Zpět na článek

Diskuze: Úvaha: Skutečně potřebujeme výkonné počítače?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
13. 2. 2010 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Báječná, perfektní úvaha, která vychází z každodenního života a má reálné základy. Navíc bezvadně podané - bravo!

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
7. 3. 2010 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí ja s tim uplne souhlasim ... predevsim ve statni sprave uz davno mely pocitace ve velkych skrinich byt vystridany lacinymi pocitaci integrovanymi treba i primo do monitoru ... argumenty o reseni reklamaci pocitace a monitoru zvlast jsou nesmyslne, zaruka plati tak jako tak je jedno prece jestli vemete ze skladu rezervni pocitac v monitoru a druhy poslete na reklamaci nebo se o to starate oddelene, skoro bych rekl to prvni bude asi pohodlnejsi pro servisaka i v evidenci.

survivor2000
survivor2000
Level 20 Level 20
15. 2. 2010 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Upgrady me bavily od dětstvi "koho ne :lol: " a i kdyz mi je 30let, tak me to stále nepustilo a stále mě baví i když ne nějak extrémní, ale kvalita/cena.napr.:C2D E6600 byl super procesor i na taktování a proto mi vydrzel 3 roky. Jenže k narozkám jsem dostal Ati5870 a jeji vykon zkrátka už nevyvážil, tak jsem včera koupil i5-750 a nastavil na 4x4Ghz v zátěži a pokud koukám na filmy,net atd. tak jede automaticky na 4 x 1.8Ghz a mam zase klid, doufam zase tak na 3 roky :)

Dr Meduza
Dr Meduza
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 05:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No s tim nejlevnejsim procesorem se neda tak uplne souhlasit, na Atomu si clovek nepusti ani flashovou hru ve vetsim rozliseni
Ale jinak naprostej souhlas

Jarysmen
Jarysmen
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr Meduza Nádhernej článek 8) se vším musím souhlasit :oops: ale na pomyslné křivce jsem pořád ve stádiu chtělo by to něco upgradnout :D

m3phisto
m3phisto
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarysmen Před Vánocemi mi odešla 4870 od Asusu, a v průbehu reklamačního řízení jsem přemýšlel, zda-li ještě vůbec nějakou takovou kartu potřebuji. Tento typ už ale bohužel nebylo možno vyměnit za jinou kartu, takže mi byl nabídnut Radeon 5870. V létě jsem si pořídil 24" LCD, takže se mi nový radeon docela hodil, když jsem se chtěl odreagovat u nějaké gamesky. Jenže už mě přešly nápady, abych vyměnil procesor za nový a rychlejší - starej Phenom X4 mi stále slouží a doufám, že ještě dlouho bude :) další našetřené peníze radši vrazím do pořádnýho kola, novejch běžek, a nebo wehrcajku na lezení :oops:

Arnie_one
Arnie_one
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarysmen Zajimava uvaha a rozhodne pravdiva. Ja uz jsem bohuzel na konci krivky :) starej nervozni pan, ktereho rozciluje sebemensi hluk linouci se z pocitace, nebyt meho maleho pocitcoveho nadsence uz se v mem pc "ten" Vaporos megos ninos XXX ani neobjevil :)

Holda
Holda
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Veliká chvála za článek a za odvahu rýpnout si do místních "magorů" - nic ve zlém.
Stejným vývojem jsem si také prošel a jsem moc rád, že už jsem ve stádiu, kdy mám doma mainstreamové PC bez ambicí na hry. Někdy jsem už tak línej, že ho ani nezapínám a jen otevřu netbook, který mi nakonec vlastně taky stačí.
Přeji vám všem, kteří jsou ve fázi upgradování a hlavně vašim rodičům, aby to co nejdříve přešlo :)

mira89
mira89
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj tak tímhle jsem si přesně prošel :D Od přetaktovanýho 4jádra jsem přešel 2jadrovýmu celeronu na desce s IGP a ejhle stačí to :shock: Sice mne svrbí občas prsty na hraní,ale ... zase sypat další prachy do vylepšení - kašlu na to,jsou důležitější věci :wink:
PS:Parádní článek - třeba se pár jedinců i zamyslí nad sebou :D

marek p
marek p
Level 26 Level 26
13. 2. 2010 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Momentálně jsem ve fázi,kdy trávím několikrát více času na "JůTobě" než hraním hypované pecky a kdy považuji nákup grafiky následující generace za vyhození peněz oknem.

