![v-roce-2013-stravili-divaci-sledovanim-esportu-2-4-miliardy-hodin](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/article/default.jpg)
V roce 2013 strávili diváci sledováním eSportu 2,4 miliardy hodin
Podle nové zprávy IHS Technology popularita sledování eSportu neustále roste. V minulém roce byl eSport diváky sledován 2,4 miliard hodin. Výzkum prozrazuje, že toto číslo se v několika příštích letech více jak zdvojnásobí.
V roce 2012 jsme se na eSport dívali 1,3 miliardy hodin a toto číslo prý neustále poroste. Do roku 2018 by podle zprávy na serveru Gamasutra mělo dosáhnout zhruba 6,6 miliard hodin.
![V roce 2013 strávili diváci sledováním eSportu 2,4 miliardy hodin](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/udesiktstgnvgtm60cd96be37af0376444105.jpg)
Nikoho nejspíše nepřekvapí, že nejpopulárnější sledovanou hrou eSportu je League of Legends, která byla následována Dota 2 a StarCraftem II.
Z videí s okrajovým zájmem se eSport rychle dostal do popředí a stal se vyhledávanou globální multiplatformní zábavou." řekl IHS ředitel výzkumu digitálních médií Dan Cryan.
K nárůstu eSportu přispívá několik faktorů v čele se skutečností, že klíčové herní tituly dosáhly zralosti a herní vydavatelé významně podporují eSport soutěže. Za rozšíření mezi masy pak eSport samozřejmě vděčí i vzniku patřičných on-line videoplatforem, které sledování přenosů eSportu umožňují.
Zdroj: GameSpot