V roce 2013 strávili diváci sledováním eSportu 2,4 miliardy hodin
Podle nové zprávy IHS Technology popularita sledování eSportu neustále roste. V minulém roce byl eSport diváky sledován 2,4 miliard hodin. Výzkum prozrazuje, že toto číslo se v několika příštích letech více jak zdvojnásobí.
V roce 2012 jsme se na eSport dívali 1,3 miliardy hodin a toto číslo prý neustále poroste. Do roku 2018 by podle zprávy na serveru Gamasutra mělo dosáhnout zhruba 6,6 miliard hodin.
Nikoho nejspíše nepřekvapí, že nejpopulárnější sledovanou hrou eSportu je League of Legends, která byla následována Dota 2 a StarCraftem II.
Z videí s okrajovým zájmem se eSport rychle dostal do popředí a stal se vyhledávanou globální multiplatformní zábavou." řekl IHS ředitel výzkumu digitálních médií Dan Cryan.
K nárůstu eSportu přispívá několik faktorů v čele se skutečností, že klíčové herní tituly dosáhly zralosti a herní vydavatelé významně podporují eSport soutěže. Za rozšíření mezi masy pak eSport samozřejmě vděčí i vzniku patřičných on-line videoplatforem, které sledování přenosů eSportu umožňují.
Zdroj: GameSpot