N_o_c_l_a_f
N_o_c_l_a_f
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyhazujou penize za pocitac do doby nez zjisti, ze je lepsi je vyhazovat za zenskou. :)
V podstate to je stejny, taky obcas potrebujou upgrade drobnym sperkem apod. :))
A hry se s nima daji hrat taky. :D

Mavi
Mavi
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@N_o_c_l_a_f To teda, ženský maj skvělej multiplayer :lol:

kubik
kubik
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim, jsem nekde na konci krivky - o grafice ve svem desktopu vim, ze je to nVidia 8 neco, ale musel bych se podivat, abych zjistil jaka presne. Na internet notebook staci a z her hraju Mafii, ktera mi bezi porad stejne dobre i po tech letech. Vetsinu casu travi na notebooku, jen kdyby ta svina byl trosku tissi (desktop je chlazenej pasivne, tim myslim CPU a grafika).

Tronic
Tronic
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja už tiež idem tým smerom že stačí mi PC na net ale niekedy mám chvilku že sa nechám nahovorit sám sebou, kúpim silný HW a zisťím az doma ze hry nechcem hrat nic teraz a net ide tak isto a som lahší o 300 eur. Proste ono by som tak aj nechal ale ten pocit ze jaký brutal PC mám je super :P

rousini
rousini
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano takhle se dozrává. Po očku sleduju ty novinky, furt checkuju eshopy a pak se drbu za uchem a říkám si: "Vždyť já to vůbec nepotřebuju..."
Občas pustím hru a žalezo mám obstojný, ale už míním investovat jen do ekotechnologií (ne prosím pseudoeko...), kdy budu mít výkon na požádání a ne nenažrané hovado k připojení na net.

Onehda můj nákupní košík neobsahoval ani CPU, ani GPU nebo RAM, ale HDD a periferiie. OS se zrychlil a mazlíčky mám stále po ruce. Best Buy!

choucas34
choucas34
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rousini A preto odporúčam do desktopu AMD. Je lacné a dostatočné rýchle. Celý intel aj s tou ponukou drahých nevzužitelných CPU neodporúčam lebo je to zbytočnosť. Ale na druhú stranu si musím pochváliť intel s novým corei3 mobile. Včera so tu mal notas od asusu (ASUS K52JR-SX112) na novej platforme s grafikou 5470 a je to delo a vobec to nekúri. a dokonca za super cenu na tak výkonný noťásek. Žial AMD je v mobilnej sfere dnes nekonkurenčné. Tento rok asi začína éra výkonných a lacných notebookov ktoré stačia aj na tu najnáročnejšiu prácu a to za super ceny.

Tomas_2002
Tomas_2002
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem zrovna v "přechodu". Doma se mi práší na 2 notebooky, 3 herní konzole a vůbec nemám čas ani nijak zvláštní nutkání s tím něco dělat :D

Spíš přemýšlím, proč jsem si místo té poslední konzole nekoupil třeba běžky, když se na ni stejně jen práší. Na běžky by se sice taky jen prášilo, ale aspoň jsem si mohl odpustit "TYTOPŘECENEPOTŘEBUJEŠ" scénu doma :-D

Michal Kasparec
Michal Kasparec
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úplně super úvaha :) Momentálně zvažuji bratrovi upgradovat (postavit) novej PC, protože ten co je doma je akorát žrout proudu a nic víc. Skoro 6 let starej Athlon XP 2400+ s DDR 400 + 17" CRT už nedělá fakt nic jinýho.
On by chtěl notebook, ale jelikož docela dost hraje (převážně CS:S) tak mám strach, že by ho za chvíli uvařil a navíc bych do něj musel vrazit aspon 16000Kč. Když mu sestavím nějakej průměrnej kompl tak se vlezu i do 10000Kč + monitor.
Ted sem srovna stavěl kamošovi PC a on prostě chce mít všechno nej a zastavili jsme se kousek nad 40000Kč. Já osobně bych do toho nikdy tolik nedal. Ale každej je jinej :confused:

trumpeta
trumpeta
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Kasparec Kousek nad 40000,-? Já mám počítač za 90000,- bez monitoru a periferií a rozhodně v něm není "všechno nej", má třeba jen jednu 8800 GT grafiku, jen jeden obyčejný SATA disk...

