Zpět na článek

Diskuze: Užijte si prázdninové oslavy s Wargamingem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
16. 12. 2017 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle uz nehraju, pay to win hry fakt nemusim

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
16. 12. 2017 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Tak konceptu zpoplatneni od WG muzete vycitat fakt leccos, ale p2w fakt ne. A ani vetsina tech mentalne slabsich se o to nepokousi.. ;o)

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Ocividne jste expert, mozna by neskodilo neco nastudovat o P2W. Mame zde tanky ktere maji v podstate jen silny pancir, jinak maji skoro vsude postih a ejhle, premiova munice a pancir je vam k nicemu. Take mam pres 55% win ratio ale tohle "zaplat a prostrelis kazdeho" me opravdu vytaci....

TomasOxx
TomasOxx
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Týmovka sedmi běžných, vyzkoumaných tanků a proti nim full gold klikači s OP Defendery a WZ-120-1G.
Tvrdit, že WoT není P2W může jen slabomyslný, nebo ten který sám maximálně sype a jeho EGO mu nedovolí přiznat, že by jinak neměl šanci.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 12. 2017 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Až na nějaké prémiové tanky, že...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 12. 2017 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @pepcadvorak: jakmile je možno za reálné peníze získat herní výhody a to jednoznačně jdou tak se jedna o P2W... viz. třeba World of Warcraft tam lze získat max. nějakého mounta/peta apod. což nemá žádný vliv na herní výkon/postup a získání nadváhy nad ostatními hráči za realné peníze tam se o P2W systém nejedná ...

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @TomasOxx: A proč nevyužijete v týmovce aprc munici, na týmovku 6 ks stačí a nestojí to moc kreditů. Když jsi trágéd a hraješ s tragickým týmem tak si nestěžuj, ale radši hrej s takovým týmem, aspoň nebudeš nikomu naobtíž.

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @pepcadvorak: Když je tragéd nepomůže mu ani ta aprc munice a bude s ní dingat každou druhou střelou. Když nejsou schopni aspoň se podívat na youtube jak se s takovým tankem má správně hrát, když už mají problém s nějakým tankem proč se nepodívají na hit zony daného tanku? Ano zkušený hráč má na tanku správné vybavení, má nastříkanou kamufláž a má aspoň na daném tanku min 1 značku na děle. A posádka ? Tím si protrpěl i zkušený hráč než nasbírá aspoň 2 plně funkční perky a bez 6 smyslu se to hraje velmi obtížně. Pro spotera bez dobré kamufláže a dlouhého spotu ani to nehrajte na vyšším tieru od VI a víš, to jste přítěží vašeho týmu.
Pokud vám nevyhovují tanky lvl VIII a vyšší, proč je teda hrajete? Jde luxusně se vyblbnout i s tierem VI

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @TomasOxx: Souhlasim. Clovek hraje tier 6 a vic jak 70% lidi ma jen zlatou munici....je to P2W nic jineho.

WKM
WKM
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Adam Vágner: Přesně tak, jak se dostanete nad Tier 2 a nesypete do toho peníze nebo hromady, hromady času, tak je to někdy až bez šance.

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
18. 12. 2017 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Hell Kitty: Já souhlasím s tím, že nemá cenu hrát vysoké tiery, když na to nejsem připravený.

Ono mi přijde třeba dost děsivý, že při útoku na Erlenbergu soustavně většina týmu, a to i na vysokých tierech, jede přes řeku na levou stranu.
Přesto, že se pak báze obránců dá lehce bránit jen pár TDčky a jedním spoterem.

A jestli tohle člověk nechápe, tak mu nepomůže ani Defender.

Jo, taky nemám moc radost z těch posledních prémiáků, ale ono se nakonec ukázalo, že zase tak OP nejsou, když si to koupí kdejakej jouda :)

