Zpět na článek

Diskuze: Valve dokončuje práce na ovladači Steam Controller. Jeho finální podobu předvedlo na GDC 2015

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
5. 3. 2015 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Původní návrh byl s LCD [url]http://bit.ly/1FeT1pW[/url] (nikdy nevydán), místo něj dostali vývojáři tohle [url]http://bit.ly/1DQe7bW[/url]
Další předprodukční fáze byla s dig. tlačítky (nikoliv analog, neměli "dávkování" stlačení jako např. na PS3/PS4) [url]http://bit.ly/1FeULzw[/url] ...a teď má mít analog stick po vzoru XBOXu [url]http://bit.ly/1B3OoiR[/url]

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si nemohu pomoci, ale oni vážně tolik let řeší, jak ten jejich ovladač bude vypadat? To nemají nic lepšího na práci, než řešit toto? Ta jejich "konzole" se řeší takovou dobu, že by tu měla být už pomalu druhá verze a oni místo toho dělají 20 druhů ovladačů. Vsadím se, že nakonec ten ovladač bude slátanina toho od xboxu s tím od PS4 a maximálně tam přibude něco uprostřed nebo naopak něco málo ubyde, ale vcelku to bude to stejné. Trvá jim to už tak dloouho, že pochybuju, že to někdy reálně vydají. Vše jim trvá tak dlouho i hry a jen tím přicházejí o peníze. Half-Life - 11+ let... Counter strike - 9 let... Left 4 dead - 6+ let. Všechno to byly hry roku, všechno hrálo a hraje tolik lidí, že by si o tom mohli jiní nechat zdát, všechno vydělalo stovky milionů a oni se nemají ani za to vydat další díl a lidi na to musejí čekat celé své mládí. Tam je prostě něco špatně, jak kdyby tam každý mluvil jinou řečí a jedna věta jim trvala hodinu. Prostě nechápu proč dělají hlouposti místo toho co od nich lidi chtějí. Určitě to není tím, že by neměli lidi, když mohou řešit takové hlouposti, tak peníze mít musí a lidi si lze koupit...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen Elwene a nenapadlo te, ze to je mozna i dobre? Protoze prave diky steamu nemuseji recyklovat kazdy rok to samy a treba si Gabe Newell rekl radsi vydame jedno pokracovani a v nejlepsim skoncime. Koukni jak dopadly BF, CoD, NfS kde mas snad kazdy rok novej dil a ano vydelavaji miliony ci miliardy na prodeji ale co z nich zbylo? Naskriptovany situace mezi kteryma probehnes s autohealem a NfS uz nekolik dilu ani nemam potrebu zkouset :idea: A abych rekl pravdu tak na HL3 uz ani necekam pac by to nejspis dopadlo jak s Dukem kterej je podle me slusnej akorat kazdej cekal neco extra objevnyho apod. ale to uz se dneska vicemene dit nebude, bohuzel.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Gabe toho už namlel tolik, kolik ani Romero nenalhal o Daikataně.

- HL3 bude, ale na novém enginu (ccá 2009)
- Práce na novém enginu započala (SE2)
- Ricochet 2 (aka HL3) ve vývoji
- Gabe ohlašuje, že nemá čas na HL3, věnuje se údajně SteaMachine
- 29. září 2013 přidán trademark HL3, týden na to zmizel
- dlouho ticho po pěšině, pak v 2013 ohlašuje spoluppráci s J.J. Abramsem (Portal/HL film)
- v březnu 2014 hlásí, že HL3 už není hra
- HL3 je VR (dneska móda)

Tomu člověkovi už dávno nevěřím, nic z toho co sliboval nefunguje dodneška a rozhodně to není tím, že by neměl peníze. Podle všeho si každoročně dělá reklamu ab bylo Valve stále na očích a nezmizelo v propadlišti dějin (nic proti tomu), otázkou je jak dlouho mu tohle budou lidi žrát. Osobně jsem HL3 přestal věřit rok po ohlášení, SteamOS nikdy nevěřil, Machine úplně zazdil, o kontrolér ve finální podobě díky absenci slibovaného LCD nemám zájem (proti Nintendu/PS3/XOne je to zkrátka další tuctovka) a VRko je jen výkřikem do tmy protože ho konkurence rozebere (Morpheus/MSVR/Rift ukousnou podstatně větší část trhu než samotný ValveVR)