S jednou grafikou a jedním mechanickým diskem se dá dostat hravě přes 200 000,- bez DPH.

mjalovec
mjalovec
Level 1 Level 1
15. 2. 2010 02:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta 200tis bych veril v yenech, nebo jine mene nez Kc. i kdyz vemu skulltrail desku, dva extremni intely, narvu tam nejdrazsi pamet co jde a soupnu to na nejsilnejsi zdroj do nejdrazsiho case, 200k nedam ani kdybych se rozkrajel

m3phisto
m3phisto
Level 1 Level 1
14. 2. 2010 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta mě by spíše zajímalo, co je tedy na tom PC tak drahého? Já jsem si pořídil komp za +-50tis. i s 24"LCD a zahraju si na něm vše, co si umanu - a to mám taktéž jednu grafickou kartu! nekupoval jsi náhodou ty komponenty u Mimozemšťana? :-D nebo jsi snad pořídil počítač v Tescu a jemu podobných obchodech? Pak by se 90tis vysvětlovalo :)))

trumpeta
trumpeta
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta Hehe nekdo hodne zavistivy mi tady naklikal palec dolu :D Doufam, ze ti to spravilo naladu :wink:

BluPix
BluPix
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z fáze nadupaného herního stroje jsem se dostal už docela dávno. Stále kupuji pomalejší a úspornější stroje, poslední blbost co jsem udělal: notebook s pentiem-m jsem nahradil amd mv-40. Tohle myslím byla poslední kapka. Je sice super mít úsporný 1kg notebook, ale pak pustím lightroom, nebo visual studio a zase bych si přál být tím pařanem, kterému se program zkompiluje dříve, než zvednu prst od té klávesy. Už zase mám po letech v plánu upgrade na 4-6 jádro na 3GHz, 8-16GB RAM. Ne kvůli hrám, na hry jsou konzole. Ale výkon je prostě občas potřeba.

Ty netbookové hračky mě z nedostatku výkonu už vyléčily. Uvidíme jak budou pokračovat u vás ostatních, kteří jste začali kupovat úsporné stroje až s příchodem atomů.

sion89
sion89
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BluPix taky jsem byl ve fazi, kdyz jsem mel opravdu delo..postupne to zacalo upadat a rikal jem, ze jsou lepsi veci jak PC..PC jsem prodal a penize vrazil do motorky..
nyni mi na stole zase lezi nejnovejsi notebook od Dell (Vostro V13) - je malej, vykon suprove dostacuje - nemohl jsem udelat lepe za 17 000,- vcetne DPH (objednanej z USA, konfigurace SU7300, 2GB DDR3, SSD 64GB disk)

Lemures
Lemures
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S týmto môžem súhlasiť. Nie sú potrebné ultra výkonné zostavy, ale pre svižný beh operačného systému a aj tých menej náročných hier taký Atom nestačí, ja by som nešiel pod hranicu dvojjadrového Pentia.

martinX34
martinX34
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale zatím sedí před ampliónem, který vlastní rukou dovlekl
domů a všelijak připojil, přidrátoval, přišrouboval a naladil, a
vynucuje si obdiv všech lidí: “No, řekněte: zní to?”
“Zní.”
“Že to zní silně?”
“Nu, dost silně.”
“Dost silně! Člověče, co byste ještě chtěl? Vždyť to řve!”
“Pravda, skoro to řve.”
“Řve jako tygr.”
“To se rozumí, skoro jako tygr.”
“Ale kdepak jako tygr! Slyšíte, jak to čistě hraje?”
“Ovšem, docela čistě.”
“Jen počkejte, až si pořídím ještě lepší anténu!”

Karel Čapek, Amplión, Lidové noviny 26. 1. 1927

Odar
Odar
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako pubertak som presne fungoval, ako je popisane v prvej casti clanku. Sak co - hraval som hry.
Momentalne mam 27 rokov, mam sluzobny notebook a vlastne PC mam postavene ako HTPC vyslovene na domace kino.

Osobne si myslim, ze brutalny vykon vsetkych komponentov tlacia v dnesnej dobe len hry. Vlastne - vzdy to tak bolo ;)

t0mas
t0mas
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Todle je ta nejvetsi pi ovina jakou jsem kdy cetl! ,taky nerozumim mnozim prizpevkum k tematu na temhle portalu ale budiz.
Snad jenom choucas34 se mel, by dat lecit. Vyuzit tenhle clanek k propagaci AMD je hodne troufale. Divny co ale zacal psal pak.

Odebrat autorovi dozivotni Premie! a ja budu opet zpokojen.

