdy a nekoho by to treba financne poskodilo tak za to musis byt postihnut protoze tvoje svoboda konci tam kde zacina svoboda nekoho jineho coz proste nekteri jedinci nikdy nedokazou pochopit

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Morke: A ty jsi Zabedněnec co ten článek nepochopil :roll:

morke
morke
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 Ty jsi nepochopil všechny důsledky.

morke
morke
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Chtěl jsem se vyjádřit jen ke kauze s oním filmem a chápu naštvanost muslimů, byť je extremní, jako celá jejich víra, do které je antiproduktivní rýpat. Svoboda slova je možná ve svobodných zemích.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
9. 10. 2012 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke @morke: LOL svoboda slova? Proc je v Americe tohle? Cituji: V Obamově domovském státu Illinois činí Illinoiský zákon o odposleších zločinem zaznamenávat akce policistů, včetně neoprávněných zatýkání protestujících, bez jejich souhlasu. Novináři filmující protesty a policejní akce čelí až 15 letům vězení, a to jen za to, že dělali svoji práci a informovali veřejnost o akcích úředníků placených z daní, jako policie.

neo029
neo029
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

- prilis mnoho ruznorodych temat v jedinem clanku, i kdyz chapu, co chtel autor rici :)
- ad Branme se, dokud to jde.. bohuzel, uz davno je pozde... jasna cisla o fertilite uz davno rozhodla, ted uz se muzeme bavit pouze o tom, kdy bude v Evrope vyhlasen prvni chalifat... ja sazim na Belgii do 30let :)

neo029
neo029
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=fortress]Svoboda slova ale neznamená že přijdeš a vysereš se mi v obýváku :roll: To si jí vysvětluješ trošku prapodivně. Ta spočívá v tom, že si můžeš udělat vlastní web o pc a tam si hlásat co chceš a nastavovat pravidla pro ostatní.[/quote]

ad 1 veta... presne jste vystihl islamske pochopeni svobody slova :wink: jen bych doplnil "a pak odevzdate klice od baraku" :D

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jako každá svoboda má i svoboda slova své meze. I hanlivé vyjádření je činem a mnohdy se za něj nesou následky, to je běžná věc už od úsvitu dějin.
Co se týče náboženství, jednou věcí jsou provokativní články na internetu či v jiných médiích a jinou zase třeba přímo v chrámu či těsně u něj - viz tak bráněné Pussy Riot - jejich svoboda prostě končila tam kde začínala svoboda věřících.
V mešitě by si to holky nedovolily protože by skončily velice špatně, tak si raději vybraly jako terč tolerantní křesťany.

lugal
lugal
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tá sloboda slova je ok kým sa rozpráva o "démonických" moslimoch, veď je to vidno aj tu v diskusii, že ľudia prevzali tu goebbelsovskú masáž z médií o teroristoch, čo sa im snažia ukradnúť i posledný kúsok domoviny.

Ale ako náhle niekto siahne na židov, musí i sloboda slova bokom... "ve jménu civilizace!" :lol:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 10. 2012 06:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lugal vidis a proto jsem ja osobne proti skoro vsem nabozenstvim, snad krome mormonu a budhistu, kteri nejsou a snad ani nikdy nebyli agresivni proti nevericim ci vyznavatelum jinych nabozenstvi. Pro vyznavatele ostatnich vir mam vseobecny termin sektari a pokud me zacnou presvedcovat nejak vic o sve vire tak pridam slovicko fanaticti sektari

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=fortress]Svoboda slova ale neznamená že přijdeš a vysereš se mi v obýváku :roll: To si jí vysvětluješ trošku prapodivně. Ta spočívá v tom, že si můžeš udělat vlastní web o pc a tam si hlásat co chceš a nastavovat pravidla pro ostatní.[/quote]V životě platí jedno pořekadlo: "podle sebe soudím tebe"
Pokud doma kálíte v obýváku tak mi to přijde dost nechutné a v tomto duchu ještě poučovat mi přijde přinejmenším dost naivní a hloupé.Takže pokud nevíš co znamená svoboda slova,tak příště si odpusť naprosto zbytečný komentář.

dlugy
dlugy
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Veľmi pekný článok o slobode, kvalitné myšlienky. Hoci niekoho môže mať o ufónov a klystír záujem, ale presne o tom je sloboda, že autor úvahy môže mať o rúrke v zadku svoj názor. Na to má právo. Tak ako mu hu tam nikto nesmie nasilu, ani nič iné, tlačiť.
Tie zabalené príspevky, by ste po dobu čitateľnosti tohoto článku mali deaktivovať. V súvislosti s peknou úvahou autora pôsobia dosť ironicky.

