Zpět na článek

Diskuze: VLC media player - víc než jen obyčejný přehrávač

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

primárně používám VLC, ale občas má problémy s wmv soubory, jinak vše funguje.

"nezávislost na kodekách" asi bych napsal kodecích.
- RS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jaromír Podzemný: O hradech - o kodekech :-D. Ale ten zámek by snad šel, i když to neni českej vzor (teda před 12 lety nebyl :)). Chtělo by to radu někoho ze základky :-)
- jezisek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2008 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @jezisek: Ják už se správně někdo zmínil o kodecích jako o lesích, hrad/les=vzor rodu mužského neživotného;)
- Radek Podrázký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 4. 2008 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @TNX: Vzor hříbek (muž. neživotný) - o hříbcích/hříbkách takže je možno oboje (kodecích/kodekách) ale samozřejmě nejsem češtinář:)
- MafRaf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, chtel bych se zeptat, jestli by jste nekdy neudelali navod, jak zprovoznit streaming televize z tv karet... moc me to zajima, prtz doma mam server a chtel bych si do nej poridit tv kartu a sdilet ji s ostatnimi, vim ze to jde, kdysi na to narazel casopis PCWOLRD, ale to uz je tak rok z5
- Karel Šťástka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace toto som skusal, a nevedel som to spravit, tiez by som privital navod. S avi videom mi to fungovalo (titulky ale nesli) ale tv kartu som do streamu dostat nevedel :/
- roob

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2008 03:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mno pokud vim tak vyborny serial o vlc je na abclinuxu.cz
(http://www.abclinuxu.cz/clanky/multimedia/videolan-client-1-instalace-a-ovladani)
to bi ti mohlo pomoci.

je vsak pravda ze vlc neni prilis prakticky na streaming tv a potrebuje relativne hodne systemovych zdroju.

relativne - treba proti getstreameru. myslim ze lide casto pouzivaji samotny vls a nebo prave zmineny getstream pripadne jeho modifikaci getstream-poempel (tu pouzivam i ja a jsem s ni vcelku spokojen, je naprosto nenarocna, snadno se konfiguruje a mam vsechny zakladni moznosti - jen stabilita by mohla byt vetsi)

navody jsou na netu. pouzij google.
- DotaZ

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

VLC je sikovny a velmi vkusny, pri prehravani HD videa je dost pomaly - preklikavanie sa videom; community codec pack je v tomto vyrazne rychlejsi.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mám opačnou zkušenost, HD se na MPC i ve WMP11 trhalo, zatímco VLC to dal bravurně. tohle je záležitost kodeku, přehrávač na to má minimální vliv
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

autor opomenul najdolezitejsiu vlasnost vlc - a to zapnutie, prepnutie standardneho overlay zobrazovania na direct3d video output
tj video dekoduju a vylepsuju shader procesory na GPU , kockate divx sa zmeni na hladky obraz s o% cpu zatazenim, takisto prejra 1080p - mkv, mov, avi, wmv

cez -start menu - programs - vlc- quick settings - video

redakcia by mohla otestovat kvalitu a rychlost direct3d video output napr. na ati 2600, 3870, a gf8600, 8800

+ pravym tlacidlom mysi sa da zapnut postprocesing- vylepsenie obrazu

- Jan Mazuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pres shardery mozna, ale uvdecka se to vubec nedotkne....takze je to naprd... cpu mi to vytezuje stejne , nejlepsi je zatim kmplayer+cyberlink codek s dxva a podporou gpu
- RulezZzOr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ano, v tom máte naprostou pravdu! nicméně, na tuhle funkci jsem zvyklý i z jiných přehrávačů, takže jsem ji patřičně nezdůraznil...
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ok, tak som to prepol a skusam.. V obraze divx videa cez vlc a bs player ziadny rozdiel. hmm. Ale zato wmv hd video 1440x1080 v bsplayeri 20% zataz a ide OK, vo vlc cez direct3D na zaciatku asi 5 sec stoji, potom 70% zataz a ide ok. Ak prepnem na directX vystup, tak zaatz 50% na zaciatku seka, a ak dam opengl tak tiez zataz cpu >70% a video pocas prehravania seka. Takze asi tolko k tejto uzasnej funkcii. btw. athlon x2 2650MHz.
- roob

