Vyšší příjmy z online reklamy
Příjmy z online reklamy byly poprvé vyšší než ty z televize.
Špatná výkonnost ekonomiky v USA způsobila těžkosti mnoha společnostem - od těch v IT průmyslu, až po ty, které se zabývají reklamou. Příjmy z tištěné reklamy klesly tak moc, že mnoho magazínů a novin muselo skončit či se přetransformovat na digitální média. Tyto problémy samozřejmě nejsou pouze ve Spojených státech. BBC dnes uvedla, že příjmy z reklamy online byly ve Velké Británii vůbec poprvé vyšší, než ty z televize. Inzerenti v první polovině tohoto roku v Británii za online reklamu utratili o 4.6% více, než o rok dříve - 1.7 miliardy liber, zatímco příjmy z televizní reklamy spadly o 16.1% na 1.6 miliardy liber.
Mezi online reklamu se počítají e-mailové kampaně, bannery a reklama zobrazovaná u výsledků ve vyhledávačích. Celkově příjmy z reklamy ve Velké Británii spadly v porovnání s rokem 2008 o 16%. Podle analytiků mnoho zadavatelů reklamy utíká od tradičních médií na internet, neboť zde mají větší možnost vyhodnocování úspěšnosti své reklamní kampaně a vyhledávání určitých skupin lidí. Nejvíce na internetu utrácejí IT společnosti - jejich reklama tvoří ve Velké Británii až pětinu z celého balíku.
Zdroj: DailyTech