Slobodne pozdravujem.

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Václav Vlček]Nejde o názor, jde o navážení do redaktorů a zbytečný flame v diskuzi. Pokud sdělíte svůj názor normálním tónem a přispějete k diskuzi, je to v pořádku. Konstruktivní příspěvky vítáme. I ostatní si rádi přečtou jiný názor, ale slušnou a decentní formou. Pokud budete útočit, zbytečně provokovat a rýpat, diskuzi pročistíme - tak jak jsme na to upozornili níže...[/quote]Jen mi nějak uniká realita proč banujete člověka co má co říct do diskuze a ty provokatéry kteří viděli PC leda za výlohou necháte dál tady prudit!Jinak názor na daný článek automaticky u některých lidí je flame ? To mi připomíná dobu totality .
Vždy jsem jednal ke slušným lidem slušně a k hloupým jak si zaslouží.
Ale už jsem si všiml že i marketing webu potřebuje oslíky co přitakávají na kdejaký nesmysl což ti chytří pubescenti zde do puntíku splňují.Páni redaktoři raději nechtějí vidět na co člověk tady musí reagovat (urážky,lži,ignoranství) je pro ně jednodužší jednoho zabanovat než skupinu hlupáků co zde víří diskuzi a klikají záporné body.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ustupovat se neda donekonecna, snad si to politici uvedomi uz brzy. Horsi je ze diky neschopnosti dnesnich evropskych politiku resit imigracni otazku se do politiky zacinaji hrnout strany krajni pravice i levice.

VaVa-CZ
VaVa-CZ
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, i tady to trošku jde... Automaticky zabalené příspěvky už si nemusím číst ve zdrojáku, už jdou normálně rozkliknout pomocí ikony, úspěch, po dlouhé době... K cenzuře názorů bych jen řekl, že většinou banují fakt idioty, co se neumí vyjadřovat, ale někdy i pouhé názory mažou, banují, toho si tady všiml snad každý :D A upřímně.. dnes už to je skoro na každém webu... Všichni hurá cestou cenzury :D

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
12. 10. 2012 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaVa-CZ musim se zdejsich redaktoru zastat, protoze za ty leta co zde pisu svoje nekompromisni nazory, ktery obcas nejaky jedinec nemuze zkousnout, jsem nebyl ani jednou banovan a jen jednou smazan diky tomu ze byl smazan ten na koho jsem reagoval

pm74
pm74
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bezkoncepcni chaos+tuna klise a patetismu, na ktere se ani nechce reagovat. snad jen dve veci:
-svoboda projevu neni jedine ustavou garantovane pravo. narazi na dalsi ustavou stanovene hodnoty, jako je pravo na ochranu osobnosti, bezpecnost statu, verejnou bezpecnost a taky tu mame § 198.
-kritizovat rushdieho sloh v textu s perlami typu: "Na druhou stranu svoboda slova je o tom, že musím snést podobné názory, protože o tom to prostě je" je legracni.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 § 198 by mal byt zruseny, poslat niekoho do vazenia za to ze na facebooku zdielal pesnicku od Skrewdriver alebo ma tricko s cislom 88 je rovnako chore ako zbicovat za hanobenie Koranu.

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V Jeruzalémě byl židovský chrám než ho zničili Římané. Islám je lež - odkazuje se na starší proroky a přivlastňuje si je jako muslimy. Nikde v historii před Mohamedem není ani zmínka o něm, jeho prohlášení o předchůdcích jsou tedy nepravdivá. Jejich pokroucená logika jim říká, že všichni proroci (židovští) byli ve skutečnosti muslimové. Logicky tedy židovský chrám byl mešita. Je to podobné jako když ve filmu Sexmise jedna z žen bez ostychu pronese, že Albert Einstein byl žena. :D

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že je nejvyšší čas popadnout každého islamistu a nebo každého nepřizpůsobivého z jisté menšiny, jejichž jméno se nesmí vyslovit (říkejme jim třebas Woldemorti..) kteří tady dělají virvál, posadit je do letadla a odeslat do jejich zemí zaslíbených.

Pokud se to takto co nejdříve nezačne dělat, tak za pár let, i kdyby nakrásně toto chtěl někdo provést, tak už to nepůjde a bude nevyhnutelná konfrontace..

Problém Evropanů je v tom, že podlehli multikulti kecům a to může také být i náš pozdější velký průser. Takže nejlépe by bylo začít to řešit zavčasu.