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den,používám tento přehravač pro přehrátí hd filmů jak 720p,tak 1080p. Stalo se vám někdy,že se obraz rozkostičkuje? Nevíte,čím by to mohlo být? Jestli přehravačem,či kodeky nebo je film v základu špatně ripnutý? Díky za odpovědi.
- Josef Kotouček

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dost ma nasralo, ked mi po instalacii program samovolne prepisal asociacie a potom to neslo nikde nastavit.
Dalsia prekvapiva vec podla mna bola ta, ze program umoznuje nastavit kadejake bludy, ktorym ani nerozumiem naco su, ale niektore zakladne nastavenia (ako aj vyssie uvedene asociacie) mi tam chybali.
Nastavenia su znacne neprehladne, mozno tam nakoniec vsetko najdem ;-)

Inac skusali sme s kolegom aj streamovanie videa so zvukom z webkamery cez VLC po internete a s tym mal VLC problem.
- Shuster

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nastaveni -> video -> output -> pokrocila -> color ASCII ART:D
- 440bx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S titulkama ve VLC sem mel vzdycky problem. Nevim jestli je to tim, ze pouzivam ffdshow kodeky, ale skoro nikdy mi klasicke srt, sub nejeli pricemz v BSPlayer nebo WMC zadny problem.
- Aleš Horák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2008 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace > S titulkama ve VLC sem mel vzdycky problem.

tohle me taky trapilo (v linuxu)

viz: Settings > Input/Output codecs > Other codecs > Subtitles > Subtitles text encoding --> nastavit na CP1250

aspon me tohle pomohlo. Jinak se nezobrazovaly titulky, ktere mely nejakou diaktritiku (tj tak 9 z 10).

- petr treti

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jestli to nebude spíš nastavením... VLC ve výchozím nastavení hledá titulky v .\subtitles, třeba by pomohlo to jen přenastavit
- Vašek Jiří

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechcem robit (ne)reklamu esetu. Ale nestalo sa vam, ze ak ste mali ESS, tak vam neslo prehrat multicatove vysielanie?
- Guido

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim, VLC je naprosto skvely, a jako druhy vyuzivam mplayer. Drive jsem byl zastancem BSPlayeru ale ta doba uz je pryc. ;-)
- Tomas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super prehravac, chtel sem ho pouzivat jako primarni ale nesedi mi vzhled, a kdyz dam zemnu skinu, vyberu ten muj tak vse slape. Vypnu zapnu a zase je tam ten defalut. Ano dal sem ulozit i sem ruzne googlil a tenhle problem ma vice lidi, jak sem cet na ruznych forech. Takze bohuzel zatim bsplayer, ja si na vzhled potrpim:)

[B]Nebo vi nekdo co s tim?[/B]
- mustti

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[QUOTE]na své si přijdou i masochisté preferující příkazový řádek nebo telnet.[/QUOTE]
Nechci nějak oponovat, ale s "příkazovým řádkem" to teprve začíná.(viz. třeba MPlayer)
- Petr Vlašic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Používám GOM Player a jsem naprosto spokojen. VLC není špatný, ale nemůžu si pomoct, GOM je prostě takový příjemnější.
- Lukáš Hrtoň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to jeden z nejlepších přehrávačů, používám ho na veškerý video, akorát u *.mkv mi to dělá bordel ve zvuku, nejde prostorovej, funguje jen 2.1, víc ani nic. Prostě na mkvéčka musim používat GOMPlayer. Taky neni špatnej, ale potřebuje kodeky
- haak78

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2Zombux: bude nějaký článek zaměřený na časované nahrávání ve VLC? To je asi jediná věc, které se nemůžu dobrat, ačkoliv návody na netu vypadaly slibně...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzpomínám jak jsem si VLC prvně nainstaloval a říkal si, že to zase bude nějaká lamovina ... a taky na to, jak jsem s otevřenou hubou sledoval možnosti které VLC má ...

osobně jej považuju za jeden z nejlepších, přestože mi vadí pár drobností (třeba playlist by mohl být alespoň trochu nastavitelný - spíš než celou cestu k souboru bych radši viděl ID3 tagy atd.)
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to super prehravac aj titulky sa daju nastavit
- Peter