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @WKM: To není o financích, ale v rukách, logice a nebýt tomaťák. Když kempíte někdo s heavy, s TD jdete do prvních linií, se středákem nevyrážite spotovat připadně nejste schopen rychlého myšlení , tak LT vůbec nikdy nepoužívejte, protože jste ultra noob a tragéd. A budete to svádět na prémiové tanky. Ano ze začátku se s tím seznamujete, ale když jste tragéd nikdy nebudete mít winrating na 51% a více. A hlavní problém tragédů je to, že neumíte vyhodnotit situaci a znáte jen jít dopředu a stát. A ústup, to slovo ani neznají. Nebo stát zalést někam a oni tu výhru vyřeší za vás. Další problém tragédů je ten, že tragédi jdou na volný prostranství když jsou ve hře artiny. Ani krýt se za překážkami neumí, úhlovat tank svůj neumí, prostě lamy, tragédi a tomaťáci vždy brečí když je hitne někdo s průbojnou municí a myslí si, že tu munici ti lepší hráči mají naskladě pernamentně za peníze. Dobrý hráč má vždy v zásobě tak kolem 10 aprc munice, víc se nevyplatí používat a mají to hlavně na vyšší tier. Takže tragéde a tomaťáku nebreč nebo hrej radši pokemóny nebo minecraft.

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @WKM: Bez šance čeho?
Já za 5 let do toho nedal ani tisícovku a winrate mám 55 %.
Prémiový tanky mám jen za odměny a k tomu tři pětky ve slevě za zlato.
Na kontě asi 35 milionů.

Ano, nehrnu se okamžitě na nejvyšší tiery, nejvíc mám odehráno za střední.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Hell Kitty: Co nam chcete zdelit? Ze neznate week spoty a proto pouzivate gold munici? Kazdy ji vozi a mel by ale pouzivam ji snad jen v pripade ze to muze vyhrat bitvu, tzn kdyz je to treba 1vs1 nebo 1vs2 tam to smysl ma, tim spis kdyz mate vysi rank tak mate penalizaci vuci slabsim hracum...Tahle hra je cim dal tim vic P2W je to logicke, WG na te premiove munici toci desne prachy, ale jak rikam uz nic pro me. Neni to o skillu ale spis o tom kolik si koupim/nagrindim stribrnaku a kolik gold munice si poridim. Meli to udelat podle toho jak to bylo, takova t34 mohla vystrelit cca 5-7 podkalibreni munice nez se jim znicilo delo.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 12. 2017 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Hell Kitty: tak mi řekni o kolik stovek hodin bez prémiového učtu musí člověk odehrát aby měl plnou výbavu + v zásobě "zlatou" munici (ok už delší dobu jde koupit velmi draho za stříbrné) a živit několik X tierů aby mohl začít hrát klanové války apod. na vyšší úrovni ? takže ještě jednou mi vysvětli jak toho chceš rozumnou cestou dosáhnout bez realných peněz ;)

ok když člověk dosáhne "vrcholu" a chytne dobrý klan tak přístup k zlaťákům je snažší takže i slušný prémiový tank se dá koupit bez realných peněz (ale než se tam člověk dostane tak to "zadarmo" prostě nejde) a jelikož jde za peníze nakoupit věci které hráče zvýhodňují lze to klasifikovat jako P2W systém ...a okecat to nelze ...

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
20. 12. 2017 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @blackbox: kolik máte winrate a WoT rating ? Tipuji tak do 48% winrate a wot rating maximálně 4500. Takže ultra noobovi a tragédovi ano to se nedá vysvětlit, běžte radši hrát pokemóny nebo minecraft. Mimoto i pro mne je obtížné hrát s tiérem VIII a vyšší. Že chcete hrát na X tiéru je váš problém a tragédům nevysvětlím ani nechci jak být lepší. Máte youtube, mraky videí tak si to nastudujte a nebrečte.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 12. 2017 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

může navíc každá z nich obsahovat jedinečné vozidlo, jako je Type 59!

Za sto pade si koupit "může"... Heh.

Syr
Syr
Level 1 Level 1
18. 12. 2017 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mozno najskor by tento clanok mal byt oznaceny ako platene PR ... :(
WOT sa stava pay-to-win cim dalej viacej a viacej ... Od tej doby co zacali vydavat premiaky lepsie ako normalne tanky uz sa ine ani neda povedat. Kedysi tvrdili, ze premiovy tank nemoze byt lepsi ako tank z vyvojoveho stromu a preslo par rokov a ejhla ... niekde sa to pokazilo. To je jasne Pay-To-Win ... A tak isto ich politika premiovej municie. Cim dalej tym viac je vidiet model tanku so silnym pancierom a slabou zakladnou penetraciou. Cize nasledne vy musite strielat premiovu municiu a aj do Vas musia strielat premiovu municiu ... A nehovorte ze nie...

Reklama
Reklama