Chceš tady stavit mešity? Chceš tady cosi přikazovat ostatním, co mají jíst a jak s oblíkat? Chceš tady nadávat ostatním do pohanských křesťanů? Pak šup do letadla a odjezd do Arábie. A tam si můžeš machrovat dle libosti. To samé i s nepřizpůsobivými - vyřváváš tu po ulici a nadáváš lidem? Okrádáš za bílého dne? Opovrhuješ touto společností? Pak šup do letadla a odjezd třebas do té Indie, kde ti jistě bude dobře mezi svými, i když budeš v té nejnižší kastě.. A tak podobně.

Lidi.. uvědomme si, že tak, jak se tady v Evropě všemu uhýbá a furt něco obhajuje, tak naproti tomu v Arabských státech se s ničím a s nikým nemažou a to i v té Indii. To nekonečné ustupování všem multikulťákům je na průser. Se podívejte, jak dopadli v severských zemích.. Takovým Němcům se také divím, že si nechávají přerůstat tyto individua přes hlavu..

Ochrana svobody slova na internetu je samozřejmě nutnost, ale obávám se, že obrana státu před názorovou uzurpací multikulti menšin je bohužel ještě důležitější..

pm74
pm74
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daiterr nejak to tu hnedne...

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 Co hnedne? Diskusia, alebo europske mesta?

pm74
pm74
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 @M-M-X: diskuze. soukmenovci vedi, ze?

chytrolin
chytrolin
Level 2 Level 2
21. 9. 2012 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daiterr SKVELE NAPSANO,LIP BYCH TO NEVYJADRIL,NAVRHUJI AUTOROVI MIMORADNOU PREMII
PS.pisu to velkym abych zduraznil muj velky souhlas

neo029
neo029
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

- dlouhe, obsahle, zajimave, ALE jiz na zacatku uvahy mate hrubou chybu
- ti dotycni, co je chcete posadit do letadla, maji uplne stejny pas/obcanku jako Vy :D
- takze je neni kam odeslat, jsou tu doma
- spise to vypada (podle posledni situace v Belgii), ze to budou ONI odesilat nekam "domorodce" :D
- silne ale pochybuji, ze to bude letadlem do jine zeme... :)

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je sice fajn, že jsou tu doma, ale etnicky patří do jiného státu. Takže toto bych zohlednil. Pokud se to zdá někomu rasistické, tak podotýkám, že z řad té jisté menšiny je i celkem dost takových, kteří se snaží něco dělat a chovají se naprosto normálně, jako ostatní rozumní lidé a takových se ta moje úvaha netýká.

Ovšem pokud někdo porušuje práva ostatních tím, že si tu bude dělat co chce na úkor jiných a ještě je ožebračovat a vyhrožovat - pak by ani on neměl mít právo být tady doma a měl by jet tam, kam patří kulturně, i etnicky.

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=pm74]nejak to tu hnedne...[/quote]
To vysvětlujte třebas Dánům, co na ně jistý musulman řval, "ať se pakují ze země pryč.." Jestli to i tady necháme dojít tak daleko, tak potěš pánbůh..

supervisor
supervisor
Level 22 Level 22
21. 9. 2012 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě tohle nepatří na titulní stránku nejprestižnějšího internetového magazínu. Já bych to sem asi nedal vůbec, nebo bych vyhranil nějaký speciální zastrčený okýnko.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekne, konecne to niekto povedal naplno aj mimo tzv. "extremistickych" stranok.
Len mi chyba tlacitko "Poslat premiu 50 Kc", kludne aj s odkazom na PayPal.

vapno92
vapno92
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Veľmi som čakal, že Michal napíše úvahu o novom iPhone. Aký je výnimočný, ako je nový displej super a ten starý vlastne vypadá ako minecraft na 29'' monitore... ale toto je príliš. Mám rád vaše články, fakt veľmi rád, ale myslím, že debata o nábožentsvách a politike sa sem jednoducho nehodí. Malo to byť o slobode slova na nete, ale akosi tam o tom vidím len 2-3 vety.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 9. 2012 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vapno92 Tohle je o mnoho důležitější než iPhone.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 9. 2012 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..jen nevím jestli dle diskuze pod ním to není trošku házení perel sviním. Nicméně je vždy šance, že se to dostane k patřičným uživatelům. Z principu "vše souvisí se vším" má tenhle článek smysl. Protože pokud by muslimové vyhráli, tak nikdo články o iPhone 10 psát nebude. Pokud vůbec bude internet..

Reklama
Reklama