Teh Goat
Teh Goat
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky jsem po dlouhejch letech honby za vším možným vystřízlivěl a popřemejšlel :D No a proto jsem před rokem koupil konzoli, kterou zapínám jenom na občasný hraní, platit za ty 4 hry ročně, na který si najdu čas, mě nevytrhnou a zbytek mi vpohodě a s přebytkem zastane 2 roky starej notebook s T7700, 4GB RAM, 8600M GT a 7200ot. diskem připojenej na 24" Samsung :roll:

...a to ještě pokukuju po nějakej domácí mikro mašince s IONem nebo Macu Mini, abych po příchodu z práce nemusel pořád k ntb všechno připojovat :twisted:

Teh Goat
Teh Goat
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Teh Goat Na druhou stranu je pro nás, kteří skončili v IT sféře, tohle mládí strávené nad řešením a laděním všeho možného i nemožného docela slušná průprava a rozhodně toho času a peněz nemám proč litovat :)

Holda
Holda
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=t0mas]...[/quote]
A za ten ušetřený peníz ti pořídit knihu "Pravidla českého pravopisu"
Proboha pokud neumím česky, tak nikam nepíšu, je to ostuda.

Odar
Odar
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Teh Goat]Na druhou stranu je pro nás, kteří skončili v IT sféře, tohle mládí strávené nad řešením a laděním všeho možného i nemožného docela slušná průprava a rozhodně toho času a peněz nemám proč litovat :)[/quote]To urcite, ale na druhu stranu pridem domov a niekedy sa citim ako v robote :D

FoxNec
FoxNec
Level 3 Level 3
13. 2. 2010 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně upgraduju jen když je to fakt nutný, grafiku jsem teď měnil z X1950Pro na HD5770 jen proto, že hry zkrátka přestávaly jet - první bylo GTA4, to jsem nějak přešel, ale pak se to začlo rojit ve velkým - Borderlands, NFS Shift, Wolfenstein ... A uznejme, jsou to hry, který za těch pár večerů u klávesnice stojej .. Navíc jsem grafiku kupoval s vědomím toho, co přijde - Mafie2, Supreme Commander2 a DiRT2. Ovšem nikdy bych si nekoupil třeba HD5870. Když pominu to, že ho E6750 neuživí, tak co z toho? Jestli mám na plný detaily 50 nebo 100 snímků mě nebere, za rok a půl, kdy začnu pomalu sklouzávat k středním až nižším detailům, grafiku s menší ztrátou prodám a koupím zase nějaký lepší low-end. Na víkendový hraní v 1920*1080 úplně stačí. Pokud ovšem člověk není maniak a nic jinýho než 24x ED MSAA netoleruje.

janis
janis
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt úsměvný a lehce ironický pohled s otazníkem na konci: [b]Opravdu to všechno nutně potřebuju a využiju?[/b]

Asi nemusím říkat,že ne: o tom,co skutečně potřebuju k životu (a že je toho sakra málo) mě osobně přesvědčily povodně v roce 1997,které nám z bytu vytvořily neobyvatelný,vlhký a zatuchlý chlívek,plný plísní.Že mi suchou postel a čisté oblečení sotva mohla vynahradit sebedražší "mašina" s tehdejším high-endem Pentium II,to je určitě všem jasný (nadto mi tehdy slovo PC ještě absolutně nic neříkalo).
Většina lidí asi dojde postupně do stavu,kdy od absolutního nadšení a pídění se po kdejaké novince,ladění a "tůnění" (a to se netýká jen PC,vzpomínáte si na svoje první: kolo,auto,mobil,audio,atd.?) začne PC hlavně používat - a pak se řídí skutečnými potřebami.Pořizuje si sestavu takovou,jaká splňuje požadavky na ni kladené.
Pořád ale bude existovat skupina lidí,která má prostě VT za hobby - budou testovat,ladit,benchmarkovat a taktovat,dokud budou schopní doštrachat se k sestavě a stisknout tlačítko ON/OFF.I ti určitě uznají,že pro praktický život to nemá valný význam,ale jim se to prostě líbí a baví je to.
Někdo tu v diskusi už napsal:"Výstup na Mt.Everest mi taky prakticky nijak život nezlepší,ale škrábu se na něj pro ten pocit,že to dokážu..."
Takže v reálu respektuju a akceptuju rozdílnost každého člověka,jeho zájmy i názory - nad nesmysly se ušklíbnu,pokrčím rameny nebo se pokusím je uvést na pravou míru,ale toleruju mimo extrémů a hrubého porušování svobody druhých kohokoliv - tedy i ty,kteří jsou přesvědčeni,že cotýdenní upgrade má svůj smysl. :wink:

