Zpět na článek

Diskuze: Ventilátory Noctua v trojtestu – srovnání tří různých velikostí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 06:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

14 ka má v kladech hluk, což je snad překlep. Každopádně Magma rulezzzz...

Yiri
Yiri
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras Takže jsem hned po testu koupil Magmu a jsem zklamaný. Vyhodil jsem 250kč. Ložisko je kluzné a je příšerně hlučné! Zpracování ventilátoru absolutně neodpovídá ceně. Všude ostré hrany generující aerodynamický hluk + do toho to příšerné ložisko. Nejlepší ventilátor, který jsem kdy měl je zatím první generace Noctua S12!

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras ta magma vypada opravdu jako nejlepsi volba...osobne bych se ale primlouval, kdyby autor u kazdeho ventilaru vyzkousel aspon 3 kousky (pokud je nema, neda se nic delat), jelikoz mi prijde, ze zrovna u ventilatoru neni dilenske zpracovani stejne, spis bych rekl, ze to je kus od kusu (nezalezi na firme)

Alekss
Alekss
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hluk v kladech znamena, ze je maly ;-) Jinak Noctua ma porad co dohanet oproti Scythe...

HudsonStan
HudsonStan
Level 10 Level 10
19. 4. 2011 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím o doplnění grafu závislosti hluku na průtoku. To je totiž to podstatné co asi každého bude zajímat. Neměl by snad být velký problém to spojit přes otáčky.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
24. 4. 2011 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HudsonStan chlape marna snaha... o tohle jsem zadal hned pri prvnim testu.

Konias
Konias
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám nejlepší zkušenosti s Nexusy. Líbí se mi na nich nízký hluk a nízká cena.
Tou Magmou myslíte ventilátory od Enermaxu?

TomKocuR
TomKocuR
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Alekss]Hluk v kladech znamena, ze je maly ;-) Jinak Noctua ma porad co dohanet oproti Scythe...[/quote]

No jo, ešte sa majú čo učiť od tých rapkajúcich ložísk Sony čo Scythe používa.

Yiri
Yiri
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečne se ukázala pravda o tomto fanu, Mám ho a plně souhlasím s naměřeným hlukem, ten větrák je prostě hlučnej jako.. prostě hodně. Asi vyměním za Magmu :!:

TomKocuR
TomKocuR
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Yiri]Konečne se ukázala pravda o tomto fanu, Mám ho a plně souhlasím s naměřeným hlukem, ten větrák je prostě hlučnej jako.. prostě hodně. Asi vyměním za Magmu :!:[/quote]

Veď NF-S12B má pri rovnakých otáčkach nameraný nižší hluk ako Enermax Magma :lol:

Yiri
Yiri
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKocuR Nemáš pravdu. S12B FLX má ze všech testovaných fanů nejhorší hluk do otáček cca 800.

Bedas
Bedas
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdy to konečně někdo pochopí, že [b]Molex je výrobce[/b] a ne druh konektoru! viz kap. 4 - [i]redukci z Molex na 3pin konektor[/i]..nejspíš to všichni chápou, ale je to jednoznačně blbost

TomKocuR
TomKocuR
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bedas http://en.wikipedia.org/wiki/Molex_connector

Molex je názov konektora

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKocuR je to trosku smesne,ale molex neni nazev konektoru jak se pise v prvni vete,ale hovorove oznaceni pro konektor ktery propagovala firma molex a dnes urcite neni jedinym vyrobcem tohoto typu konektoru...jako molex by jsi mohl pak oznacit i konektor pro FDD,stejnetak jako 20PIN pro MB atd...hovorove se ale "molex" pouziva pro oznaceni konektoru Molex 8981,tedy 4pinu kterym se napajely PATA disky a prvni sata disky...
To Bedas:mas pravdu je to ponekud noncenc rikat redukce z molexu,protoze neni primo receno z ktereho,ale jak rikas vsichni vi o co jde.
To je stejne jako LC displey a ne LCD displey,LE dioda a ne LED dioda,PD panel,misto PDP panel

velkoborsky
velkoborsky
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím už po několikáté o test NOCTUA NF-P12-1300. Mám jich v PC spoustu a zajímal by mne test.

Daniel Wojtěch
Daniel Wojtěch
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@velkoborsky Testu se brzo dočkáte ;-). Již ho tu mám připraven...

csjacob1.5
csjacob1.5
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mne by zase zajímal IXP-76-18 od SilenX vyměnil jsem ho za noctuu a rozhodně je tišší a teplota na prociku padla o 3°C dolů jak by asi dopad v testu s porovnáním mezi ostatními viz. http://www.silenx.com/ixtremaprofans.asp?sku=ixp-76-18

dax105
dax105
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@csjacob1.5 Me by zase zajimaly Enermax T.B. Silence a AIMAXXy. Pry, ze to jsou tiche ventilatory s vyskokym vykonem, tak bych chtel vedet, co je na tom pravdy :)

Daniel Wojtěch
Daniel Wojtěch
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dax105 V příští recenzi je uvidíte (snad se tu objeví do konce měsíce)

alienhan
alienhan
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, nevím - v dnešní době testovat tak malé ventilátory. Spíše bych se zaměřil na 120 a 140mm modely.

common user
common user
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alienhan sorry za preklep - preco nie male ventilatory ? je dostatok skrin, napr moja chieftec big tower ktora ma 3 pozicie na mensie ventilatory na chladenie diskov. to ze tam idu aj vacsie ventilatory nie je relevantne, kedze su male ventilatory hlucne...

common user
common user
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alienhan preco? je dostatok skrin, napr moja chieftec big tower ktora ma 3 pozicie na mensie ventilatory na chladenie diskov. to ze tam idu aj vacsie disky nie je relevantne, kedze su male ventilatory hlucne...

Reklama
Reklama