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja VLC pouzivam prevazne na prehravani HD filmu a jeden mi v tom blbne asi jednou za 5 minut se tak trosku zasekne a pak zase jede v poho je to 1080p jinak ostatni filmy mi tam jdou v poho akorad to posouvani je tada dost hrozny hlavne u 1080p.Jaky kodek by jste teda doporucili k VLC?Ja pouzivam Cole2k.Media.-.Codec.Pack. mozna by to chtelo jinej nevim...
- Jarda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jezisi VLc je pekne stary a na HD uz se moc nehodi , to radsi vytestuje KMplayer ktery je o tridu vys akurat nemas steam to net atd. ale na HD film avicka je proste best, dts, a ac3 taky bez problemu navic nejvetsi vyhoda ze si tam muzete delat s kodekama co chcete :x
- RulezZzOr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobry den,
VLC pry umoznuje pres nejaky plugin vystup na TV do fullscreenu...aneb u GF8800GT nejde pres ovladace poslat video na TV ve fullscreenu (na monitoru je video male (okno) a na TV je fullscreen)...existuje neco takoveho? diky,
kuba
- kuba hajek

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2008 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim rict ze tendle clanek mi docela bodnul...momentalne tu resim problemy s kodeky a uplne sem zapomnel skusit VLC media player,ted sem ho nainstaloval a funguje to jak ma :)
Hlasuju pro premii dekuju :))
- Košata Jan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2008 03:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si stáhnul a zkusil VLC media player a docela mě překvapil... dříve sem o něm trochu pochybovat, ale i přesto nejspíše jako primárně ho používat nebudu...

S čím má nejspíše tenhle přehrávač trošku potíže jsou některá videa z mobilů. Nevím možná by to šlo poladit v nastavení aby to přehrávalo videa z mobu, protože jednou jde zvuk a podruhý jen obraz. některá videa z mobilu to zase přehraje bez potíží :o)... takže pro videa z mobilu asi zůstanu u přehrávačů od nokie...

Ale jinak dobrej přehrávač, hlavně jeho "[B]UNIVERZÁLNOST[/B]" je velmi dobrá...
- Zbyněk Auer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2008 04:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

registroval som sa, aby som si mohol do autora tiez rypnut(cital som tu vela clankov a som sa smial aj plakal, niekdedy nad autorom, niekedy nad kravinami co ludia pisu, ale nikdy som nemal potrebu reagovat...)

suhlasim s tym, co redaktor napisal, ale zabudol na jednu dost dolezitu vec >>> vlc bez problemov prehrava roztahane videa*

neni moj top prehravac, ale mam ho na kompe vzdy v zalohe a ked niekto otravuje s problemom s viedom poslem mu link google>>>vlc

*s torrentami ma problem, lebo subor sa tam neskalda postupne od zaciatku, ale po kuskoch v poradi v akom sa taha od jednotlivych peerov/seedov. tym pozeranim roztahanych veci som myslel priaznivcov rs.com popripade inych podobnych sluzieb ;)
- Peter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2008 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vlc je takový švýcarský nůž na všechno. Pokud vam neco nejede tak je to jen špatným nebo chybějícím kodekem, takže řikat že vlc je špatné kvuli tomu že nepřehraje nějakou kravinu z mobilu je trochu out. Jeho hlavní výhoda je v jeho konfigurovatelnosti. Hlavně v linuxu si mužete oscriptovat v podstatě cokoliv a pouštět to jedním scriptem. Uživatelé windows jsou dost ochuzeni o hodně funckí, které jsou podporované jen v linuxu. Třeba stream dvb-t nebo dvb-s pomoci multicastu(unicastu,http,rtp....) do sitě. Je tam i plno funkci skrytých, které průměrný uživatel nepoužije protože ani neví k čemu jsou. Jinak taky přehráva i stream radia a tv z inetu. Vlc neni pro lidi kteri nemaji radi strohý vzhled ale da se oskinovat, třeba jako wmp. Jinak kdo si na vlc zvykne a umi ho skutečně používat tak se pro něj stane přehravač číslo 1.
- old_tux

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2008 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už fungují ve VLC bezproblémově titulky? Zkoušel jsem ho naposledy tak před rokem a s titulky si tehdy moc neporadil, je už dnes podpora titulků ve VLC plně funkční?
Jinak z free přehrávačů u mě bezkonkurenčně zvítězil KMPlayer, zatím jsem na nic lepšího nenarazil...
- Roman

Reklama
Reklama