Zpět na článek

Diskuze: VSCloud: Zapomeňte na hardware. Odzvoní klasickým malým a středně velkým serverům?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

15degren
15degren
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Elektrika a plyn byly taky levné, poté když je zavedli do všech domácností, tak pěkně přitopili na účtech, cloud bude to samé.

Kapacitátor+
Kapacitátor+
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@15degren až tenhle systém okopíruje dalších 100 společností tak pochybuju že si budou moct dělat velký provize

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kapacitátor+ Jenže tenhle systém bude 95% obyvatel dané země poskytovat jedna nebo dvě společnosti, v tom je ten problém.

DayDreamer
DayDreamer
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Bežně bude váš server vytížený pod 50 % a pak najednou během prázdnin nebo třeba jen o výkendu vyskočí zátěž na 120 %. A co s tím? [/quote]

Ach ta cestina .. tohle je docela do oci bijici. :shock:

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DayDreamer S tím naprosto souhlasím. Takhle to dopadá, když se o vÍkendu nespí.

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč mi to příjde jako reklama? Sic takových služeb v ČR není. Ale celosvětově jich je dost, takže ani o unikát nejde.

Jinak služba se mi líbí...
- sodae

czatlantis
czatlantis
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak v půlce článku jsem scrolloval nahoru, abych se ujistil že čtu PR článek, ale nějak jsem to nenašel... :roll:

Quixote
Quixote
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujimalo by ma aku dostupnost garantuju. Ze sa tie virtualky v nejakom clustri failoveruju je fajn, ale chcelo by to aj konkretne cislo.

Reklama
czatlantis
czatlantis
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 00:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To za chvilu budou dělat jak s elektřinou - když budete mít levnější tarif a bude špička, tak vám třeba přes tu špičku seberou jedno jádro :lol:

Stejně by mě zajímalo, kolik výkonu té cloudové firmě musí běžet naprázdno/být připraveno ke spuštění, aby právě pořešili tady takový nárazový akce, kdy se někdo rozhodne, že pustí 10 serverů, každej 8jader a 16GB RAMky

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czatlantis Já bych čekal, že zbytkový výkon prodají někomu na výpočty lehce pod cenou...ve výzkumu se to může hodit a jestli budou výsledky za týden nebo za dva měsíce nemusí být vždy tak podstatné.

kucix
kucix
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 06:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to ale hrozně předražené ...

Minimální konfigurace - 1 Core, 1GB RAM a 10GB HDD je za skoro 600,-/měs. a tu samou konfiguraci mám normální VPS za 180,-/měs.
Max. konfigurace 8C/8G/250HDD se blíží k 6000,-/měs a mám obyčejný dedik s 8C/16G/250HDD za 1500,-/měs. na 1GB lajně (využívám ve špičkách až 900Mbit datový tok) a k tomu 250GB zálohovací prostor na backup serveru.
...
Všechny ceny jsem psal bez DPH, tak jak je uvádějí společnosti ...

Má to tedy budoucnost, když si za nižší cenu můžu pořídit dva servery s více RAM a mít tak vlastní fail-over řešení?

Co si o tom myslíte?

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kucix Je to služba pro ty co se nechtějí zatěžovat hw a jen chtějí pracovat tak si jen zaplatí a jedou - je to sice dražší ale odpadnou jim starosti s vytvořením a udržováním výkonného hw. Má to tu výhodu že je to kdykoli po ruce stačí jen zaplatit a může se rovnou pracovat a nemusí se ničím zdržovat. Další výhoda je že se platí za den což je velmi vhodné pro ty co pracují nárazově.
Pro denně pracující ovšem vyjde lépe pořídit si vlastní stanici, vždyť dneska už jsou různé úsporné režimy a vypinání jader při nečinnosti na dost vysoké úrovni takže ani ta spotřeba by nebyla konstantně vysoká.

Quixote
Quixote
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kucix Suhlasim. Podobne riesenia co som videl su spravidla predrazene. Je to ciastocne dane architekturou (nutnost platit maximalnu vyuzivanu kapacitu, nie priemernu), ciastocne biznis modelom (ked si celu infrastrukturu niekto outsourcne, prida k tomu vlastny zisk, dane atd cena sa vysplha) a ciastocne schopnostou providera robit forecasting a capacity mgmt.

Ono je v poriadku ze je to drahsie, za tu flexibilitu v moznosti kedykolvek skalovat sa proste priplati. Otazka je naozaj pokial to ma este zmysel. Ale tak ci tak, taketo riesenia nemaju vobec zmysel pre niekoho kto potrebuje plus-minus (50% ?) konstantny vykon. Zaujimava alternativa moze tiez byt mat dedikovany HW plus pre pripad potreby iba docasne zaplatit podobnu virtualku. Toto sa asi ale da iba s aplikaciami ktore vedia dobre skalovat (web?), hernemu servru asi nepomoze pridat dalsi rovnako vykonny HW, bezi iba na jednom (?).

mixal
mixal
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Kapacitátor+]až tenhle systém okopíruje dalších 100 společností tak pochybuju že si budou moct dělat velký provize[/quote]

v sucasnosti uz viac nez 100 spolocnosti poskytuje cloudove sluzby.

Reklama
Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
16. 8. 2011 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cloud je jenom další podvod na lidech, radši dam peníze za svuj HW než abych platil za to že moje důležitý data bude mít někdo jinej. Navíc si bnedokážu představit že by to fungovalo ňákou rozumnou rychlostí když světlo je tak pomalý a rychlejc to po těch kabelech prostě nejde. To se vrátíme do dob kdy měly HDD odezvu 50 ms.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
16. 8. 2011 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin A navíc všude kromě USA a jižní Korei potrvá ještě 800 let než tam budou mít aspoň to 100 Mb/s připojení a s pomalejšim si ňákej cloud nedokážu představit, leda tak na tahání texťáků. :lol:

cyberpaul
cyberpaul
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný PR článek. Škoda že je víc marketingový než technický. Pro mě je zásadní na čem to běží, jaké je tam diskové pole, disky v něm, jak je řešená vysoká dostupnost... BTW failover úplně bez výpadku není technicky možný (FT má jen vmWare a to ještě limitovaný na jednojádrové stroje a s velkým overheadem).

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cyberpaul Souhlas, taky mi to přijde jako PR bez označení a důležité informace schází, prostě povrchní PR.

holbo
holbo
Level 1 Level 1
16. 8. 2011 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak prave testuji a zatim spokojenost :D

Reklama
Reklama
Reklama