Michal Kasparec
Michal Kasparec
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Character problem. empty comment

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hehe.. Pěknej článek..
Já jenom můžu děkovat, že můj věk mi dovolil podstoupit ten krásnej vývoj od "ničeho" po to, na co se dá koukat dneska.. Já sem začínal na "hře z Německa" = televizní ping pong s dvěma ploškama a jedním "hranatým balonem"... Pak Commodore, 286, 386, 486, Pentium, II... Core 2.... a teď si opravdu můžu v klidu říct: Tak a dloooouho nebudu potřebovat víc...
Bodejť bych se jako malej kluk netěšil na každou technologickou novinku, když přinášela něco, co skoro nešlo pochopit.. Příklad za všechno: NEZAPOMENU jak mi spolužák na jeho DX2/66Mhz ukázal NHL 93 a tam bylo v menu okýnko, kde běžela animace hokejisty dělajícího triky.. Slova jako "Ty voleee, Čum na tooo...." - to byl denní chleba...
Lituju dnešní "omladinu", že na to, aby srovnala svůj výkon PC potřebuje lupu a profesionální Benchmarky... páč oko by jim to možná nekokázalo rozluštit...
Nojo... Tak jako tak... Doby, kdy sem hltal každý číslo Excaliburu a poté Score jsou už jednou pro vždycky pohřbený... A bohužel i doby, kdy ve hrách byla atmosféra, příběh a nápaditost na prvním místě..
Jak vypadal Dungeon Master 1... A dokázal sem ho smažit kolik let (dokonce z nostalgie sem si ho onehdá projel na svojí "teraflopový" mašině)
Jenom tím, že vývojáři chtěli, aby "se to dobře hrálo", tak se to dobře hrálo... vyváženost, životnost, zábava prostě.. Dnes chtějí v 99%, aby to nejlépe vypadalo.. A vycházejí tituly, kterž sice z dvou metrů nepoznám od fotky... Ale hru dohraju nejdčív za půl roku, až vyjde 18 záplat.. Ne děkuji.. Hry už moc nehraju.. :(

Hornblower
Hornblower
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uplny suhlas s autorom aj u mna sa zmenil pohlad na pocitace pred par rokmi to bolo hlavne o hrach ale dnes mi to uz vlastne vyska nedovoluje, tolko otravit pri hrach. Moj dnesny pohlad na pc je skor ziskat rychlost v beznej praci ako v hrach tym chcem povedat ze radsej kupim horsiu grafiku a priplatim za ssd. V lete sa chystam k totalnemu upgrade ved uznate ze 5rcony hw dnes uz "nestaci" ani na beznu pracu, s pdf-kami je to hrozne, na vsetko treba cakat a nehovorim o tom ze mam 22lcd ale hd video sa neda pozerat. Moj plan je opat kupit nieco co vydrzi aspon niekolko rokov bez dalsieho upgradu, nanajvis do 800-900euro

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad všichni, včetně mně, jsme si prošli obdobím kdy jsme chtěli mít doma superherní mašinu a valit poslední pecky. Většina měla doma nějakej cenovej kompromis a byla ráda že je ráda. Každej novej kus HW jsem kdysi vítal a těšil se až to na tom rozjedu...Z tohohle už jsem vyrostl, dneska myslím jinak, a ikdyž si občas rád zahraju, tak už jsou priority jinde...V obýváku se usídlilo HTPC s AMD 45W dualcorem,a ATI 5770, možna je to mírně zhovadilost,ale je to relativně úsporné v IDLE a přehrávání videa a když chcete slušně si i zahrajete...Dneska spiš hledím na to aby to bylo tiché a úsporné a nemusí to mít 6ti jádro a 8GB RAM se 2ma grafikama. Stačí mi moje HTPC a notes s podporou CUDA, což při práci s videem v důsledku ocením víc než třeba poslední core i7...budoucnost u mně bude tichá a zelená...člověk prostě časem dospěje do stádia že ten brutální výkon ani nepotřebuje...A jaký je z toho závěr?Víc peněz na koníčky a přítelkyni...nakonec se budu mít taky dobře jen nebudu mít osezené pozadí :D

Reklama
Reklama