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Myslím si, že vydat jednu skvělou hru a ukončit to je mnohem lepší, než vydávat další, které ji nesahají ani po kotníky, ale tak pokud to tak zamýšlím, tak to rovnou řeknu a nenechám lidi čekat a doufat, že prostě na to lidé jednou zapomenou. Jak jsem napsal výše, tak oni jednu chvilku o něčem mluví a najednou je dva roky ticho a žádných informací se člověk nedočká. Stačilo by se třeba zmínit typem... vývoj hry probíhá, vývoj hry nebude, vývoj hry plánujem... Ne mlčet.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @.::Richmond::.: A ještě něco aktuálního - Valve nevylučuje hru ze světa HL pro VR [url]http://bonusweb.idnes.cz/half-life-pro-vr-valve-vyjadreni-daz-/Novinky.aspx?c=A150306_164405_bw-novinky_anb#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box[/url]

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen Nevím proč tu Elwena mínusujete, vždyť má pravdu. Velkohubé Valve nevydalo jak slibované hry, ale také nic ze Steam linie. Od března 2013 nás Valve masíruje s Controllerem, Machine a jako bonus prohlašuje, že z linuxu udělá herní platformu (SteamOS) [url]http://bit.ly/1CGcIta[/url]. Trochu si rozeberem jak se situace má v reálu (půl roku potom co měly být dávno v ostrém provozu).
[b]SteamOS[/b] - fork Debianu s BigScreenem
[b]Machine[/b] - možno koupit od konkurence ccá 3 měsíce po ohlášení ovšem bez loga Valve
[b]Controller[/b] - kus plastu BEZ SLIBOVANÉHO multifunkčního LCD, prakticky rovno XBOX360 ovladači

Jestli na tomhle pracuje 12ti členný tým tak mě připadaj hodně neschopný ať mám Valve rád sebevíc, za tuhle dobu byl komplet hotový PS4/XOne včetně custom hw :wink:

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen Možná proto, že si musíš na hru počkat z ní pak dělá ten skvělý titul "roku"...
Ne jako jiní, co vydávají hry prakticky co rok a do dalšího titulu hráč neděláš nic jiného, než čekáš na opravné patche. Mezitím si hru dohraje do poloviny a je dostatečně znechucen na to, aby ji hrál i po opravách(pak se možná po šesti letech rozhodne se k ní vrátit, protože potom už by mohla být funkční a on zapomněl na její problémy, kvůli kterým ji zavrhl...)

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka Takže z Vašeho příspěvku vyplývá, že Vy jste spokojená s tím, že na jedno pokračování čekáme 11 let.
Nejsem zastáncem rychlokvašek, ale Valve jeden rok mluví o konzoli, druhý rok o ovladačí, třetí rok o novém Enginu, čtvrtý rok o nových hrách, ale nic z toho tu není.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen Vzhledem k tomu, že ten ovladač má nahradit něco, co existuje už několik desetiletí (klávesnici/myš/gamepad), tak se vůbec nedivím, že dokopání do použitelného dizajnu trvá tak neskutečně dlouho.

Trošku mi to připomíná vývoj Oculusu, z hlediska uživatele to vypadá, že řeší blbiny, ale přitom z hlediska dlouhodobého jde o problémy, které by se stejně museli řešit dříve nebo později. Pořád lepší než vydávat Oculus revize 1.1,1.2,1.3 ... každý čtvrt roku.

PS: Valve přichází o peníze? Pro ně by byly příjmy z prodeje hardwaru vyloženě kapesný v porovnání s tím, co se protočí na Steamu.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack Ovladac nema nic nahradit. Je to jen dalsi varianta k existujicim konkurencnim resenim. Ostatne vubec nic noveho neprinasi.

M4r1hu4n3
M4r1hu4n3
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @Mysel_1: Ale to nemá být jen gamepad ale má nahradit kombo klávesnici s myší.

Reklama
Reklama